Jestli si někdo myslí, že 15 let starý evo jenom jezdí a dělá radost, tak tomu tak rozhodně neni.
Jenom co se evo koupilo, po prvnim rozhovoru s pojišťovnou bylo jasný že potřebuju aus stand imob. Jelikož musel být nainstalovaný firmou, tak se to rovnou vzalo i s alarmem 500$.
Další rána přišla v podobě ceny registrace, pojištění, daní apod, který jsou na rok pro evo cca 3700$
A pak už to jelo jedno za druhym.
Spojka 1500$, kotouče a desky 1600$, pneu 700$, chladič, svíčky, kabely, cívky, komplet náplně (A/C, AYC, diffy, brzdovka, převodovka, několikrát olej v motoru, chladící kapalina...)
Několik hadicí, ukostření se předělávalo a ještě ho budu dodělávat, volant, boss kit, boost gauge (boost leak), TME nárazník, Turbosmart dual kompact BOV, rozvody, vodní pumpa, teď mam na cestě GSC zero tick lifters, rocker cover gasket, spark plugs seals a pak příjde řada na podvozek, kde toho ale naštěstí není moc, většina věcí je po výměně nebo v super stavu.
Jen tak pro představu najelo za rok 2700km.
Udělat sto věcí polovičatě, pětkrát pak každou předělat a pořád mít auto, který nejede a nezatáčí a mít pouze plnou hubu keců o tom co jednou bude, o tom podle mě tuning není.
