
Ale abych to uvedl na pravou miru,tohle je kamosovo motor,ale mame vsechny dily totozny,akorat muj neni doskladanej jeste.
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
SomČarovný píše:Pěkný Flaneli.
Setik: hele nejzedíš Ty, nebo Tvoje auto, sem tam po Opavě?
kabro šlo za 38OO euro, rapid za 6O tkč Nemám problém říct co jsem za co dostalpaca píše:F.l.a.n.e.l. = kolik to má najeto? u těchto motorů je nájezd vcelku důležitý aby to jelo jak máco jsem viděl v německu zachovalé kousky, tak se ceny pohybují okolo půl míče, takže si rapida a kabro musel prodat za dobrou cenu
To byly jediné kola, které jsem nechtěl na M3j3ykobim píše:F.l.a.n.e.l. však sis e46 M3 vybral moc dobře, podle mě poslední pořádné Mko s nejlepším motorem jakej v BMW vyrobili
ale prej ta 132kw ta AKE...ty se nekazí hele....wesly.TDI píše:taky 2.5???
Já myslím že super volba, i když se mi nelíbí moc evropských aut tak e46 m3 je dokonalá...I na bmw klubu hodně řešili porovnání E46 vs E92 a další věci. Pročítal jsem spoustu
forbyly to nervy. Byl to orgasmus něco koupit a už to neřešit
to byla úleva
no doufej že neF.l.a.n.e.l píše:Ale třeba se mi to za měsíc rozpadne, kdo ví
tak ono měl sem hyundai a nekazilo se zhola nic a to sem měl 3sonaty asi 10let ... mitsubishi taky bez poruch... pochopil bych brzdy a spotřebku ale alltik,světla klima atd to je prostě šmejd ... všechno dneska z číny ..... a to má audi najeto do 200 000 opravdových... uvnitř jak nová.... třeba sklo mi udělal malí dulík v rohu kamion říkam si nebudu to řešit...ráno dojdu a prasklina cca 80cm....zvažuju že to rozhážu a pořádně složím včetně motoru ale za A) nemám moc duvěru že když to udělám něco se zas nepokazí...a hlavně za B) nechce se mi otravovat věčne s diagnostikou a řešit jak spárovat čerpadlo s jednotkou a která zas jednotka nekomunikuje.... vždycky sem nadaval na vw protože se mi na tom blbě dělá a celkově je to blbý a všichni mi říkali jak můžeš nadávat na něco co nemáš...tak sem si to koupil...a teď už nadávat můžu..... hlavně je deprimující mít auto na které není absolutně spolehnutí to ať radši stojí bez hnutí.... škoda že nenechali v C5 starý 5tivál a neosadili ho lepšim managmentem.... chtěl sem i tu 4F nebo A8 ale co sem pozjištoval tak mi stačí jeden střep.....dál koukám po S6 C5..Breakthru píše:kony5:půlka věcí, co jsi vyjmenoval, odejde na každým autě.Prasklý sklo neberu jako závadu, to se stává a pokud máš pojistku, tak bych nad tím mávnul i rukou, ale zbytek je daň za pohodlí....
Nicméně tenhle motor bych nechtěl ani omylem snad ani od novoty...Zlatej pětivál 2.5, zvuk jak z kamionu, ale tahá na všechny kvalty, jedničku použiješ jen naloženej a jede jak bejk, ikdyž má jen 103kw....
Tyhle C5 jsou možná ještě pěkný auta, krom sedanu teda, ale po C4 prostě u Audi začali mrvit design a celkově to tak nějak šlo do kopru...
asi bych plakal být na tvým místě
Mě nejvíc fascinoval VW G4 co hlásil chybu tlačítka výstražných světel. Tlačítko fungovalo (tj. zapnulo a vypnulo výstražný světla), jeho podsvícení fungovalo, ale jednotka hlásila chybu. Tlačítko se muselo vyměnit, starý se rozebralo a zjistilo se, že soudruzi v NDR prostě tu kvalitu nemyslí zas tak vážně, cosi se tam vychodilo a prostě už se to nebylo schopné vracet přesně do krajní polohy a nějaké absolutně zbytečné zkurvené monitorování těch poloh potom dělá problémy. O nutnosti každou pičovinu aktivovat v jednotkce místo prostého namontování ani nemluvím (tam se Němci inspirujou vzájemně neb BMW je v tomhle stejná sračka).kony5 píše:vlastně nechapu jak někdo muže mít cokoliv vw...všichni co to mají mi věčně volají ať jim to napíchnu.....
Na běžné ježdění mi to stačí, ale kdyby to mělo o 150 koní více, nezlobil bych se. Tímto autem toho nenajezdím moc - cca 15.000 km / rok, tj. 2 servisní prohlídky po 7.500 km.Bohuš píše:Paráda...Nějaké postřehy po delším používání?
...hmm..maRkus píše:audi dle toho co tu pises za zavady ma najeto 350-400.... audi co ma dveste muzes postavit zpatky na salon a nikdo si ji tam nevsimne, ale to uz umi vetsina znacek... ono by se asi hodne lidi divilo ze ty jejich stoceny koncerny maji vsechny 600 a vejs.... zvlastni je ze co znam lidi co maji cokoli koncernovyho od fabriky, koupeny novy, tak maji 300 a vejs na budikach a nikdy zadna zavada, zadny problemy s tim nejsou a vsichni jen a jen jezdi... olej, rozvod,y brzdy.... nic vic....
to platí tak u aut do roku výroby 2000 jinak je to pouhý sen, zapomínáš na prokleté ele. brzdiče koncernu, spojky, unavené podvozky atd atdmaRkus píše:audi dle toho co tu pises za zavady ma najeto 350-400.... audi co ma dveste muzes postavit zpatky na salon