Beaver píše:
Ad 4 - úhel pohledu, pro mě je to nejmenší sračka v nabídce 3 liftbacků/kombíků, pro lidi, co jim nezbylo na koktávku, ale cítí se společensky příliš vysoko na to, aby si koupili Fábii a klesli tak v očích podobně koncernově postiženého souseda.
Tak to si vystihl úplně přesně. Musím říct, že s Rapidem jezdím v práci a dost mě to jako auto zklamalo. I když kokta je taky příběh sama pro sebe.. ta mi přijde celkem hezká (RS verze) ale uvnitř se koná stejné utrpení jako v Rapidu.
Kam se poděly ty velký pohodlný auta s normálníma dospělejma motorama z devadesátek?
VW Passat B5.5 1.9 TDi 4motion - daily
VW Passat B5 1.9 TDi - for sale
Toyota Celica ST202 - for fun
ex.: Toyota Celica ST182 - burned
ex.: Toyota Celica AT180 - crashed
VW Passat B5.5 1.9 TDi 4motion - daily
VW Passat B5 1.9 TDi - for sale
Toyota Celica ST202 - for fun
ex.: Toyota Celica ST182 - burned
ex.: Toyota Celica AT180 - crashed
VW Passat B5.5 1.9 TDi 4motion - daily
VW Passat B5 1.9 TDi - for sale
Toyota Celica ST202 - for fun
ex.: Toyota Celica ST182 - burned
ex.: Toyota Celica AT180 - crashed
Podle toho co píšou, to žere 13/100 a tomu při normální jízdě věřím, na třílitr turbo a 370 poníkú to není tolik to ten automat bych viděl jako větší "problém". Samozřejmě když se na to šlápne tak si to asi vezme i krávy co se pasou na louce okolo silnice ale mezi náma tvůj escort při sportovní jízdě asi taky nežere zrovna málo ne? Pokud to porovnám se svou Celicou ta má taky N/A dvoulitr a jezdit za 17-20 je jednodušší než by se zdálo
VW Passat B5.5 1.9 TDi 4motion - daily
VW Passat B5 1.9 TDi - for sale
Toyota Celica ST202 - for fun
ex.: Toyota Celica ST182 - burned
ex.: Toyota Celica AT180 - crashed
fonz si dělá prdel. Jinak u Mk3 jsem měl kombinovanou 12 když jsem jel v klidu, 14 když jsem na to občas šlápnul, dálniční režim je tak kolem devíti litrů. Mk4 vezme cca stejně ale je u ní snadnější se stock motorem zvedat průměr při výraznějším sešlápnutí plynu, protože první turbo plní v nižších otáčkách než u Mk3, která zvládá jezdit po městě na atmo režim bez většího úsilí.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
VW Passat B5.5 1.9 TDi 4motion - daily
VW Passat B5 1.9 TDi - for sale
Toyota Celica ST202 - for fun
ex.: Toyota Celica ST182 - burned
ex.: Toyota Celica AT180 - crashed