Výfuky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Výfuky

Příspěvek od Kane13 »

Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Výfuky

Příspěvek od Stanley »

Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar? :)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

Podle mě se ti lehce přiotevírá WG, musíš ho upravit :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Výfuky

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Juraj píše:Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.
Vždyť má ale pravdu ;-) a Bobr mu stejně neodpověděl na co se ptal....
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od JRD McLAREN »

Kane13 píše:Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Výfuky

Příspěvek od Kane13 »

Stanley píše:Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar? :)
Zkusím. WG se přiznám, že nevím. Turbo je Garrett T25. BOV je Greddy", ale tomu moc nevěřím. Tlak přes MBC na 1.3...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Výfuky

Příspěvek od Kane13 »

JRD McLAREN píše:
Kane13 píše:Pánové, mám dotaz hodný debila:

Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.

Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..
No jo, ale co pak s tím? :-D
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Dalude
Příspěvky: 29
Registrován: 07 zář 2014 16:49

Re: Výfuky

Příspěvek od Dalude »

Juraj píše:Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.
Takže to chápu správně, že dotyčný mi nijak neporadil ani neodpověděl na mou otázku, a já mám poděkovat? Mám to na Ebayi dobře prozkoumané, většina do ČR nedováží, zbytek ano, ale za minimálně dvojnásobnou cenu, než je cena výfuku + DPH a clo.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výfuky

Příspěvek od Beaver »

Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají :wink:

Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.
Naposledy upravil(a) Beaver dne 17 dub 2015 19:42, celkem upraveno 1 x.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

Jak bobřík píše... kdyby místo odsekávání jsi se raději zeptal tak ti určitě poradí jak sem výfuk dostat levněji atd..... po US je free a staci se zeptat kdo vozi velke dily ci motorky, auta atd a prihodi ti to do kontejneru :-) Je to jen o tom chtit. ale to by jsi musel dělat i něco jiuného než sedět na PC a hltat ebay :D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Dalude
Příspěvky: 29
Registrován: 07 zář 2014 16:49

Re: Výfuky

Příspěvek od Dalude »

Beaver píše:Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají :wink:

Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.
Ale já se nikde neptal, jestli to jde sehnat levněji, ptal jsem se na kvalitu, rozumíme?

Jinak vyřešeno, objednán SRS až z Nizozemí. Díky všem :)

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od JRD McLAREN »

pakaren na dlhe zimne vecery... len skoda ze je jar...
..
rucne malovane - jedine z kinder surprise ..
DSCN3124s.JPG
DSCN3125s.JPG
..len dufam ze som tym "drazkovym tuningom" nieco neposral...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Výfuky

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

A na co tam ty drážky jsou ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

tepelna roztaznost / krouceni priruby ¨

pokud to prisroubujes bude to OK.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od petrsk »

vidim,ze konce drazek jsou odvrtany,takze se to trhat nebude.takze 8)
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Výfuky

Příspěvek od Breakthru »

zabývá se tu někdo úpravou svodů na 1.9 TDI nebo na diesel jako takovýho?Stará rotačka 81kw AFN.Mám možnost nechat si vyrobit z nerezu, ale na netu jsem o tom nic nenašel.Popravdě jsem se o úpravy dieselů nikdy nezajímal.Motor má chip, půjdou do něj sprinty vstřiky a jakmile se objeví větší IC, tak i to....teď budu kvůli těsnění sundávat hlavu, takže bych udělal i ty svody, když už na to bude čas a volný origo svody.....
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Výfuky

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

A je to tam vůbec třeba ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Výfuky

Příspěvek od Breakthru »

kámoš je svářeč a v práci mají spoustu zbytků roznejch kovů a není problém je použít a smaozřejmě mají i nerez.Vypálení přirub na laseru po flašce, svaření nerezu za nějakou tu protislužbu zase od nás z práce, takže výrobní cena pár korun, tak proč ne?
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

protoze pokud ty litinove nepraskaji tak budou lepsi jak nerez ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Výfuky

Příspěvek od Breakthru »

mně je víceméně předhazováno ať použiji nerez.Ten bych raději viděl ale za turbem, takže dík za vysvětlení...ale starý svody vyhazovat nebudu.
Vím, že musí být zachována délka větví, průměr jak na kanálcích, ale nejsem si jist, jestli není nějaká zrada u spojování před turbem...čuměl jsem na fotky, hledal na zahraničních forech....jde mi o zlepšení funkce výplachu a doufám, že to přispěje k rychlejší reakci turba resp. náběhu od nižších otáček.No prostě klasika, aby to nešlo cestou kontraproduktivní...je to auto na denní ježdění, takže netoužím po 200 koňový rotačce, co žere spojky, ale jen po zlepšení fungování motoru....větší IC, vstřiky, odstavenej EGR, čip, časem ještě průchozejší výfuk a turbo z 96kw....žádný extra náročný úpravy....jen nechci auto přečipovávat, ale spíš jít cestou železa a k tomu až pak přizpůsobovat soft a ne jak je zvykem, jít jen cestou jednotky....
svět dospělých je pro mne záhadou......

Uživatelský avatar
petrsk
Příspěvky: 201
Registrován: 02 pro 2006 22:50
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od petrsk »

novy svody do 200 kobyl je uplna zbytecnost. ty se delaj pri zastavbe vetsiho turba a mista v motoraku. nejaky vyplachy sem nemotej ,tohle je na tvym vykonovym pozadavku zanedbatelna polozka.vymnen vstriky uprav soft a jezdi.max vetsi cooler a mas udelanou udrzbu a budes spokojenej,ze to jezdi. ty svody urcite zbytecna investice.kup za to naftu a jezdi.jinak plno info je na dieselpower. zdur
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0

dada-16
Příspěvky: 19
Registrován: 12 říj 2012 15:09

Re: Výfuky

Příspěvek od dada-16 »

Zdravim chci se zeptat co kdybych u sveho motoru nechal udelat svody treba 4 2 1 bez nejakeho pocitani a mereni delky atd jen zachoval tloustku trubky od svodu vlastne podle originalu bych udelal svody 4 2 1 akorad delsi diky za info jedna se o motor 1.6 16v 76 kw fiat bravo vyfuk uz nema kat a na konci je akorad sport tlumic wm sport diky za info

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Výfuky

Příspěvek od Bufik »

Vzhledem k tomu že nemůžu sehnat středovej díl e36 325i a jelikož novej kvůli katům stojí nesmysl koumám jak s tím. Když místo střeďáků dám roury zhorší se výplach a přijdu o krouťák, tudíž napadlo mě tam dát dva rezonátory. Otázka tedy zní budou rezonátory plnit funkci "protitlaku" nebo mám shánět dál? Pokud ano, jakej druh a délku volit?
Naposledy upravil(a) Bufik dne 27 kvě 2015 16:27, celkem upraveno 1 x.
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Výfuky

Příspěvek od Beaver »

Nebudou. Resp. nejspíš o dost menší, než měl origo střed - záleží jakou měl konstrukci.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od JRD McLAREN »

"protitlak" ... je len najaky "mytus" ... vzniklyyy z roznych "rad" pseudoodbornikov ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Výfuky

Příspěvek od Bufik »

Tak proč se po nahrazení rourou ztrácí krouťák?
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Výfuky

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Protože spousta lidí rve 3" rouru na 200 koňový motor
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Bufik
Příspěvky: 439
Registrován: 19 srp 2013 12:53
Bydliště: Kladno

Re: Výfuky

Příspěvek od Bufik »

Chápu že když se zvětší průměr roury tak podle bernoulliho rovnice zvýší se tlak a zpomalí se rychlost plynu což působí jako špunt, tímpádem větší neznamená lepší. Ale na ex kadettu bez změny šířky potrubí od serie jsem nějakou chvilku jezdil jen s rourou než mi přišel tlumič a stálo to za prd. Zaprvé jsem přišel o krouťák jak už jsem psal vejš a zadruhé výfuk začal rezonovat . Mě zajímá proč se ten krouťák ztratil, když jsem tlumič nahradil rourou o stejným průměru jako zbytek potrubí a žádnou překážku tím nezpůsobil nezpůsobil ba naopak. Jediný co mě napadá že odstraněním tlumiče a tudíž zrychlením odvodu se začaly potkávat pulsy od jednotlivých válců. Ale je vliv absorbčního tlumiče tak velký aby tohle mohl ovlivnit?

Pokud budeme brát že moje původní střeďáky jsou absorbční tak rezonátor kterej má podobnou konstrukci jen s tím rozdílem že jsou v něm jakési šupinky točené do spirál místo obyčejných otvorů by podle mejch úvah měl zastoupit střeďák celkem obstojně nebo se pletu?
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Výfuky

Příspěvek od Juraj »

řešit u motoru u ktereho jsou v serii stavitelna vackova kola nejaky protitlak ve vyfuku je usmevne :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“