Výfuky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Výfuky
Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuky
Pánové, mám dotaz hodný debila:
Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.
Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.
Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Výfuky
Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar? 

Re: Výfuky
Podle mě se ti lehce přiotevírá WG, musíš ho upravit 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výfuky
Vždyť má ale pravduJuraj píše:Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.

JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..Kane13 píše:Pánové, mám dotaz hodný debila:
Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.
Díky za jakýkoli konstruktivní názory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
Zkusím. WG se přiznám, že nevím. Turbo je Garrett T25. BOV je Greddy", ale tomu moc nevěřím. Tlak přes MBC na 1.3...Stanley píše:Zkontroluj, jestli nemas nekde boost leak.. co mas jinak za wg, bov, kolik tlacis psi/bar?
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Výfuky
No jo, ale co pak s tím?JRD McLAREN píše:Este sa tu v minulosti preberalo to, ze si proste zlepsil prietok, a turbo proste uz nestiha plnit..Kane13 píše:Pánové, mám dotaz hodný debila:
Dal jsem na Punto (1.4T) otevřenej výfuk (vnitřní průměr 60mm) od Soiety, resp. teda jen trubku. Je hlučnej, což mi vzhledem k režimu nevadí, ale štve mě jiná věc. Cca ve 4500 otáčkách při plným plynu ztrácí turbo lehce tlak. Otázka zní, jestli by pomohl rezonátor nebo něco podobnýho a případně kam jej umístit? Pokud to jde takhle z fleku říct.
Díky za jakýkoli konstruktivní názory.

Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Výfuky
Takže to chápu správně, že dotyčný mi nijak neporadil ani neodpověděl na mou otázku, a já mám poděkovat? Mám to na Ebayi dobře prozkoumané, většina do ČR nedováží, zbytek ano, ale za minimálně dvojnásobnou cenu, než je cena výfuku + DPH a clo.Juraj píše:Dalude: tak ty jsi dobry vohon... misto aby jsi podekoval tak tu vyblejes takovej hnus... styď se... podruhé ti určitě nekdo poradí.
Re: Výfuky
Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají
Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.

Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.
Naposledy upravil(a) Beaver dne 17 dub 2015 19:42, celkem upraveno 1 x.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Výfuky
Jak bobřík píše... kdyby místo odsekávání jsi se raději zeptal tak ti určitě poradí jak sem výfuk dostat levněji atd..... po US je free a staci se zeptat kdo vozi velke dily ci motorky, auta atd a prihodi ti to do kontejneru
Je to jen o tom chtit. ale to by jsi musel dělat i něco jiuného než sedět na PC a hltat ebay 


Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuky
Ale já se nikde neptal, jestli to jde sehnat levněji, ptal jsem se na kvalitu, rozumíme?Beaver píše:Já ti poradil koupit to jinde - cenám na eBay nepřikládám velkou váhu, skoro vždycky se dá domluvit za A na jiné ceně než prodejce píše a za B na levnější dopravě než uvádí eBay. Tak či onak je to výfuk, který chrlí nějaká fabrika v Číně, není na něm nic vysloveně dobrého a nic vysloveně špatného - a Sportovní Autodoplňky to berou samozřejmě rovnou od Číňana, takže víc jak pětku za něj určitě nedávají![]()
Pokud na to sedí výfuk z předchozí generace, tak bych se vykašlal na noname mrzáka od Sportovních Autodoplňů a koupil jetej Kakimoto z Japonska, což vyjde na takových 7-8 max. hrubým odhadem.
Jinak vyřešeno, objednán SRS až z Nizozemí. Díky všem

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
pakaren na dlhe zimne vecery... len skoda ze je jar...
..
rucne malovane - jedine z kinder surprise .. ..len dufam ze som tym "drazkovym tuningom" nieco neposral...
..
rucne malovane - jedine z kinder surprise .. ..len dufam ze som tym "drazkovym tuningom" nieco neposral...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výfuky
A na co tam ty drážky jsou ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Výfuky
tepelna roztaznost / krouceni priruby ¨
pokud to prisroubujes bude to OK.
pokud to prisroubujes bude to OK.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- petrsk
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02 pro 2006 22:50
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
vidim,ze konce drazek jsou odvrtany,takze se to trhat nebude.takze 

Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Re: Výfuky
zabývá se tu někdo úpravou svodů na 1.9 TDI nebo na diesel jako takovýho?Stará rotačka 81kw AFN.Mám možnost nechat si vyrobit z nerezu, ale na netu jsem o tom nic nenašel.Popravdě jsem se o úpravy dieselů nikdy nezajímal.Motor má chip, půjdou do něj sprinty vstřiky a jakmile se objeví větší IC, tak i to....teď budu kvůli těsnění sundávat hlavu, takže bych udělal i ty svody, když už na to bude čas a volný origo svody.....
svět dospělých je pro mne záhadou......
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výfuky
A je to tam vůbec třeba ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Výfuky
kámoš je svářeč a v práci mají spoustu zbytků roznejch kovů a není problém je použít a smaozřejmě mají i nerez.Vypálení přirub na laseru po flašce, svaření nerezu za nějakou tu protislužbu zase od nás z práce, takže výrobní cena pár korun, tak proč ne?
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Výfuky
protoze pokud ty litinove nepraskaji tak budou lepsi jak nerez 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Výfuky
mně je víceméně předhazováno ať použiji nerez.Ten bych raději viděl ale za turbem, takže dík za vysvětlení...ale starý svody vyhazovat nebudu.
Vím, že musí být zachována délka větví, průměr jak na kanálcích, ale nejsem si jist, jestli není nějaká zrada u spojování před turbem...čuměl jsem na fotky, hledal na zahraničních forech....jde mi o zlepšení funkce výplachu a doufám, že to přispěje k rychlejší reakci turba resp. náběhu od nižších otáček.No prostě klasika, aby to nešlo cestou kontraproduktivní...je to auto na denní ježdění, takže netoužím po 200 koňový rotačce, co žere spojky, ale jen po zlepšení fungování motoru....větší IC, vstřiky, odstavenej EGR, čip, časem ještě průchozejší výfuk a turbo z 96kw....žádný extra náročný úpravy....jen nechci auto přečipovávat, ale spíš jít cestou železa a k tomu až pak přizpůsobovat soft a ne jak je zvykem, jít jen cestou jednotky....
Vím, že musí být zachována délka větví, průměr jak na kanálcích, ale nejsem si jist, jestli není nějaká zrada u spojování před turbem...čuměl jsem na fotky, hledal na zahraničních forech....jde mi o zlepšení funkce výplachu a doufám, že to přispěje k rychlejší reakci turba resp. náběhu od nižších otáček.No prostě klasika, aby to nešlo cestou kontraproduktivní...je to auto na denní ježdění, takže netoužím po 200 koňový rotačce, co žere spojky, ale jen po zlepšení fungování motoru....větší IC, vstřiky, odstavenej EGR, čip, časem ještě průchozejší výfuk a turbo z 96kw....žádný extra náročný úpravy....jen nechci auto přečipovávat, ale spíš jít cestou železa a k tomu až pak přizpůsobovat soft a ne jak je zvykem, jít jen cestou jednotky....
svět dospělých je pro mne záhadou......
- petrsk
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02 pro 2006 22:50
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
novy svody do 200 kobyl je uplna zbytecnost. ty se delaj pri zastavbe vetsiho turba a mista v motoraku. nejaky vyplachy sem nemotej ,tohle je na tvym vykonovym pozadavku zanedbatelna polozka.vymnen vstriky uprav soft a jezdi.max vetsi cooler a mas udelanou udrzbu a budes spokojenej,ze to jezdi. ty svody urcite zbytecna investice.kup za to naftu a jezdi.jinak plno info je na dieselpower. zdur
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Re: Výfuky
Zdravim chci se zeptat co kdybych u sveho motoru nechal udelat svody treba 4 2 1 bez nejakeho pocitani a mereni delky atd jen zachoval tloustku trubky od svodu vlastne podle originalu bych udelal svody 4 2 1 akorad delsi diky za info jedna se o motor 1.6 16v 76 kw fiat bravo vyfuk uz nema kat a na konci je akorad sport tlumic wm sport diky za info
Re: Výfuky
Vzhledem k tomu že nemůžu sehnat středovej díl e36 325i a jelikož novej kvůli katům stojí nesmysl koumám jak s tím. Když místo střeďáků dám roury zhorší se výplach a přijdu o krouťák, tudíž napadlo mě tam dát dva rezonátory. Otázka tedy zní budou rezonátory plnit funkci "protitlaku" nebo mám shánět dál? Pokud ano, jakej druh a délku volit?
Naposledy upravil(a) Bufik dne 27 kvě 2015 16:27, celkem upraveno 1 x.
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
Re: Výfuky
Nebudou. Resp. nejspíš o dost menší, než měl origo střed - záleží jakou měl konstrukci.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
"protitlak" ... je len najaky "mytus" ... vzniklyyy z roznych "rad" pseudoodbornikov ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
Tak proč se po nahrazení rourou ztrácí krouťák?
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Výfuky
Protože spousta lidí rve 3" rouru na 200 koňový motor
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Výfuky
Chápu že když se zvětší průměr roury tak podle bernoulliho rovnice zvýší se tlak a zpomalí se rychlost plynu což působí jako špunt, tímpádem větší neznamená lepší. Ale na ex kadettu bez změny šířky potrubí od serie jsem nějakou chvilku jezdil jen s rourou než mi přišel tlumič a stálo to za prd. Zaprvé jsem přišel o krouťák jak už jsem psal vejš a zadruhé výfuk začal rezonovat . Mě zajímá proč se ten krouťák ztratil, když jsem tlumič nahradil rourou o stejným průměru jako zbytek potrubí a žádnou překážku tím nezpůsobil nezpůsobil ba naopak. Jediný co mě napadá že odstraněním tlumiče a tudíž zrychlením odvodu se začaly potkávat pulsy od jednotlivých válců. Ale je vliv absorbčního tlumiče tak velký aby tohle mohl ovlivnit?
Pokud budeme brát že moje původní střeďáky jsou absorbční tak rezonátor kterej má podobnou konstrukci jen s tím rozdílem že jsou v něm jakési šupinky točené do spirál místo obyčejných otvorů by podle mejch úvah měl zastoupit střeďák celkem obstojně nebo se pletu?
Pokud budeme brát že moje původní střeďáky jsou absorbční tak rezonátor kterej má podobnou konstrukci jen s tím rozdílem že jsou v něm jakési šupinky točené do spirál místo obyčejných otvorů by podle mejch úvah měl zastoupit střeďák celkem obstojně nebo se pletu?
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
Re: Výfuky
řešit u motoru u ktereho jsou v serii stavitelna vackova kola nejaky protitlak ve vyfuku je usmevne 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."