NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

taku ruzovu onuuuuu ...
REDBULL ci jak sa to vola...

inac henten sajrajt je vosk z toho termostatu...
nejako mu bolo teplo ci co...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

priprava na detuning...
Obrázek

tym deskam muselo byt dobre horuco...
Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak LP-cka od libora nahodeneeeee....

Obrázek

TUNING, barvicky a tak....
Obrázek

by som cakal ze zadne budu za tych 7-8 rokov v horsom stave..
Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
R@ZOR
Příspěvky: 277
Registrován: 07 led 2005 17:34
Bydliště: C.Budejovice

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od R@ZOR »

Proc jsi daval seriovy brzdice?
GIV 1.8T

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

na lebo z hentymi to brzdilo stejne, ak ne horsie...

a nemienim sa tu zase hadat na pretekoch z niekym,
o to, v akej kategorii by som mal byt.. lebo hento a tamto..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
R@ZOR
Příspěvky: 277
Registrován: 07 led 2005 17:34
Bydliště: C.Budejovice

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od R@ZOR »

Jasny to chapu. Ale je divny, ze to brzdilo stejne? V cem je chyba, vzdyt 4 pisty by mely mit vetsi desticky tudiz vetsi stycnou plochu, i prumer pistku by mel bejt celkove vetsi, ne?
GIV 1.8T

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo píše:
Beaver píše:Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.
Duvodem, proc to lepe brzdi je, ze (jak uz nekdo zjednodusene uvedl) se zvysila "paka". Zvyseny prumer disku za pouziti stejneho tlaku v hydraulickem systemu, plochy pistu brzdicu a agresivnosti materialu desticek zvysuje "braking torque". Stejne, proc je efektivnejsi zastavit roztocene kolo auta na zvedaku pomoci jeho pneumatiky, nez jeho poloosy. Staci se podivat treba na brzdy nekterych motorcyklu, jako treba Buell: http://www.musclecross.com/jetbox/webim ... -brake.jpg :wink:
JRD McLAREN píše:no popici uprava... kotuc ma sice vacsiii...ale treciu plochu vobec...
Jen samotne zvyseni plochy desticek ma vliv pouze na jejich zivotnost (= rychlost opotrebeni), ale ne samotnou ucinost brzd. K tomu, aby brzdy byly vice ucinejsi je potreba zvysit prumer disku, plochu pistu brzdicu, tlak v hydraulickem systemu anebo pouzit vice agresivni material desticek. :wink:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kaďo
Příspěvky: 161
Registrován: 10 úno 2008 18:48
Bydliště: Olomouc

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Kaďo »

Zdravím pěkná práce.Chci se zeptat co s těmi brzdami od md components nebudes je prodávat?A jestli se muřu zeptat kolik stál podvozek díky moc a jen tak dál

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

dik..za pochvalu..
(sice po tom co sa mi stalo dneska... :P )

ci budem MD brzdy predavat este neviem..
lebo kua stymi co tam mam nas5..
to stale akosi nechce moc brzdit.. ..a nevim proc...

cenu podvozku ti zistim..
(hoci mozno ten predok budem predavat)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kaďo
Příspěvky: 161
Registrován: 10 úno 2008 18:48
Bydliště: Olomouc

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Kaďo »

Pokud budeš prodávat tak se ozvy

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Lukin_GSi »

proč se tu nic neděje? :| :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

ahoj, tak co je nového? pročítám projekt a většina obrázků je nefunkčních, tak jsem z toho neměl větší požitek :)
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

aktualizacijaaaa...
N95, no velocity stacks, 270cams

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Butcher »

Moc pekny 8) Jeste ho chce ale dat do jinyho auta :lol:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

To vůbec, korejec vzbuzuje emoce :D aji dneska :D
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pěknej výsledek 8)

ten ztrátovej výkon to je mazec spek do 6000 "v normě" při 8000 by si někdo mohl rejpnout jestli není něco špatně :)

převodovka je nějak upravovaná? dle vmax při těch otáčkách asi musí, ne? nebo to je 1.6tková?

mě by to při těch otáčkách se seriovým špajzem (SP 3,733) jelo cca 280, a na 240 bych musel pokrátit Sp na 4,08 což už pokráceno v rezervní převodovce mam,ale teď mi to jede tak, že asi ani špajzky prohazovat nebudu...)
v druhým autě mam pokráceno tak, že vmax 190km/h při 8000... ale to je jinej příběh s tím neplánuju jezdit moc často po ose..

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

Butcher píše:Moc pekny 8) Jeste ho chce ale dat do jinyho auta :lol:
zelena sa ti nelubi ..?? dam do zlteeho .. ?? :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »



jede vám to pane 8)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

Taky mam jedno z Přerova :mavani:
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Bobek »

Taky jsme videli v Prerove, jelo to dobře! Skoda toho deště.
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

som rad ze sa vam to lubi..
mne sa to az tak nelubilo .. jak to jelo...
(na ty dva pokusy) ...

.. a ze to skoro nedojelo ... :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Bobek
Příspěvky: 1205
Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Bobek »

Celkem 160 aut. Organizátoři ani nečekali takový nával, takže to taky tak dopadlo. Nakonec jsme jeli jen 3 jízdy, takže taky nic moc :/ Ale odvezli jsme jedno první a jedno třetí místo 8)
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw

Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 263
Registrován: 26 úno 2012 01:19
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LordMMX »

Džejárdí prečo skoro "nedojelo"?
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

JRD McLAREN píše:som rad ze sa vam to lubi..
mne sa to az tak nelubilo .. jak to jelo...
(na ty dva pokusy) ...

.. a ze to skoro nedojelo ... :roll:
musíš brát v úvahu ten protivítr, všechny auta měla horší čas i ty 1600koňové a to je co říct :?:
co se Ti natom nelíbilo? jak ty vůbec jezdíš sprinty - točíš akorát jedničku do 8000 a pak tak do 6500 vzhledem k méně strmému nárůstu výkonu od 6tis?
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

..kludne sa to da tocit az do 8500 ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

JRD McLAREN píše:..kludne sa to da tocit az do 8500 ..
to jo jestli máš mechanický zdvihátka ventilů, ale spíš mě zajímá jakým způsobem zajedeš lepší čas, jestli točením "kam to jde" nebo racionální jízdou, jen jsem zvědavý, nic víc 8)
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak na tuto otazku este odpoved nepoznam..


..zvihatka su hydro..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »



z Přerova
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Radunov
Příspěvky: 143
Registrován: 03 čer 2013 19:14

Re: NEXIA GT 2.0 16V a.k.a GO motoru C20XE - Phase2

Příspěvek od Radunov »

https://www.youtube.com/watch?v=qeND0l53LPk" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“