kadett GSi - FORSAGE TEAM
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
http://auto.bazos.cz/inzerat/47671223/O ... 20-GSI.php" onclick="window.open(this.href);return false;
co to vidím na inzerci
Opel Kadett 2,0 gsi 8V, RV:1987, výkon:163hp na brzdě, kola BBS 15 palců, pera Eibach, tlumiče koni, široká ramena, kované písty wossner,kované ojnice Eagle, laděné svody,přečipovaná jednotka ATD.... Více info po tel. Rychlé jednání= sleva!!!
co to vidím na inzerci
Opel Kadett 2,0 gsi 8V, RV:1987, výkon:163hp na brzdě, kola BBS 15 palců, pera Eibach, tlumiče koni, široká ramena, kované písty wossner,kované ojnice Eagle, laděné svody,přečipovaná jednotka ATD.... Více info po tel. Rychlé jednání= sleva!!!
Naposledy upravil(a) Radunov dne 12 kvě 2015 07:29, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Koukal jsem na to a říkal si "je opravdu v tom motoru vše o čem se mluví"... Být to opravdu tak jak se píše, tak dobrá cena... jen to dát do nějaké hezčí karoserie
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
s ITB se nedivím, protože saje 4x přerušovaněji proti 1 klapce pro všechny válce (teda záleží kde měříš a jak to máš udělané)honza 2.0 16v píše:JRD McLAREN píše:tak po mojom poslednom zisteni, ani s ITB pri WOT od cca 6500-6800ot./min. (do redline) niesom schopny dosiahnut atmosferickeho tlaku...honza 2.0 16v píše: (záleží jak moc je restriktivní škrtící klapka -jeslti jseš schopen dosáhnout atmosferickýho tlaku v sání za škrtící klapkou odkud se bere vakuovej...
jo mě s 56mm klapkou a seriovým sacím potrubím před filtrem se to zdálo bejt taky nemožný, dal jsem 63mm a hle, při zaplým zapalování těsně před startem MAP ukazuje 4,16-4,22Volt a při WOT dle logu totéž... takže dosahuji atmosferickýho tlaku se starou klapkou s bídou přelezlo napětí 4 volty...
je převda, že teď před klapkou od filtru mam potrubí v průměru rovný kanalizační rouře od menšího paneláku , kterýmu musela udělat místo baterka, ABS se muselo posunout na držákách a truchu jsme pobouchal vzpěru kapoty aby se to tam vešlo
já při WOT mám atmosferický tlak už od 2000ot/min (mám tam budík na měření přetlaku/podtlaku - je to trochu i ekonoměr když to tak vezmu)
taky mám 63mm klapku
Naposledy upravil(a) Radunov dne 13 kvě 2015 09:25, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
no len na mechanickom budiku asi tazko zbadas rozdiel hodnoty 97 voci 95-94
EDITED:
len tak mimochodom, ten taky "EKONOMER" zo skodovky mam tiez ..
EDITED:
len tak mimochodom, ten taky "EKONOMER" zo skodovky mam tiez ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak jsem rozchodil tu hračku na měření výkonu, huráááá ...krabička na měření impulzů z cívky (které nahraju jako zvuk) v součástkách vyšla asi na 50kč, jo v jednoduchosti je krása
tak a teď můžu ladit rozvody, palivo a délku sání a uvidím jasně jaké jsou rozdíly, na porovnání úžasné
série má mít teoreticky 95kW/5600ot a 180Nm/4600ot
tyto grafy jsou bez funkce expert, takže zprůměrované zaoblené křivky, špičkový výkony jsou vyšší a je to počítáno bez ztrát NA PŘEVODECH (zřejmě to je 10-15%) proto vychází tak nízké výkony
.......
graf 1 - stage 2 - ale tlak paliva jen seriových 2,5 barů a silencer ve výfuku, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 2 - stage 2 kompletní (tlak paliva 3 bary), krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 3 stage 2 - ale tlak paliva snížen na 2,8 baru, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
tak a teď můžu ladit rozvody, palivo a délku sání a uvidím jasně jaké jsou rozdíly, na porovnání úžasné
série má mít teoreticky 95kW/5600ot a 180Nm/4600ot
tyto grafy jsou bez funkce expert, takže zprůměrované zaoblené křivky, špičkový výkony jsou vyšší a je to počítáno bez ztrát NA PŘEVODECH (zřejmě to je 10-15%) proto vychází tak nízké výkony
.......
graf 1 - stage 2 - ale tlak paliva jen seriových 2,5 barů a silencer ve výfuku, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 2 - stage 2 kompletní (tlak paliva 3 bary), krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 3 stage 2 - ale tlak paliva snížen na 2,8 baru, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
Naposledy upravil(a) Radunov dne 19 kvě 2015 21:36, celkem upraveno 8 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
tak seriovy zdvih saciho ventilu 8V je zhruba 11mm, vyfukoveho 10mm a plny zdvih po 5 zubech po dobu 3 zubu (ta streetová dbilas má 12/11,2mm)...když jsem rozvodové kolo natočil podle pravého průběhu (o 5°dřív na rozvodovém kole - to je 10° na klikovém hřídeli, má to ostřejší zvuk, jak honda ale už od 4000ot/min, a zároveň to je časováním velmi podobné té Dbilas, jen Dbilas má větší zdvihy o 1mm a pár zanedbatelných stupňů narvrch...ale bude mít počítám "tupější/zaoblenější" palec a tím pádem progresivnější zdvih ventilu
Naposledy upravil(a) Radunov dne 15 kvě 2015 09:32, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
nebo pak úplně asymetrické...taky někdy vyzkouším, jen rozvodové kolo už budu muset přesunout na řemenu o zub (mám tam možnost ladění +-5mm od serie), třeba to pak bude ještě brutálnější
Naposledy upravil(a) Radunov dne 15 kvě 2015 08:49, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
je to fajn ze laborujes s vackami ..
ja som sa stym hrajkal cca 1 rok .. ...
ja som sa stym hrajkal cca 1 rok .. ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
JRD McLAREN píše:je to fajn ze laborujes s vackami ..
ja som sa stym hrajkal cca 1 rok .. ...
a co Ti natom tak dlouho trvalo? spíš vybrat si provozní otáčky a sladit to s ostaním viď ale graf máš úžasnej, dá se s tím uplně v pohodě i v provozu ....ale bohužel nikdy nebudem mít tak skvělý motor jako honda s variabilním časováním, protože za běhu nehnem se zdvihem ventilu nebo jako vanos, kterej přetočí vačku
Naposledy upravil(a) Radunov dne 15 kvě 2015 09:13, celkem upraveno 5 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Jenze pri WOT to ukazuje naprosto stejnou hodnotu co pred startem motoruJRD McLAREN píše:no len na mechanickom budiku asi tazko zbadas rozdiel hodnoty 97 voci 95-94
EDITED:
len tak mimochodom, ten taky "EKONOMER" zo skodovky mam tiez ..
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
před rokem jsem měřil stage 1 a tomu odpovídá tento grafRadunov píše: .......
graf 1 - stage 2 - ale tlak paliva jen seriových 2,5 barů a silencer ve výfuku, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 2 - stage 2 kompletní (tlak paliva 3 bary), krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
graf 3 stage 2 - ale tlak paliva snížen na 2,8 baru, krátké sání a vačka o 5°dřív otvírá
myslím že je víc než zjevné že to mělo horší spodní spektrum otáček, takže ty kanály a komprese má svůj smysl
Naposledy upravil(a) Radunov dne 18 kvě 2015 14:45, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PRACOVIŠTĚ
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
ták ztráty započteny a tohle je výsledek, zároveň odpovídá odhadům...výkon skoro jako seriové c20xe, s tím že mám lepší spodek a maximální výkon v nižších otáčkách (o 450ot)...bez optimalizace ECU a se seriovou vačkou myslím že to je slušný ...na 95 oktanový benzín, zkusím ještě někdy na 100oktan, na ten mám kompresní poměr
teď otázka co dál :
1) optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
2) namontovat ostřejší vačku podobného časování s vyšším zdvihem a tupějším tvarem palce (progresivnější otvírání ventilu), aby mělo smysl s tím motorem točit třeba 7000ot/min, použít c20xe seriově kovaný střeva s větší 230 spojkou, namontovat nové šály a optimalizovat ECU, zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
3) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách
4) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách + optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
5).................
teď otázka co dál :
1) optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
2) namontovat ostřejší vačku podobného časování s vyšším zdvihem a tupějším tvarem palce (progresivnější otvírání ventilu), aby mělo smysl s tím motorem točit třeba 7000ot/min, použít c20xe seriově kovaný střeva s větší 230 spojkou, namontovat nové šály a optimalizovat ECU, zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
3) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách
4) o to samé se pokusit na seriově kovaným c20xe, potenciál by mohl být 170-180ps s vyšším krouťákem odspodu na sériové ECU a vačkách + optimalizovat ECU (směs a předstih, na expert grafech ten výkon poletuje jak na osciloskopu), zbavit se MAF a nahradit MAP senzorem
5).................
Naposledy upravil(a) Radunov dne 23 kvě 2015 22:05, celkem upraveno 1 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
pilový diagram převodovky ke grafu výkonu....už jsem zkoušel i rychlé řazení přes plný plyn, lze to
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
další návody
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 2_0_e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 2_0_i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 1_8_e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/16 ... _0_xe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
každej furt prosazuje 16V přitom oba se dostanou na 190koní bez převrtání se stejným úsilím, jen u 16V kupuješ vačku navíc, ty kila navíc nemluvě a u 8V nepraská hlava
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 2_0_e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 2_0_i.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/OH ... 1_8_e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.imotecgmbh.de/PS-Bausatze/16 ... _0_xe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
každej furt prosazuje 16V přitom oba se dostanou na 190koní bez převrtání se stejným úsilím, jen u 16V kupuješ vačku navíc, ty kila navíc nemluvě a u 8V nepraská hlava
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Vcera na čumendě v Přerově na sprintech AMS, potěšilo že P306 s16 (6kvalt) 112 i 120kW by jsme minimálně stačili...byla i seznamka s JRD
Naposledy upravil(a) Radunov dne 01 čer 2015 08:30, celkem upraveno 2 x.
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Zdar
pro zbavení se MAF a jeho nahrazením MAP ti mohu doporučit tohle
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=57
zapojíš chvilku jezdiš aby jsi si vytvoril mapu podle MAF pak ji nahradíš signálem z MAP nebo TPS
můžeš hýbat v 3D mapě s bohatostí a předstihem
celkem jednoduché použití
já sem to zamontoval na zkoušku do tigry X16XE a funguje to slušně
a bonus navíc je tam prográmek který funguje jako ten dynoanalizer jen o něco lépe
když budeš něco k tomu potřebovat tak se ozvi
pro zbavení se MAF a jeho nahrazením MAP ti mohu doporučit tohle
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=57
zapojíš chvilku jezdiš aby jsi si vytvoril mapu podle MAF pak ji nahradíš signálem z MAP nebo TPS
můžeš hýbat v 3D mapě s bohatostí a předstihem
celkem jednoduché použití
já sem to zamontoval na zkoušku do tigry X16XE a funguje to slušně
a bonus navíc je tam prográmek který funguje jako ten dynoanalizer jen o něco lépe
když budeš něco k tomu potřebovat tak se ozvi
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
ahoj, přesně na tenhle impuls jsem čekal, o téhle jednotce už básním dlouho, ale to víš že kámoši z Forsage Teamu mají jednotky typu standalone a vymlouvají mi to, vím že to je bajpás, možná pomalejší ale věím že piggyback jsem schopen naladit v domácích podmínkách (pro začátek alespon směs podle WB sondy) plus je k tomu poradenství, když to koupím na tvém uvedeném odkazu, v Polsku jsou pak o 1500kč levnější...ta červená křivka je po naladění a černá bez korekcí?kart-tom píše:Zdar
pro zbavení se MAF a jeho nahrazením MAP ti mohu doporučit tohle
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=57
zapojíš chvilku jezdiš aby jsi si vytvoril mapu podle MAF pak ji nahradíš signálem z MAP nebo TPS
můžeš hýbat v 3D mapě s bohatostí a předstihem
celkem jednoduché použití
já sem to zamontoval na zkoušku do tigry X16XE a funguje to slušně
a bonus navíc je tam prográmek který funguje jako ten dynoanalizer jen o něco lépe
když budeš něco k tomu potřebovat tak se ozvi
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Zdar je to jak pises
černá seriová data červená upravená
byl to jen nástřel pouze trochu přidané palivo a předstih v ploše nastavování cca 15min.
samo ze programovatelna jednotka je jinde (par sem jich uz vyzkousel) ale tohle za ty penize je dost slusny a pro hobbyka jednoduse pouzitelne
černá seriová data červená upravená
byl to jen nástřel pouze trochu přidané palivo a předstih v ploše nastavování cca 15min.
samo ze programovatelna jednotka je jinde (par sem jich uz vyzkousel) ale tohle za ty penize je dost slusny a pro hobbyka jednoduse pouzitelne
Naposledy upravil(a) kart-tom dne 01 čer 2015 19:47, celkem upraveno 1 x.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
ještě k doplnění
jednotka nabízí závodní funkce jako lunch control pro start a kontrolku dosažených otáček případně řídít turbo nebo vstřikování NOS
a nebo jí lze zapojit jako plně programovatelnou jednotku pro skupinové vstřikování bez zásahu další jednotky zapalování řídí pouze přes modifikaci signálu do seriové jednotky ale dovedu si představit jak by to šlo upravit aby řídíla přímo nějaký zapalovací modul.
Takže schopnosti této krabičky jsou dost zajímavé a to za cenu kolem 5000,- což je třetina proti použitelné programovatelné ecu
jinak pokud bys měl zájem tak ti to mohu předvést ale mám trošku problém s časem práce pro motorsport je dost časově náročná
jěště doporučení pokud by jsi chtěl jednotku s integrovaným map senzorem tak ber 4bar má lepší mechanické provedení senzoru oproti 2,5bar
jinak co se týče programovatelné jednotky tak tu mám jeden tip
http://www.asmoto.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
jednotka nabízí závodní funkce jako lunch control pro start a kontrolku dosažených otáček případně řídít turbo nebo vstřikování NOS
a nebo jí lze zapojit jako plně programovatelnou jednotku pro skupinové vstřikování bez zásahu další jednotky zapalování řídí pouze přes modifikaci signálu do seriové jednotky ale dovedu si představit jak by to šlo upravit aby řídíla přímo nějaký zapalovací modul.
Takže schopnosti této krabičky jsou dost zajímavé a to za cenu kolem 5000,- což je třetina proti použitelné programovatelné ecu
jinak pokud bys měl zájem tak ti to mohu předvést ale mám trošku problém s časem práce pro motorsport je dost časově náročná
jěště doporučení pokud by jsi chtěl jednotku s integrovaným map senzorem tak ber 4bar má lepší mechanické provedení senzoru oproti 2,5bar
jinak co se týče programovatelné jednotky tak tu mám jeden tip
http://www.asmoto.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
o těchto zajímavých funkcích jsem se dočetl a koukal na různé Polské projekty, které na té jednotce úspěšně fungujíkart-tom píše:ještě k doplnění
jednotka nabízí závodní funkce jako lunch control pro start a kontrolku dosažených otáček případně řídít turbo nebo vstřikování NOS
a nebo jí lze zapojit jako plně programovatelnou jednotku pro skupinové vstřikování bez zásahu další jednotky zapalování řídí pouze přes modifikaci signálu do seriové jednotky ale dovedu si představit jak by to šlo upravit aby řídíla přímo nějaký zapalovací modul.
Takže schopnosti této krabičky jsou dost zajímavé a to za cenu kolem 5000,- což je třetina proti použitelné programovatelné ecu
jinak pokud bys měl zájem tak ti to mohu předvést ale mám trošku problém s časem práce pro motorsport je dost časově náročná
jěště doporučení pokud by jsi chtěl jednotku s integrovaným map senzorem tak ber 4bar má lepší mechanické provedení senzoru oproti 2,5bar
jinak co se týče programovatelné jednotky tak tu mám jeden tip
http://www.asmoto.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ano 4b bych vzal, rozdíl v ceně není velký a má pak takřka "neomezené" využití
až bych se k tomu rozhoupal a nevěděl si rady, určitě bych se Ti ozval, díky za kontaktování a sdělení svých zkušeností , kdysi jsem si stahoval software od tuner 3, nainstaloval a procházel si to a četl návody, které jsem bohužel našel jen v cizích jazycích
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Však EcuMaster má i české zastoupení
http://www.ecumaster.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokonce působí i tady na fóru -> Leon4x4
http://www.ecumaster.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokonce působí i tady na fóru -> Leon4x4
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
já vím....LiberaleMiguel2 píše:Však EcuMaster má i české zastoupení
http://www.ecumaster.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dokonce působí i tady na fóru -> Leon4x4
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
další pokus kdy jsem se dočetl že jsem "vocas" a rozvodovým kolem jsem točil nadruhou stranu než jsem chtěl (bohužel schválně, ne že bych nevěděl kam se otáčí motor) čímž jsem vylepšil spodní a střední spektrum, takže přetočením vačky o 10° později oproti předchozímu nastavení (5° nadruhou stranu proti serii), nárůst 5 koní o 200 otáček (celkem 153Ps) výše ale spodní a střední spektrum je znatelně horší, v příloze jsou dva grafy dané dohromady, měřeno z obou směrů aby to bylo objektivní (vítr, spád,...)
v jeden den meřeno znovu i předchozí nastavení
v jeden den meřeno znovu i předchozí nastavení
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
užitečné info o vačkách GSi 8V...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
carwars 2015
https://www.youtube.com/watch?v=POtDTTjfa_A" onclick="window.open(this.href);return false;
škoda že bylo šílený počasí a jeli v sobotu dopoledne dopryč, jinak jsem si odjel měřený a dle jejich výsledků by to bylo na pohár
https://www.youtube.com/watch?v=POtDTTjfa_A" onclick="window.open(this.href);return false;
škoda že bylo šílený počasí a jeli v sobotu dopoledne dopryč, jinak jsem si odjel měřený a dle jejich výsledků by to bylo na pohár
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
VÍCE NA: https://www.facebook.com/forsageteam" onclick="window.open(this.href);return false; ..... špatně se sem nahrávají fotky a tak
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
Gratulace k Mejtu - pěkný
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
díky, taky gratuluji, Petr měl s 1,4 kadettem ve stejné soutěži lepší celkový výsledek než já o tuším 0,2s v součtuPetr73 píše:Gratulace k Mejtu - pěkný
mám proti němu přemotorovaný auto ale neumím to asi tak dobře ovládat, tak je pravda že to je můj druhý závod a Petr jich má za sebou podstatně víc a podvozek, pneumatiky má podstatně schopnější , což se na technické trati projeví, Petr zas ale jel tuto trať poprvé ...svou zřejmě nejodvážnější a nejrychlejší jízdu jsem zkazil uražením nárazníku o pneumatiku od traktoru lemující trať (nevím kterou hlavu v AMK to napadlo dát jinak kolem bezpečné tratě s unikovýma zonama ) a jízdu nedokončil, jedna nejhorší jízda se naštěstí škrtala, poslední jízdu jsem jel na jistotu a byla jedna z nejrychlejších, celkové zlepšení oproti březnu je o necelých 19 vteřin na 5ti RZtách...po tomto závodu jsem také vyměnil hřebenové řízení, protože vykazovalo někde vůli která tloukla při řezání zatáček do kastle a zjistil že je vychozené ložisko na pastorku hřebenu
http://opel.rajce.idnes.cz/okruhove_zav ... soke_Myto/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=wrbolTr91iI" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=Liwa-GXDfi8" onclick="window.open(this.href);return false;
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
protože to tady nikoho už nezajímá, tak po dlouhé pracovní pomlce se projekt reinkarnuje a pokračuje V UTAJENÍ co z toho mám že všechno všem řeknu...
Předpokládaný potenciál 180 až 220 PS při á 7000 ot/min s 8 ventilovou hlavou...už to není daily car, tak si můžu dovolit ,,extrémy" a všechno k tomu potřebné mám doma a zas tolik úsilí už to stát nebude...
Předpokládaný potenciál 180 až 220 PS při á 7000 ot/min s 8 ventilovou hlavou...už to není daily car, tak si můžu dovolit ,,extrémy" a všechno k tomu potřebné mám doma a zas tolik úsilí už to stát nebude...
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.