
Dík Honza
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
no právě,aby to taky mělo náký spětný tlak,abych tomu neubralLukinho píše:to si vypocital podle ceho ?
Prosím tě to nevím,na brzdě to asi nebylo,ale tu čiplou jednotku má kámoš ještě doma,ale tet jsem se dozvěděl,že to bylo ještě v hranaté Celice,tak nevím asi to tam je jinak.Libor12 píše:LOTUS píše:Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
OK věřím a nebudu to řešit,to bych možná někomu jenom zaplatil a výsledek žádný.Co do tohoto motoru patří správně za svíčky, motorový a převodový olej s ohledem na točení do maxima?Idaho píše:Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené"
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru..(