Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Čau chlapi,koupil jsem toto auto na amaterské závody a chtěl bych to trochu oživit,příde mi to takové trochu přidušené.Zatim jsem to nijak neřešil,mám to 2 hodiny .Určitě budou potřeba nové svíčky,možná kabely.Co se s timhle motorem dá udělat,nechci do toho cpát náké velké prachy,ale trochu tomu pomoct.A je tady někdo kdo by to čipnul na náký rozum a co by to stálo?
Dík Honza
Dík Honza
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Čipnout to nejde. Bez velkých investic s výkonem nijak nepohneš. Kup na to nějaký sportovní filtr, udělej odstínění, půjde to potom trošku ochotněji do otáček.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl.Co myslíš tím odstíněním?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
odstínit sani od motoru aby to nenasavalo teplej vzduch od motoru...
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Nebo kup karbonový airbox a vyveď rouru kam chceš
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Ok chlapi,to udělám a v tom airboxu je náké čidlo,je potřeba ho zachovat,když tam dám náké KNko?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Jo a co vejfuck,kat vyhodím a co s tím zbytkem,abych tomu spíš neublížil?
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Dal bych holou rouru, jen ne zbytečně velký průměr. Na ten výkon by ti mělo stačit 57mm
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
to si vypocital podle ceho ?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
no právě,aby to taky mělo náký spětný tlak,abych tomu neubral ono to s těma rourama,není uplně jednoduché.Lukinho píše:to si vypocital podle ceho ?
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
a nezapomeň to omotat
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
[quote="LOTUS"]Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
A kolik to mělo po čipu kobyl?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené"
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru.. (
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru.. (
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Prosím tě to nevím,na brzdě to asi nebylo,ale tu čiplou jednotku má kámoš ještě doma,ale tet jsem se dozvěděl,že to bylo ještě v hranaté Celice,tak nevím asi to tam je jinak.Libor12 píše:LOTUS píše:Tak to jsi mě teda zaskočil,proč to nejde čipnout ?1.6 STI jsem čiplé viděl./quote]
A kolik to mělo po čipu kobyl?
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
OK věřím a nebudu to řešit,to bych možná někomu jenom zaplatil a výsledek žádný.Co do tohoto motoru patří správně za svíčky, motorový a převodový olej s ohledem na točení do maxima?Idaho píše:Pár jsem jich také čiplých videl, nekteré dokonce oturbené. Když potom majiteli místo lehlého "oturbeného " motoru ( dodotačne turbený, ne v originále 3SGTE ) dáš zpátky puvoidní 115kW s ( konečne ) funkčním ACISEm a byl v soku že to jede lépa jak to "oturbené"
Chipnout to určite v našich podmínkách s reálným přínosem nejde ( ani 1.6 ani 2.0 ) ale dá se ecu nahradit programovatelnou, na druhou stranu moc velký nárust výkonu to také nepřinese, jelikož motor je od Yamahy naladěn velice dobře.. Taktéž máýme zkušenosto že při zásazích do výfuku jde výkon spíše dollu než nahoru.. (
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Chceš výkon az 150hp +? Vykašli se na výměny vacek, motoru,cipovani,výměny ridicich jednotek,montáž turbokitu. Pořid nitrous kit a za 3hod uz mačkáš tlačítko "GO BABY GO" . A az to rozstrelis nebo prodáš, tak to vymontujes a dáš do dalšího na rozdil od možnosti výše uvedených.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Já ti poradim, jestli do toho nechceš investovat moc peněz tak nic nedělej, "sportovní" filtr, vejfuk od oka nebo raceland a pod. koně akorát snižujou nebo zhoršujou průběh výkonu, měřeno na brzdě
Re: Toyota Celica 2.0 gti 115kw
Dobře odstíněný filtr funguje. Výkon pochopitelně z principu nepřidává, jen díky vyšší průchodnosti umožní motoru jít rychleji do otáček. Výfuky u atmosfér zpravidla díky vyšší průchodnosti zhorší výkon v nižších otáčkách, kde plyny procházející výfukem mají moc prostoru a zpomalí, takže motor se hůř vyplachuje (klesne efekt kdy podtlak spalin vycházejících ven z výfuku "tahá ven" zbytky spaliny z dokončeného cyklu výfuku). Může teoreticky něco málo přinést v horním rozsahu otáček, kdy by původní výfuk byl už restriktivní (vlivem menší průchodnosti katalyzátoru, středního tlumiče, apod.). Většinou se tak jen posune maximum točivého momentu do vyšších otáček než měl motor s originálním výfukem. U turba je to trochu jinak, ale to on nemá, takže nemá cenu to dál rozvádět.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"