
"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Můj šálek kávy to rozhodně není ale obdivuju tvou trpělivost a energii... já bych se na to už asi dávno vytento  
			
			
									
									
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
						"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Stále lepšie soft porno než 50 odtieňov sivej 
			
			
									
									
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
						Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Hele co sem ''našel''  alespoň k něčemu to je , kromě sledování ''pokroku'' na 4x4 500HP
 alespoň k něčemu to je , kromě sledování ''pokroku'' na 4x4 500HP  
			
							
			
									
									
						 alespoň k něčemu to je , kromě sledování ''pokroku'' na 4x4 500HP
 alespoň k něčemu to je , kromě sledování ''pokroku'' na 4x4 500HP  
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
A proč by měl chtít cpát křídlo z Astry na Vectru ? 
Hodně dlouho sis trápil hlavu co kde přidat abys k tomu mohl dodat to rýpnutí mířené asi na mě, co ? akorát sis ve své demenci nestihl všimnout, že hovna co meleš jsou těžce mimo a nezaktuální....
 akorát sis ve své demenci nestihl všimnout, že hovna co meleš jsou těžce mimo a nezaktuální....
			
			
									
									Hodně dlouho sis trápil hlavu co kde přidat abys k tomu mohl dodat to rýpnutí mířené asi na mě, co ?
 akorát sis ve své demenci nestihl všimnout, že hovna co meleš jsou těžce mimo a nezaktuální....
 akorát sis ve své demenci nestihl všimnout, že hovna co meleš jsou těžce mimo a nezaktuální....JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Ále..  snad se nebudeš zase zlobit
 snad se nebudeš zase zlobit  
  jinak nikde sem neřekl že to je na ty samé auta , nevím jestli pasuje , proto sem to nadhodil Lordovi s tím , že on by mohl vědět víc
 jinak nikde sem neřekl že to je na ty samé auta , nevím jestli pasuje , proto sem to nadhodil Lordovi s tím , že on by mohl vědět víc 
			
			
									
									
						 snad se nebudeš zase zlobit
 snad se nebudeš zase zlobit  
  jinak nikde sem neřekl že to je na ty samé auta , nevím jestli pasuje , proto sem to nadhodil Lordovi s tím , že on by mohl vědět víc
 jinak nikde sem neřekl že to je na ty samé auta , nevím jestli pasuje , proto sem to nadhodil Lordovi s tím , že on by mohl vědět víc 
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Proč by mě mělo naštvat, když ze sebe děláš idiota ? Tvoje věc.... 
			
			
									
									
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
další várka, vše důkladně provařeno, nejhorší místa karosářský tmel, dolazený motorák do dokonalosti (už není co vyhazovat) na kapotě ze spodu zavařeno cca 50direk a nesmyslů  
			
							
			
									
									
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
po 2 měsících utrpení a silné nechuti s kitováním a nekonečným broušením konečně změna činnosti která mě i bavila protože to začalo nabírat podobu (stříkací tmel na 2 vrstvičky)  
			
							
			
									
									
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
opraví se pár detailů už jen v zadní části, dopasují se prahy a jedeme směr lakovna   
 
Kubi ani nechtěj vědět kolikrát už jsem s tím chtěl seknout, ale touha odlišit se a nevlastnit tuctově seriové auto je neskutečně silná, kor když teď objíždím největší zahraniční srazy
			
							
			
									
									 
 Kubi ani nechtěj vědět kolikrát už jsem s tím chtěl seknout, ale touha odlišit se a nevlastnit tuctově seriové auto je neskutečně silná, kor když teď objíždím největší zahraniční srazy

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chvíľu to vypadalo že tomu dávaš dobre na prdel, ale teraz keď to začína mať podobu, palec hore   
   
  
			
			
									
									 
   
  
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
						Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
tak to po delší odmlce drobet oprášíme ne?!   spousty nových fotek, informací a ještě více bláznivých rozhodnutí. samozřejmě se díky těmto krásným kouskům celé nehezky komplikuje.
  spousty nových fotek, informací a ještě více bláznivých rozhodnutí. samozřejmě se díky těmto krásným kouskům celé nehezky komplikuje.   pokud si někdo zpětně pamatuje trochu se pojem brzdy u mě vyvíjel, hold design a touha se oddálit od ostatních je silná kurva
 pokud si někdo zpětně pamatuje trochu se pojem brzdy u mě vyvíjel, hold design a touha se oddálit od ostatních je silná kurva   koupeny 4pístky brembo Alfa romeo - bylo to super, ale náhle se takových přestaveb ukázalo více než dost v mojem okolí došlo k tedy k prodeji, chvilku byl klid a pořídil jsem 6pístky brembo 18ZR s Audi Q7, původně jsem míval 17" RH zw1 nastala komplikace jak to dostat do kola
 koupeny 4pístky brembo Alfa romeo - bylo to super, ale náhle se takových přestaveb ukázalo více než dost v mojem okolí došlo k tedy k prodeji, chvilku byl klid a pořídil jsem 6pístky brembo 18ZR s Audi Q7, původně jsem míval 17" RH zw1 nastala komplikace jak to dostat do kola   po naléhání místního rebela, jsem mu je prodal a on dodatečně namontoval na zelenou Hnujdá
  po naléhání místního rebela, jsem mu je prodal a on dodatečně namontoval na zelenou Hnujdá   pro moje překvapení v ten čas u nás vyjela octavia kombi s tomto 350mm setu. prodej tedy přišel přímo v čas, následně došlo na prodej i daných kol
  pro moje překvapení v ten čas u nás vyjela octavia kombi s tomto 350mm setu. prodej tedy přišel přímo v čas, následně došlo na prodej i daných kol  ve vzduchu lítala otázka co musí přijít dál aby to moje egoistické srdíčko uspokojilo!
 ve vzduchu lítala otázka co musí přijít dál aby to moje egoistické srdíčko uspokojilo! 
zde je výsledek při kterém jsem nad míru spokojen 8pístky brembo + 360x32mm dvoudílné zakázkové kotouče na míru. třmeny původně vw phaeton 6.0 v12 (dále se montují na audi RS 4 / 5 / 6 / R8, lamborghini gallardoa bůh ví kde ještě) redukce mám též k tomu
  8pístky brembo + 360x32mm dvoudílné zakázkové kotouče na míru. třmeny původně vw phaeton 6.0 v12 (dále se montují na audi RS 4 / 5 / 6 / R8, lamborghini gallardoa bůh ví kde ještě) redukce mám též k tomu  
			
							
			
									
									 spousty nových fotek, informací a ještě více bláznivých rozhodnutí. samozřejmě se díky těmto krásným kouskům celé nehezky komplikuje.
  spousty nových fotek, informací a ještě více bláznivých rozhodnutí. samozřejmě se díky těmto krásným kouskům celé nehezky komplikuje.   pokud si někdo zpětně pamatuje trochu se pojem brzdy u mě vyvíjel, hold design a touha se oddálit od ostatních je silná kurva
 pokud si někdo zpětně pamatuje trochu se pojem brzdy u mě vyvíjel, hold design a touha se oddálit od ostatních je silná kurva   koupeny 4pístky brembo Alfa romeo - bylo to super, ale náhle se takových přestaveb ukázalo více než dost v mojem okolí došlo k tedy k prodeji, chvilku byl klid a pořídil jsem 6pístky brembo 18ZR s Audi Q7, původně jsem míval 17" RH zw1 nastala komplikace jak to dostat do kola
 koupeny 4pístky brembo Alfa romeo - bylo to super, ale náhle se takových přestaveb ukázalo více než dost v mojem okolí došlo k tedy k prodeji, chvilku byl klid a pořídil jsem 6pístky brembo 18ZR s Audi Q7, původně jsem míval 17" RH zw1 nastala komplikace jak to dostat do kola   po naléhání místního rebela, jsem mu je prodal a on dodatečně namontoval na zelenou Hnujdá
  po naléhání místního rebela, jsem mu je prodal a on dodatečně namontoval na zelenou Hnujdá   pro moje překvapení v ten čas u nás vyjela octavia kombi s tomto 350mm setu. prodej tedy přišel přímo v čas, následně došlo na prodej i daných kol
  pro moje překvapení v ten čas u nás vyjela octavia kombi s tomto 350mm setu. prodej tedy přišel přímo v čas, následně došlo na prodej i daných kol  ve vzduchu lítala otázka co musí přijít dál aby to moje egoistické srdíčko uspokojilo!
 ve vzduchu lítala otázka co musí přijít dál aby to moje egoistické srdíčko uspokojilo! zde je výsledek při kterém jsem nad míru spokojen
 8pístky brembo + 360x32mm dvoudílné zakázkové kotouče na míru. třmeny původně vw phaeton 6.0 v12 (dále se montují na audi RS 4 / 5 / 6 / R8, lamborghini gallardoa bůh ví kde ještě) redukce mám též k tomu
  8pístky brembo + 360x32mm dvoudílné zakázkové kotouče na míru. třmeny původně vw phaeton 6.0 v12 (dále se montují na audi RS 4 / 5 / 6 / R8, lamborghini gallardoa bůh ví kde ještě) redukce mám též k tomu  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
když byla přední šílenost na světě co s původním zadkem 286mm nechlazeným kotoučem, nemluvím o třmenu co je vzhledově šílenost   nahrazeno třmeny s Porsche cayenne turbo S + 300x22mm dvoudílné kotouče původně s EVO 9 středy se doladí dodatečně. (třmeny jsou totožné jako má vw touareg či Audi Q7) vidina s tímto setupem nebyla špatná
 nahrazeno třmeny s Porsche cayenne turbo S + 300x22mm dvoudílné kotouče původně s EVO 9 středy se doladí dodatečně. (třmeny jsou totožné jako má vw touareg či Audi Q7) vidina s tímto setupem nebyla špatná  
			
							
			
									
									 nahrazeno třmeny s Porsche cayenne turbo S + 300x22mm dvoudílné kotouče původně s EVO 9 středy se doladí dodatečně. (třmeny jsou totožné jako má vw touareg či Audi Q7) vidina s tímto setupem nebyla špatná
 nahrazeno třmeny s Porsche cayenne turbo S + 300x22mm dvoudílné kotouče původně s EVO 9 středy se doladí dodatečně. (třmeny jsou totožné jako má vw touareg či Audi Q7) vidina s tímto setupem nebyla špatná  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
má malá uchylka, ruku na srdce krásné brzdy v tuningu jsou dnes už nutnost. navíc si tím kompenzuji asi malý péro nebo si to nedovedu vysvětlit  
			
							
			
									
									
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chce to pětinásobné pásy ať to poberou až dupneš na brzdu  
			
			
									
									
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
						Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
chce to pořádný sedačky které už mám doma, ale na pásy je zatím čas promyslet co vůbec chci   v lepším případě to zastaví hned, v horším se utrhne náprava nebo se seknou kola a jedeš furt. hold opel nikdy nevíš co to udělá
 v lepším případě to zastaví hned, v horším se utrhne náprava nebo se seknou kola a jedeš furt. hold opel nikdy nevíš co to udělá  
			
			
									
									 v lepším případě to zastaví hned, v horším se utrhne náprava nebo se seknou kola a jedeš furt. hold opel nikdy nevíš co to udělá
 v lepším případě to zastaví hned, v horším se utrhne náprava nebo se seknou kola a jedeš furt. hold opel nikdy nevíš co to udělá  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
A co kastle? Jinak brzdy super  
			
			
									
									
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
						Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
dej sem i ty sedačky   a nezapomeň připsat co s nima máš v plánu
  a nezapomeň připsat co s nima máš v plánu  
			
			
									
									 a nezapomeň připsat co s nima máš v plánu
  a nezapomeň připsat co s nima máš v plánu  
Life is too short to drive boring cars
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
kastle dobrá, jenže dokud jsem neměl brzdy doma nemohl jsem řešit podvozek jako takový (tam budou velké změny)Bobek píše:A co kastle? Jinak brzdy super
 díky podložkám dojde na převařovaní lemů a celkově nafukování. díky podvozku řezání obloučků do nosníků na poloosy a řízení jinak asi pohoda. konečně se na to opět vrhnu
 díky podložkám dojde na převařovaní lemů a celkově nafukování. díky podvozku řezání obloučků do nosníků na poloosy a řízení jinak asi pohoda. konečně se na to opět vrhnu   ale díky
 ale díky   
 naser siD´ice píše:dej sem i ty sedačkya nezapomeň připsat co s nima máš v plánu
 mám celokoženej černej interiér nebudu mít látkový přední sedačky
 mám celokoženej černej interiér nebudu mít látkový přední sedačky   dizaaaajnovka přece.
 dizaaaajnovka přece.to sakra!Darkbug píše:Solidní uchylarna
 je třeba k tomu přistupovat, tak aby vždy člověk překonal ty lepší na de mnou(bez ohledu na to o jakou část se právě jedná), pokud tak člověk neučiní bude to propadák, nestojím o to se jim jen přiblížit... (peníze to bude žrát vždycky a né málo, taky na vše šetřím jak kokot)
 je třeba k tomu přistupovat, tak aby vždy člověk překonal ty lepší na de mnou(bez ohledu na to o jakou část se právě jedná), pokud tak člověk neučiní bude to propadák, nestojím o to se jim jen přiblížit... (peníze to bude žrát vždycky a né málo, taky na vše šetřím jak kokot)  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Ty krávo, takový sedačky do těžítka   Jsem zvědavej co z toho nakonec vznikne a jak dlouho to bude dělat radost... cítím v tom nádech aut z bývalého tuning cupu, které po soutěžní sezoně šly po dílech do světa. Motor bude LET nebo už se taky plány změnily?
 Jsem zvědavej co z toho nakonec vznikne a jak dlouho to bude dělat radost... cítím v tom nádech aut z bývalého tuning cupu, které po soutěžní sezoně šly po dílech do světa. Motor bude LET nebo už se taky plány změnily?
			
			
									
									 Jsem zvědavej co z toho nakonec vznikne a jak dlouho to bude dělat radost... cítím v tom nádech aut z bývalého tuning cupu, které po soutěžní sezoně šly po dílech do světa. Motor bude LET nebo už se taky plány změnily?
 Jsem zvědavej co z toho nakonec vznikne a jak dlouho to bude dělat radost... cítím v tom nádech aut z bývalého tuning cupu, které po soutěžní sezoně šly po dílech do světa. Motor bude LET nebo už se taky plány změnily?Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
						Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
ušáci jsou fajn, největší model a jsou přesně akorád na mě   uvidíme co s autem bude nikdo nic nechce mít věčně, jedno vím jistě i kdyby to tak dopadlo valná většina dílů bude ponechána na mé catano do kterého se po vektře pustím.
   uvidíme co s autem bude nikdo nic nechce mít věčně, jedno vím jistě i kdyby to tak dopadlo valná většina dílů bude ponechána na mé catano do kterého se po vektře pustím.   samozřejmě s motorem byla machinace, ale nakonec se vrátilo k původní verzi turbo (c20let) chci to vzít formou pokusu a testů s grafy. motor momentálně rozebrán udělaná hlava nové šály, pístní kroužky, těsnění atd.
 samozřejmě s motorem byla machinace, ale nakonec se vrátilo k původní verzi turbo (c20let) chci to vzít formou pokusu a testů s grafy. motor momentálně rozebrán udělaná hlava nové šály, pístní kroužky, těsnění atd.   složený je to hned akorád to teď není aktuální.
  složený je to hned akorád to teď není aktuální.   zaject motor na serii výkonu a následné měření výkonu + maximálka a zrychlení stejně tak totožné se bude opakovat u nahození phase 2 / phase 3 (vmaxx evo5) finále bude phase 3,5 (jiné sání se 4řklapkou s R1, jiné svody + turbo s eva) vše kvůli porovnání mezi sebou, více ten motor nevydrží, když mě to bude bavit uvidíme kam se bude dále ubírat (kování se nebojím dalším nárůstem výkonu též ne). vše kromě stádia pro ph3,5 mám doma (sání / svody / turbo). věřím že to bude zajímavý hokus pokus možná i zajímavé čtení pokud se to nerozpadne už při nižší phase
  zaject motor na serii výkonu a následné měření výkonu + maximálka a zrychlení stejně tak totožné se bude opakovat u nahození phase 2 / phase 3 (vmaxx evo5) finále bude phase 3,5 (jiné sání se 4řklapkou s R1, jiné svody + turbo s eva) vše kvůli porovnání mezi sebou, více ten motor nevydrží, když mě to bude bavit uvidíme kam se bude dále ubírat (kování se nebojím dalším nárůstem výkonu též ne). vše kromě stádia pro ph3,5 mám doma (sání / svody / turbo). věřím že to bude zajímavý hokus pokus možná i zajímavé čtení pokud se to nerozpadne už při nižší phase  
momentální info čekám 3 týdny než mi osadí tlumiče měchy. co to bude dělat, jak fungovat co ovládat je zatím překvapení! rozhodně nejsem žádnej troškař a rád si dopřeju 
  
			
			
									
									 uvidíme co s autem bude nikdo nic nechce mít věčně, jedno vím jistě i kdyby to tak dopadlo valná většina dílů bude ponechána na mé catano do kterého se po vektře pustím.
   uvidíme co s autem bude nikdo nic nechce mít věčně, jedno vím jistě i kdyby to tak dopadlo valná většina dílů bude ponechána na mé catano do kterého se po vektře pustím.   samozřejmě s motorem byla machinace, ale nakonec se vrátilo k původní verzi turbo (c20let) chci to vzít formou pokusu a testů s grafy. motor momentálně rozebrán udělaná hlava nové šály, pístní kroužky, těsnění atd.
 samozřejmě s motorem byla machinace, ale nakonec se vrátilo k původní verzi turbo (c20let) chci to vzít formou pokusu a testů s grafy. motor momentálně rozebrán udělaná hlava nové šály, pístní kroužky, těsnění atd.   složený je to hned akorád to teď není aktuální.
  složený je to hned akorád to teď není aktuální.   zaject motor na serii výkonu a následné měření výkonu + maximálka a zrychlení stejně tak totožné se bude opakovat u nahození phase 2 / phase 3 (vmaxx evo5) finále bude phase 3,5 (jiné sání se 4řklapkou s R1, jiné svody + turbo s eva) vše kvůli porovnání mezi sebou, více ten motor nevydrží, když mě to bude bavit uvidíme kam se bude dále ubírat (kování se nebojím dalším nárůstem výkonu též ne). vše kromě stádia pro ph3,5 mám doma (sání / svody / turbo). věřím že to bude zajímavý hokus pokus možná i zajímavé čtení pokud se to nerozpadne už při nižší phase
  zaject motor na serii výkonu a následné měření výkonu + maximálka a zrychlení stejně tak totožné se bude opakovat u nahození phase 2 / phase 3 (vmaxx evo5) finále bude phase 3,5 (jiné sání se 4řklapkou s R1, jiné svody + turbo s eva) vše kvůli porovnání mezi sebou, více ten motor nevydrží, když mě to bude bavit uvidíme kam se bude dále ubírat (kování se nebojím dalším nárůstem výkonu též ne). vše kromě stádia pro ph3,5 mám doma (sání / svody / turbo). věřím že to bude zajímavý hokus pokus možná i zajímavé čtení pokud se to nerozpadne už při nižší phase  
momentální info čekám 3 týdny než mi osadí tlumiče měchy. co to bude dělat, jak fungovat co ovládat je zatím překvapení! rozhodně nejsem žádnej troškař a rád si dopřeju
 
  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
centrální mozeček od vzduchu. generace autopilot V2 (ano vím právě dorazila na trh generace autopilot V3) ale tuto si chvilku musím užít pak si naplánuju přechod.   myšlenka byla jasná, vzduch je jediná možnost jak to dostat břichem k asfaltu. původně jsem chtěl sáhnout po klasice manuálu skrze ventily, ale ovládat každé kolo zvlášť přes 8 ventilů mít tucet budíků přechodek a sraček okolo když toto nabízí mnohem více možností (ať už manuálně každé kolo zvlášť nebo plně automaticky hlídaný autopilot
  myšlenka byla jasná, vzduch je jediná možnost jak to dostat břichem k asfaltu. původně jsem chtěl sáhnout po klasice manuálu skrze ventily, ale ovládat každé kolo zvlášť přes 8 ventilů mít tucet budíků přechodek a sraček okolo když toto nabízí mnohem více možností (ať už manuálně každé kolo zvlášť nebo plně automaticky hlídaný autopilot   ) a veškeré tyto serepetičky odpadají... sáhl jsem po tomto a věřím že budu nad míru spokojen
 ) a veškeré tyto serepetičky odpadají... sáhl jsem po tomto a věřím že budu nad míru spokojen   
 
info ohledně výroby přírub a osazení měchy, výroba se protáhne o cca jeden týden kvůli složitosti horních přírub na zadní nápravě (v tomhle ohledu je vektra b taková nedomrdlá )
 )
teď mi nezbývá nic jiného než prostě čekat jak to dojde a mohu začít s montáží.
			
							
			
									
									 myšlenka byla jasná, vzduch je jediná možnost jak to dostat břichem k asfaltu. původně jsem chtěl sáhnout po klasice manuálu skrze ventily, ale ovládat každé kolo zvlášť přes 8 ventilů mít tucet budíků přechodek a sraček okolo když toto nabízí mnohem více možností (ať už manuálně každé kolo zvlášť nebo plně automaticky hlídaný autopilot
  myšlenka byla jasná, vzduch je jediná možnost jak to dostat břichem k asfaltu. původně jsem chtěl sáhnout po klasice manuálu skrze ventily, ale ovládat každé kolo zvlášť přes 8 ventilů mít tucet budíků přechodek a sraček okolo když toto nabízí mnohem více možností (ať už manuálně každé kolo zvlášť nebo plně automaticky hlídaný autopilot   ) a veškeré tyto serepetičky odpadají... sáhl jsem po tomto a věřím že budu nad míru spokojen
 ) a veškeré tyto serepetičky odpadají... sáhl jsem po tomto a věřím že budu nad míru spokojen   
 info ohledně výroby přírub a osazení měchy, výroba se protáhne o cca jeden týden kvůli složitosti horních přírub na zadní nápravě (v tomhle ohledu je vektra b taková nedomrdlá
 )
 )teď mi nezbývá nic jiného než prostě čekat jak to dojde a mohu začít s montáží.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
pěkně tomu dáváš na prdel, myšleno samozřejmě že v dobrým  
			
			
									
									
						
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
o víkendu jsem si udělal vejlet ke klukům do WESTGARAGE pro hotové osazené tlumiče, krásná práce   zadní pístnice zkráceny, šroubované příruby. rovnou jsem pořídil hardline vedení pro zástavbu a ruční ohybačku na dané trubky
 zadní pístnice zkráceny, šroubované příruby. rovnou jsem pořídil hardline vedení pro zástavbu a ruční ohybačku na dané trubky   zbytek dílů je teprve na cestě nebo v týdnu nechám vyrobit.
 zbytek dílů je teprve na cestě nebo v týdnu nechám vyrobit. 
PS: tlumiče a nápravy projdou pískovačkou a komaxitem
			
							
			
									
									 zadní pístnice zkráceny, šroubované příruby. rovnou jsem pořídil hardline vedení pro zástavbu a ruční ohybačku na dané trubky
 zadní pístnice zkráceny, šroubované příruby. rovnou jsem pořídil hardline vedení pro zástavbu a ruční ohybačku na dané trubky   zbytek dílů je teprve na cestě nebo v týdnu nechám vyrobit.
 zbytek dílů je teprve na cestě nebo v týdnu nechám vyrobit. PS: tlumiče a nápravy projdou pískovačkou a komaxitem

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Nemáš fotku té spodní příruby zvlášť? Zajímalo by mě, jaký je tam průměr díry pro vedení vzduchu. Ta příruba totiž vypadá celkem hubeně a když se tam našroubuje koncovka, tak tam nemůže být žádné místo.
			
			
									
									mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
						peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
od pátku do 4tého nového roku mám volno tak je třeba ten volný čas využít   vytáhl jsem s pod plachty tu mojí odloženku, drobet oprášit....
  vytáhl jsem s pod plachty tu mojí odloženku, drobet oprášit....  
			
							
			
									
									 vytáhl jsem s pod plachty tu mojí odloženku, drobet oprášit....
  vytáhl jsem s pod plachty tu mojí odloženku, drobet oprášit....  
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
pár zanedbaných fotek před více než týdením maratonem, hroznej pohled  
			
							
			
									
									
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
šílenství  
			
							
			
									
									
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
.....je třeba mít pořádek a přehled....
			
							
			
													
					Naposledy upravil(a) Lordík dne 21 pro 2015 02:40, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake  370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
						










