kolíkovej samosvor opravdu do závodničky..funguje on/off a pokud najíždíš do zatáčky s ubraným a byť ještě v zatáčce trochu přidách, zavře se a jedeš jak se zavařeným ..u FWD auta celkem zábava jak to sápe za volant

pak tě to hodí proti stromu a máš plný ruce práce.. jinak z kolíkovýho lezou dobrý zvyku pokud nejedeš v záběru a kolíky se volně přesejpaj - takový menší železářství
měli jsme to před 10 lety na favoritu a šel pryč... 1.důvod byl výše popsanej; 2. důvodem bylo že se misky ve kterých běhali kolíky docela opotřebovávali..takže se to amatérsky řešilo mírným vypodkládáním misek dokud to šlo...
pak lamela - zde se dá bavit o jednostranným a oboustranným (sada lamel brzdí jeden či oba vstupy do diferáku) ten celkem rozumě funguje.. problémem může bejt životnost lamel a pružin u opravdu ostrýho použití... (u závoďáku to posíláme 1 za sezonu na repas..)
šnekovej - vzhledem, že to používá velká část OEM u FWD šel bych do šneka, asi nejmíň "zrádný" pro běžnýho uživatele... dokonce mi tu jedno quaife leží na stole a čeká na vhodný soukolí stálýho převodu... a nevidím an tom nic co by se mělo výhledově posrat