ITR a Prelude
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
ITR a Prelude
Zdarec lidi,
jsem tu novej, je mi 15, asi mě nebudete brát vážně, ale měl bych dva dotazy.
Potřeboval bych poradit s výběrem kompletního laufu na ITR, nevim do ceho jit, nejvic se mi zvukove libi asi buddy club spec 3, bylo by dobrý kdyby tolik nerezonoval, pak jaký svody, jestli de-cat nebo sportovní kaťák atd.
A druhej dotaz směřuje na Prelude, konkrétně r.v. 1997, motor F20A4. Máme v plánu auto trochu přifoukat, ale moc toho nevim o naturbení aut. Něco málo jsem dokázal zjistit, ale pro realizaci je to pořád hrozně málo. Proto bych měl pár konkrétních dotazů, auto má nalítáno asi 170 tis., kdybych uvažoval o výkonu, něco přes 300 kobyl, je třeba výměna pístů, ojnic a klikovky za kovanou? když už, tak absolutně nevím, který vybrat kvůli kompresi... doufám, že to není pokus omyl , pak spojka je asi samozřejmostí, dále asi vstřiky, pumpa, strach mam z díry do vany...ještě by mě zajímala celková finanční náročnost No nevím, díky za všechny rady, potřeboval bych prostě aspoň teoreticky nastínit co a jak Jinak, to co píšu prosím berte s rezervou a ohledem na můj věk, dík
Filip
jsem tu novej, je mi 15, asi mě nebudete brát vážně, ale měl bych dva dotazy.
Potřeboval bych poradit s výběrem kompletního laufu na ITR, nevim do ceho jit, nejvic se mi zvukove libi asi buddy club spec 3, bylo by dobrý kdyby tolik nerezonoval, pak jaký svody, jestli de-cat nebo sportovní kaťák atd.
A druhej dotaz směřuje na Prelude, konkrétně r.v. 1997, motor F20A4. Máme v plánu auto trochu přifoukat, ale moc toho nevim o naturbení aut. Něco málo jsem dokázal zjistit, ale pro realizaci je to pořád hrozně málo. Proto bych měl pár konkrétních dotazů, auto má nalítáno asi 170 tis., kdybych uvažoval o výkonu, něco přes 300 kobyl, je třeba výměna pístů, ojnic a klikovky za kovanou? když už, tak absolutně nevím, který vybrat kvůli kompresi... doufám, že to není pokus omyl , pak spojka je asi samozřejmostí, dále asi vstřiky, pumpa, strach mam z díry do vany...ještě by mě zajímala celková finanční náročnost No nevím, díky za všechny rady, potřeboval bych prostě aspoň teoreticky nastínit co a jak Jinak, to co píšu prosím berte s rezervou a ohledem na můj věk, dík
Filip
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: ITR a Prelude
makes my day
Naposledy upravil(a) Butcher dne 28 lis 2015 14:39, celkem upraveno 1 x.
KEHO rennsport
Re: ITR a Prelude
udelej si nejdriv ridicak
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: ITR a Prelude
Hromadu věcí najdeš pod tlačítkem hledat. a to pochopitelně nejen na tomhle foru.
Myslím, že Ljay přifukoval hondu, tak můžeš najít nějaké info v jeho projektu.
a pokud hodláš do auta dávat i kované věci, tak počítej s investicí přes 100 000 kč
A rozhodně to nezvládneš sám bez odborné pomoci.. taky se ti může stát, že sice díly seženeš poskládáš ale než se vůbec pořádně povozíš, tak ti motor udělá pápá
Myslím, že Ljay přifukoval hondu, tak můžeš najít nějaké info v jeho projektu.
a pokud hodláš do auta dávat i kované věci, tak počítej s investicí přes 100 000 kč
A rozhodně to nezvládneš sám bez odborné pomoci.. taky se ti může stát, že sice díly seženeš poskládáš ale než se vůbec pořádně povozíš, tak ti motor udělá pápá
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: ITR a Prelude
kdo mi smazal smajlikovou odpoved?
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: ITR a Prelude
Já. Problém?
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: ITR a Prelude
Důvod?
1. tohle je brané od autora jako sranda
2. croce a butchera nesmazes proc?
1. tohle je brané od autora jako sranda
2. croce a butchera nesmazes proc?
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: ITR a Prelude
1. to je tvoje domněnka
2. viz pravidla TF: "8 ) Jsou zakázané příspěvky obsahující pouze "smajlíky"." Informační hodnota příspěvku absolutní nula
2. viz pravidla TF: "8 ) Jsou zakázané příspěvky obsahující pouze "smajlíky"." Informační hodnota příspěvku absolutní nula
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: ITR a Prelude
Kane
Jinak je fajn, že nikomu z vás nebylo 15, samozřejmě každý hned měl v hlavě všecko o autech a v garáži hotovej projekt a dále je fajn, že na druhou stranu je strašně těžké použít google správným způsobem a až už nevím, tak.....
Jinak je fajn, že nikomu z vás nebylo 15, samozřejmě každý hned měl v hlavě všecko o autech a v garáži hotovej projekt a dále je fajn, že na druhou stranu je strašně těžké použít google správným způsobem a až už nevím, tak.....
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: 02 čer 2012 19:15
Re: ITR a Prelude
To je výzva, rozkaz?Butcher píše:make my day
Re: ITR a Prelude
To je ukázka neznalosti angličtiny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ITR a Prelude
nech tu ITR v serii, lepší než to je to asi neuděláš
ohledně toho turbení té preludy se dá dost prohlédnout na honda-clubu.cz záleží kolik chceš investovat a co od toho čekáš, pokud to má být zkušební projekt zvolil bych vhodnější základ něco jako c5g s d15, d16
ohledně toho turbení té preludy se dá dost prohlédnout na honda-clubu.cz záleží kolik chceš investovat a co od toho čekáš, pokud to má být zkušební projekt zvolil bych vhodnější základ něco jako c5g s d15, d16
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: ITR a Prelude
p. Hnidopich?onetwothree píše:To je výzva, rozkaz?
A Bobre ty uz ses s brekem zase zpatky?Ani jsem si nevsiml....no dalo se to cekat
KEHO rennsport
Re: ITR a Prelude
S brekem? Nejsem ty. Já si zase nevšimnul, že ty jsi pořád tady, holt po lidech s IQ houpacího koně nekoukám. Běž se zase projet kilem po městě a dej to na YouTtube ať všichni vidí, jak jsi hustej závodník s BMW.
Mimochodem, i po editu to máš pořád blbě - to se taky dalo čekatButcher píše:makes my day
Tohodle jsem si před tím nevšimnul. O jakou díru jde?BustedHam píše: strach mam z díry do vany
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ITR a Prelude
¨Beaver píše:Mimochodem, i po editu to máš pořád blbě - to se taky dalo čekatButcher píše:makes my day
Nejsem odborník, ale kde vidíš tu chybu?
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: ITR a Prelude
To jo, ale nutně to neznamená, že to má Řezník gramaticky špatně...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: ITR a Prelude
Gramaticky to je dobře ve všech případě, ale významově vždycky trochu jiné Proto na to taky reagoval onetwothree tak, jak reagoval. "Made my day" je volně přeloženo asi "tak to mě pobavilo". Abych parafrázoval oblíbený výrok tak "Butcher by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Tváří se jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant."
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ITR a Prelude
Nepouziva. Pouziva se to, co je v danou dobu a situaci patricne.Tom_ píše:spise se pouziva Made my day
Ma - a ne jen gramaticky. Pokud je zajem, tak mohu dale vysvetlit.Kane13 píše:To jo, ale nutně to neznamená, že to má Řezník gramaticky špatně...
IQ stylingem nenahradis.
Re: ITR a Prelude
Teoreticky by 3rd person singular byl použitý správně, ale viz můj volný překlad, o kterém jsem přesvědčený, že byl původním záměrem (neb Butcher si to tu prostě otevřel, přečetl, vložil rádoby cool poznámku a šel zas do háje). Napsat to Angličan, tak nic neřeknu, ale protože Butcher není Angličan, tak mám zhruba představu, co chtěl vyjádřit
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ITR a Prelude
Napsat to "Anglican" (anebo "American"), tak okamzite vim, ze to neni rodily Anglican (anebo American).Beaver píše:Napsat to Angličan, tak nic neřeknu
IQ stylingem nenahradis.
Re: ITR a Prelude
Tak se na to dá vlastně pohlížet taky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: ITR a Prelude
Ne opravdu nejsi ja Ja bych nejakou tu slzicku cekal.Kdyz vim jak jsi zdejsi odchod dramatizoval a ted kdyz te z JDM vykopli, ses zas vratil...aspon nostalgickou Dekuji za lichotku, hned ti to vratim.Ano jak vidis, sice sporadicky, ale stale jsem zde.TF je mmj. totiz bezednou studnici jak anglictiny, tak čůráctví.Po tvem navratu opet mistrne zosobnenenho prave tebou.Beaver píše:S brekem? Nejsem ty. Já si zase nevšimnul, že ty jsi pořád tady, holt po lidech s IQ houpacího koně nekoukám. Běž se zase projet kilem po městě a dej to na YouTtube ať všichni vidí, jak jsi hustej závodník s BMW.
Vsem kterym moje minela hnula s zluci stejne jako Bobrovi se timto omlouvam a zaroven cenim, ze jste dokazali zachovat dekorum a mlcet.Ale i tobe patri Beavre diky...uz si to budu navzdycky pamatovat.
Taboo: budu rad kdyz to rozvedes jak jsi navrhoval...to ja jsem zase zvidavej ****
KEHO rennsport
Re: ITR a Prelude
Zase špatně, já tu jsem zpátky mnohem delší dobu, pokud použiju cizí slovo, které si budeš muset vyhledat ve slovníku, tak bych řekl paralelně. Chápu, že tvůj prostý mozeček není schopný jiné asociace než odešel-přišel a nějaké časové údaje jsou pro tebe už příliš vysoká matematika.Butcher píše:...a ted kdyz te z JDM vykopli, ses zas vratil...
Ano, oboje jsi zdatně předvedl.Butcher píše:TF je mmj. totiz bezednou studnici jak anglictiny, tak čůráctví
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ITR a Prelude
Taboo píše:Nepouziva. Pouziva se to, co je v danou dobu a situaci patricne.Tom_ píše:spise se pouziva Made my dayMa - a ne jen gramaticky. Pokud je zajem, tak mohu dale vysvetlit.Kane13 píše:To jo, ale nutně to neznamená, že to má Řezník gramaticky špatně...
Taky bych byl rad za vysvetleni, kdyz se to nepouziva a jeste to je spatne i gramaticky, aspon se naucim neco noveho
Audi Coupe Quattro
Re: ITR a Prelude
OK...
Fraze "that makes my day" anebo "that made my day" by se dala volne prelozit do cestiny nejspis jako "to me tesi", "to me potesilo", "z toho mam radost", "to mi udelalo radost", nekdy i "to me pobavilo" (zalezi na situaci), ale v Anglicky mluvicich zemich se vztahuje na jakoukoliv pozitivni zalezitost, udalost anebo zazitek, ktery vetsinou nebyl predem ocekavan a zmenil jinak vsedni a nezazivny den k lepsimu. Ta fraze se neda jen tak naprosto vytrhnout z kontextu a pri jejim pouziti musi byt kazdemu naprosto jasne CO nekomu udelalo radost anebo CO ho pobavilo - a proto jak v gramaticky spravne, tak i v hovorove forme je vzdy nutne pouzit "that" - "That makes my day" anebo "That made my day". Hovorove formy cestiny a anglictiny jsou proste naprosto jine a nedaji se vzajemne zamenovat.
Co se tyka pritomneho casu ("make") anebo minuleho casu ("made"), jejich pouziti je zavisle na situaci a obe formy jsou naprosto spravne, bezne a stejne casto pouzivane, ale pouze rodily American (anebo Anglican) vi, kdy a za jakych okolnosti kterou z nich pouzit - stejne, jako v cestine anebo jakemkoliv jinem jazyku se da vypestovat cit pro jeho pouziti pouze jeho obklopenim od detsvi. Obecne ale, "that makes my day" se pouziva behem situaci, ktere i nadale trvaji a pokracuji (a kde by bylo pouzitelne i [trochu nezvykle] "that's making my day"), minuly cas "that made my day" pote po skonceni te situace anebo zazitku, anebo ke konci dne (v ocekavani, ze nic lepsiho se uz nestane).
Fraze "that makes my day" anebo "that made my day" by se dala volne prelozit do cestiny nejspis jako "to me tesi", "to me potesilo", "z toho mam radost", "to mi udelalo radost", nekdy i "to me pobavilo" (zalezi na situaci), ale v Anglicky mluvicich zemich se vztahuje na jakoukoliv pozitivni zalezitost, udalost anebo zazitek, ktery vetsinou nebyl predem ocekavan a zmenil jinak vsedni a nezazivny den k lepsimu. Ta fraze se neda jen tak naprosto vytrhnout z kontextu a pri jejim pouziti musi byt kazdemu naprosto jasne CO nekomu udelalo radost anebo CO ho pobavilo - a proto jak v gramaticky spravne, tak i v hovorove forme je vzdy nutne pouzit "that" - "That makes my day" anebo "That made my day". Hovorove formy cestiny a anglictiny jsou proste naprosto jine a nedaji se vzajemne zamenovat.
Co se tyka pritomneho casu ("make") anebo minuleho casu ("made"), jejich pouziti je zavisle na situaci a obe formy jsou naprosto spravne, bezne a stejne casto pouzivane, ale pouze rodily American (anebo Anglican) vi, kdy a za jakych okolnosti kterou z nich pouzit - stejne, jako v cestine anebo jakemkoliv jinem jazyku se da vypestovat cit pro jeho pouziti pouze jeho obklopenim od detsvi. Obecne ale, "that makes my day" se pouziva behem situaci, ktere i nadale trvaji a pokracuji (a kde by bylo pouzitelne i [trochu nezvykle] "that's making my day"), minuly cas "that made my day" pote po skonceni te situace anebo zazitku, anebo ke konci dne (v ocekavani, ze nic lepsiho se uz nestane).
IQ stylingem nenahradis.
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: ITR a Prelude
Beaver píše:Zase špatně, já tu jsem zpátky mnohem delší dobu, pokud použiju cizí slovo, které si budeš muset vyhledat ve slovníku, tak bych řekl paralelně. Chápu, že tvůj prostý mozeček není schopný jiné asociace než odešel-přišel a nějaké časové údaje jsou pro tebe už příliš vysoká matematika.Butcher píše:...a ted kdyz te z JDM vykopli, ses zas vratil...
Ano, oboje jsi zdatně předvedl.Butcher píše:TF je mmj. totiz bezednou studnici jak anglictiny, tak čůráctví
Čurák mi jde mnohem ale mnohem lip nez anglictina...vlastne bych to mohl klidne ucit nekde na univerzite, ale o tom snad nekdy osobne.A ty utoky na moji inteligenci...jako ty ses kokot to je snad vsem za ty roky jasny, ale i presto(a bohuzel) pritom nemam ten pocit, ze se bavim s blbcem, tak uz toho nech.Zcela vazne, i kdyz tusim ze to i tentokrat bude zbytecny...prece to, ze umis lip anglicky a vic rozumis motorum z tebe prece nedela zadnyho genia, kterej by se tady nade mnou mohl natolik povysovat.V ocich rozumnyho cloveka tim prece dosahujes naprostyho opaku.
Kazdej prece umime neco jinyho...a ja bych si nikdy, ze umim anglicky tvrdit nedovolil a chybu ve svym prvnim postu uznavam.I presto, ze cist anglicky texty nebo titulky mi jinak problem nedela.
Kdyz si ale uvedomim, ze jsi za celej svuj dosavadni zivot(kolik ti je?35?) jako "petrolhead" stihnul akorat mit starou seriovou Supru a vedle ni obycejny 1JZ, coz vedlo akorat k tomu, ze si z tebe musel delat srandu dokonce i LM...pak ten tvuj mindracek a zahorklost tady dava hned o neco vetsi smysl.Nesnazim se te jeste vic ponizit, jen tomu chci prijit na kloub
P.S.: proc jsi pouzil to cizi slovo(paralelne)
Taboo: Diky
KEHO rennsport
Re: ITR a Prelude
Je skutečně roztomilé, jak si překrucuješ fakta ve svůj prospěch, nechodili jste s LM na stejný kurz trapnosti?
- jak moc jsem kokot nechť posoudí lidi co mě znají osobně. Pokud ty se cítíš uraženě kvůli tomu, co jsem o tobě napsal, tak to je mi vážně strašně líto. Vlastně ne, je mi to jedno Realita je taková, že sklízíš, co jsi zasel. Pokud máš pocit, že tvůj mozkový potenciál není tak špatný, tak si přečti tvoji první reakci na mě v tomhle threadu, zamysli se nad tím a pak se uvidí. Ano, já jsem si trochu rýpnul, spíš v reakci na onetwothree než na tebe, jinej už nebudu. Deal with it.
- nemyslím si, že ze sebe dělám génia, jelikož ani génius nejsem a rozhodně toho o motorech nevím nějak moc. Kde jsi přišel na to, že ano, je mi záhadou. Anglicky mluvím víc jak 10 let kvůli práci plus další roky před tím škola, hry, články na Internetu, atd. Takže jo, tady si troufnu říct, že něco i umím i když gramatiku przním občas docela slušným způsobem, což si možná Taboo pamatuje z toho, co jsme mezi sebou párkrát psali. Když jsem viděl, že to máš zjevně blbě, tak jsem to tak i potom ohodnotil. Tečka.
- co jsem stihnul a nestihnul mít (případně na čem jsem se podílel) ty nevíš, nikdy jsi nevěděl a vědět ani nebudeš, protože ti to neřeknu - nemám k tomu tak nějak žádný důvod. Nechám tě při tom, že to jen jedna sériová Supra.
- ad LM - on si ze mě srandu dělat "musel"? LOL, to je zajímavý výklad... Asi tak, jako že ty tu ze sebe musíš dělat hustokrutopřísného frajera, co se tu objeví, hodí "cool" anglický výraz do tématu člověka, co hypoteticky mohl mít zájem o nějakou smysluplnou radu a následně potom "poníží" mě, aby dokázal, jak moc lepší je člověk (protože já jsem samozřejmě jinak pro všechny ostatní kokot).
Jelikož tohle celý je tak moc offtopic, že víc to ani nejde, považuj to za poslední reakci, protože já skutečně nemám víc potřebu se snižovat k tomu, abych se před někým jako ty musel obhajovat. Když už jsi ale musel po vzoru LM zkoušet falešný "argument" o tom, jak jsem se vracel kvůli banu na JDM fóru, tak jsem to chtěl uvést na pravou míru - pravda, když to po sobě čtu, tak je mi jasný, že to je celkem zbytečná snaha, protože buď na tom budeš trvat kvůli nějakému sebeklamu a nebo máš prostě potřebu pokoušet se ze mě udělat debila.
- jak moc jsem kokot nechť posoudí lidi co mě znají osobně. Pokud ty se cítíš uraženě kvůli tomu, co jsem o tobě napsal, tak to je mi vážně strašně líto. Vlastně ne, je mi to jedno Realita je taková, že sklízíš, co jsi zasel. Pokud máš pocit, že tvůj mozkový potenciál není tak špatný, tak si přečti tvoji první reakci na mě v tomhle threadu, zamysli se nad tím a pak se uvidí. Ano, já jsem si trochu rýpnul, spíš v reakci na onetwothree než na tebe, jinej už nebudu. Deal with it.
- nemyslím si, že ze sebe dělám génia, jelikož ani génius nejsem a rozhodně toho o motorech nevím nějak moc. Kde jsi přišel na to, že ano, je mi záhadou. Anglicky mluvím víc jak 10 let kvůli práci plus další roky před tím škola, hry, články na Internetu, atd. Takže jo, tady si troufnu říct, že něco i umím i když gramatiku przním občas docela slušným způsobem, což si možná Taboo pamatuje z toho, co jsme mezi sebou párkrát psali. Když jsem viděl, že to máš zjevně blbě, tak jsem to tak i potom ohodnotil. Tečka.
- co jsem stihnul a nestihnul mít (případně na čem jsem se podílel) ty nevíš, nikdy jsi nevěděl a vědět ani nebudeš, protože ti to neřeknu - nemám k tomu tak nějak žádný důvod. Nechám tě při tom, že to jen jedna sériová Supra.
- ad LM - on si ze mě srandu dělat "musel"? LOL, to je zajímavý výklad... Asi tak, jako že ty tu ze sebe musíš dělat hustokrutopřísného frajera, co se tu objeví, hodí "cool" anglický výraz do tématu člověka, co hypoteticky mohl mít zájem o nějakou smysluplnou radu a následně potom "poníží" mě, aby dokázal, jak moc lepší je člověk (protože já jsem samozřejmě jinak pro všechny ostatní kokot).
Jelikož tohle celý je tak moc offtopic, že víc to ani nejde, považuj to za poslední reakci, protože já skutečně nemám víc potřebu se snižovat k tomu, abych se před někým jako ty musel obhajovat. Když už jsi ale musel po vzoru LM zkoušet falešný "argument" o tom, jak jsem se vracel kvůli banu na JDM fóru, tak jsem to chtěl uvést na pravou míru - pravda, když to po sobě čtu, tak je mi jasný, že to je celkem zbytečná snaha, protože buď na tom budeš trvat kvůli nějakému sebeklamu a nebo máš prostě potřebu pokoušet se ze mě udělat debila.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: ITR a Prelude
Nehadejte se . Jednoho dementa jsme se zbavili - a vy, namisto aby jste si uzivali ten klid a pohodu, ktera tady zavladla, tak prinasite tu demenci nazpet ...
IQ stylingem nenahradis.