

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
A těch 8 kousků bylo benzíňáků?Libor12 píše:...Za 3dny navštívilo jejich ME stanici 67 vozidel s OBD2 tak se na linku STK dostalo pouze 8. ...
Takže zkus si přečíst co jsem postoval stranku zpet. To že svítí kontrolka motoru primárně nikoho nezajímá. To co je zajímá jsou readiness kody. Tj status připravenosti systémů vozu. Když chceš vyhodit egr,dpf,chceš nalejt nový sw atd vždy musíš bud ten kod vypnout aby nekontroloval nebo ho patřičně upravit. Z hlediska ME ale tohle všechno špatně. Jakmile readiness kod nahlásí chybu,nelze v měření pokračovat. Koupil jsi si třeba auto z bazaru v TDI kde třeba častý problém byl teplé starty - tuto závadu lze obejít právě sw,ale readiness kod hlasí status fail a jdeš od válu. Bobře: mají velmi chytrý sw a online přístup do databáze dekry - zadá vin a vyjedou mu kompletní provozní parametry včetně toho čím tvoje vozidlo disponuje a obrázek kde konektor hledat.MartyCZe píše:To s těma diagnostikama je blbost největšího ražení. Znám víc jak 10 modelu aut, kde to svítí nebo diagnostika hlásí blbosti kvůli něčemu co bud funguje, nebo je zblbnuty čidlo a dokážu to jak?
Asi nejlepší názor má na to podle mě tenhle člověk
http://video.aktualne.cz/dvtv/mereni-em ... 590604f2e/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cely je to jen kšeft o buzeraci, svítí ti že máš málo nemrzky, nezajem čus. Sviti kontrolka...
Do června musí být všichni připojeni na online databázi,kdo ne, tak končí. A pak opravdu přestane jakákoli sranda,protože ten kdo zatím online není ,jde to těch pár měsíců zaplatit a obejít.Potom ale definitivní konec.posero píše: že by to nešlo nějak ochcat.... když sem dneska viděl jak to funguje tak sem v klidu
Tohle bude otázka jak řešit jakmile nastartuje 1JZ. V principu je to modernější a pokročilejší motor, je šance, že emise budou v pohodě oproti 7M i bez katu. Když ne, tak holt udělat dvě příruby a použít nějaký starý katalyzátor a plesknout ho na auto na dobu měření emisí a nebo koupit nový Magnaflow, který by tam případně mohl jezdit i trvale. Když to auto naposled dělalo emise, tak skoro prošloLibor12 píše:...Já jsem taky zrovna nejásal,že musím koupit dva katíky a čtyři lambdy...
Neotálel bych s tím. Sežen si nějakou stanici (ideáně u nějakého servisu) která není ještě online napojená. Tam se pořád nechají emise za úplatu udělat.Chevrolet323 píše:Relativně "bezpečný" je to teda do prvního června?
Napojuje se vše u čeho jim ten jejich sw po zadání VIN ukáže,že to má normu OBD2.Ultima píše: nebo na roku nezáleží a připojuje se všechno co má OBD?
Pořád to nechápeš. Nekontroluje se soft,ale readiness kody. Pokud ten tlak máš změněn sw tak je docela možné, že je změněn i readiness kod který má na starosti tuto část vyhodí - 1 test nedokončen a jedeš domů. Tím skončili všichni garážoví nalejvači sw,protože při flashování se to samozřejmě vypíná. Jako výrobci aut by se ti nelíbilo,že nějaký neumětel ti nahraje do ecu něco co poškodí motor a potom tam vrátí origo sw a uplatnuje záruku. Firma jako postovaný powertec si od koncernu kupuje licenci a tudíž může i manipulovat readiness kódy. Pokud nemáš v motoru nalito půl mega,vrat to do série a spolehlivě jezdi a postav si nějakou závodničku.Gooder píše:Takže se kontroluje i to, pokud je nějak manipulováno se softwarem, například zvýšený tlak turba?