Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02 čer 2016 11:29
Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
http://www.extreme-tyres.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/extremetyres.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobrý den,
pneumatiky Extreme tyres jsou tím nejlepším mezi výrobci sportovních a závodních obnovených pneumatik s E homologací. Vybíráme pouze ty nejlepší kostry, nejkvalitnější směsi a technologie pro výrobu, tyto pneumatiky se vyrábí v Německu nedaleko Mnichova v jedné z největších továren na výrobu těchto pneumatik. Unikátní dezény a tvrzené bočnice společně s bezkonkurenčním poměrem cena / výkon Vám zaručí, že Extreme tyres jsou tou správnou volbou.
Nabízíme širokou škálu pneumatik a směsí pro rallye, okruhové závody, závody do vrchu, drift a díky tomu, že všechny naše pneumatiky mají E homologaci i spirituální jízdu po veřejné silnici.
Naše nabídka obsahuje rozměry od 13" až po 18" v různých šířích a profilech a 9 různých směsí od měkké mokré po tvrdé okruhové. Navíc všechny naše pneumatiky mají tvrzenou bočnici, která zvyšuje celkovou tuhost konstrukce pro zvýšení odezvy a chrání proti vnějšímu poškození. Každý dezén a směs prochází náročným testováním k dosažení, toho nejlepšího výsledku.
Takto testoval ruský jezdec Sergey Ievlev EXTREME VR1 Type-R https://www.youtube.com/watch?v=y5_AG_3oNV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontakt
Email: info@extreme-tyres.cz
Telefon: 734 851 178
www: http://www.extreme-tyres.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook: http://www.facebook.com/extremetyres.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Extreme-tyres dne 03 čer 2016 08:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Ta eRková směs je teda plus mínus silniční i do normálního provozu?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02 čer 2016 11:29
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Ahoj,
do silničního provozu doporučuju směs Type R, sám mám MX-5 obutou na Extreme VR1 195/50/15 Type R a nemůžu si to vynachválit.
do silničního provozu doporučuju směs Type R, sám mám MX-5 obutou na Extreme VR1 195/50/15 Type R a nemůžu si to vynachválit.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Nejake reference nebo s cim se daji porovnat?
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Nejsou to Maxsport pneu? Ten dezén VR1 a VR2 mi totiž přijde povědomý.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Sorry za OT, ale odkaz na video s tým rusom mi má povedať čo? Na konci nejaká trápna tabulka s výslednými časmi, kde sa dá napísať čo sa komu chce
Za druhé sa to tvári ako neviem čo a je to na autách polských drifterov
Za tretie - u výrobkoch kde sa používajú "drsné" názvy ako EXTREME Tyres nemám vôbec dôveru, práve naopak - asi ako sada ramien "MASTER SPORT GERMANY"
By som povedal že tie pneu robia poliaci, respektíve ich niekto robí pre poliakov pod značkou ktorú si vytvorili a teraz sa majú všetci akože pokakať...
A toto to úplne zabíja , na boku pneu "Made in Germany" http://baza.drom.ru/krasnoyarsk/wheel/t ... 73297.html" onclick="window.open(this.href);return false; prerolovať na posledný obrázok na strane
PS: ked chce niekto predávať hociaký odpad tak najlepšie je na to napísať made in germany aby sa šli všetci posrať
Nehovorím že sú automaticky zlé, ale tieto lacné podvody nemám ani trochu rád a ešte písať že sú schválené do bežnej premávky... Rovno vravím že to žiadnou homologizáciou nikdy nešlo
Za druhé sa to tvári ako neviem čo a je to na autách polských drifterov
Za tretie - u výrobkoch kde sa používajú "drsné" názvy ako EXTREME Tyres nemám vôbec dôveru, práve naopak - asi ako sada ramien "MASTER SPORT GERMANY"
By som povedal že tie pneu robia poliaci, respektíve ich niekto robí pre poliakov pod značkou ktorú si vytvorili a teraz sa majú všetci akože pokakať...
A toto to úplne zabíja , na boku pneu "Made in Germany" http://baza.drom.ru/krasnoyarsk/wheel/t ... 73297.html" onclick="window.open(this.href);return false; prerolovať na posledný obrázok na strane
PS: ked chce niekto predávať hociaký odpad tak najlepšie je na to napísať made in germany aby sa šli všetci posrať
Nehovorím že sú automaticky zlé, ale tieto lacné podvody nemám ani trochu rád a ešte písať že sú schválené do bežnej premávky... Rovno vravím že to žiadnou homologizáciou nikdy nešlo
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02 čer 2016 11:29
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Zdravim,pufko píše:Sorry za OT, ale odkaz na video s tým rusom mi má povedať čo? Na konci nejaká trápna tabulka s výslednými časmi, kde sa dá napísať čo sa komu chce
Za druhé sa to tvári ako neviem čo a je to na autách polských drifterov
Za tretie - u výrobkoch kde sa používajú "drsné" názvy ako EXTREME Tyres nemám vôbec dôveru, práve naopak - asi ako sada ramien "MASTER SPORT GERMANY"
By som povedal že tie pneu robia poliaci, respektíve ich niekto robí pre poliakov pod značkou ktorú si vytvorili a teraz sa majú všetci akože pokakať...
A toto to úplne zabíja , na boku pneu "Made in Germany" http://baza.drom.ru/krasnoyarsk/wheel/t ... 73297.html" onclick="window.open(this.href);return false; prerolovať na posledný obrázok na strane
PS: ked chce niekto predávať hociaký odpad tak najlepšie je na to napísať made in germany aby sa šli všetci posrať
Nehovorím že sú automaticky zlé, ale tieto lacné podvody nemám ani trochu rád a ešte písať že sú schválené do bežnej premávky... Rovno vravím že to žiadnou homologizáciou nikdy nešlo
video je z Ruska, protože to testoval ruský distributor, není to video z oficiálního testování před vypušením do prodeje.
Že se Vám název Extreme Performance Tyres nezdá a působí na Vás "drsně" a lacině, to je Váš názor a neberu Vám to.
Co mě mrzí, tak je to, že člověk, který o těchto pneumatikách ví pouze to, co si vygooglil v prvním odkaze, se tu ohání výrazama jako je odpad, laciné podvody a tak dále. Můžu Vás ujistit, že všechny Extreme Performance Tyres se vyrábí v německu a mají schválenou evropskou E homologaci, dovolim si tvrdit, že pokud by člověk prodával pneumatiky s E homologací s tím, že opravdu nemá, tak je sebevrah.
Ano, tyto pneumatiky prodáváme i na Maxsportpneu.cz, dobrá trefaGooder píše:Nejsou to Maxsport pneu? Ten dezén VR1 a VR2 mi totiž přijde povědomý.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Nerobte z ludí hlupákov
Včera som si dal námahu aby som si našiel hlavne výrobcu a ono to vlastne nenašlo nič....
Každý výrobca pneu má vlastný seriozny web len Extreme Tyres nie, hlavne nie v tom nemecku kde sa podla vašich slov vyrábajú. Distribuje ich tam bežná spoločnosť čo predáva kopec iných pochybných značiek...
Vzhladom na to že z tých promo fotiek vidím hlavne PL mená jazdcov tak mám silný dojem že to vyrábajú poliaci. Samozrejme to nič nevraví o tom že to nutne musí byť šmejd, úplne s prehladom to môže byť dostatočné kvalitné, ale to zavádzanie si nechajte pre malé deti
Nemám rád ked niekto nemá GULE na to aby povedal ako to skutočne s výrobou je. ALe v nemecku to nevyrábajú na 1000% lebo by to bolo tak drahé že by to bolo nepredajné
Včera som si dal námahu aby som si našiel hlavne výrobcu a ono to vlastne nenašlo nič....
Každý výrobca pneu má vlastný seriozny web len Extreme Tyres nie, hlavne nie v tom nemecku kde sa podla vašich slov vyrábajú. Distribuje ich tam bežná spoločnosť čo predáva kopec iných pochybných značiek...
Vzhladom na to že z tých promo fotiek vidím hlavne PL mená jazdcov tak mám silný dojem že to vyrábajú poliaci. Samozrejme to nič nevraví o tom že to nutne musí byť šmejd, úplne s prehladom to môže byť dostatočné kvalitné, ale to zavádzanie si nechajte pre malé deti
Nemám rád ked niekto nemá GULE na to aby povedal ako to skutočne s výrobou je. ALe v nemecku to nevyrábajú na 1000% lebo by to bolo tak drahé že by to bolo nepredajné
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02 čer 2016 11:29
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Vy máte furt a pouze jenom dojem a žádná fakta, zatím nás tady jenom obviňujete ze lži a z podvodu.
Abych to uvedl na pravou míru, Extreme Performance Tyres se vyrábí v německé továrně Reifen Hinghaus GmbH, tedy King Meiler (http://www.king-meiler.com/" onclick="window.open(this.href);return false;), jak jsem již psal, pneumatiky mají certifikovanou E homologaci. V Polsku jsou dost rozšířené, proto jste mylně nabyl dojmu, že pneumatiky jsou z Polska. Takže doufám, že jsem vaší 1000% jistotu vyvrátil a uznáte, že jste se mýlil.
Přeji hezký den
Abych to uvedl na pravou míru, Extreme Performance Tyres se vyrábí v německé továrně Reifen Hinghaus GmbH, tedy King Meiler (http://www.king-meiler.com/" onclick="window.open(this.href);return false;), jak jsem již psal, pneumatiky mají certifikovanou E homologaci. V Polsku jsou dost rozšířené, proto jste mylně nabyl dojmu, že pneumatiky jsou z Polska. Takže doufám, že jsem vaší 1000% jistotu vyvrátil a uznáte, že jste se mýlil.
Přeji hezký den
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
pufko, proc se do toho hned tak ostre navazis misto aby ses v klidu zeptal a zacal hejtovat az kdyz mas naky fakta?
už nemám hnujdaj...
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
A myslíš že keby som sa spýtal kde sa naozaj vyrábajú že mi napíše niečo iné?
Reifen Hinghaus GmbH : Hmmm fabrika kde sa vyrábajú všetky možné šunty z opotrebených pneu protektorovaním = vlastne akokeby čínske šunty
Protektory by som si nedal na auto ktoré používam na bežné účely a nieto ešte na motoršport, akože lietať niekde po okruhu na hrane možností
Reifen Hinghaus GmbH : Hmmm fabrika kde sa vyrábajú všetky možné šunty z opotrebených pneu protektorovaním = vlastne akokeby čínske šunty
Protektory by som si nedal na auto ktoré používam na bežné účely a nieto ešte na motoršport, akože lietať niekde po okruhu na hrane možností
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
A přesně takhle vznikají konspirační teorie
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
a ten King-Meiler je na tom ako ,,co to je za gumu ?
teda podla mna guma za 50Eur bude v kvalite guma za 50Eur ,tam nejake extra rozdiey nebudu
,ai ako aoto za 2000 ,,stale to bude asi plus minus jedno
teda podla mna guma za 50Eur bude v kvalite guma za 50Eur ,tam nejake extra rozdiey nebudu
,ai ako aoto za 2000 ,,stale to bude asi plus minus jedno
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone
idem hladat dáke kone
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
ja teda (tiez) nechcem kecat ...
ale tiez mam iste "info z kruhov", ze sa jedna o "protektorovane pneu", teda lepsie povedane o "repasovane pneu"
na com nemusi byt samozrejme nic zle...
V pripade ze drifter v priebehu jedneho zavodu "zoderie" tak 3-4 sady semislickov od "renovomaneho vyrobcu",
ktore si do zasoby kupil tak mesiac dozadu, a niesu starsie ako 6-12mesiacov,
tak nevidim nic zle na tom, aby bol na povodnu kostru pneu opatovne natiahnuty novy behun / bocnica.
Pokial je proces vulkanizacie pri refabrikacii rovnako kvalitny ako pri prvovyrobe, tak v tom nevidim ziaden problem.
Len tak informacne ....
Ceny ci ponuka v rozmere 195/50 R15 ..??
ale tiez mam iste "info z kruhov", ze sa jedna o "protektorovane pneu", teda lepsie povedane o "repasovane pneu"
na com nemusi byt samozrejme nic zle...
V pripade ze drifter v priebehu jedneho zavodu "zoderie" tak 3-4 sady semislickov od "renovomaneho vyrobcu",
ktore si do zasoby kupil tak mesiac dozadu, a niesu starsie ako 6-12mesiacov,
tak nevidim nic zle na tom, aby bol na povodnu kostru pneu opatovne natiahnuty novy behun / bocnica.
Pokial je proces vulkanizacie pri refabrikacii rovnako kvalitny ako pri prvovyrobe, tak v tom nevidim ziaden problem.
Len tak informacne ....
Ceny ci ponuka v rozmere 195/50 R15 ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Ze sou to protektory si muzete precist primo an tom webu, nijak se tam tim netaji osobne na tom nic spatneho nevidim
už nemám hnujdaj...
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
OK, ja uvedu pouze nekolik faktu...
- Kostry pneumatik rozdilnych vyrobcu nejsou stejne. Nejen ze se a lisi svou konstrukci, tak i pouzitymi (az 250) materialy mezi jednotlivymi vyrobci, tak mnohdy i mezi jednotlivymi modely pneumatik tech naprosto stejnych fyzickych rozmeru toho sameho vyrobce.
- Skutecne "zavodni" high performance pneumatiky zacinaji jako "zavodni" high performance pneumatiky uz od samotneho vyvoje, ne jako spotrebni ekonomicke pneumatiky pro poskakovani po meste a jejich kostry jsou naprosto rozdilne. Naprosto stejne, jako vozy Formule 1 nezacinaji jako nabourany Ford Escort z vrakoviste.
- Obaleni kostry spotrebni ekonomicke pneumatiky urcene pro bezny provoz i tou nejprilnavejsi smesi ji ve skutecnou high performance pneumatiku nepromeni. Kazda pneumatika je i nadale limitovana konstrukci, vnitrni strukturalni integritou a charakteristikami sve kostry bez ohledu na to, jakou smes na ni nekdo naplaca.
- Pri vyberu pouzite kostry k obnoveni se i s tou nejlepsi vuli neda urcit kvalita jeji vnitrni integrity z duvodu neznalosti historie kazde pneumatiky. Tim je myslena unava materialu a metalurgicke zmeny, kterym je kazda pneumatika vystavena diky rozdilnym provoznim podminkam a stari, ne jen jeji mechanicke poskozeni.
- Mnohe regulacni telesa motosportu pouziti "obnovenych" pneumatik z bezpecnostnich duvodu vyslovne zakazuji at maji homologaci jakou chteji.
Jednoduse, oplacani pouzite spotrebni ekonomicke kostry neznameho puvodu, stari a historie mekou smesi a hezkym rado-by "zavodnim" vzorkem muze byt OK k doplacani se na nejaky sraz, poskakovani po meste anebo preziti nekolika kol na okruhu, ale jako vzdy plati, ze clovek dostane za co zaplati. At uz pri driftovani anebo jizde na cas, pneumatiky jsou vystaveny mnohem vyssim teplotam nez v beznem provozu, pro ktery jsou ty spotrebni ekonomicke kostry "obnovenych" pneumatik urceny. Samozrejme, "obnovene" pneumatiky se zcela bezne bez problemu pouzivaji zejmena na zadnich napravach anebo privesech za zcela stejnych podminek jako nove ekonomicke pneumatiky. Selhani jak tech "obnovenych" tak i zcela novych ekonomickych pneumatik je v naproste vetsine pripadu zapricineno prevysenim jejich provoznich teplot (vetsinou podhustenim a zvysenim valiveho odporu). V pripade provozu na okruhu dochazi k prevyseni provoznich teplot jak pri castecne anebo uplne ztrate trakce (driftovani), tak i zvyseneho tepelneho prenosu z brzd, proste extremnich podminek, kterym spotrebni ekonomicke pneumatiky nejsou v beznem provozu vystaveny a pro ktere nejsou urceny. Zatimco k selhani a droleni vnejsi smese dochazi v beznem provozu prekrocenim provozni teploty "z venci" podhustenim a zvysenim valiveho odporu (anebo v pripade driftu ztratou trakce), na okruhu k tomu navic prispiva narust teploty zevnitr - od brzd pres kola (coz je duvod proc mnohe pneumatiky selzou prave pri prudkem dlouhem brzdeni pri castecne ztrate trakce - kombinace vnejsiho a vnitrniho zdroje tepla). Navic, samozrejme, na rychlych okruzich muze dochazet k prekroceni maximalni rychlosti (a valiveho odporu), pro kterou ta pouzita kostra byla puvodne urcena.
Proste jen par veci, ktere si je dobre uvedomit. Ty "obnovene" pneumatiky jsou naprosto OK pro bezny provoz (s vyjimkou predni napravy), kde nikdo pro zadne skutecne "zavodni" pneumatiky nema naprosto zadnou potrebu, pozovani na srazech anebo ekonomicke reseni pro amatersky drifting (profesionalni jezdci "obnovene" pneumatiky diky jejich nepredvidanosti nepouzivaji ani tam), ale v pripade jizdy na okruhu, zavodu do vrchu anebo rally by si jejich pouziti mel clovek ve svem vlastnim zajmu (a take s prihlednutim k bezpecnosti ostatnich ucastniku a divaku) velice dobre zvazit.
- Kostry pneumatik rozdilnych vyrobcu nejsou stejne. Nejen ze se a lisi svou konstrukci, tak i pouzitymi (az 250) materialy mezi jednotlivymi vyrobci, tak mnohdy i mezi jednotlivymi modely pneumatik tech naprosto stejnych fyzickych rozmeru toho sameho vyrobce.
- Skutecne "zavodni" high performance pneumatiky zacinaji jako "zavodni" high performance pneumatiky uz od samotneho vyvoje, ne jako spotrebni ekonomicke pneumatiky pro poskakovani po meste a jejich kostry jsou naprosto rozdilne. Naprosto stejne, jako vozy Formule 1 nezacinaji jako nabourany Ford Escort z vrakoviste.
- Obaleni kostry spotrebni ekonomicke pneumatiky urcene pro bezny provoz i tou nejprilnavejsi smesi ji ve skutecnou high performance pneumatiku nepromeni. Kazda pneumatika je i nadale limitovana konstrukci, vnitrni strukturalni integritou a charakteristikami sve kostry bez ohledu na to, jakou smes na ni nekdo naplaca.
- Pri vyberu pouzite kostry k obnoveni se i s tou nejlepsi vuli neda urcit kvalita jeji vnitrni integrity z duvodu neznalosti historie kazde pneumatiky. Tim je myslena unava materialu a metalurgicke zmeny, kterym je kazda pneumatika vystavena diky rozdilnym provoznim podminkam a stari, ne jen jeji mechanicke poskozeni.
- Mnohe regulacni telesa motosportu pouziti "obnovenych" pneumatik z bezpecnostnich duvodu vyslovne zakazuji at maji homologaci jakou chteji.
Jednoduse, oplacani pouzite spotrebni ekonomicke kostry neznameho puvodu, stari a historie mekou smesi a hezkym rado-by "zavodnim" vzorkem muze byt OK k doplacani se na nejaky sraz, poskakovani po meste anebo preziti nekolika kol na okruhu, ale jako vzdy plati, ze clovek dostane za co zaplati. At uz pri driftovani anebo jizde na cas, pneumatiky jsou vystaveny mnohem vyssim teplotam nez v beznem provozu, pro ktery jsou ty spotrebni ekonomicke kostry "obnovenych" pneumatik urceny. Samozrejme, "obnovene" pneumatiky se zcela bezne bez problemu pouzivaji zejmena na zadnich napravach anebo privesech za zcela stejnych podminek jako nove ekonomicke pneumatiky. Selhani jak tech "obnovenych" tak i zcela novych ekonomickych pneumatik je v naproste vetsine pripadu zapricineno prevysenim jejich provoznich teplot (vetsinou podhustenim a zvysenim valiveho odporu). V pripade provozu na okruhu dochazi k prevyseni provoznich teplot jak pri castecne anebo uplne ztrate trakce (driftovani), tak i zvyseneho tepelneho prenosu z brzd, proste extremnich podminek, kterym spotrebni ekonomicke pneumatiky nejsou v beznem provozu vystaveny a pro ktere nejsou urceny. Zatimco k selhani a droleni vnejsi smese dochazi v beznem provozu prekrocenim provozni teploty "z venci" podhustenim a zvysenim valiveho odporu (anebo v pripade driftu ztratou trakce), na okruhu k tomu navic prispiva narust teploty zevnitr - od brzd pres kola (coz je duvod proc mnohe pneumatiky selzou prave pri prudkem dlouhem brzdeni pri castecne ztrate trakce - kombinace vnejsiho a vnitrniho zdroje tepla). Navic, samozrejme, na rychlych okruzich muze dochazet k prekroceni maximalni rychlosti (a valiveho odporu), pro kterou ta pouzita kostra byla puvodne urcena.
Proste jen par veci, ktere si je dobre uvedomit. Ty "obnovene" pneumatiky jsou naprosto OK pro bezny provoz (s vyjimkou predni napravy), kde nikdo pro zadne skutecne "zavodni" pneumatiky nema naprosto zadnou potrebu, pozovani na srazech anebo ekonomicke reseni pro amatersky drifting (profesionalni jezdci "obnovene" pneumatiky diky jejich nepredvidanosti nepouzivaji ani tam), ale v pripade jizdy na okruhu, zavodu do vrchu anebo rally by si jejich pouziti mel clovek ve svem vlastnim zajmu (a take s prihlednutim k bezpecnosti ostatnich ucastniku a divaku) velice dobre zvazit.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Taboo, samozrejme ako vzdy, sa s tebou da suhlasit.
Kedze cez vikend som mal rozhovor s "madarskym dealerom" na skringu, ohladne tychto pneu,
teda ohladne pneu znacky EXTREME,
tak som sa vyslovne pytal na veci, ktore ma zaujimali.
Bol to povod "povodnych pneu", ich test kvality, maximalny vek a pod.
Ako zaklad pre EXTREME pneu "vraj" pouzivaju opotrebene "zavodne pneu", Yokohana, Avon, Toyo ... etc ..
po odstraneni povodneho behuna ide "vraj" pneu na test max. rychlosti a zataze (a na ine testy)
Maximalny vek povodnej pneu "vraj" neprekroci 24mes od datumu jej vyroby.
A pneu je "vraj" recyklovana iba raz.
Tieto pneu su "vraj" vyrabane iba cisto pre DRIFT. ...
...ale do akej miery mi hovoril pravdu...
..a a do akej miery mi hovori to co som chcel pocut ....
V kazdom pripade, mi zatial nikto nedokazal povedat cenu a pripadnu dostupnost mnou pozadovaneho rozmeru.
Kedze cez vikend som mal rozhovor s "madarskym dealerom" na skringu, ohladne tychto pneu,
teda ohladne pneu znacky EXTREME,
tak som sa vyslovne pytal na veci, ktore ma zaujimali.
Bol to povod "povodnych pneu", ich test kvality, maximalny vek a pod.
Ako zaklad pre EXTREME pneu "vraj" pouzivaju opotrebene "zavodne pneu", Yokohana, Avon, Toyo ... etc ..
po odstraneni povodneho behuna ide "vraj" pneu na test max. rychlosti a zataze (a na ine testy)
Maximalny vek povodnej pneu "vraj" neprekroci 24mes od datumu jej vyroby.
A pneu je "vraj" recyklovana iba raz.
Tieto pneu su "vraj" vyrabane iba cisto pre DRIFT. ...
...ale do akej miery mi hovoril pravdu...
..a a do akej miery mi hovori to co som chcel pocut ....
V kazdom pripade, mi zatial nikto nedokazal povedat cenu a pripadnu dostupnost mnou pozadovaneho rozmeru.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 02 čer 2016 11:29
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
JRD McLAREN:
Extreme Performance Tyres nenabízí pneu pouze pro drift, je možné, že maďarský dealer má v nabídce pouze ty, ale škála je větší. V podstatě se vším co řekl, tak souhlasím, akorát my neprodáváme pneu starší jak 12 měsíců.
V 195/50/15 tu máme jak Extreme VR1, tak VR2. Kompletní informace najdete zde - http://extreme-tyres.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena za tento rozměr Extreme VR1 je 2,291Kč a za VR2 je to 2,490Kč za kus i s DPH.
Taboo:
Opravdu hezký článek plným domněnek a teorii, my rádi praxy a konkrétně včera se jel Rallycross European Championship, kdy maďarský jezdec Robert Nagy se svým BMW po přezutí z renomovaných a osvědčených PRO rallycross pneumatik přezul na Extreme VR2, byl o 1 sekundu rychlejší na jedno kolo.
Když se Extreme VR1 testovala před oficiálním vydáním, postavili jsme jí proti Federal RSR.
Extreme Performance Tyres nenabízí pneu pouze pro drift, je možné, že maďarský dealer má v nabídce pouze ty, ale škála je větší. V podstatě se vším co řekl, tak souhlasím, akorát my neprodáváme pneu starší jak 12 měsíců.
V 195/50/15 tu máme jak Extreme VR1, tak VR2. Kompletní informace najdete zde - http://extreme-tyres.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena za tento rozměr Extreme VR1 je 2,291Kč a za VR2 je to 2,490Kč za kus i s DPH.
Taboo:
Opravdu hezký článek plným domněnek a teorii, my rádi praxy a konkrétně včera se jel Rallycross European Championship, kdy maďarský jezdec Robert Nagy se svým BMW po přezutí z renomovaných a osvědčených PRO rallycross pneumatik přezul na Extreme VR2, byl o 1 sekundu rychlejší na jedno kolo.
Když se Extreme VR1 testovala před oficiálním vydáním, postavili jsme jí proti Federal RSR.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Nebud nesmely a o mych domnenkach a teoriich se beze vseho rozved . Ony totiz pochazeji od vyvojovych inzenyru nasi mistni Firestone tovarny. Mozna, ze prekupnik starych pneumatik oplacanych novou smesi vi vice nez oni .Extreme-tyres píše: Taboo:
Opravdu hezký článek plným domněnek a teorii
Federal RSR . Pokud povazujete levne Taiwanske pneumatiky za vasi hlavni konkurenci a meritko, tak mate skutecne nizke standarty . Az je postavite proti skutecnym zavodnim pneumatikam na okruhu - a ne jen k protaceni kol na nejake pomale trati, tak dej vedet. Zatim se jen chlubite naplacanim vice gumy na stare kostry neznameho puvodu .Extreme-tyres píše:Když se Extreme VR1 testovala před oficiálním vydáním, postavili jsme jí proti Federal RSR.
IQ stylingem nenahradis.
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Co je zas špatnýho na Federal RS-R?
Cléon & Fonte
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Federal Corporation‧
Tel: +886-3-452-2156‧
No.369, Sec. 2, Chung Hwa Rd., Chungli Dist., Taoyuan City 32068, Taiwan
Tel: +886-3-452-2156‧
No.369, Sec. 2, Chung Hwa Rd., Chungli Dist., Taoyuan City 32068, Taiwan
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
A?Libor12 píše:Federal Corporation‧
Tel: +886-3-452-2156‧
No.369, Sec. 2, Chung Hwa Rd., Chungli Dist., Taoyuan City 32068, Taiwan
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Nic. 595 RS-R jsou urceny pro ekonomicky slabsi jedince zijici v predstavach, ze jsou velkymi zavodniky a zcela nutne potrebuji rado-by "zavodni" pneumatiky pro poskakovani po meste v jejich ponalepkovanych prditkach. V beznem kazdodenim provozu ty pneumatiky zridka preziji jeden rok bez toho, aby se nezacaly rozpadavat. Co je na nich dobre je, ze nepotrebuji zahrati a maji dobry grip i za studena. Z pohledu skutecne performance a kriterii skutecnych zavodnich pneumatik tlacenych na okruzich do jejich maxima, ty 595 RS-R velice spatne snaseji teplo, po prehrati nastanou "greasy" a vyzaduji dlouhou dobu k ochlazeni, coz je cini vhodne skutecne jen k driftovani (ktere neni absoutne zadnym meritkem zavodnich pneumatik). Jednoduse, lide kteri se na okruzich jen neprojizdeji, ale skutene se svymi vozy zavodi na cas a tlaci pneumatiky do jejich maxima kolo po kole se tem 595 RS-R zdaleka vyhnou.Sova píše:Co je zas špatnýho na Federal RS-R?
IQ stylingem nenahradis.
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Já už bych do 595 RSR taky nešel - koupil jsem je s autem s asi 2 roky starým DOT a minimálně na dvou se tvoří pro ně charakteristický příčný zářez. S přehříváním na okruhu jsem problém nikdy neměl, ale používám je na lehkým HH (170hp,1050kg). Umím si představit, že na trackdays v USA jezdí rozdílná auta a tam budou dostávat mnohem větší záhul .
Jinak ještě mě zaujalo to testování na Meganu - oproti Toyo R1R zajel s VR1 o 0.32s lepší čas. Když porovnám ceny v rozměru který tu píšete (195/50 R15), tak R1R se dají sehnat od cca 1800Kč a protektorová VR1 s podobným výkonem stojí 2291Kč. To mi moc jako trhák nepřijde. Čekal bych buď výraznější rozdíl ve výkonu, nebo menší cenu. Ale takhle podle mě nemáte šanci prorazit..
Jinak ještě mě zaujalo to testování na Meganu - oproti Toyo R1R zajel s VR1 o 0.32s lepší čas. Když porovnám ceny v rozměru který tu píšete (195/50 R15), tak R1R se dají sehnat od cca 1800Kč a protektorová VR1 s podobným výkonem stojí 2291Kč. To mi moc jako trhák nepřijde. Čekal bych buď výraznější rozdíl ve výkonu, nebo menší cenu. Ale takhle podle mě nemáte šanci prorazit..
Clio 172 ph1
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
já teda nevím,ale ty ceny těch vašich protektorů jsou docela vysoké,na to ,že kostra pneumatiky je kdoví z čeho,za tu cenu co stojí 195/50 R15 u vás si raději koupim za stejnou cenu třeba pneu Yokohama advan AD-08 a myslím,že kvalita této pneumatiky bude někde jinde s jasným původem atd...navíc ty ceny nejsou zas tak super,aby raději někdo nekoupil jistotu
jinak taboo to tady psal dobře,na skladě bude třeba 200ks pneu jednoho rozměru,ale každá druhá guma může mít úplně jinou konstrukci,jinou tvrdost boku,jinak vyztuženou atd. takže si vlastě na auto koupím sadu pneumatik se stejným vzorkem,ale přitom každá pneumatika může mít jiné vlastnosti při průjezdu zatáčkou a nebo brždění,což mi přijde jako podstatná věc u pneumatik které určujete jako pro ,,závodní'' použití...tod vše,jen můj názor
jinak taboo to tady psal dobře,na skladě bude třeba 200ks pneu jednoho rozměru,ale každá druhá guma může mít úplně jinou konstrukci,jinou tvrdost boku,jinak vyztuženou atd. takže si vlastě na auto koupím sadu pneumatik se stejným vzorkem,ale přitom každá pneumatika může mít jiné vlastnosti při průjezdu zatáčkou a nebo brždění,což mi přijde jako podstatná věc u pneumatik které určujete jako pro ,,závodní'' použití...tod vše,jen můj názor
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
pod toto sa podpisem ...Flp píše:Jinak ještě mě zaujalo to testování na Meganu - oproti Toyo R1R zajel s VR1 o 0.32s lepší čas. Když porovnám ceny v rozměru který tu píšete (195/50 R15), tak R1R se dají sehnat od cca 1800Kč a protektorová VR1 s podobným výkonem stojí 2291Kč. To mi moc jako trhák nepřijde. Čekal bych buď výraznější rozdíl ve výkonu, nebo menší cenu. Ale takhle podle mě nemáte šanci prorazit..
tie ceny som fakt cakal lepsie...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
toho přespěvku jsem si nevšiml,i já se pod něj podepíšu
opel kadett 2.0 16v gsi
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
nechat si dat na nápravu protektorované gumy s jinou kostrou muže jen vůl nebo někdo kdo tomu nerozumí. Co mě překvapuje je ta cena
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
http://www.fusion.sk/katalog/product/137591/" onclick="window.open(this.href);return false;
co ja viem za tu cenu to neni až take zle ,ked to porovna z obyč gumami toho rozmeru
na take to street jazdenie by to aj mohlo stačit
co ja viem za tu cenu to neni až take zle ,ked to porovna z obyč gumami toho rozmeru
na take to street jazdenie by to aj mohlo stačit
206 2.0 HDI
idem hladat dáke kone
idem hladat dáke kone
Re: Extreme-tyres.cz - sportovní a závodní pneumatiky
Jde o to, jaký rozměr pneu kdo potřebuje. V těch 15" vychází R1R lépe, ale v 17" je R1R už dražší o 800Kč.