Audi Sport quattro

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

Ahoj,motor i svazek je z Audi8O coupé quattro,typ B3 125kw. r.v 1992-3 tento motor i s kabeláží jsem dal dočasně do svého projektu abych se svezl,než připravím turbomotor. Problem je,že čerpadlo natlačí benzin ( rozjede se i počas startování) starter točí,háže jiskru ale nestříkají vstřiky. Motor předtím v jiné karoserii šlapal,takže jsem jednoznačně něco posral já. :( Dnes jsem sehnal schema zapojení řj a na něm je něco jako "odpor vstřikovačů". Popravdě-nevím co to je ani nevím,kde bych to hledal nebo na který konektor bych to měl zapojit,pokud jsem to během roku někde projebal. Kdo zná Audi,ví že její el.inst.je mírně řečeno chaotická.:)
Problem je v tom,že ani v Audi o žádném odporu vstřikovačů-angl. Series rezistor for injektion valve nic neví-což ale nepovažuji za definitivní :D
takže otázka je-má to tam být nebo ne? Pokud ano a já to projebal,pak to můj problem řeší. Pokud ne,tak jsem zas tam kde jsem byl..v prde.. :D Tak mi prosím poradte,budu velmi vděčný.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Tom_ »

Ono zalezi jake vstriky mas a na cem tu jednotku mas napichlou. Pokud to mas komplet motor s elektrikou 7A tak nevidim duvod aby to nejelo. Jinak kdyz se meni za "jine" vstriky tak se pouziva prave tohle pokud clovek pouziva jejich injection kit https://store.034motorsport.com/audi-7a ... rness.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

...aaaaaha..

Takze, potom mas asi rj hitachi a ta ma a vstrekovacoch tie "odpory" ...
ci nejaky spinaci modul ci co to je.

musi to tam byt zapojene, inak to nepojde....

a podla slov "kolegov"..
stym nema cenu nic robit, ani s ecu a ani s motorom 7A..
vraj to treba cele vytrhat a zahodit... a dat tam neco poradne (co mas asi v plane)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Tom_ »

Ja bych vubec 7A nevyhazoval, ten motor je velmi slusny a pro turbo zaklad uplne idealni. Neni tolik drahy jako S2 motory, ale jezdi pomerne dost fouknutych 7A ktere maji vykony, ze by jim vetsina majitelu S2 zavidela :D :lol: a hlavne hodne dilu je identickych s S2 motory. Tak ci tak, pokud clovek pujde s vykonem nad 400hp, tak ti i seriovy vnitrek z S2 nevydrzi a davas naprosto stejne ojnice/pisty/etc jako davaji lidi co maji 800hp++ S2. Takze nevim co ti "kolegove" maji proti tomuhle motoru :roll:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

děkuji Vám za rady,řj je opravdu Hitachi,takže ted ještě potřebuji vědět jak ty odpory vypadají abych mohl prohrabat sklad,najít je nebo začít shánět.
Ten motor 7A (je to serie 125kw s původními vstřiky) tam dávám jen abych se s tím do zimy svezl,turbomotor,který tam bude natrvalo budu připravovat přes zimu.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

no prave... ze I5 2.2L 20VT zo starej S4 tu je prevadzkovany v jednej cervenej audine 90 quatro
s vykonom cca 500..
a povodny 7A kvoli tomu letel von ...

sudiac podla vahy, bude mat ten 7A slabsi blok, kluku.. a urcite nema kovane piesty v serii..
na rozdiel od toho ?AAN?

ten seriovy vykon toho 7A je teda dost mizerny, a ani montaz turba tomu moc nepomohla..
(na seriovom polomotore)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

rezistor.jpg
myslím,že to co sháním by mohlo být toto:
Nemáte to prosím někdo na prodej?
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Tom_ »

Mclaren : no ono by to chtelo si zjistit trosku vice informaci a pak tady psat. Ojnice a klika je kovana presne jako mají 20vt. Ono 7A ghetto cary s seriovy vnitrkem a IC zvladaji 300whp. Ono je toho na netu pomerne dost, takze staci cist :roll: Co se tyce hlavy tak tam je největší rozdil ze 20vt mají udelany vrtani/housing na chlazeni, coz není problém udelat i u 7A hlavy, která ma jen jeden vyvod a hlavne většina 20vt motoru s aplikaci nad cca 600++ pouzivaji 7A hlavu :wink: Jedine s cim souhlasim je ze ty stary ECU jsou k hovnu, ale tohle je ten nejmensi problem :wink: a pisty u 7A nejsou kovany.
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

Tome ...
nebudem sa s tebou hadat ... ako audi fanda vies toho urcite viac..
ja len hovorim co som "zazil" .. a pocul.. pri stavbe dvoch audi 80 a 90

zas na druhu stranu, je mozne, ze vacsina tych 7A uz je "vylietana" ..
takze stav motoru 0.0prd a ani oturbenie tomu moc tym padom nepomoze...
(ale to uz je asi "udel" vsetkych motorov z 90rokov ... v dnesnej dobe)

ono je docela mozne, ze z hladiska pracovnej narocnosti uprav, je jednoduchsie
vymenit 7A za nieco z S4, kedy nemusis vlastne preskladavat vnutornosti motoru
a staci "len" domontovat prislusenstvo a pouzit management a kabelaz zo starej S4
(predpokladam)

PS.
co je o tom popisane na internete som necital, a ani nejak do hlbky po tom nepatral...
...kedze nemam dovod ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Tom_ »

Hadat se urcite nechci. No asi bude zalezet na kazdem co si zvoli. Jen ja osobne bych 7A motor nezatracoval a nekupoval hned nejaky predrazeny S2/S4 motor o kterem clovek nevi v jakem je stavu a co bude muset nasledne vse vymenit/udelat. :wink: :D Co se tyce tech dvou staveb o kterych ses zminil, nejsou nekde nejake informace?Kazdy projekt co se tyce 80/90/Coupe mne vzdy zajima. Diky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

Kuno, tak som sa ti pytal na ten odporovy modul ...
cez vsetkych znamych v PIA, az som nakonec skoncil zacykleny u Milana Kesana .. :mrgreen:

Tome, obavam sa ze ziadne fotky zo stavby tych audin niesu ....
ono tyto ludia moc tym "machrovanim" po internete neziju ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Tom_ »

No ja bych to nenazyval machrovanim ani v uvozkovach, ale jen sdileni informaci s lidma, kteri maji podobny zajmy :wink:
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Libor12 »

Pravděpodobně máš na motoru nizko impedancni vstriky. odpor cca 2-5ohm. ECU však umí ovládat pouze vysokoimpedancni cca 12-15ohm ten rezistor box můžeš nahradit vhodným odporem . Na každý vstrik pridas odpor 10ohm/10W a více,třeba tady http://www.tme.eu/cz/details/ax25wr-10r ... 1625971-5/" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

JRD McLAREN píše:Kuno, tak som sa ti pytal na ten odporovy modul ...
cez vsetkych znamych v PIA, az som nakonec skoncil zacykleny u Milana Kesana .. :mrgreen:

Tome, obavam sa ze ziadne fotky zo stavby tych audin niesu ....
ono tyto ludia moc tym "machrovanim" po internete neziju ..
jj Milan mi psal. Známe se z Rakouska. :)
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

Díky všem za snahu mi pomoci. Součástku již mám a ejhle-motor chytl napoprvé. :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

14054342_1332306850120453_4121238343276188041_o.jpg
14054342_1332306850120453_4121238343276188041_o.jpg
Náš "gang" na Rally Barum. Moje je ta poslední.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

14100395_1164946590210560_3843561726790148587_n.jpg
U nás doma na zahradě..... :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
pavelini
Příspěvky: 2637
Registrován: 27 lis 2007 12:53
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od pavelini »

Vsechny tri hracky , jsem si behem tri, ctyr dni duuuukladne prohledl a proste pecka..... 8)
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

a kde sis je prohlížel tři dny??? :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
pavelini
Příspěvky: 2637
Registrován: 27 lis 2007 12:53
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od pavelini »

Vtipalku hihi, je fakt, ze jsem sedel na miste pouze v te Zackovo na servisu v Otrokovicich. :wink: :wink: :wink: :wink:
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

myslim si, ze toto video patri sem

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

Mám dotaz: Mohu pouštět vzduch z BOV ven aniž bych ho vracel do sání u vozu Audi RS2? Jednotka je origo.
Díky za rady.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Kde je tam origo BOV umístěný? Je tam váha vzduchu ?
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

váha je,origo umístění bov neznám.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Gooder »

Ventil tam je za váhou, takže bych tam dal ten, co vrací do sání.

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

Zdravím,po delší době a obracím se s prosbou o radu. Moje Audi mne zlobí. :) a sice když podržím déle plyn v zátahu,padne mi do nouzáku a nejde vytočit víc jak cca 3 tis. otáček a řj kolem začne brutalně vypínat zapalování. Plnící tlak dle příd. budíku nepřekročí cca 1.3 B. Po vypnutí zapalování se to celé opakuje. Jinak startuje,akceleruje naprosto bez problemů. Měl jsem podezření na snímač tlaku v řj ale i když mu odpojím podtlak je to stejné. Testovat to nemohu,nevím jak připojit OBD zásuvku,mám pouze motorovou elektriku,typově z motoru ABY. Dopředu děkuji za tipy,rady.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a tlak paliva ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

Tlak paliva konstantně 3.8-4.2bar. toto nastavení je k mému motoru optimalní. Uvažuji-kdyby nebylo,jak by mohla řj vyhodnotit,že je špatný a auto hodit do nouzáku?
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od Kuno »

jinak-projev auta po spadnutí do nouzáku je jako bych při těch cca 3000rpm přerušovaně vypínal zapalování-prostě hrozné rázy...
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Audi Sport quattro

Příspěvek od JRD McLAREN »

...tak sa skus zamerat aj na snimace otacok ...

popozerat kable, konektory ... pripadne ocistit ..a pod..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Odpovědět

Zpět na „Projekty“