Rudi píše:Nemůžu si pomoct, ale když vidim takový marný práce, nevim, jestli mi je do smíchu nebo do breku Ta druhá filda se mi snad víc líbila poškozená jak to, co z toho vzniklo.
Talent nebo šikovnost určitě máš, ale co se týče stylu, tak tam si nedostal nic nebo jsi nejmíň 15let pozadu
díky, ale musíš brát taky na vědomí že v době studia je malý přísun financí a dalším faktem je že s tímto autem jsem teprve na začátku ..... vše se postupně bude vyvíjet ...... nelze vše udělat hned za týden
Je mi až divné že sa do vás nepustil užívatel "Feličita", ale on + další má alergiu asi len na mna ked zrovna nezdielam myšlienkové plány autora
Poviem ti na rovinu že tie ťažko zarobené študenstké prachy nesyp do starého vergla. Daj do toho len tolko kolko je nevyhnutné pre stav aby to normálne jazdilo, lebo inak v tom skončí kopa tisíc a furt to bude p<>a a ty budeš jazdiť a závidieť iným ich lepšie auto
Na čo červené pásy miesto čiernych, aj ked si ich zohnal za pár drobných čierne plnili rovnaký účel. Ty si to neuvedomuješ, ale aj tie malé sumy čo do toho investuješ sa nazbierajú a zrazu zistíš že to bolo trebárs 20000Kč do úplných blbostí
Ono za nejakú dobu tak či tak príde na výmenu auta a potom pochopíš čo som ti napísal ja, alebo čo vraveli iný. Lebo presne vtedy ti tých 20000Kč investovaných do blbostí bude sakra chýbať
Preto by si mal už teraz zvážiť ako budeš pokračovať dalej. Tie peniaze asi neušetríš, ale to ich radšej min na niečo užitočnejšie
chápu jak to myslíte, ale mě celkem výše financí co se týče úprav nezajímá ..... mým snem je něco vytvořit a né furt jen jezdit ..... a pokud jde o nové auto ..... kde mám vzít 50 tis. na nové, mě stejně nové auta nelákají .... prostě dávám přednost starším autům ... (kdybych měl třeba místo Škody Felicie, Škodu 130 RS a dával ji třeba do repliky rally tak taky budu za vola že?)
Beaver píše:Já furt čekám, kdy se objeví nějaká změna k lepšímu a kde nic tu nic... Úprava středového panelu... tak jsem si říkal, že třeba vykoukne nějaká zajímavá zástavba přídavných měřáků a jeb ho, kus jakéhosi materiálu ze skládky a v tom tři vypínače jako pěst na oko. To samé úprava elektriky, člověk čeká něco zajímavějšího, než že frajer dá pod sedačky osvětlení špinavých fuseklí
... jsem na začátku a co se týče všeho .... nejsem zase expert na toto všechno, každý má svůj styl úprav .... co se týče osvětlení interiéru tak to bylo za dobrým účelem, aby to sloužilo, tak jak u nových aut, knoflíky jsou zatím jen provizorně, časem se vše předělá na něco lepšího ....
m.artty píše:Všechny investice do auta, krom údržby, jsou nesmysl... protože vždycky ti potom budou na lepší auto... Autora to evidentně baví s tím hrát a sám přiznává, že se na tom autě učí... tak proč ne? Mě se třeba zdá strašná p*čovina chodit do posilovny - budu někam chodit, platit za to a domů se vracet unavenější než jsem tam šel, to dává smysl ne?
K autu samotnému, nějaké věci jsou takové kolotočářské (asi poplatno věku), ale taky se mi to kdysi líbívávalo.
souhlasím s tebou ..... než abych vysedával někde u piva nebo počítače nebo chodil vyhazovat prachy do bordelu, tak to si raději budu dělat svoje na autě ...
Beaver píše:Já furt čekám, kdy se objeví nějaká změna k lepšímu a kde nic tu nic... Úprava středového panelu... tak jsem si říkal, že třeba vykoukne nějaká zajímavá zástavba přídavných měřáků a jeb ho, kus jakéhosi materiálu ze skládky a v tom tři vypínače jako pěst na oko. To samé úprava elektriky, člověk čeká něco zajímavějšího, než že frajer dá pod sedačky osvětlení špinavých fuseklí
... jsem na začátku a co se týče všeho .... nejsem zase expert na toto všechno, každý má svůj styl úprav .... co se týče osvětlení interiéru tak to bylo za dobrým účelem, aby to sloužilo, tak jak u nových aut, knoflíky jsou zatím jen provizorně, časem se vše předělá na něco lepšího ....
Mě to osvětlení po pravdě přijde úplně k hovnu i u nových aut
Když jsem drahně let zpátky upravoval Favorita, byl mi vzorem člověk s přezdívkou Alp, který měl modrého a provedl na něm opravdu mraky modifikací. Naprosto všechny ale byly udělané velice pečlivě a s rozmyslem. Zvenku auto vypadalo jako obyčejně tmavě modré Fávo s doplňkama poplatnýma době, ale kromě úpravy motoru mělo třeba taky dodělanou klimatizaci, přepracovanou pojistkovou skříňku, pečlivě vyčalouněný interiér a různé elektronické vychytávky, které ho modernizovaly. Kdyby ses býval vydal podobnou cestou, asi bych nic neřekl, ale osmadvacet variant nástřiku vnitřku blinkrů a průhledný dekl na pozorování mušek zachycených ve filtru mi bohužel přijde fakt jako úlet z pouti.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Vasek94 píše:chápu jak to myslíte, ale mě celkem výše financí co se týče úprav nezajímá ..... mým snem je něco vytvořit a né furt jen jezdit ..... a pokud jde o nové auto ..... kde mám vzít 50 tis. na nové, mě stejně nové auta nelákají .... prostě dávám přednost starším autům ... (kdybych měl třeba místo Škody Felicie, Škodu 130 RS a dával ji třeba do repliky rally tak taky budu za vola že?)
Najskôr napíšeš že tých penazí ako študent vela nemáš a teraz trepneš že ťa nezaujíma kolko do toho vlastne celkove nasypeš.
Ked budeš robiť repliku Š130 RS tak tu bude slintať nejeden člen fora vrátane mna, ale to čo momentálne tvoríš stojí s prepáčením za
Ked tie peniaze investuješ do repliky Š130RS tak to auto aj bude mať patričnú hodnotu, ktorá bude časom dokonca stúpať, ale ked to naleješ do prašivej Feldy, tak na hodnote to nezíska ani 5000Kč, to sú peniaze hodené do záchoda. Ked ju chceš tuningovať tak tuninguj, ale nie napatlaním zadných brzdových bubnov farbou, ale výmenou napravy za takú kde budú vzadu kotúče a tam potom namaluj strmene
pufko píše:Je mi až divné že sa do vás nepustil užívatel "Feličita", ale on + další má alergiu asi len na mna ked zrovna nezdielam myšlienkové plány autora
často sa stava že mame rovnake myšlienky na veci, len na tej prezentacii by si ešte mohol popracovať. Ide tu o to ako to zdieľaš s inymi. A tym že tu napišeš moj nick si nevyžehliš u inych to že ťa maju v zuboch..
Beaver píše:Já furt čekám, kdy se objeví nějaká změna k lepšímu a kde nic tu nic... Úprava středového panelu... tak jsem si říkal, že třeba vykoukne nějaká zajímavá zástavba přídavných měřáků a jeb ho, kus jakéhosi materiálu ze skládky a v tom tři vypínače jako pěst na oko. To samé úprava elektriky, člověk čeká něco zajímavějšího, než že frajer dá pod sedačky osvětlení špinavých fuseklí
... jsem na začátku a co se týče všeho .... nejsem zase expert na toto všechno, každý má svůj styl úprav .... co se týče osvětlení interiéru tak to bylo za dobrým účelem, aby to sloužilo, tak jak u nových aut, knoflíky jsou zatím jen provizorně, časem se vše předělá na něco lepšího ....
Mě to osvětlení po pravdě přijde úplně k hovnu i u nových aut
Když jsem drahně let zpátky upravoval Favorita, byl mi vzorem člověk s přezdívkou Alp, který měl modrého a provedl na něm opravdu mraky modifikací. Naprosto všechny ale byly udělané velice pečlivě a s rozmyslem. Zvenku auto vypadalo jako obyčejně tmavě modré Fávo s doplňkama poplatnýma době, ale kromě úpravy motoru mělo třeba taky dodělanou klimatizaci, přepracovanou pojistkovou skříňku, pečlivě vyčalouněný interiér a různé elektronické vychytávky, které ho modernizovaly. Kdyby ses býval vydal podobnou cestou, asi bych nic neřekl, ale osmadvacet variant nástřiku vnitřku blinkrů a průhledný dekl na pozorování mušek zachycených ve filtru mi bohužel přijde fakt jako úlet z pouti.
jako šlo tam převážně o zkoušku co to bude dělat a naučit sa zapojovat, přece jen na zelené sa to nedělalo
Vasek94 píše:chápu jak to myslíte, ale mě celkem výše financí co se týče úprav nezajímá ..... mým snem je něco vytvořit a né furt jen jezdit ..... a pokud jde o nové auto ..... kde mám vzít 50 tis. na nové, mě stejně nové auta nelákají .... prostě dávám přednost starším autům ... (kdybych měl třeba místo Škody Felicie, Škodu 130 RS a dával ji třeba do repliky rally tak taky budu za vola že?)
Najskôr napíšeš že tých penazí ako študent vela nemáš a teraz trepneš že ťa nezaujíma kolko do toho vlastne celkove nasypeš.
Ked budeš robiť repliku Š130 RS tak tu bude slintať nejeden člen fora vrátane mna, ale to čo momentálne tvoríš stojí s prepáčením za
Ked tie peniaze investuješ do repliky Š130RS tak to auto aj bude mať patričnú hodnotu, ktorá bude časom dokonca stúpať, ale ked to naleješ do prašivej Feldy, tak na hodnote to nezíska ani 5000Kč, to sú peniaze hodené do záchoda. Ked ju chceš tuningovať tak tuninguj, ale nie napatlaním zadných brzdových bubnov farbou, ale výmenou napravy za takú kde budú vzadu kotúče a tam potom namaluj strmene
..... prostě se snažím jít od nejlepší varianty a hlavně pomalu podle financí samozřejmě, ale co se týče auta kolik bude stát, nebo stojí co já vím ..... mě je to jedno, hlavně že já budu s dílem spokojený (Matin taky do svoji narval X tisíc a má ji doteď), prostě mám určitou představu na auto tak si ji chci udělat a myslím že všem može být jedno co a jak si udělám a kolik do toho narvu časem ..... prostě na nový auto a lepší jsem v tu dobu neměl a ani sa mi do nového auta nechce (prostě těm krámům nevěřím), a mě přijde felda jako jediná na kterém když něco posereš tak si možeš sehnat věci znova a za levno .... proto jsem začal s druhou, taky neřeším co máš ty a kolik do toho cpeš
Ano, taká červená Felda ako si nalinkoval by ušla, ale to je to o čom som ti vravel. Zahučalo v tom brutálne vela prachov, niekolko násobne viac ako bola hodnota samotného auta a stále to je len Felda s mizernými jazdnými vlastnosťami, bez klimatizácie, bez elektrických okien, možno bez ABS...
Potom je to tak ako si sám napísal na novšie auto nemám. Síce to akože odvôvodnuješ tým že moderným autám neveríš - v tom sa zhodneme, ale ja za moderne (problémové) pokladám hlavne moderné kachle čo majú naválaných XY tisíc km a pod kapotu kopu modernej techniky, ktorá je doslova časovaná bomba.
Kto chce, stále si vie nájsť mladšie auto ako Felda a zároven aby to malo jednoduchú techniku a tak isto neplatí že by na niektoré auto balo nejak výrazné drahé diely. Ano na Feldu to je za facku, ale iné auto ťa rozhodne nezruinuje.
PS: doštuduješ, bude práca, príde na výmenu auta, tomu ver... A potom olutuješ že si do tej Feldy nasypal ťažke prachy. Pre mna za mna investuj, ale s rozumom
Ty si autoškolu vychodil za klobásky? Tiež sa tam dačo rozprávalo o osvetlení vozidla
Tie zatmavené krycie sklá svetiel chceš na STK ako vysvetlovať?
Kamarát nehnevaj sa ale to je už mimo zdravý rozum
Neboj pufko, my se hněvat nebudem, musím s tebou vyjímečně (a věřím že nejenom já) souhlasit, protože to, co ty předvádíš, je opravdu mimo zdravý rozum. Píše, že kryty světel bude používat vyjímečně a ty tady zvracíš svoje rozumy o STK..
Jízda na STK je určitě jedna z těch vyjímečných situací, který měl dotyčný na mysli. A než ti praskne cévka, tak tímhle nijak takový světla neobhajuju, ale ty v tom stejně uvidíš svou "pravdu" a vysvětlíš mně, jak to ve skutečnosti je, že ano?
Naposledy upravil(a) Rotah dne 23 úno 2017 21:25, celkem upraveno 1 x.
Máš alespoň jednu z těch 3 Felicií nějakou zajímavou? L&K nebo barevnou edici s barevnýma pásama nebo alepoň nějakou zajímavě vybavenou 1,6? Jinak moc nechápu, proč mít 3.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Bohužel tahle auta jsou pak často přitahována PČR, takže si nachystej peněženku Znám jednoho cajta, který vyloženě jede pouze po "tuningových" autech a má vcelku solidní bilanci, jednoho kluka chytil už několikrát za stejnou věc a vždy to bylo za 2tis kaček
jako ty skla nebyli ještě na autě, uvidím jak to bude vypadat, ale asi to vidím že to tam jen vyzkouším a asi to tam dávat nebudu fólie byla od kamaráda jen na zkoušku, do provozu to nepoužiju, nejsu debil, jinak tady mám po dlouhé době konečně všechny 3 auta pohromadě a hned jak začne být trošku pěkně tak se začne skládat
stříbrná je pod modrou celtou - na ni pokračuju
bílá je zatím jen do práce - časem možná další projekt
červená sportline - zatím dárce dílů stříbrné a bílé a po čase uvidím bud na zvrakování, protože kastle je KO nebo ji dám do kupy, protože je mi zase líto toho motrou (je to 1.3 MPi, ale motor je jako kdyby byl nový)
Přílohy
Naposledy upravil(a) Vasek94 dne 26 úno 2017 22:30, celkem upraveno 1 x.
paca píše:Bohužel tahle auta jsou pak často přitahována PČR, takže si nachystej peněženku Znám jednoho cajta, který vyloženě jede pouze po "tuningových" autech a má vcelku solidní bilanci, jednoho kluka chytil už několikrát za stejnou věc a vždy to bylo za 2tis kaček
možu se zeptat kde konkrétně ho potkám at se tomu místu vyhýbám ......
no jinak pokud jde o zastavení, zatím co auto vlastním, tak jsem měl jen jednu jedinou kontrolu na silnici,ale to bylo ve 3 ráno když jsem se vracel ze svatby jinak ..... takto celkově auto poliše nezajímá, takže dokud mě nezastavili, tak nic neřeším
ještě jsem sehnal CZ na dálkové tak snad to brzy bude hotové
tak konečně jsem po dlouhé době projel i stříbrnou a hned jsou tady všechny za sebou a jde se dělat dál
Vasek94 píše:tak jsem si udělal zatmavené světla a rovnou jsem nasadil nové blinkry na auto ....
můj soused je taky hroznej zastánce felicie a podle toho jak o ní furt mluví a vychvaluje do nebe bych mu vždycky střelil (přitom má hrozný vraky)
osobně se mě líbí nápad zabarvených boků blinkrů při tom černým vnitřku. popravdě to taky zkusím na mojich světlech a to jen díky tobě že to okopčím
Vasek94 píše:tak mlhovky hotové
takto vzatá přední světla jsem taky vozil běžně na daily auto. ale měl jsem to top přetažený bez chybičky a bublinky tak to mě nikdy benga neřekli ani slovo. k tomu jsem měl zalakovaný černý lesklý vnitřky dokonce i dálkový, tak si to představ s černým autem černýma oknama to splývalo, ale pohoda xenony to prosvítil no problémo