Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Neakou chybou osudu sa stalo, ze mi tento produkt svajciarskej automobilky pristal v rukach.
Po tom, co si to clovek vykopal z pod snehu, nasledne omietol ihlicie, mach a ine prirodne katastrofy,
dokazal zapojit autobateriu, umne umiestnenu vzadu v kufry a magickym zmacnutim cudlika na dialkovom ovladaci
dokazal odomknut dvere a otvorit vozidlo...
Nasledovalo otvorenie kapoty, kontrola palucin, krys a drobneho hmyzu.
Bol prave Januar, ale ani teploty okolo -13 nedokazali odradit cloveka
od pokusu nastartovat dravy 6 valec pod kapotou ..
Uz prve zvuky davaju tusit, ze tych valcov bude trochu menej...
..a tu niekde sa vlastne zacina cela ta peripetia ...
..takze nasleduju fotky ...
(v chronologickom poradi ... skoro .. )
Po oddeklovani motora na nas kukalo toto
a nasledoval picung na vsetky strany ...
Takze "s obrouskou chutou" sme sa pustili do rozborky motora ...
aby sme po cca pol roku mali pod kapotou toto:
Medzicasom sme si kupili novu hlavu..
(alebo racej obidve .. ?)
a HRRRRRrrrrrRRRRrrRrrRrrrrRRR stym nas5 pod kapotu ..
..v ocakavani, ze co s toho vlastne bude ...
Po tom, co si to clovek vykopal z pod snehu, nasledne omietol ihlicie, mach a ine prirodne katastrofy,
dokazal zapojit autobateriu, umne umiestnenu vzadu v kufry a magickym zmacnutim cudlika na dialkovom ovladaci
dokazal odomknut dvere a otvorit vozidlo...
Nasledovalo otvorenie kapoty, kontrola palucin, krys a drobneho hmyzu.
Bol prave Januar, ale ani teploty okolo -13 nedokazali odradit cloveka
od pokusu nastartovat dravy 6 valec pod kapotou ..
Uz prve zvuky davaju tusit, ze tych valcov bude trochu menej...
..a tu niekde sa vlastne zacina cela ta peripetia ...
..takze nasleduju fotky ...
(v chronologickom poradi ... skoro .. )
Po oddeklovani motora na nas kukalo toto
a nasledoval picung na vsetky strany ...
Takze "s obrouskou chutou" sme sa pustili do rozborky motora ...
aby sme po cca pol roku mali pod kapotou toto:
Medzicasom sme si kupili novu hlavu..
(alebo racej obidve .. ?)
a HRRRRRrrrrrRRRRrrRrrRrrrrRRR stym nas5 pod kapotu ..
..v ocakavani, ze co s toho vlastne bude ...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 03 pro 2017 22:11, celkem upraveno 3 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Auto je inak peknej cervej farby ...
konkretne sa jedna o 50 odtienov červenej
a cierna folia na kapote a streche s umne uchytenim tahokovom v prednom narazniku
davaju tusit, ze sa jedna o zasah tunera, co nasledne urobilo z tohoto coupe "zavodne vozidlo"
Ako dokaz "vrcholoveho tuningu" je lupajuci sa gyt na zadnom blatniku a streche
a uuuplne presne sediace spary na jednotlivych castiach vozdila...
konkretne sa jedna o 50 odtienov červenej
a cierna folia na kapote a streche s umne uchytenim tahokovom v prednom narazniku
davaju tusit, ze sa jedna o zasah tunera, co nasledne urobilo z tohoto coupe "zavodne vozidlo"
Ako dokaz "vrcholoveho tuningu" je lupajuci sa gyt na zadnom blatniku a streche
a uuuplne presne sediace spary na jednotlivych castiach vozdila...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Ci to cele bude mat nejaky zmysel, teda okrem toho, ze sa na tom doteraz clovek akurat tak narobil ..
sa este uvidi ...
V plane je nastartovat ...
.. co sa ale nemusi podarit, kedze niektore komponenty motora niesu a uz asi ani nebudu ..
.. takze mam 4 relatiivne dobre vyfukove dvihatka .. a 2 mi zatial chybaju ...
Pan Pavol Onderik ma v plane "uplne prekopat" zadnu cast karoserie ..
kedze oprava toho povodneho, je skor nerealna .. ako realna...
... a vetran z tohoto konkretneho kusu s najvacsou pradepodobnostou asi nebude ..
takze sledujte sejfbuky, internety a krcmove reci ...
aby ste vedeli ako cely "projekt" pokracuje ..
sa este uvidi ...
V plane je nastartovat ...
.. co sa ale nemusi podarit, kedze niektore komponenty motora niesu a uz asi ani nebudu ..
.. takze mam 4 relatiivne dobre vyfukove dvihatka .. a 2 mi zatial chybaju ...
Pan Pavol Onderik ma v plane "uplne prekopat" zadnu cast karoserie ..
kedze oprava toho povodneho, je skor nerealna .. ako realna...
... a vetran z tohoto konkretneho kusu s najvacsou pradepodobnostou asi nebude ..
takze sledujte sejfbuky, internety a krcmove reci ...
aby ste vedeli ako cely "projekt" pokracuje ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
kéž by předchozí majitelé místo pokusů o tuning radši měnili olej a nastavovali vůle... přestože nějaký pokusy o servis asi byly dle množství červenýho silikonu...
ad olej - přestože pravověrní alfisti budou trvat na selenii, já vzhledem k tvorbě toho sajrajtu uvnitř doporučuju olej, kterej splňuje specifikace jako selenie + normy VW 500 00 (a podobné 505 00, nebo 500 01, či tak nějak..) kde je i nějakej požadavek na čistící a protiúsadové vlatsnosti....
toť moje poznatky z jiného motoru (1.4 multiar), kterej ve vnitř byl podobně černej, přestože jezdil na selenii... za mě vede značka Mobil a Motul...
ad olej - přestože pravověrní alfisti budou trvat na selenii, já vzhledem k tvorbě toho sajrajtu uvnitř doporučuju olej, kterej splňuje specifikace jako selenie + normy VW 500 00 (a podobné 505 00, nebo 500 01, či tak nějak..) kde je i nějakej požadavek na čistící a protiúsadové vlatsnosti....
toť moje poznatky z jiného motoru (1.4 multiar), kterej ve vnitř byl podobně černej, přestože jezdil na selenii... za mě vede značka Mobil a Motul...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
no ja mam v plane dat este dole olejovu vanu, vycistit saci kos ..
a na prvych park km dat valvoline... s ktorym mam zatial len dobre skusenosti ...
a cerveny silikon je vsade... ..ale fakt ze fsade..
a na prvych park km dat valvoline... s ktorym mam zatial len dobre skusenosti ...
a cerveny silikon je vsade... ..ale fakt ze fsade..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Držím palce už jen kvůli toho vtipného textu k tomu. Ty z toho ten víkon vyhrabeš, tomu ver!
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
no a dalsi tyzden je v prrrrrr .. .
Montaz druhej hlavy zacneme tym, ze si vymenime KNOCK senzory ....
potom si namontujeme zrepasovanu vodovodnu trubku ...
plus toho celeho bolo aspon to, ze niekto medzicasom vymenil vodnu pumpu ...
..a uz ked na mna tak pekne kukal ten modry olejovy filter, tak som si ho tiez odsroboval ...
.. nech mam nieco pekne na policku ...
a po celej tejto peripetii, sa kooooonecne moze tych cca 15 kilo hliniku nahodit tam kam patri...
..teraz najst nejakeho debila co umyje tie ventildekle...
Montaz druhej hlavy zacneme tym, ze si vymenime KNOCK senzory ....
potom si namontujeme zrepasovanu vodovodnu trubku ...
plus toho celeho bolo aspon to, ze niekto medzicasom vymenil vodnu pumpu ...
..a uz ked na mna tak pekne kukal ten modry olejovy filter, tak som si ho tiez odsroboval ...
.. nech mam nieco pekne na policku ...
a po celej tejto peripetii, sa kooooonecne moze tych cca 15 kilo hliniku nahodit tam kam patri...
..teraz najst nejakeho debila co umyje tie ventildekle...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Asi mi uniká, proč to někdo zachraňuje. Tady neni dobrej motor ani kastle...
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Největší sranda je pak na ty hlavy nasadit brejle na kterých jsou sací kolínka. Slícování kolínka- brejle- hlavy je tak na úrovni škody 105, já rovnal a hladil i 2mm zuby. Jak vlastně vačky? Máš nový, nebo repas? Protože ty původní budou ehmmm, víš kde
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
ty brejle som skusal vcera... fakt mnamka...
vacky idu krejbichovi.. ale co s tymi dvihatkami...
nikde ich neviem zohnat....
To Joyride: ..no lebo... no..
vacky idu krejbichovi.. ale co s tymi dvihatkami...
nikde ich neviem zohnat....
To Joyride: ..no lebo... no..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Zkopiruju ti sem text na tohle tema od Alfa guru. Tou 105 v textu neni myslena skoda 105 ale tipo 105- stare giulie atd
Příspěvek
19.5.2017, pát 10:19
tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....
a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1" onclick="window.open(this.href);return false; ... ollower-2/
co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
Příspěvek
19.5.2017, pát 10:19
tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....
a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1" onclick="window.open(this.href);return false; ... ollower-2/
co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Dik za post ..
.. no dost tazko mi pojde "zbrusit" dvihatko, ktore je zlomene na dve polovicky..
a to druhe "nepuzitelne" ma odrane steny .. (jako ten valec z boku) ..
takze tak ... no...
.. no dost tazko mi pojde "zbrusit" dvihatko, ktore je zlomene na dve polovicky..
a to druhe "nepuzitelne" ma odrane steny .. (jako ten valec z boku) ..
takze tak ... no...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
ono vyzeraju asi neako takto .. tie lepsie
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
dle mě budou stejný jako na starým 8V TSku , pošli mi do SZ rozměry, něco budu mít doma, určo minimálně ve stavu lepším než máš ty
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Dik za ochotu pomoct..
priemer 24mm
vyska 36.5mm ..(asi)
oe cislo 60566847
https://www.buren-hallum.nl/wp-content/ ... n-Alfa.pdf
priemer 24mm
vyska 36.5mm ..(asi)
oe cislo 60566847
https://www.buren-hallum.nl/wp-content/ ... n-Alfa.pdf
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
dalsi kus hniliiiiiku do skladacky...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
...TADAAAAAAA ... . . ....
tymto dakujem vsetkym zucastnenym panom..
konkretne p. Bučekovi, p. Kadlecovi a v neposlednom rade p. Krejbichovi
tymto dakujem vsetkym zucastnenym panom..
konkretne p. Bučekovi, p. Kadlecovi a v neposlednom rade p. Krejbichovi
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Rádo se stalo! tak dobře jsem si o motorech dlouho nepopovídal.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
no taaakze serial plny prekvapeni pokracuje...
zaber na plno bordelu pod kapotou ...
ostava len dorobit asi 1000 drobnosti ...
do vanoc mozno stiiihame ...
a aby som vas tu nezatazoval len fotkami nezaujimaveho motoru ....
tak dam aj nejaku peknu fotku karoserie ...
konkretne lavy zadny blatniiik ...
MNAM
zaber na plno bordelu pod kapotou ...
ostava len dorobit asi 1000 drobnosti ...
do vanoc mozno stiiihame ...
a aby som vas tu nezatazoval len fotkami nezaujimaveho motoru ....
tak dam aj nejaku peknu fotku karoserie ...
konkretne lavy zadny blatniiik ...
MNAM
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Peugeot 106 37Kw.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
nech sem nedavam len fotky vrchu motora, co aj tak nikoho nebudu zaujimat ...
poooozreme sa na to zaujimavejsie ..
TUNING KATALYZATORA
vytieklo mi z neho asi liter vody...
spodok motora ...
a olejova vana ..
a na zaver, nieco pre GURMANOV ...
...
a este odpoved pre EONa ...
NIE ... neoplati ...
poooozreme sa na to zaujimavejsie ..
TUNING KATALYZATORA
vytieklo mi z neho asi liter vody...
spodok motora ...
a olejova vana ..
a na zaver, nieco pre GURMANOV ...
...
a este odpoved pre EONa ...
NIE ... neoplati ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
....uz ma to pomaly ale iste prestava bavit.... stale niekde nieco ...
No kazdy poriadny KIT Car musi mat PUR penu ..
no a poloosa je tiez v 1000% stave ..
No kazdy poriadny KIT Car musi mat PUR penu ..
no a poloosa je tiez v 1000% stave ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
GTV, kort s TB je pokladnička i když není zdaleka tak dobitý jak to tvoje. kamarád, kovanej Alfista a vlastník desítek Alfa má z TB doteď žaludeční vředy. Já měl GTV jen s TSkem, i tak to auto bylo na psotník.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
..tak podla mna, problem toho celeho tkvie v tom, ze je to LOW COST SPORTaaaak ....
..a pripadna nasledna "udrzba" tomu zodpovedaaa....
aaaaaaale uz sa blizime do finaaale....
dnes som uz tocil starterom ...
..a pripadna nasledna "udrzba" tomu zodpovedaaa....
aaaaaaale uz sa blizime do finaaale....
dnes som uz tocil starterom ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
..vite jak su fsade tie videaa toho ..jak ten motor po XY rokoch prvy krat nastartoval ..??
...
tak take ja mat nebudem ....
no ale zato este jedna fotka bonbonuku ...
a ak niekto mate alebo viede mi dat na niekoho kontakt..
tak KUPIM ORIGINALNY AIRBOX, najlepsie aj s hadicou, drziakmi etc.
...
tak take ja mat nebudem ....
no ale zato este jedna fotka bonbonuku ...
a ak niekto mate alebo viede mi dat na niekoho kontakt..
tak KUPIM ORIGINALNY AIRBOX, najlepsie aj s hadicou, drziakmi etc.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
A ono se něco vyplatí? Ohledně aut? Kromě nákupu, dojetí bez investic a vyhození? To hledání efektivity, prosperity apod je docela únavné.Eon píše:Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
JRD držím place, zas tak hrozné to není a jde vidět, že ho to baví a o to jde. Buď chceš, nebo ne. Kdo nechce, hledá důvody proč to nejde, nebo se to nevyplatí.
Vyplatí se jedině ihned po narození zastřelit, tím se ušetří nejvíc peněz a starostí
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Tenhle konkrétní vůz mi nepřijde ničím zajímavý, proto jsem se zeptal. Třeba u tvé Hondy to chápu.Angličák píše:A ono se něco vyplatí? Ohledně aut? Kromě nákupu, dojetí bez investic a vyhození? To hledání efektivity, prosperity apod je docela únavné.Eon píše:Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
JRD držím place, zas tak hrozné to není a jde vidět, že ho to baví a o to jde. Buď chceš, nebo ne. Kdo nechce, hledá důvody proč to nejde, nebo se to nevyplatí.
Vyplatí se jedině ihned po narození zastřelit, tím se ušetří nejvíc peněz a starostí
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.
Peugeot 106 37Kw.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/