Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

Neakou chybou osudu sa stalo, ze mi tento produkt svajciarskej automobilky pristal v rukach.

Po tom, co si to clovek vykopal z pod snehu, nasledne omietol ihlicie, mach a ine prirodne katastrofy,
dokazal zapojit autobateriu, umne umiestnenu vzadu v kufry a magickym zmacnutim cudlika na dialkovom ovladaci
dokazal odomknut dvere a otvorit vozidlo...

Nasledovalo otvorenie kapoty, kontrola palucin, krys a drobneho hmyzu.
Bol prave Januar, ale ani teploty okolo -13 nedokazali odradit cloveka
od pokusu nastartovat dravy 6 valec pod kapotou ..

Uz prve zvuky davaju tusit, ze tych valcov bude trochu menej...

..a tu niekde sa vlastne zacina cela ta peripetia ...
..takze nasleduju fotky ...
(v chronologickom poradi ... skoro .. )

Po oddeklovani motora na nas kukalo toto
Obrázek
a nasledoval picung na vsetky strany ... :mrgreen:

Takze "s obrouskou chutou" sme sa pustili do rozborky motora ...
aby sme po cca pol roku mali pod kapotou toto:
Obrázek

Medzicasom sme si kupili novu hlavu..
Obrázek

(alebo racej obidve .. ?)
Obrázek

a HRRRRRrrrrrRRRRrrRrrRrrrrRRR stym nas5 pod kapotu ..
Obrázek

..v ocakavani, ze co s toho vlastne bude ...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 03 pro 2017 22:11, celkem upraveno 3 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

Auto je inak peknej cervej farby ...
konkretne sa jedna o 50 odtienov červenej

Obrázek

Obrázek

a cierna folia na kapote a streche s umne uchytenim tahokovom v prednom narazniku
davaju tusit, ze sa jedna o zasah tunera, co nasledne urobilo z tohoto coupe "zavodne vozidlo"

Ako dokaz "vrcholoveho tuningu" je lupajuci sa gyt na zadnom blatniku a streche
a uuuplne presne sediace spary na jednotlivych castiach vozdila...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ci to cele bude mat nejaky zmysel, teda okrem toho, ze sa na tom doteraz clovek akurat tak narobil ..
sa este uvidi ...

V plane je nastartovat ...
.. co sa ale nemusi podarit, kedze niektore komponenty motora niesu a uz asi ani nebudu ..
.. takze mam 4 relatiivne dobre vyfukove dvihatka .. a 2 mi zatial chybaju ...

Pan Pavol Onderik ma v plane "uplne prekopat" zadnu cast karoserie ..
kedze oprava toho povodneho, je skor nerealna .. ako realna...
... a vetran z tohoto konkretneho kusu s najvacsou pradepodobnostou asi nebude ..

takze sledujte sejfbuky, internety a krcmove reci ...
aby ste vedeli ako cely "projekt" pokracuje ..
:mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od honza 2.0 16v »

kéž by předchozí majitelé místo pokusů o tuning radši měnili olej a nastavovali vůle... přestože nějaký pokusy o servis asi byly dle množství červenýho silikonu...

ad olej - přestože pravověrní alfisti budou trvat na selenii, já vzhledem k tvorbě toho sajrajtu uvnitř doporučuju olej, kterej splňuje specifikace jako selenie + normy VW 500 00 (a podobné 505 00, nebo 500 01, či tak nějak..) kde je i nějakej požadavek na čistící a protiúsadové vlatsnosti....

toť moje poznatky z jiného motoru (1.4 multiar), kterej ve vnitř byl podobně černej, přestože jezdil na selenii... za mě vede značka Mobil a Motul...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja mam v plane dat este dole olejovu vanu, vycistit saci kos ..
a na prvych park km dat valvoline... s ktorym mam zatial len dobre skusenosti ...

a cerveny silikon je vsade... ..ale fakt ze fsade..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od Angličák »

Držím palce už jen kvůli toho vtipného textu k tomu. Ty z toho ten víkon vyhrabeš, tomu ver!
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

no a dalsi tyzden je v prrrrrr .. . :kissmyass:

Montaz druhej hlavy zacneme tym, ze si vymenime KNOCK senzory ....
Obrázek

Obrázek

potom si namontujeme zrepasovanu vodovodnu trubku ...
Obrázek

plus toho celeho bolo aspon to, ze niekto medzicasom vymenil vodnu pumpu ...
..a uz ked na mna tak pekne kukal ten modry olejovy filter, tak som si ho tiez odsroboval ...
.. nech mam nieco pekne na policku ...

a po celej tejto peripetii, sa kooooonecne moze tych cca 15 kilo hliniku nahodit tam kam patri...
Obrázek

..teraz najst nejakeho debila co umyje tie ventildekle... :zapomel: :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Joyride
Příspěvky: 410
Registrován: 22 lis 2008 21:17
Bydliště: Praha

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od Joyride »

Asi mi uniká, proč to někdo zachraňuje. Tady neni dobrej motor ani kastle...

Uživatelský avatar
Hondzik
Příspěvky: 561
Registrován: 03 úno 2006 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od Hondzik »

Největší sranda je pak na ty hlavy nasadit brejle na kterých jsou sací kolínka. Slícování kolínka- brejle- hlavy je tak na úrovni škody 105, já rovnal a hladil i 2mm zuby. Jak vlastně vačky? Máš nový, nebo repas? Protože ty původní budou ehmmm, víš kde
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

ty brejle som skusal vcera... fakt mnamka...

vacky idu krejbichovi.. ale co s tymi dvihatkami...
nikde ich neviem zohnat....

To Joyride: ..no lebo... no.. :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Hondzik
Příspěvky: 561
Registrován: 03 úno 2006 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od Hondzik »

Zkopiruju ti sem text na tohle tema od Alfa guru. Tou 105 v textu neni myslena skoda 105 ale tipo 105- stare giulie atd

Příspěvek
19.5.2017, pát 10:19
tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....

a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1" onclick="window.open(this.href);return false; ... ollower-2/

co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dik za post ..

.. no dost tazko mi pojde "zbrusit" dvihatko, ktore je zlomene na dve polovicky..
a to druhe "nepuzitelne" ma odrane steny .. (jako ten valec z boku) ..

takze tak ... no...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

ono vyzeraju asi neako takto .. tie lepsie

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Hondzik
Příspěvky: 561
Registrován: 03 úno 2006 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od Hondzik »

dle mě budou stejný jako na starým 8V TSku , pošli mi do SZ rozměry, něco budu mít doma, určo minimálně ve stavu lepším než máš ty
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dik za ochotu pomoct.. 8)

priemer 24mm
vyska 36.5mm ..(asi)

oe cislo 60566847
https://www.buren-hallum.nl/wp-content/ ... n-Alfa.pdf
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

...ak by to nahodou vyzeralo, ze nic nerobime....
.. tak fakt nerobime ....

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V

Příspěvek od JRD McLAREN »

dalsi kus hniliiiiiku do skladacky...

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

...TADAAAAAAA ... . . ....

Obrázek

tymto dakujem vsetkym zucastnenym panom..
konkretne p. Bučekovi, p. Kadlecovi a v neposlednom rade p. Krejbichovi :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2287
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od Libor12 »

Rádo se stalo! :wink: tak dobře jsem si o motorech dlouho nepopovídal.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

dve nove rozmazane fotky ...

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

no taaakze serial plny prekvapeni pokracuje...

zaber na plno bordelu pod kapotou ...
Obrázek
ostava len dorobit asi 1000 drobnosti ...
do vanoc mozno stiiihame ...

a aby som vas tu nezatazoval len fotkami nezaujimaveho motoru ....
tak dam aj nejaku peknu fotku karoserie ...
konkretne lavy zadny blatniiik ...

Obrázek

Obrázek
MNAM :slina:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Eon
Příspěvky: 112
Registrován: 13 zář 2008 21:55
Bydliště: Zlín

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od Eon »

Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

nech sem nedavam len fotky vrchu motora, co aj tak nikoho nebudu zaujimat ...

poooozreme sa na to zaujimavejsie ..

TUNING KATALYZATORA
Obrázek
vytieklo mi z neho asi liter vody...

spodok motora ...
Obrázek

a olejova vana ..
Obrázek

Obrázek

a na zaver, nieco pre GURMANOV ... :mrgreen:
Obrázek

...
a este odpoved pre EONa ...
NIE ... neoplati ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

....uz ma to pomaly ale iste prestava bavit.... stale niekde nieco ...

No kazdy poriadny KIT Car musi mat PUR penu ..
Obrázek

no a poloosa je tiez v 1000% stave ..
Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Hondzik
Příspěvky: 561
Registrován: 03 úno 2006 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od Hondzik »

GTV, kort s TB je pokladnička i když není zdaleka tak dobitý jak to tvoje. kamarád, kovanej Alfista a vlastník desítek Alfa má z TB doteď žaludeční vředy. Já měl GTV jen s TSkem, i tak to auto bylo na psotník.
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

..tak podla mna, problem toho celeho tkvie v tom, ze je to LOW COST SPORTaaaak ....

..a pripadna nasledna "udrzba" tomu zodpovedaaa....


aaaaaaale uz sa blizime do finaaale....
dnes som uz tocil starterom ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

..vite jak su fsade tie videaa toho ..jak ten motor po XY rokoch prvy krat nastartoval ..??
...

tak take ja mat nebudem .... :mrgreen:

no ale zato este jedna fotka bonbonuku ...
Obrázek

a ak niekto mate alebo viede mi dat na niekoho kontakt..
tak KUPIM ORIGINALNY AIRBOX, najlepsie aj s hadicou, drziakmi etc.
:spac:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Angličák
Příspěvky: 832
Registrován: 02 pro 2005 18:27
Bydliště: Opava

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od Angličák »

Eon píše:Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
A ono se něco vyplatí? Ohledně aut? Kromě nákupu, dojetí bez investic a vyhození? To hledání efektivity, prosperity apod je docela únavné.

JRD držím place, zas tak hrozné to není a jde vidět, že ho to baví a o to jde. Buď chceš, nebo ne. Kdo nechce, hledá důvody proč to nejde, nebo se to nevyplatí.

Vyplatí se jedině ihned po narození zastřelit, tím se ušetří nejvíc peněz a starostí :rock:
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW

Uživatelský avatar
Eon
Příspěvky: 112
Registrován: 13 zář 2008 21:55
Bydliště: Zlín

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od Eon »

Angličák píše:
Eon píše:Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?
A ono se něco vyplatí? Ohledně aut? Kromě nákupu, dojetí bez investic a vyhození? To hledání efektivity, prosperity apod je docela únavné.

JRD držím place, zas tak hrozné to není a jde vidět, že ho to baví a o to jde. Buď chceš, nebo ne. Kdo nechce, hledá důvody proč to nejde, nebo se to nevyplatí.

Vyplatí se jedině ihned po narození zastřelit, tím se ušetří nejvíc peněz a starostí :rock:
Tenhle konkrétní vůz mi nepřijde ničím zajímavý, proto jsem se zeptal. Třeba u tvé Hondy to chápu. :-)
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt

Příspěvek od JRD McLAREN »

tak este nejake fotky zo serie " Pred a Po "

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Zpět na „Projekty“