
A sada nových gum za 250E ? To musí být teda kvalita

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Ja nikomu netlačím že AWD je najlepšie, len som komentoval že predpokladaných 370PS u toho Hyundai Coupe je pekná blbosť a že to je investovaných 8000€ do nevhodného základu.Goldies píše:ok, nelaka, tak prosim prestan vsem dokola tlacit ze nejlepsi je AWD a ze je lepsi koupit si lepsi auto nez upravovat stavajici, opravdu je to unavne a otravne. Nechces se radeji prihlasit na http://www.chcivsevseriiforum.sk" onclick="window.open(this.href);return false; ? fakt by si se tam citil jako ryba ve vode...
Ja som niekde písal že tomu nechápem? Aj to je jeden z dôvodov prečo na ten okruh neleziem, aby som nezničil tie pneu ktoré mám na bežné použitie. Aj preto som písal že čo by ma to jedno pojazdenie na okruhu stálo na údržbe, ktorú by som inak nemusel najbližšie riešiťLiberaleMiguel píše:Pufko kdy konečně pochopíš, že při ostré jízdě se gumy prostě víc opotřebí? A vůbec není nutné, aby u toho prokluzovaly ?
Kolik za ty 4 roky na těch gumách najedeš ?
Jakou značku gum teda kupuješ?
k tomu bych teda jen dodal, že třeba takové GT-R je z výroby oficiálně "track ready", takže výrobce ti garantuje, že když vyjedeeš přímo z fabriky na dráhu, tak můžeš po zahřátí jet rovnou ostré kolo a auto to vydrží a sneseGoldies píše:Ale zaruku nemas ani u novyho auta, pokud to odrovnas na okruhu!
Tím ale doufám nemyslíš Miguelovy turbokityGoldies píše:...A vetsi zaruku mam, kdyz si necham auto postavit u odbornika a kdyz se neco posere, tak se to v ramci zaruky vyresi...
Pneu jsem měl na autě taky druhou sezónu, brzdy na autě byly několik let a kupodivu pneu mám pořád stejné, brzdy teda jiné, ale původní někde ještě jezdí. Proč bych to měl jízdou na okruhu úplně zničit? Když budeš používat mozek, tak v tom nevidím problém... Brzdy jsem pak koupil lepší, co s okruhem problém nemají, ale zároveň je využiju i v provozu. A že to má AT, to není argument. Dojdi se někdy podívat na den otevřených dveří a asi se budeš hodně divit, co tam potkáš za auta. To, že to je okruh neznamená, že tam nesmí jezdit civilní auta. Smysl to má i u nich. Minimálně tam člověk pozná své auto podstatně víc, než v běžném provozu. Samozřejmě pokud někdo chce jezdit na okruh hodně často, lepší je na to mít auto, ale na občasné svezení stačí i civilní.pufko píše:Pneu nové nemám - majú druhú sezonu a vydržia možno aj dalšie dve. Jazdením po okruhu by boli zrelé na výmenu = cca 250€
Brzdy tak isto nie sú nové a na Legacy ani nejak predimenzované a to mám US verziu kde sú kotúče 294mm a nie 276mm ako u EU, takže aj tie by som už dorazil = dalších cca 100€ ak nie viac
Já na kombi nevidím nic špatného. To že to má kufr přece neznamená, že to auto je nějak degradované. Zrovna modely S/RS od Audi se mi vždy líbí více ve verzi Avant.LiberaleMiguel píše:Gooder: sorry, ale nikdy nepochopím, proč si mladí kluci kupují kombíky na blbnutí. Ač je zrovna tahle S4 moje oblíbená ....
A jezdit se 4 nebo 6 válcem? Vždyť je to úplně jiné svezení.
Neříkám, že ty 4 válce, co tady pufko nahazel, jsou snad špatné, ale když je ta možnost, tak proč nevzit V6
LiberaleMiguel píše:I kámoš co má 600++hp S4, když sednul do mojeho auta, tak říkal, že si v tom připadá jako v závoďáku.