Felicia by Lexi
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
...tak ono to v urcitych pripadoch aj lepsie brzdiiii ....
...
ale tie na felicii s vykonom 50-55kW nenastanu ...
...
ale tie na felicii s vykonom 50-55kW nenastanu ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Felicia by Lexi
Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou? Respektive co konkretne myslis tim, ze to nebrzdi lip? Jako ze na okruhu derovane zvadnou stejne rychle jako plne?pufko píše:Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: Felicia by Lexi
Aha, ja totiz nereagoval na tebe, ale na fufka... musim znacit na koho reaguju a vypnout te z ignoraceLiberaleMiguel píše:Čteš
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: Felicia by Lexi
Dierované kotúče sú také marketingové ťahy ako presvedčiť zákazníka ku kúpe, keby dierované neboli nikto by si za ne nepriplatilGoldies píše:Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou? Respektive co konkretne myslis tim, ze to nebrzdi lip? Jako ze na okruhu derovane zvadnou stejne rychle jako plne?pufko píše:Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí
Ty velmi rád chytáš za slovíčka, ale nie je auto ako auto a nie sú brzdy ako brzdy
Aby si bol v obraze tak je tu reč o Felde... Nahodením dierovaných kotúčov z toho nebude Felicia kit car
Už som to do tejto témy písal nejeden krát - ukážka ako sa dá plytvať peniazmi
A sen auta v mieste profilovej fotky autora je stále v nedohladne a ked bude pokračovať v tom čo robí tak splnenie sna tak skoro nebude
Pre mna za mna nech si dá aj kotúče dozadu, pre mna za mna nech dookola lakuje, má milion možností ako v tom opláchnuť groše.
Ale za pár rokov príde prebudenie do reality a potom bude neskoro si búchať hlavu o stenu. Skrátka niekto sa nevie poučiť z chýb iných a potrebuje sa sám popáliť
Ono to začne tým že nech sa robí čo sa robí dostatok kobýl pod kapotou u Feldy nikdy nebude a príde na výmenu. Nevyrieši to ani tá vložka filta KN
Je mnoho áut za pár šupov kde sa môže pustiť do tuningu, ale základ je že to musí mať nejaký ten výkon. Auto ktoré je na ceste z hladiska výkonu ako mrtvola nikdy nebude zábavné. Tuningovať auto kde po stlačení plynu na podlahu sa ozýva z pod kapoty nemohúcne "búúúúúúúú" a okrem toho sa nič nedeje nemá zmysel tuningovať
Re: Felicia by Lexi
Fyzika. Brzdy brzdí třením destičky o kotouč. Když uděláš do kotouče o stejném průměru jako je origo díry, zmenšíš tu třecí plochu. Teoreticky zlepšíš chlazení, ale zase zmenšíš masu kotouče, takže se o to dřív tepelně nasytí. Výsledek je, že při nezahřítých kotoučích to brzdí míň a při extrémním brždění dřív zvadnou. Pokud bys na tu Feldu dal 300+ mm kotouče, začne mít trochu smysl o děrovaných uvažovat, protože budou neuvěřitelně těžký. Děrování je odlehčí - sice přijdeš o nějakou třecí plochu, ale to kompenzuje zvětšená velikost kotoučů (přičemž váha auta je furt stejná, takže pořád děláš upgrade). Zároveň při intenzivním používání mají ty děrované tendenci víc praskat při střídání teplot a celkem logicky praskají zpravidla na nejslabším místě, tedy mezi první dírou o okrajem kotouče a následně se to šíří díky ztrátě pevnosti v daném místě.Goldies píše:Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou?pufko píše:Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- petrsk
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02 pro 2006 22:50
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
Kdyz fyzika..Když zmenčíš třecí plochu,zvětšíš třecí silu ne? tím výsledek (práce) zůstane stejný?Nebo se od mych mladych let neco zmnenilo?Beaver píše:Fyzika. Brzdy brzdí třením destičky o kotouč. Když uděláš do kotouče o stejném průměru jako je origo díry, zmenšíš tu třecí plochu. Teoreticky zlepšíš chlazení, ale zase zmenšíš masu kotouče, takže se o to dřív tepelně nasytí. Výsledek je, že při nezahřítých kotoučích to brzdí míň a při extrémním brždění dřív zvadnou. Pokud bys na tu Feldu dal 300+ mm kotouče, začne mít trochu smysl o děrovaných uvažovat, protože budou neuvěřitelně těžký. Děrování je odlehčí - sice přijdeš o nějakou třecí plochu, ale to kompenzuje zvětšená velikost kotoučů (přičemž váha auta je furt stejná, takže pořád děláš upgrade). Zároveň při intenzivním používání mají ty děrované tendenci víc praskat při střídání teplot a celkem logicky praskají zpravidla na nejslabším místě, tedy mezi první dírou o okrajem kotouče a následně se to šíří díky ztrátě pevnosti v daném místě.Goldies píše:Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou?pufko píše:Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Re: Felicia by Lexi
Takže vlastně všechny široké gumy na autech jsou zbytečné a stejně tak se dělají nesmyslně velké brzdové destičky?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
...a mozno by ste si mali ist poniektory zase precitat prispevky v teme BRZDY, co tam onehda pisal Taboo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Felicia by Lexi
Dávat na auto nesmyslně široké gumy je taky k ničemu. Je třeba počítat se zatížením na danou plochu, které je schopné zavěšení "udržet" (možná napsano trochu kostrbatě, ale nevím jak to líp popsat )
petrsk: A co bude výsledkem ? že by rychlejší přehřátí ?
petrsk: A co bude výsledkem ? že by rychlejší přehřátí ?
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
Vraťme se k Feldě. Některé samolepky tam nesedí vůbec (třeba to píčoviny na dveřích pod klikou nebo nad kolama) a jiné tam sedí perfektně - Castrol na středu kapoty.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Felicia by Lexi
S nálepkami souhlas s Martym
Ještě bych v tomhle racing stylu doladil interiér (rozuměj vykuchat a vrazit tam jednu skořepinu ) a máš fajne auto na srazy
Ještě bych v tomhle racing stylu doladil interiér (rozuměj vykuchat a vrazit tam jednu skořepinu ) a máš fajne auto na srazy
Re: Felicia by Lexi
Radšej mať auto ktoré opticky nijak nevybočuje ale má výkon, ako auto čo sa tvári ako nejaký špecial a výkon nemá
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Felicia by Lexi
Vykuchaná Felda aji s 1,3 motorem bude svižná víc než dost. Hlavně bude, při té váze, taky hodně zábavná
Re: Felicia by Lexi
Tak isto sa dá vykuchať Civic 6G 1.5Vtec čo má v serii 84kW a hmotnosť tesne pod 1000kg (975kg), uvádzane zrýchlenie má 10,2s
Felicia 1.3i 40/50kW, hmotnosť cca 935kg, uvádzané zrýchlenie 15,5/13,5s
Felicia 1.6i 55kW, hmotnosť 965kg, uvádzané zrýchlenie 12s
Ja som si istý že ked tú Feldu vykuchá tak sa nedostane na hodnotu zrýchlenia toho Civicu v serii ani ked bude Felda 1.6i a tobôž nie pri 1.3i
S tým Civicom netreba robiť nič, vzhlad je zaujímavý aj dnes, podvozok voči Felde o dosť popredu, má to aspon nejakú tú výbavu ako el, okná + zrkadlá, klímu...
Samozrejme hovorím o JPN Civicu nie o angličanovi
Ked vie vyvariť zadné lemy na Felde tak nevidím problém urobiť to na tej Honde
Treba sa len rozhodnúť kam bude tie peniaze liať, ja si myslím že do Felícií už stačilo, radšej mať na dvore jeden Civic ako dve či tri Felície
Felicia 1.3i 40/50kW, hmotnosť cca 935kg, uvádzané zrýchlenie 15,5/13,5s
Felicia 1.6i 55kW, hmotnosť 965kg, uvádzané zrýchlenie 12s
Ja som si istý že ked tú Feldu vykuchá tak sa nedostane na hodnotu zrýchlenia toho Civicu v serii ani ked bude Felda 1.6i a tobôž nie pri 1.3i
S tým Civicom netreba robiť nič, vzhlad je zaujímavý aj dnes, podvozok voči Felde o dosť popredu, má to aspon nejakú tú výbavu ako el, okná + zrkadlá, klímu...
Samozrejme hovorím o JPN Civicu nie o angličanovi
Ked vie vyvariť zadné lemy na Felde tak nevidím problém urobiť to na tej Honde
Treba sa len rozhodnúť kam bude tie peniaze liať, ja si myslím že do Felícií už stačilo, radšej mať na dvore jeden Civic ako dve či tri Felície
Re: Felicia by Lexi
a Civic je hlavně podvozkově jinde než felda.Sice Felda je blbec, kde vše stojí pár korun a není na tom nic složitýho a zas Civic je motokára.Servis náprav bude dražší, ale zase tam bude víc modifikací a větší pole působnosti při ladění než u škodárny....
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Felicia by Lexi
po dlouhé době něco zase zveřejním .....
...... fotka z přezouvání
...... konečně přišlo látkové oko
..... sehnal jsem stavitelné tlumiče, paráda
...... fotka z přezouvání
...... konečně přišlo látkové oko
..... sehnal jsem stavitelné tlumiče, paráda
Re: Felicia by Lexi
za mě spokojenost, jen ještě otázkou jak moc půjde dolů auto až nasadím 15"
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
Podvozek dobrý, možná by ale zasloužil repas když vidím jak vypadá... Trošku mě zaráží ta koroze na blatníkách, vždyť si to loni lakoval, ne?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Felicia by Lexi
Mě to naopak vůbec nezaráží, měl jsem Favorita
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Felicia by Lexi
jooo, tyhle kola ke stylu toho lakování sedí perfektně fakt to bude vypadat jako závoďák
Už se těším na fotky s kolama
Už se těším na fotky s kolama
Re: Felicia by Lexi
tlumiče jsou na autě zatím jen abych věděl co a jak, hned jak se dokončí VW který mám rozebraný tak felicia se bude dělat na novo, druhá náprava, ..., podvozek pak půjde na repas, (nevím jestli ale použít i zadní část, na autě je jen předek)
VW -> další projekt
co se týče koroze beru že to leze rychle ven, ale bylo to na rychlovku dělané a nějak jsem to v tu dobu neřešil a navíc ty blatníky a lemy jsou stále ještě původní ..... a stejně půjdou pryč
ještě mám dotaz ..... je tu někdo kdo by mi poradil co je lepší? -> jestli jen snížená hlava a jednotka nebo ostřejší vačka s tvrdšími pružinami na ventilech a ty drobnosti kolem a jednotka?
prosím rozumné rady ....
PS: někdo mi tvrdil že snižení a ostrá dohromady nejde je to pravda?
VW -> další projekt
co se týče koroze beru že to leze rychle ven, ale bylo to na rychlovku dělané a nějak jsem to v tu dobu neřešil a navíc ty blatníky a lemy jsou stále ještě původní ..... a stejně půjdou pryč
ještě mám dotaz ..... je tu někdo kdo by mi poradil co je lepší? -> jestli jen snížená hlava a jednotka nebo ostřejší vačka s tvrdšími pružinami na ventilech a ty drobnosti kolem a jednotka?
prosím rozumné rady ....
PS: někdo mi tvrdil že snižení a ostrá dohromady nejde je to pravda?
Re: Felicia by Lexi
tak jako tak je lepší motor dělat jako celek i vzhledem kvůli vačce.Škodovkám nerozumím, ale asi nebude jen jedna vačka a o kolik chceš stáhnout hlavu?...
svět dospělých je pro mne záhadou......
Re: Felicia by Lexi
Hlavne to chce vedieť kolko do toho chceš dať a čo vlastne po úprave od toho očakávaš a potom sa rozhodnuť či to má zmysel, alebo zvoliť inú cestu
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
k motoru:
vačka - tam potřebuješ vždy minimální kompresi, ne horší než s původní vačkou ..
spočti si komprensí poměr v moměntě kdy zavírá sací ventil se seriovou vačkou a ten by měl bejt minimálně stejnej i pro lepší vačku -z toho dopočítáš i snížení hlavy - dobrej úpravce tyto čísla dodá (min. KP, načasování, vůle)
k vačce určitě soft -je třeba jinej předstih, jinak palivo a hlavně jinak řízení volnoběhu jinak to bude neštěstí a vačka nevyužitá...
pružiny-pokud nejdeš po vačce s extrémníma parametrama, není třeba řešit.. strop pro seriový pružiny je kolem 7mm zdvihu na vačce, víc hrozí kolize závitů pružiny a její prasknutí (v případě nepodkládanejch pružin když ej "přitvrzuješ") ..většina přebrus vaček (či novejch brusů na seriovým odlitku/výkovku) ale nedosahuje takovej parametrů,aby si pružiny musel řešit -i tka pro rozumný chování motoru a udržení nákladů co nejníž vačku max 278° se zdvihem 6.8mm ..to seženeš kolem 2000,- (novej brus plný kulatiny pro lovení opravdu posledních Nm a kW stojí kolem 8000,-)
dal bych komplet- vačka-hlava-soft+ spasovat sací a výfukové svody ... když hlavu budeš nechávat dělat tak udělat buď sedla na kulato, nebo min. 3 úhlový s úpravou spalováku (viz kniha úpravy škoda fav.fel atd..)..
ono největší potenciál má dobře udělaná hlava (spalováky, sedla, kanály + upravený sací a výfukový svody), rozumně zvedlá komprese a pak na tom v budoucnu můžeš stavět dál se softem a vačkou...
brzdy:
na závodní feldě - rallyekross/vrchy (motor 1.4OHV - elektronický zapalko IMFsoft, 45 webery vačka 297/303 a 7,5mm zdvihy na vačce - na brzdě 150koní)
Jezdíme vzadu VW golf kotouče (což je plug&play) a vpředu seriový třmeny kde jsou trochu zfrézovaný desky (směs DS2500), a je v nich rozšířená drážka pro kotouč, kterej pochází z una turbo (240mmx22mm,+ lehce upravený díry pro kolový šrouby aby šli na rozteč 4X100.) ten je vnitřně chlazenej a není třeba dírkování - to je tu diskutovaný a s chlazením (a už vůbec s váhou -minimální úspora v řádu gramů) nemá co společnýho, jedinej historickej důvod je odvod plynů vznikajicích při ohřevu destiček ze starejch, dnes již zakázanejch materiálů... jelikož to dobře vypadá, tak se to nabízí a prodává, ale v motorsportu na vrcholný úrovni nepoužívá ..pokud chci kotouč odlehčit, řeším dvoudílnej, plovoucí kotouč s duralovou nábou...
vačka - tam potřebuješ vždy minimální kompresi, ne horší než s původní vačkou ..
spočti si komprensí poměr v moměntě kdy zavírá sací ventil se seriovou vačkou a ten by měl bejt minimálně stejnej i pro lepší vačku -z toho dopočítáš i snížení hlavy - dobrej úpravce tyto čísla dodá (min. KP, načasování, vůle)
k vačce určitě soft -je třeba jinej předstih, jinak palivo a hlavně jinak řízení volnoběhu jinak to bude neštěstí a vačka nevyužitá...
pružiny-pokud nejdeš po vačce s extrémníma parametrama, není třeba řešit.. strop pro seriový pružiny je kolem 7mm zdvihu na vačce, víc hrozí kolize závitů pružiny a její prasknutí (v případě nepodkládanejch pružin když ej "přitvrzuješ") ..většina přebrus vaček (či novejch brusů na seriovým odlitku/výkovku) ale nedosahuje takovej parametrů,aby si pružiny musel řešit -i tka pro rozumný chování motoru a udržení nákladů co nejníž vačku max 278° se zdvihem 6.8mm ..to seženeš kolem 2000,- (novej brus plný kulatiny pro lovení opravdu posledních Nm a kW stojí kolem 8000,-)
dal bych komplet- vačka-hlava-soft+ spasovat sací a výfukové svody ... když hlavu budeš nechávat dělat tak udělat buď sedla na kulato, nebo min. 3 úhlový s úpravou spalováku (viz kniha úpravy škoda fav.fel atd..)..
ono největší potenciál má dobře udělaná hlava (spalováky, sedla, kanály + upravený sací a výfukový svody), rozumně zvedlá komprese a pak na tom v budoucnu můžeš stavět dál se softem a vačkou...
brzdy:
na závodní feldě - rallyekross/vrchy (motor 1.4OHV - elektronický zapalko IMFsoft, 45 webery vačka 297/303 a 7,5mm zdvihy na vačce - na brzdě 150koní)
Jezdíme vzadu VW golf kotouče (což je plug&play) a vpředu seriový třmeny kde jsou trochu zfrézovaný desky (směs DS2500), a je v nich rozšířená drážka pro kotouč, kterej pochází z una turbo (240mmx22mm,+ lehce upravený díry pro kolový šrouby aby šli na rozteč 4X100.) ten je vnitřně chlazenej a není třeba dírkování - to je tu diskutovaný a s chlazením (a už vůbec s váhou -minimální úspora v řádu gramů) nemá co společnýho, jedinej historickej důvod je odvod plynů vznikajicích při ohřevu destiček ze starejch, dnes již zakázanejch materiálů... jelikož to dobře vypadá, tak se to nabízí a prodává, ale v motorsportu na vrcholný úrovni nepoužívá ..pokud chci kotouč odlehčit, řeším dvoudílnej, plovoucí kotouč s duralovou nábou...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Felicia by Lexi
Já bych to nechal takhle, může s tím být i prdel. Až to pošleš moc dolů, tak budeš akorát objíždět každý vajgl jak retard
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia by Lexi
sundat ten nesmysl pod nárazníkem a nechat bejt... a pracovat na technice... (motor, stálej převod, brzdy..)
jo a do očí bijící jsou zadní opěrky hlavy ty bych dal taky pryč kazí to "rallye look"
jo a do očí bijící jsou zadní opěrky hlavy ty bych dal taky pryč kazí to "rallye look"