"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
odhalení finální verze brzd 4X 370x30 wave RS3 a 4X 8pístek brembo poslední fota samostatně venku, o víkendu už na autě
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
m.artty jako je to veliký ústupek, ale co mě zbejvá
Angličáku je to až k neuvěření, ale už je hotovo už neměním seru na to
...ale jo ujdou
Angličáku je to až k neuvěření, ale už je hotovo už neměním seru na to
...ale jo ujdou
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
No a jak dopodla story s Kábrtem? Máš peníze zpět, nebo jsi si pořídil předražená těžítka?
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
ani se neptej, moje snaha dostat mé vlastní věci od pana K. skončila bezúspěšně. od pana K absolutní ignorace! musel jsem kontaktovat právníka který se sním spojil (asi kouzelník) a požadoval mojí zálohu 10tis nazpět za ne hotovou zakázku. pan K se vysmál že nemá na to aby mě mohl vyplatit, rotory co už zhotovil mají výrobní hodnotu 17tis (následujích telefonátech to pak bylo 25tis a pak změna zase na 20) tudíž v tom má peníze on i já. když padla otázka jak to hodlá řešit vysmál se podruhé že absolutně nějak že už na to nesáhne s dodatkem proč bych to vůbec dělal? člověk si řekne co to do piči je za chování? jedna z dalších otázek byla navrácení mojich dílů které byly třeba ke zhotovení zakázky. s tím pán K. souhlasil že mi k tomu dá i hotové rotory a tím to pro něj bude navěky vyřešeno. zvažoval jsem podání trestního oznámení bylo by to pro mojí peněženku akorád zbytečná zátěž kdy prvních 15tisíc z mojí kapsy by sežral česká instituce (žádost a rozjetí soudu) po výhře by pan K. sice částku na náklady musel zaplatit, ale moje investovaná záloha 10K by pan K. mohl splácet klidně 10let protože soud nemá pravomoc mu nakázat vyplacení ihned ani mu nakázat dodělání zakázky. p.K jelikož má jen s.r.o. tak v tom umí chodit a ví co si v nejhorším případě může dovolit. v tomto stádiu jsem se rozhodl od toho dát ruce pryč protože netoužím oblejzat soudy a kraviny. na jednu stranu p.K. sice vyvázne, ale co se dá dělat můžu ostatní jen touto mojí zkušeností varovat!kucik píše:No a jak dopodla story s Kábrtem? Máš peníze zpět, nebo jsi si pořídil předražená těžítka?
po druhém telefonátu mého právníka s p.K. když už je majitel jednatel a zaměstnanec firmy v jednom, tak mě může slušně kontaktovat a říct jak se věci mají kdy si to můžu vyzvednout atd. opět se p.K. vysmál doslova vysmál cituji" pane XXX vy jste se snad zbláznil, proč bych to dělal to si ho kontaktujte sám a ať jsem p. Jonáš (já) pošle někoho třetího nemám ani chut se s ním bavit. Tak si můj právník a kamarád v jednom naplánoval cestu že pro věci v daný datum dojede a když přijel na místo dojel tak díly naházené na paletě před brankou baráku, doma samozřejmě nikdo. (kdokoliv si mohl k paletě přijít a vzít si tam co chtěl leželi tam 4x nově zhotovéné rotory, 2 360mm dvoudílné kotouče které dělal v minulosti , těhlice s držákem, 8pístkový třmen a zadní rameno.
tudíž i když je to neštastné jsem rád že díly už mám navrácené po dvou letech doma a mám klid. zakončím to slovy mého právníka můžu být rád že špatná zkušenost stála "pouhých 10tisíc korun"
a ano jak říkáš mám doma předražené těžítka
a zpět k autu po složení a prvních zkouškách kotouče a třmenu do kola se zjistilo že i po obroušení rohů třmenu je třeba 1cm podložka, proto ihned za soustružníkem a nechyl jsem vytočit z duralu 4 podloštičky
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
jsme tam! sice na chlup, ale už je to použitelné
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
zkouška s tlumičem vše sedí jak má už nás nikde nic nebrzdí
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
komplet lahodící oku! konečně pohled co zvedne náladu
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- kucik
- Příspěvky: 497
- Registrován: 27 kvě 2008 12:48
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Story s Kábrtem teda mazec.
Brzdy vypadají monstrozně. Akoraát otázka: řešils nějak ET sestavy? Když jsi to ladil na vzduch, aby seděly blatníky ke kolům apod. a teď jsi změnil brzdy, tak se s kolem dostaneš na stejnou vzdálenost od auta nebo budeš ladit zase kastli? Taky bych dal větší brzdy, ale když vemu, že bych se kolem dostal úplně jinam a musel ladit podložkama atd, tak je mi zle.
Brzdy vypadají monstrozně. Akoraát otázka: řešils nějak ET sestavy? Když jsi to ladil na vzduch, aby seděly blatníky ke kolům apod. a teď jsi změnil brzdy, tak se s kolem dostaneš na stejnou vzdálenost od auta nebo budeš ladit zase kastli? Taky bych dal větší brzdy, ale když vemu, že bych se kolem dostal úplně jinam a musel ladit podložkama atd, tak je mi zle.
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
proč už kola s brzdama nemám na autě? protože se to snažím synchronizovat popořadě aby to mělo hlavu a patu. protože nemůžu vynechat přeskládání hlavních aktérů této stavby a to kol!
došlo na pořízení druhé sady Schmidt VN-Line 9x19 a 11x19 v rozteči 5x120. největší zajímavost a spíš fórek volal jsem na inzerát pochybného serveru jménem "bazošnadruhou" kde jsem kola našel, když pán zvedne telefon spustím že o ně mám zájem a pán eeee jaká kola? povídám schmidt bla bla máte je ještě? a pán se smíchem však to je 2 roky starý inzerát. a já se začal smát se slovy aha a máte je ještě? a pro moje štěstí, ano mám tehdá jsem se je rozhodl kola neprodat neprodat. psal se rok 2017 těsně někdy mezi vánočními svátky a silvestrem. pána jsem přemluvil a pro kola si dojel (ke kolům byl darován typový list na Bmw E32 s cenovkou 4500Euro (pán měl kola od novoty z roku 92! neskutečné jaká shoda náhod píše příběh tohoto letitého projektu, i malý datail jako je toto má svoje kouzlo
v tu chvilku bylo na baráku dvou sad.
došlo na pořízení druhé sady Schmidt VN-Line 9x19 a 11x19 v rozteči 5x120. největší zajímavost a spíš fórek volal jsem na inzerát pochybného serveru jménem "bazošnadruhou" kde jsem kola našel, když pán zvedne telefon spustím že o ně mám zájem a pán eeee jaká kola? povídám schmidt bla bla máte je ještě? a pán se smíchem však to je 2 roky starý inzerát. a já se začal smát se slovy aha a máte je ještě? a pro moje štěstí, ano mám tehdá jsem se je rozhodl kola neprodat neprodat. psal se rok 2017 těsně někdy mezi vánočními svátky a silvestrem. pána jsem přemluvil a pro kola si dojel (ke kolům byl darován typový list na Bmw E32 s cenovkou 4500Euro (pán měl kola od novoty z roku 92! neskutečné jaká shoda náhod píše příběh tohoto letitého projektu, i malý datail jako je toto má svoje kouzlo
v tu chvilku bylo na baráku dvou sad.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
plán byl jasný použít vnitřní všechny zdravé barely (nahradit tím prasklé a vařené u původních kol) nejvíc super bylo, že zdravé barely jsou stejně široké jako barely upravované nebylo co řešit.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
z obou sad se použilo vždy širších límců tedy 2 z mé původní sady a 2 ze sady nové / barely šli všechny 4ři ze sady nové! / durchrom středy bylo požito zase všech z původní sady.
PS: konečně límce celkově na venkovních límcích nabilo o jeden (1cm) jak ve předu tak vzádu
PS: konečně límce celkově na venkovních límcích nabilo o jeden (1cm) jak ve předu tak vzádu
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
tak nějak pohromadě
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
bylo rozhodnuto, šlo se zpětně skládat a měřit výslednou šířku kvůli objednání nových gum (zde foto na starých barelech a ještě původních límcích nechtěl jsem fotky nechat jen tak ladem)
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
Na lesteni limcu cas je, ale zaridit prepis auta, ktery koupi pred pul rokem cas neni.
Opel AstraF 2.0t - 270kW
- LordMMX
- Příspěvky: 263
- Registrován: 26 úno 2012 01:19
- Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohican
zrejme na tejto zlomil krompáč tak to sem nedal
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra