Tuscani Red FL2 Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Tuscani Red FL2 Turbo
Tak jsem dostal na starost další Coupe, tentokrát z polska, a tentokrát maximum práce sám, protože jsem zjsitil, že spoléhat se na jiné je prostě jen ztráta času a nervů
Auto je r.v. 2007, majitel už si na něho na míru vyrobil nějaký ten bodykit, dal na to 18", lehce to snížil, něco i udělal v interiéru atd. Na mě bylo, aby to bylo aspoň trochu tak rychlé, jak to vypadá....
Pod kapotou je klasický 2,0 čtyřválec s 5 kvalt manuálem, takže turbo tady byla jasná volba
Turbo hybrid TD04HL-19T
Svody a vedení vzduchu vlastní výroba
Intercooler FMIC
Chladič oleje FMIC
Blow off Pro perfekt
Spojka CG Motorsport Dual friction (po zkušenostech z V6Turbo projektu jasná volba)
Výfuk už na autě měl 2,5" catback
Budíky Dragon gauge
Celý setup má sloužit na denní ježdění, takže jsem se snažil udělat to tak, aby turbo zabíralo co nejvíc od spoda. Ve finále se turbo roztáčí od 2000rpm a tlačí už od 2500rpm. Maximální plnící tlak bude cca 1bar, cílový výkon je 280hp (ať je to bezpečné bez kování). Ladit se bude na DET3 od EcuMaster u Turbo Lamik
na fotce jsou už i díly na další projekt
Auto je r.v. 2007, majitel už si na něho na míru vyrobil nějaký ten bodykit, dal na to 18", lehce to snížil, něco i udělal v interiéru atd. Na mě bylo, aby to bylo aspoň trochu tak rychlé, jak to vypadá....
Pod kapotou je klasický 2,0 čtyřválec s 5 kvalt manuálem, takže turbo tady byla jasná volba
Turbo hybrid TD04HL-19T
Svody a vedení vzduchu vlastní výroba
Intercooler FMIC
Chladič oleje FMIC
Blow off Pro perfekt
Spojka CG Motorsport Dual friction (po zkušenostech z V6Turbo projektu jasná volba)
Výfuk už na autě měl 2,5" catback
Budíky Dragon gauge
Celý setup má sloužit na denní ježdění, takže jsem se snažil udělat to tak, aby turbo zabíralo co nejvíc od spoda. Ve finále se turbo roztáčí od 2000rpm a tlačí už od 2500rpm. Maximální plnící tlak bude cca 1bar, cílový výkon je 280hp (ať je to bezpečné bez kování). Ladit se bude na DET3 od EcuMaster u Turbo Lamik
na fotce jsou už i díly na další projekt
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Jelikož na dílně nemám zvedák, a nechtělo se mi s tím dupat, tak výměnu spojky jsem ještě nechal na kamarádovi v servise
ta Dual friction spojka je vážně skvělá, vydrží i 400hp a je krásně měkká, zabírá plynule. Prostě na denní ježdění ideál, i cena je příjemná
ta Dual friction spojka je vážně skvělá, vydrží i 400hp a je krásně měkká, zabírá plynule. Prostě na denní ježdění ideál, i cena je příjemná
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
První verze svodů vypadala nějak takhle
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
No, byl jsem nasraný, ale ve finále práce asi na 3 hodiny, takže nic strašného
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Downpipe s držákem na motor
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Vedení vzduchu je tady hodně jednoduché. Se správně dobraným IC to je na pohodu, jen je třeba přesunout expanzku chladiče, z prostoru vedle chladiče, vedle předního uložení motoru
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Ať to i trochu vypadá, tak sváry na viditelných místech svářeč zaleštil
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Chaldič oleje už měl předem svoje místo, vychází tam ideálně
Vstřiky Bosch 440cc a palivová pumpa Deatschwerks 255l/h určená pro Mitsu Evo, která, čistě náhodou, do Coupe pasuje bez jakýchkoliv úprav....
Hadice na mazání turba, na míru od Bekasu
Vstřiky Bosch 440cc a palivová pumpa Deatschwerks 255l/h určená pro Mitsu Evo, která, čistě náhodou, do Coupe pasuje bez jakýchkoliv úprav....
Hadice na mazání turba, na míru od Bekasu
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Budíky si našly svoje místo na paluboce, aby byly co nejvíce vidět, ale nezavázely ve výhledu. Z fotek to tak nevypadá, ale za nimi je ještě kapota/stěrače
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Intercooler sice částečně překrývá SPZ, ale je dost velký na to, aby to i tak zvládnul uchladit. Kdyby ne, tak se SPZ přesune na bok
Finální podoba motoráku.... Jen podtlaky na MBC nejsou zapojené. Nechal jsme je schválně delší, ať se může při ladění MBC umístit na nejvhodnější místo
Přívod vzduchu do turba je vedený flexibilní hadici kolem baterky a filtr je umístěný v podběhu/nárazíku
Na fotkách není ještě "uklizeno". Hadice, podtlaky, atd, jsem pak samozřejmě přitáhnul páskami, ať nejsou v motoráku na volno
Finální podoba motoráku.... Jen podtlaky na MBC nejsou zapojené. Nechal jsme je schválně delší, ať se může při ladění MBC umístit na nejvhodnější místo
Přívod vzduchu do turba je vedený flexibilní hadici kolem baterky a filtr je umístěný v podběhu/nárazíku
Na fotkách není ještě "uklizeno". Hadice, podtlaky, atd, jsem pak samozřejmě přitáhnul páskami, ať nejsou v motoráku na volno
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Nějaké ty zvuky jsou tady. Ale auto je na denní ježdění, takže nečekejte žádný bordel. Navíc ten mobil to na piču pobral
https://www.facebook.com/tfa.garage/vid ... 864206838/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
"tentokrát maximum práce sám, protože jsem zjsitil, že spoléhat se na jiné je prostě jen ztráta času a nervů"
"nechtělo se mi s tím dupat, tak výměnu spojky jsem ještě nechal na kamarádovi v servise"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten mega schod na výfukovém svodu druhého válce je jako překážový běh pro plyny nebo jak?
A proto je fotka final po svařování jediná z kilometru na stole a zbytek trapné onanie zase z blízka?
A už máš hotový ten svůj mega projet 4x4 coupe...?
Evidentně ne a už děláš postuješ fotky další něčí "práce"?
"nechtělo se mi s tím dupat, tak výměnu spojky jsem ještě nechal na kamarádovi v servise"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten mega schod na výfukovém svodu druhého válce je jako překážový běh pro plyny nebo jak?
A proto je fotka final po svařování jediná z kilometru na stole a zbytek trapné onanie zase z blízka?
A už máš hotový ten svůj mega projet 4x4 coupe...?
Evidentně ne a už děláš postuješ fotky další něčí "práce"?
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuscani Red FL2 Turbo
Už jsem tady psal v jiném vlákně, že jsem prostě zapomněl udělat fotky svařených svodů....
Vím, že ta práce není perfektní, učím se, ale fungovat to funguje
Zbytek je jen akorát trapný hejt, když víš hovno, ale nutně si musíš cucat něco z prstů....
Kromě spojky, napojení downpipe na zbytek výfuku, a ladění, na to auto nikdo ani nesáhnul
K mému už jsem se tady taky opakovaně vyjadřoval....
Ale chápu, když jsem tady jediný, kdo tady za poslední dva roky předvedl něco zajímavého, tak tě z toho musí docela solidně jebat v zátylku
Vím, že ta práce není perfektní, učím se, ale fungovat to funguje
Zbytek je jen akorát trapný hejt, když víš hovno, ale nutně si musíš cucat něco z prstů....
Kromě spojky, napojení downpipe na zbytek výfuku, a ladění, na to auto nikdo ani nesáhnul
K mému už jsem se tady taky opakovaně vyjadřoval....
Ale chápu, když jsem tady jediný, kdo tady za poslední dva roky předvedl něco zajímavého, tak tě z toho musí docela solidně jebat v zátylku