
Auto je r.v. 2007, majitel už si na něho na míru vyrobil nějaký ten bodykit, dal na to 18", lehce to snížil, něco i udělal v interiéru atd. Na mě bylo, aby to bylo aspoň trochu tak rychlé, jak to vypadá....
Pod kapotou je klasický 2,0 čtyřválec s 5 kvalt manuálem, takže turbo tady byla jasná volba

Turbo hybrid TD04HL-19T
Svody a vedení vzduchu vlastní výroba
Intercooler FMIC
Chladič oleje FMIC
Blow off Pro perfekt
Spojka CG Motorsport Dual friction (po zkušenostech z V6Turbo projektu jasná volba)
Výfuk už na autě měl 2,5" catback
Budíky Dragon gauge
Celý setup má sloužit na denní ježdění, takže jsem se snažil udělat to tak, aby turbo zabíralo co nejvíc od spoda. Ve finále se turbo roztáčí od 2000rpm a tlačí už od 2500rpm. Maximální plnící tlak bude cca 1bar, cílový výkon je 280hp (ať je to bezpečné bez kování). Ladit se bude na DET3 od EcuMaster u Turbo Lamik
na fotce jsou už i díly na další projekt