MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Ahoj, je v dnešní době možné navýšení výkonu mojí Toyoty MR2 spyder (sw30) tak, aby směla na silnici a tedy prošla přes stk ? Napadá mě swap 2zz-ge místo 1zz-fe, nebo turbo nebo supercharger.
1) u swapu je trochu problém typ motoru na bloku a to, zda jde upravit ECU.Všude v návodech vidím, že dávaj ECU z 2ZZ, ale to na emisích při napíchnutí viděj, že je to 2ZZ, nebo se pletu? Vyřeší to piggyback? Navíc je nárůst výkonu oproti 1zz až nahoře, krouťák v podstatě stejný.
2) u přeplňování turbem to bude ještě horší s STK, turbo na svodech pozná asi každý, standalone UCU neprojde přes readiness kódy. Netuším, co samotné emise.
3) u superchargeru to bude asi podobné, jen by šel lépe schovat a (snad) umístit místo kompresoru klimatizace (Rotrex) . Případně pro silniční použití ( STK) vyhodit hadici sání od kompresoru udělat dočasně NA , ale zas netuším, co na to ECU - 2 mapy?
Našel by se někdo, kdo by mi doporučil konkrétní konfiguraci a dokázal to pak naladit? Je mi jasné, že se neobejdu bez bez vstřiků a chlazení stlačeného vzduchu ( asi vzduch /voda), možná palivového čerpadla, budíky, WB lambda, atd... a taky spojka. Vnitřnosti bych chtěl nechat, kolem 190WHP to snad vydrží.
Budu rád za každou radu a nápad.
1) u swapu je trochu problém typ motoru na bloku a to, zda jde upravit ECU.Všude v návodech vidím, že dávaj ECU z 2ZZ, ale to na emisích při napíchnutí viděj, že je to 2ZZ, nebo se pletu? Vyřeší to piggyback? Navíc je nárůst výkonu oproti 1zz až nahoře, krouťák v podstatě stejný.
2) u přeplňování turbem to bude ještě horší s STK, turbo na svodech pozná asi každý, standalone UCU neprojde přes readiness kódy. Netuším, co samotné emise.
3) u superchargeru to bude asi podobné, jen by šel lépe schovat a (snad) umístit místo kompresoru klimatizace (Rotrex) . Případně pro silniční použití ( STK) vyhodit hadici sání od kompresoru udělat dočasně NA , ale zas netuším, co na to ECU - 2 mapy?
Našel by se někdo, kdo by mi doporučil konkrétní konfiguraci a dokázal to pak naladit? Je mi jasné, že se neobejdu bez bez vstřiků a chlazení stlačeného vzduchu ( asi vzduch /voda), možná palivového čerpadla, budíky, WB lambda, atd... a taky spojka. Vnitřnosti bych chtěl nechat, kolem 190WHP to snad vydrží.
Budu rád za každou radu a nápad.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
ja som pre par mesiacmi kupil oturbenu w30 z CR, ako tam, ani na SK nebol ziadny problem z STK, samozrejme "po znamosti", ecu je piggiback...
Naposledy upravil(a) raddy dne 27 úno 2020 15:21, celkem upraveno 1 x.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
1. SW30 neexistuje
2. přeplňování sice "poznají", ale pokud nenarazíš na nějakého troubu, tak je to fuk Standalone ECU je při ofiko STK/ME u auta co má mít OBD2 samozřejmě problém, kódy to poskytnout neumí.
3. teoreticky nejmíň problematické je dát tam kompresor a piggyback jednotku nebo klidně i standalone jednotku a na STK vrátit původní jednotku s tím, že se buď odpojí magnetická spojka kompresoru nebo se udělá bypass hadice. Když v sání nebude boost, bude motor fungovat naprosto stejně jako před úpravou.
2. přeplňování sice "poznají", ale pokud nenarazíš na nějakého troubu, tak je to fuk Standalone ECU je při ofiko STK/ME u auta co má mít OBD2 samozřejmě problém, kódy to poskytnout neumí.
3. teoreticky nejmíň problematické je dát tam kompresor a piggyback jednotku nebo klidně i standalone jednotku a na STK vrátit původní jednotku s tím, že se buď odpojí magnetická spojka kompresoru nebo se udělá bypass hadice. Když v sání nebude boost, bude motor fungovat naprosto stejně jako před úpravou.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
...a to same to vie robit aj s turbom ..
necha sa otvoreny wastegate .. a preplnanie bude nulove...
da sa to spravit tak, ze sa na STK pripoji povodna jednotka ...
a na bezne jazdenie sa da ta Standalone ... ..nejaka ...
(nic hotove sa mozno nebude dat kupit ...)
otazne je potom aje co zo vstrekmi a palivom ..
necha sa otvoreny wastegate .. a preplnanie bude nulove...
da sa to spravit tak, ze sa na STK pripoji povodna jednotka ...
a na bezne jazdenie sa da ta Standalone ... ..nejaka ...
(nic hotove sa mozno nebude dat kupit ...)
otazne je potom aje co zo vstrekmi a palivom ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Pak jsou tady i ladiči, kteří dokáží stand alone jednotku propojit s origo eletrikou/jednotkou tak, aby všechno v autě fungovalo jak má
Jenže ten náš český ti na tenhle nápad řekne, že kdo chce upravené auto, ten nepotřebuje komfortní funkce
Jenže ten náš český ti na tenhle nápad řekne, že kdo chce upravené auto, ten nepotřebuje komfortní funkce
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
1. Když 2zz motor tak včetně tovární ecu. Motory od sebe poznáš na první pohled tím že 2zz má na rozdíl od 1zz kovové sání. Na STK nic ecu nepráskne a ani krom readiness kódů je nic jiného nezajímá. Kdyby jsi měl nový motor,tak neřeknu ani popel,ale sehnat 2zz ve slušném stavu je dnes už nadlidský úkol a ty co nejsou vylítané vrány zase jsou cenovkou trošku mimo. 2zz není úplným etalonem spolehlivosti a výrobních vad od trhajících se liftových šroubů přes praskající olejová čerpadla,nefunkční sprchy vaček,opotřebovávající se vačky,občas prasknutý rozvodový řetěz,píst,blok mezi 1 a 2 válcem v hlavním klikovém uložení.... je toho víc než dost co by stálo za těch 50 koní.
2. Nejen kódy,ale i emise jsou mimo. Při programovatelné ecu by si pro ty měřená pásma mohl emise nastavit jen pro účel měření, ale r. kódy ne.
3. Turbu i kompresoru bych se vyhnul.
Nevím v jakém stavu to tvoje 1zz je,ale pokud je v autě původní a má najeto do 130000km a začíná žrát olej a ty se swapem motoru chceš vyhnout jeho GO,tak bych to tak nezavrhoval. Krom té vyrobní vady s ovalitou válců je to spolehlivý motor. S troškou vynalézavosti, toyota epc a prací brusírny jde poskládat motor o objemu 2023-2100ccm3,kompresí 12:1 a správnými vačkami lze již tuto ecu naladit použitým komponentům na cca 200hp.
2. Nejen kódy,ale i emise jsou mimo. Při programovatelné ecu by si pro ty měřená pásma mohl emise nastavit jen pro účel měření, ale r. kódy ne.
3. Turbu i kompresoru bych se vyhnul.
Nevím v jakém stavu to tvoje 1zz je,ale pokud je v autě původní a má najeto do 130000km a začíná žrát olej a ty se swapem motoru chceš vyhnout jeho GO,tak bych to tak nezavrhoval. Krom té vyrobní vady s ovalitou válců je to spolehlivý motor. S troškou vynalézavosti, toyota epc a prací brusírny jde poskládat motor o objemu 2023-2100ccm3,kompresí 12:1 a správnými vačkami lze již tuto ecu naladit použitým komponentům na cca 200hp.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
problem s ovalitou valcov 1zz je spojeny s pre-katmi vo vyfukovych zvodoch. Ak neboli vcas (do nejakych 50tis. km najazdu) odstranene, je velmi pravdepodobne ze bude nutne GO motora, samozrejme s odstranenim zvyskov pre-katov. Ako kompresor, tak turbo neznamena apriori problem s emisiami, ak je pritomny katalyzator a lambda (zmes) je v pozadovanom rozsahu, emisny test bude takisto v poriadku. Ak sa pouzije piggiback, kody ecu budu OK (ak to bude na stk niekoho naozaj zaujimat). Na 1zz predavala Toyota tovarensky turbo kit, urcite by som sa turba (adekvatne naladeneho) na tomto motore nebal. Medzi turbo 1zz a atmo 2zz je velky rozdiel v dostupnosti vykonu vs otacky, nie kazdeho bavi drzat motor na limitery aby to tahalo... Ak sa raz prevezies v turbo 1zz mr-2, pochopis... Nakoniec, STK by mal byt tvoj posledny problem ak uvazujes o takychto upravach auta, toto musis mat vopred poriesene cez znamosti...
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
[quote="Beaver"]1. SW30 neexistuje
Omluva, MR2 W30 . Někde se chybně uvádí SW30.
Když dočasně vrátím původní ECU, co na to větší vstřiky?
Omluva, MR2 W30 . Někde se chybně uvádí SW30.
Když dočasně vrátím původní ECU, co na to větší vstřiky?
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
MartM píše: Když dočasně vrátím původní ECU, co na to větší vstřiky?
budou chcat...
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------raddy píše:problem s ovalitou valcov 1zz je spojeny s pre-katmi vo vyfukovych zvodoch. Ak neboli vcas (do nejakych 50tis. km najazdu) odstranene, je velmi pravdepodobne ze bude nutne GO motora, samozrejme s odstranenim zvyskov pre-katov. Ako kompresor, tak turbo neznamena apriori problem s emisiami, ak je pritomny katalyzator a lambda (zmes) je v pozadovanom rozsahu, emisny test bude takisto v poriadku. Ak sa pouzije piggiback, kody ecu budu OK (ak to bude na stk niekoho naozaj zaujimat). Na 1zz predavala Toyota tovarensky turbo kit, urcite by som sa turba (adekvatne naladeneho) na tomto motore nebal. Medzi turbo 1zz a atmo 2zz je velky rozdiel v dostupnosti vykonu vs otacky, nie kazdeho bavi drzat motor na limitery aby to tahalo... Ak sa raz prevezies v turbo 1zz mr-2, pochopis... Nakoniec, STK by mal byt tvoj posledny problem ak uvazujes o takychto upravach auta, toto musis mat vopred poriesene cez znamosti...
Pre-kat jsem vymlátil hned v loni na jaře, jak jsem auto koupil. Bohužel pozdě, část vnitřku jednoho katu už seděla o kus níže. Má najeto cca 150 tis a olej žere cca 1l na 1000km ostré jízdy.
Známosti na STK nemám a raději bych něco, co má šanci projít při troše vůle normálně.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Dotaz na Raddyho : Máš někde fotky provedení tvého turba? Kde je intercooler a tak. Kolik to má výkon? Dík.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
fotky zatial nemam, na prevedeni turba nie je nic zvlastne, je to na liatinovych zvodoch z nejakeho ineho motora, tlmic vyfuku je na povodnom mieste, medzichladic je pod zadnym naraznikom, vzduchovy s naporovym vedenim vzduchu. Filter vzduchu je za pravym zadnym blatnikom. Ja som to uz kupil hotove, vykon by mal byt okolo 200k.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Najeto 150 tis. , stav si asi GO vyžádá, při ostré jízdě cca 1l oleje na 1tis km padne. Takže varianta s převrtáním zní zajímavě. Co vše by to obnášelo a kdo by to uměl udělat? Jiné vstřiky,vložky, písty, kliky, vačka, pružiny ventilů, nebo i klikovka?? Co spojka, pobere to? Krouťák by měl být větší, ne? Pak asi laděné svody, sport kat + výfuk. ECu ošálit přes piggyback? A co na to slavná STK?Libor12 píše: 3. Turbu i kompresoru bych se vyhnul.
Nevím v jakém stavu to tvoje 1zz je,ale pokud je v autě původní a má najeto do 130000km a začíná žrát olej a ty se swapem motoru chceš vyhnout jeho GO,tak bych to tak nezavrhoval. Krom té vyrobní vady s ovalitou válců je to spolehlivý motor. S troškou vynalézavosti, toyota epc a prací brusírny jde poskládat motor o objemu 2023-2100ccm3,kompresí 12:1 a správnými vačkami lze již tuto ecu naladit použitým komponentům na cca 200hp.
Jaká může být orientační cena úpravy motoru? A co management a doladění?
Díky předem za odpovědi.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Mám sice úplně jiné auto a navíc koncern, ale pro info:
Mě to vyjde přes 100tisíc a to u auta kterých jezdí všude statisíce a je na ně hromada aftermarket náhradních dílů a všichni je znají (umí opravit)
Mě to vyjde přes 100tisíc a to u auta kterých jezdí všude statisíce a je na ně hromada aftermarket náhradních dílů a všichni je znají (umí opravit)
" www.autowerks.cz "
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Začal bych tím kolik do toho chceš investovat. Žádná z variant nebude pod 100k. Ono i při poctivé GO mluvíme cca 50ti bez bez práce kolem,jako že ten motor někdo musí vyndat a dát zpět. Pokud si najel tolik km,s největší pravděpodobností máš úplně první generaci 1zz co má zalité litinové vložky válců. Pokud by jsi nechtěl nic řesit,tak tady by si si při GO vystačil jen se standartním brusem a modifikovanými písty s 8 mi otvory pro odtok oleje pod stíracími kroužky. Pořád se dají koupit písty jen se 4mi a to jsi brzy tam kde si byl. Ty motory pouze s nikasilem umíraly už mnohem dříve cca 70000km. Jejich oprava spočívla ve vyvložkování pouze suchými vložkami,ale tam nebylo možné zvětšit vrtání víc než o 1mm. Suché vložky zvládne snad každá brusírna. Mokré vložky +3mm dělá třeba Darton,ale tam se počítá i s přeplnováním,dá se jít až na +4mm,ale musíš pak použít "block filler" . Někdo tvrdí,že se tím zhorší chlazení,já říkám že když se použije s důvtipem,pomůže a nestane se nic. Písty můžeš použít jak oem toy i když z jiného motoru(proto zminuji EPC) nebo si je nechat vyrobit na zakázku. U té atmo úpravy vystačíš jen se zvýšeným tlakem paliva a tovární ecu,která už na rozdíl od těch starších denso,lze přehrávat. Dávám graf 1zz na itb,aem ems4.
Raddy: toyota nikdy turbo na 1zz nedávala ani nevyráběla. Poslední turbo byl v 1.8 motor 7A-FTE (předchůdce 1zz) a distribuoval se pouze pro AU a NZ. Na motory série Z byl dodělán pouze kompresor na motor 2zzge u TTE. Dávaly se pouze do e12 coroll (něco přes 600ks) a pro lotus.
Raddy: toyota nikdy turbo na 1zz nedávala ani nevyráběla. Poslední turbo byl v 1.8 motor 7A-FTE (předchůdce 1zz) a distribuoval se pouze pro AU a NZ. Na motory série Z byl dodělán pouze kompresor na motor 2zzge u TTE. Dávaly se pouze do e12 coroll (něco přes 600ks) a pro lotus.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Libor: motor si vyndám sám,to ještě zvládnu. Nerad bych dával nad 150, při 200hp. Potrebuju ale někoho, kdo mi poradi, co vše udělat a co a kde nakoupit a odladi mi to.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
libor: na mr2 spyder existoval TTE turbokit, dodavany priamo Toyotou...
https://www.autocar.co.uk/car-review/to ... -mr2-turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.autocar.co.uk/car-review/to ... -mr2-turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Dík za odkaz. To je to samé jak pro ty corolly. Už jen úpravce. Auto vyjelo jako z linky jako atmosférické a úpravce dodělal zbytek i když to prodala toyota. Pořád podle vin najdeš v epc jen atmosféricky motor s odkazem na externí dodatek s díly TTE. Já jsem myslel velkosérie přeplňovaných motorů které tak sjely přímo z výrobní linky. x-GTE,FTE - turbomotory, x-GZE - kompresor.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Můžu nabídnout brzdu,úpravu sw oem ecu nebo instalaci a odladění aem ems4,které mám normálně skladem. Pomůžu s nákupem a výběrem dílů a doporučím brusírnu na vyvložkování.MartM píše:Libor: motor si vyndám sám,to ještě zvládnu. Nerad bych dával nad 150, při 200hp. Potrebuju ale někoho, kdo mi poradi, co vše udělat a co a kde nakoupit a odladi mi to.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
cau, koukam ze mas stejny auto i stejnej plan, ja teda mam uz vsechno nakoupeno, zrovna se vyndal motor aby se udelala GO a zjistili jsme ze jsou to docela ovalky no tak asi nasrat, slozi se to zpatky a budu holt tankovat i olej... predpokladam ze se s tim toho asi moc delat neda. koupil jsem novy pisty a krouzky, a uvidi se.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Ahoj, generálku už mám za sebou. Kované ojnice a písty, výbrus, vyvážení kliky a setrváku, nová spojka na větší krouťák. Nové rozvody,udělaná hlava, atd...prostě GO. Taky 6st. převodovka z corolly 2zz a přidal jsem k ní samosvor.
Teď přijde na řadu kompresor.
Teď přijde na řadu kompresor.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
hezky, tak to bude dobry... samosvor uz mam, spojku jsem vzal Aisin z 2ZZ Elise, snad to bude stacit, zase se mi nechtelo za to vsechno nechavat majlant.
Mam to jako treti auto - projekt, takze jen tak z lehka a co nejakej IC? ja budu tahat vodu, vyhodil jsem klimu, dozadu barel a vepredu radiator z Punta.
No ale nevim jak to casove vyjde, chtel jsem to mit v lete hotovy, ted budu rad kdyz to poskladam do jara.
Mam to jako treti auto - projekt, takze jen tak z lehka a co nejakej IC? ja budu tahat vodu, vyhodil jsem klimu, dozadu barel a vepredu radiator z Punta.
No ale nevim jak to casove vyjde, chtel jsem to mit v lete hotovy, ted budu rad kdyz to poskladam do jara.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
A krom pístů a kroužků i výbrus? Jinak si moc nepomůžeš. Natož, jestli to chceš přeplňovat. Já plánuju A2W intercooler, klima půjde ven taky a místo AC kompresoru Rotrex. Ale kdy to bude hotové, to netuším. Ještě jsem nezačal. Naposled jsem tam dal nerez výfuky+svody se sportovním katem.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
ja mam ic vzadu pod tlmicom vyfuku, klasika vzduchovy, skoda robit vodny...tlak turba mam 0.6bar,vykon okolo 200k
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Hele asi ne, spis nemam kdo by mi to udelal. A taky uz jsem nevrlej protoze to uz melo byt hotovy.
Rozborka byla vicemene pro zjisteni stavu a vymeneni tech puvodnich pistu se spatnym designem.
Oleje to ted zralo 2-3l/1000km, to se jeste da... Emise v cajku. Kdyz to bude stejny a nebude se to zhorsovat, tak budu spokojenej.
Ale hlavne to beru jako hracku Kdyz neco poseru a motor mi pak zaklepe, tak at me to moc neboli.
Raddy: Takhle jsem to videl na vice autech, mam pocit ze takovej kit na to dela MonkeyWrenchRacing. Ja mam vzadu TTE-style vyfuk a prislo mi ze tam je malo mista... navic me strasili s turbolagem a taky se mi teda cooler nechtelo montovat hned k vyfuku. W2A je sice komplikovanej na praci a o neco malo drazsi, delam si to ale sam takze mi to moc neva.
Rozborka byla vicemene pro zjisteni stavu a vymeneni tech puvodnich pistu se spatnym designem.
Oleje to ted zralo 2-3l/1000km, to se jeste da... Emise v cajku. Kdyz to bude stejny a nebude se to zhorsovat, tak budu spokojenej.
Ale hlavne to beru jako hracku Kdyz neco poseru a motor mi pak zaklepe, tak at me to moc neboli.
Raddy: Takhle jsem to videl na vice autech, mam pocit ze takovej kit na to dela MonkeyWrenchRacing. Ja mam vzadu TTE-style vyfuk a prislo mi ze tam je malo mista... navic me strasili s turbolagem a taky se mi teda cooler nechtelo montovat hned k vyfuku. W2A je sice komplikovanej na praci a o neco malo drazsi, delam si to ale sam takze mi to moc neva.
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
Prodat MR2 a koupit něco jiného zase. Tyhle úpravy ti nikdo následně nezaplatí, v případě nehody pojišťovna nebude plnit (narvat to do mě někdo s úpravami, bude to to první, co budu chtít do protokolu PČR uvést) a výsledek je vždy nejistý (odladěnost celého auta).
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
-
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21 bře 2013 09:07
Re: MR2 spyder - zvýšení výkonu a stk
MartM píše: ↑28 úno 2020 10:23Problému je více, kabeláž je sice +- shodná ( až na dva dráty ) ale při použití 2ZZ ecu na 1ZZ kabeláži MR2 je třeba i přehodit nekteré piny na ecu a na TPS, tažke ano, šlo by přehodit tu ecu ale zároven by se museli zpt přepinovat určité piny.. Druhouotázkou je samozřejme velikost vstřiků. legální emisí však s 2ZZ MRkou neporjdes protože nebudou sedet hodnoty uhlovodíků a ještě některé, protože 2ZZ ma jinak řešené odsávání výparů a jejich recyrkulaci ( a to stále mluvím o 2ZZ verzi bez vzduchové pumpy ), stejne tak bude veliká laborace s katy atd ( upřímne kdo si po swapu na 2ZZ dá neco jiného než sport kat který hodnoty nesplnuje ) .. takže tak jako tak legální emise po swapu 2ZZ jsou víceméne nereálné pokud technik dobrovolně nepřimhouří oči a nepomůže , za což si většinou ( není to pravildem ) nechá zaplatit..Beaver píše:1. SW30 neexistuje
Omluva, MR2 W30 . Někde se chybně uvádí SW30.
Když dočasně vrátím původní ECU, co na to větší vstřiky?
RB/1+2JZ/13B/KLZE - Dovoz JDM motoru na zakázku, přestavby, swapy, renovace - info po mailu
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.
Swapy 1/2/3UZFE takřka do čehokoliv
Transport podvalem po celé EU za příznivé ceny.