Aktuální fota vašich aut

Pokec nejen o autech...

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Spodek hotový, tak jsem se vrhnul na interiér a vršek. Za těch 15let od laku to mělo ometené prahy, přední čelo a rám okna od kamínků z okruhu a bylo třeba opravit spoj blatníku a A sloupku .

Na garážový podmínky a moje volšový ruce snad dobrý.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Tunere, ty jsi vážně blázen. Škoda že pořád 120acátá, je na světě tolik rychlejších a lepších aut. Ale pořád klobouk dolů.

Já aktuálně nemusím už dávat blinkry a mohu přijít o půlku mozku. Aneb koupeno BMW.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

gizmi: beru to jako kompliment :-)

Jinak teda už dávno to není 120cátá, ale 136tka, podvozkově jsem se nesvezl v o moc rychlejších autech. Loni jsem byl zase jezdit s klukama a myslím, že i přes výkon 80HP to celkem ujde v takové konkurenci navíc všechno autaři co jezdí: https://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upl ... -38_50.jpg

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Je to pochvala ;) Na druhou stranu - uprav takto zásadně MR2 nebo CRX a budeš úplně někde jinde. Viz Zemiho peklostroj :D
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

gizmi: MR2 zrovna není etalon jízdních vlastností a předokolka v podobě CRX mě nesmí přes práh. Ty auta z tabulky jsou všechny snad až na Porsche a Mazdu 6 dost zásadně upravené a na semislickách. Třeba za Primerou jsem jezdil v tréninku, měl tam kolem 250HP a stejně jsem mu dal náskok a za jedno kolo jsem ho dojel. A rozdíl za třeba MX5 s turbem či poladěné RX-7 není nijak zásadní na trojnásobně nižší výkon.

Pro mě je prostě 130tka splněný sen a rád to posouvám dál a dál.

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Ale jooo, proč ne. Jen jsi mě překvapil s MR2 :D Podvozek od lotusu patří k jedněm z nejlepších a velmi snadno (mnoho možností) a zároveň těžko (to sladit) se ladí.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Libor12 »

Tuner: skvělá práce! 8) Gizmi: vlastnil jsem všechny tři generace. Podvozek od lotusu měla pouze mk1 a je fakt,že to s 4age za zády byla totální motokára s hlukem motoru 2x tak větším co ta 136 :) přestože zvuk age mám rád,cesty nad 100km jedině se špunty do uší. :) mk2 v atmo podvozkově o dost horší (hodně kousavá) oproti mk1 ,řešil se spíš design, u turbo verze při nešetrném přidání plynu i se sériovým výkonem neustále zadek vepředu. S mk3 zase (1zz problémy s ovalitou) podvozkově top pro řidiče co nic neumí (hodně poslušná) kam ji pošleš tam jede,hodně chyb odpustí a vyžehlí něco podobného jako nynější GT86(BRZ) taktéž drifter každý. Obecně jsou u nás ty auta v žalostném stavu,každý jen jezdí bez investic do toho základního a opravdu TOP stav,tak jako třeba tunerova 136ka bych napočítal na prstech obou ruk možná o trochu víc a tak chápu tunerovo srovnání .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Libor12: souhlas ;) Na druhou stranu třeba v klubu máme pár kouská W3 s 2zz co dělal Idaho, cenově to budou se 136 mít na stejno a musí jet o hodně lépe. Nutno říct, že Tuner má šikovné ruce a tak to nejde moc porovnat i tak. Budu muset MR2 mk1 někdy zkusit, schází mi v řadě :D
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Libor12: děkuji.

Jinak ona Škodovka ten titul ME na okruhách v roce 1981 a další výsledky, kdy s 1,3 motorem porážela auta o jednu či dvě třídy výš nezískala náhodou. Stačí se na názor zeptat Hauglanda, který má svou školu v Norsku a na podvozek Škodovky nedá dopustit. Bohužel tady v ČR 99% lidí má zažitý úsudek ze 105/120tky s kyvnou zadní nápravou a navíc na zcela nevhodných gumách 165/80 R13. Ano to byla tragická kombinace, nicméně už jen současné gumy z toho udělají jiné auto a všechno od 130tky výš je díky vlečné zadní nápravě úplně jiný svět. Jen takový příklad. Kamarád Míra Černý loni vyhrál EDDA Cup absolutně a na technických tratích strčí do kapsy i čtyřkolky s 400HP+. To vše se 130tkou, kde jsou sériové nápravy osazené protlumem a motor 1,6 VW s výkonem kolem 130 - 140HP: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... 2019-05-01

Škodovka má skvělý grip a trakci a pokud se člověk naučí pomalu dovnitř, rychle ven, tak opravdu není podvozkově moc lepších aut.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Libor12 »

Tuner: Vždycky je to nejvíc o tom spojovacím článku mezi pedály a volantem. Nikdo nezpochybňuje,tedy alespoň já ne,kvality škodovky,ale mr2mk1 byla zvolena jako 8 nejlepší sportovní auto 80tých let a její jízdní vlastnosti by tě jistě potěšili a bylo to opravdu sportovní náčinní dostupné široké veřejnost. Prostě jsi koupil auto a bez dalších investic jsi se mohl vydat na okruh. Strmé motokárové řízení,neutralita chování při průjezdu zatáčkou,výkon motoru cca 140hp atmo přesně dávkovatelný tak aby jsi se dostal do lehké přetáčivosti,prostě opravdu zábavné svezení. Další dvě generace už jen chtěly navázat na slávu té první poplatné době výroby. Gizmi: Vím,že Idaho dával 2zz do zzw30,u té první jsem byl i osobně když ji dělal. Ale... opět jen můj názor.. to auto potřebuje úplně jiné věci než 50koní vykonu navrch. Karoserie jako roadster je měkká,kroutí se jak had. Podívej jen kolik vzpěr na ni vyrobilo TRD ,Tanabe,ultra racing,sám bych si dovedl za míru určitého nekomfortu při nastupování ji vyrámovat kompletně a velmi dobře technicky vyřešený podvozek nechat na unibalech dělat to co má,určitě bych i zestrmil převod řízení a odstranil servo. Místo open diff nebo továrního torsen lsd (který se mimochodem při odskočení kola chová jako open a použití 2zz jeho špatnou funkci ještě vyzdvihne) bych tam strčil poctivý lamelák. Každý vidí s 2zz 50hp navrch,ale vezmi si grafy průběhu výkonu obou motorů,rozdíl otáček,převodovku poskládanou na úplně jiné otáčky,na výjezdu zatáčky kdy je podstatný krouťák a to jak se motor "zvedne" musíš kvůli tomu aby jsi "nevypadl" z liftu a tím neztratil výkon ho "držet u huby" což sebou nese problém právě přenosu trakce a chování diffu. Ono když dáš za přestavbu auta,která ho sice degraduje po stránce jízdních vlastostí toho na co bylo určeno,tedy primárně zatáčky a ne rovinky,nemůžeš říct,že jsi si nepolepšil...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Nemám co říct - souhlas. Já to každému říkám, že trojka je super v zatáčkách a na rovince mu schází výkon. Na druhou stranu v porovnání s CRX a CTR7g jsem nakonec zůstal u té trojky :)) Ta teď odjela a já zkouším BMW, což mou optikou byl obrovský krok zpět a obratem ho nabízím po servisu k prodeji. Ještě chci zkusit 350Z bez střechy :))
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JRD McLAREN »

u nas aktualne prsi ... :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

feličita
Příspěvky: 273
Registrován: 28 led 2012 11:32
Bydliště: Kassa

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od feličita »

Tuner#2: zrušil si vlakno na skodavirte o žlutke? Pravidelne ti to tam okukujem a zrazu načita stranku a nič tam neni...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JRD McLAREN »

jedna na skraslenie dna ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JOE_Cik
Příspěvky: 4742
Registrován: 17 srp 2008 20:56
Bydliště: Sokolov-Březová

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od JOE_Cik »

:D

Obrázek
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební

Voton.cz autodíly
Příspěvky: 6
Registrován: 20 črc 2020 21:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Voton.cz autodíly »

8) To vypadá dobře...

4G61T colt
Příspěvky: 3
Registrován: 06 úno 2013 19:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od 4G61T colt »

:D TT :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

4G61T colt
Příspěvky: 3
Registrován: 06 úno 2013 19:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od 4G61T colt »

kdo sem jeste chodite tak sup nejake fofo hlavne tholis by me zajimal jak se mu to vrti 8)

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Něco málo se děje. Aktuálně repas brzd, poloosy a montáž na auto.

https://www.facebook.com/10847205052676 ... /?sfnsn=mo

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Nevím zda to tady ještě někdo sleduje, ale zde je finále.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7&sfnsn=mo

😉

Uživatelský avatar
Johnik
Příspěvky: 771
Registrován: 16 srp 2006 20:01
Bydliště: Zas a znovu v Práglu

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Johnik »

Občas se tady ještě podívám. Fotky jsem viděl už na fcb. Honzo, chystáš se zase někam? Spa - Ring?
http://pumatrip.webnode.cz/
http://janhavlat.rajce.idnes.cz - Fotogalerie z motoristických akcí
http://www.youtube.com/user/janhavlat - Videogalerie z motoristických akcí

Uživatelský avatar
Tuner#2
Příspěvky: 1280
Registrován: 02 pro 2005 19:09
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Tuner#2 »

Ahoj, rád bych, ale uvidíme podle aktuální situace. Loni jsme jeli na rychlou otočku na tři dny v září, tak se třeba něco podobného povede.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Beaver »

DSC_4838.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od tholis »

4G61T colt píše:
04 pro 2020 06:15
kdo sem jeste chodite tak sup nejake fofo hlavne tholis by me zajimal jak se mu to vrti 8)
Ahoj,

golf se okoval, zrepásla se hlava, vybrousili válce, klik, repas převodovky a šel do světa :D Neměl už jsem na to auto nervy. No a za utržené peníze jsem pořídil 1kovou Fabii Combi v 1,4 benzínu 74kw :D :D :D :D Teď to jde na oleje, filtry, rozvody a na tažný :hlazeni
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Tak už se nebudu snad bát, že nedobrzdím :D Jinak cokoliv dělat na Lotusu, to je vyloženě radost :kladivo:
Nechápu proč to tady přetáčí fotky, v PC je normálně..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Beaver »

gizmi píše:
14 led 2022 16:00
Tak už se nebudu snad bát, že nedobrzdím :D
Červená je dobrá :)
246790174_10220662705264019_5582930008905286708_n.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Beaver: já si musel kupovat novou hračku na roztažení dvoupístku proti sobě, brzdovka je pod přední částí kastle, výměna vzducháče přes zadní kolo, sundat nadkolí a pak hadí muž, výměna oleje sundat celý spodek. V principu jsem za zimu doma odstrojil celé auto :D :D
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Beaver »

To jsem ještě teda nepotřeboval, zdravé brzdy bys navíc měl v zásadě být schopný zatlačit i rukou. Pokud to klade takový odpor, že to musíš nějak drasticky přetlačovat nářadím, tak bych se už bál o těsnění pístku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
gizmi
Příspěvky: 2068
Registrován: 08 kvě 2005 21:50
Bydliště: Plzeň

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od gizmi »

Lotus má pístky proti sobě. Tlačíš na jeden a druhý ti jde ven. Těžko to uděláš rukou. Oba jsem dělal nouzově sikovkama přes destičku a hadr, ale znovu už to řešit nechci. Navíc Yato dělá přípravek za 160,- :) Kdyby pístek šel rukou, znamená to, že tam nemáš brzdovku, nebo je někde chyba. Proto se prodávají sady na zatlačení pístku.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly) :evil:
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Aktuální fota vašich aut

Příspěvek od Beaver »

Měl jsem za to, že jsi ho právě vyndával ven a nějak zušlechťoval. Ty čtyřpístky Bremba nahoře na fotce mám na předek Mk3 pro upgrade na 330mm kotouče, ale přímo na autě mám podobné dvoupístky proti sobě taky - na IS200 vzadu (vepředu je plovoucí dvoupístek pro změnu) a jako jo, je to malinko opruz dělat, ale vyřešil jsem to ve finále truhlářskou svěrkou, kterou jsem podržel jeden pístek zasunutý :D Uvidím no, třeba si ten nástroj koupím potom taky, zatím to šlo i bez něj.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Zpět na „Pokec“