Spodek hotový, tak jsem se vrhnul na interiér a vršek. Za těch 15let od laku to mělo ometené prahy, přední čelo a rám okna od kamínků z okruhu a bylo třeba opravit spoj blatníku a A sloupku .
Na garážový podmínky a moje volšový ruce snad dobrý.
Tunere, ty jsi vážně blázen. Škoda že pořád 120acátá, je na světě tolik rychlejších a lepších aut. Ale pořád klobouk dolů.
Já aktuálně nemusím už dávat blinkry a mohu přijít o půlku mozku. Aneb koupeno BMW.
Přílohy
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Jinak teda už dávno to není 120cátá, ale 136tka, podvozkově jsem se nesvezl v o moc rychlejších autech. Loni jsem byl zase jezdit s klukama a myslím, že i přes výkon 80HP to celkem ujde v takové konkurenci navíc všechno autaři co jezdí: https://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upl ... -38_50.jpg
Je to pochvala Na druhou stranu - uprav takto zásadně MR2 nebo CRX a budeš úplně někde jinde. Viz Zemiho peklostroj
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
gizmi: MR2 zrovna není etalon jízdních vlastností a předokolka v podobě CRX mě nesmí přes práh. Ty auta z tabulky jsou všechny snad až na Porsche a Mazdu 6 dost zásadně upravené a na semislickách. Třeba za Primerou jsem jezdil v tréninku, měl tam kolem 250HP a stejně jsem mu dal náskok a za jedno kolo jsem ho dojel. A rozdíl za třeba MX5 s turbem či poladěné RX-7 není nijak zásadní na trojnásobně nižší výkon.
Pro mě je prostě 130tka splněný sen a rád to posouvám dál a dál.
Ale jooo, proč ne. Jen jsi mě překvapil s MR2 Podvozek od lotusu patří k jedněm z nejlepších a velmi snadno (mnoho možností) a zároveň těžko (to sladit) se ladí.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Tuner: skvělá práce! Gizmi: vlastnil jsem všechny tři generace. Podvozek od lotusu měla pouze mk1 a je fakt,že to s 4age za zády byla totální motokára s hlukem motoru 2x tak větším co ta 136 přestože zvuk age mám rád,cesty nad 100km jedině se špunty do uší. mk2 v atmo podvozkově o dost horší (hodně kousavá) oproti mk1 ,řešil se spíš design, u turbo verze při nešetrném přidání plynu i se sériovým výkonem neustále zadek vepředu. S mk3 zase (1zz problémy s ovalitou) podvozkově top pro řidiče co nic neumí (hodně poslušná) kam ji pošleš tam jede,hodně chyb odpustí a vyžehlí něco podobného jako nynější GT86(BRZ) taktéž drifter každý. Obecně jsou u nás ty auta v žalostném stavu,každý jen jezdí bez investic do toho základního a opravdu TOP stav,tak jako třeba tunerova 136ka bych napočítal na prstech obou ruk možná o trochu víc a tak chápu tunerovo srovnání .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Libor12: souhlas Na druhou stranu třeba v klubu máme pár kouská W3 s 2zz co dělal Idaho, cenově to budou se 136 mít na stejno a musí jet o hodně lépe. Nutno říct, že Tuner má šikovné ruce a tak to nejde moc porovnat i tak. Budu muset MR2 mk1 někdy zkusit, schází mi v řadě
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Jinak ona Škodovka ten titul ME na okruhách v roce 1981 a další výsledky, kdy s 1,3 motorem porážela auta o jednu či dvě třídy výš nezískala náhodou. Stačí se na názor zeptat Hauglanda, který má svou školu v Norsku a na podvozek Škodovky nedá dopustit. Bohužel tady v ČR 99% lidí má zažitý úsudek ze 105/120tky s kyvnou zadní nápravou a navíc na zcela nevhodných gumách 165/80 R13. Ano to byla tragická kombinace, nicméně už jen současné gumy z toho udělají jiné auto a všechno od 130tky výš je díky vlečné zadní nápravě úplně jiný svět. Jen takový příklad. Kamarád Míra Černý loni vyhrál EDDA Cup absolutně a na technických tratích strčí do kapsy i čtyřkolky s 400HP+. To vše se 130tkou, kde jsou sériové nápravy osazené protlumem a motor 1,6 VW s výkonem kolem 130 - 140HP: http://www.edda.cz/mscrdovrchu/index.ph ... 2019-05-01
Škodovka má skvělý grip a trakci a pokud se člověk naučí pomalu dovnitř, rychle ven, tak opravdu není podvozkově moc lepších aut.
Tuner: Vždycky je to nejvíc o tom spojovacím článku mezi pedály a volantem. Nikdo nezpochybňuje,tedy alespoň já ne,kvality škodovky,ale mr2mk1 byla zvolena jako 8 nejlepší sportovní auto 80tých let a její jízdní vlastnosti by tě jistě potěšili a bylo to opravdu sportovní náčinní dostupné široké veřejnost. Prostě jsi koupil auto a bez dalších investic jsi se mohl vydat na okruh. Strmé motokárové řízení,neutralita chování při průjezdu zatáčkou,výkon motoru cca 140hp atmo přesně dávkovatelný tak aby jsi se dostal do lehké přetáčivosti,prostě opravdu zábavné svezení. Další dvě generace už jen chtěly navázat na slávu té první poplatné době výroby. Gizmi: Vím,že Idaho dával 2zz do zzw30,u té první jsem byl i osobně když ji dělal. Ale... opět jen můj názor.. to auto potřebuje úplně jiné věci než 50koní vykonu navrch. Karoserie jako roadster je měkká,kroutí se jak had. Podívej jen kolik vzpěr na ni vyrobilo TRD ,Tanabe,ultra racing,sám bych si dovedl za míru určitého nekomfortu při nastupování ji vyrámovat kompletně a velmi dobře technicky vyřešený podvozek nechat na unibalech dělat to co má,určitě bych i zestrmil převod řízení a odstranil servo. Místo open diff nebo továrního torsen lsd (který se mimochodem při odskočení kola chová jako open a použití 2zz jeho špatnou funkci ještě vyzdvihne) bych tam strčil poctivý lamelák. Každý vidí s 2zz 50hp navrch,ale vezmi si grafy průběhu výkonu obou motorů,rozdíl otáček,převodovku poskládanou na úplně jiné otáčky,na výjezdu zatáčky kdy je podstatný krouťák a to jak se motor "zvedne" musíš kvůli tomu aby jsi "nevypadl" z liftu a tím neztratil výkon ho "držet u huby" což sebou nese problém právě přenosu trakce a chování diffu. Ono když dáš za přestavbu auta,která ho sice degraduje po stránce jízdních vlastostí toho na co bylo určeno,tedy primárně zatáčky a ne rovinky,nemůžeš říct,že jsi si nepolepšil...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Nemám co říct - souhlas. Já to každému říkám, že trojka je super v zatáčkách a na rovince mu schází výkon. Na druhou stranu v porovnání s CRX a CTR7g jsem nakonec zůstal u té trojky ) Ta teď odjela a já zkouším BMW, což mou optikou byl obrovský krok zpět a obratem ho nabízím po servisu k prodeji. Ještě chci zkusit 350Z bez střechy )
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD Renault Clio1,816V-letadlo..SOLD Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
kdo sem jeste chodite tak sup nejake fofo hlavne tholis by me zajimal jak se mu to vrti
Ahoj,
golf se okoval, zrepásla se hlava, vybrousili válce, klik, repas převodovky a šel do světa Neměl už jsem na to auto nervy. No a za utržené peníze jsem pořídil 1kovou Fabii Combi v 1,4 benzínu 74kw Teď to jde na oleje, filtry, rozvody a na tažný
Tak už se nebudu snad bát, že nedobrzdím Jinak cokoliv dělat na Lotusu, to je vyloženě radost
Nechápu proč to tady přetáčí fotky, v PC je normálně..
Přílohy
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Beaver: já si musel kupovat novou hračku na roztažení dvoupístku proti sobě, brzdovka je pod přední částí kastle, výměna vzducháče přes zadní kolo, sundat nadkolí a pak hadí muž, výměna oleje sundat celý spodek. V principu jsem za zimu doma odstrojil celé auto
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
To jsem ještě teda nepotřeboval, zdravé brzdy bys navíc měl v zásadě být schopný zatlačit i rukou. Pokud to klade takový odpor, že to musíš nějak drasticky přetlačovat nářadím, tak bych se už bál o těsnění pístku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lotus má pístky proti sobě. Tlačíš na jeden a druhý ti jde ven. Těžko to uděláš rukou. Oba jsem dělal nouzově sikovkama přes destičku a hadr, ale znovu už to řešit nechci. Navíc Yato dělá přípravek za 160,- Kdyby pístek šel rukou, znamená to, že tam nemáš brzdovku, nebo je někde chyba. Proto se prodávají sady na zatlačení pístku.
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Měl jsem za to, že jsi ho právě vyndával ven a nějak zušlechťoval. Ty čtyřpístky Bremba nahoře na fotce mám na předek Mk3 pro upgrade na 330mm kotouče, ale přímo na autě mám podobné dvoupístky proti sobě taky - na IS200 vzadu (vepředu je plovoucí dvoupístek pro změnu) a jako jo, je to malinko opruz dělat, ale vyřešil jsem to ve finále truhlářskou svěrkou, kterou jsem podržel jeden pístek zasunutý Uvidím no, třeba si ten nástroj koupím potom taky, zatím to šlo i bez něj.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"