Úpravy malých obsahů

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

co se týče motoru Zetec a Zetec-s(puma) maj společnej jenom název.Motor du pumy dělala Yamaha a taky proto má jinej objem než všechny jiný fordy a už se do jinýho fordu nepoužil....Licenční smlouva...
Puma a puma racing rizdíly v motoru:podle údajů výrobce jiný výfuk a software,jiný tvar sání.Tyhle úpravy maj za následek zvednutí výkonu ze 125 na 155 což je slušmej nášup.....
Moje představa o úpravách:vačky,svody+výfuk,soft-cena 1000 liber.....Nárůst výkonu na min 160 koníků,s tim se spojují lepší brzdy,seriové z fiesty nic moc.....

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

to NTI-Má XRII i vzadu kotouče??????
Že bych naimplantoval zadní náboje do pumy.....

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Krosmen: tusis spravne ... zadna ze starych fiest nema zadni kotouce :cry: taky bych chtel ... pokud ma puma tak bych naimplementoval ... ale nema :sorry:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

NTI-Docela by mě zajímalo srovnání tvýho a mýho auti...

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

no jediny co mam ted k dyspozici jsou tabulkove udaje :drivers:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Obrázek

1040kg/160HP (1,7)

0.15HP / kg

0-100 - ???

Jen jsem zjistil ze Puma s 123HP ma 0-60Mph za 8,6s - 8,8s a Vmax 203km/h...

Co se Fiesty tyce (bylo psano RS Turbo a 133HP) ma 0-100 za 7,9s... :?

Jen jsem nemel co delat tak jsem se schvalne mrknul... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Tovární údaj moc nesedí na zrychlení,několikrát sme to měřili a 0-100 je do osmi sekund maximálně.....Teda pokud to neni díky lehčím modifikacím,které sou na sání a výfuck.... :?:
Puma je stejně těžká jako fiesta....Tohodle by mě zajímalo zrychlení,teda tý s těma 460PS....

http://www.pumaspeed.co.uk/intro.htm

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

No podle www.conceptcarz.com ma puma z 1999 92.0 Kw / 125 HP 0-60 mph za 8.8
podle jnych zdroju ma Fiesta RS1800 coz je vpodstate akorad prejmenovana XR2i 1.8i 16V 0-60 mph za 8.1 :lol:
co se tyce toho mereni pokud nemas presny meric rychlosti tak se podle toho moc orientovat neda ;)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jako že by sme se sekli v pár desetinách beru,ale opakovaně skoro vo sekundu se mi věřit nechce....Mluvil sem i s klukem co má pumu a taky to vidí při zrychlení jinak.....
Pokud to neni oficiální,tak sou to jenom dohady.Jestli chceš vidět zrychlení,tak si stáhni.
http://tuning.hocek.net/tunel.wmv

Uživatelský avatar
NTI
Příspěvky: 371
Registrován: 04 lis 2004 08:05
Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NTI »

Jo ten udaj na webu muze byt chybny
co se tyce mereni tak tachometr ukazuje s nejakou odchylkou ;)
ale ja si za tim uvedenym udajem nestojim ... jen jsem to nasel na webu ;) ... dalo by se to krasne zjistit neke na sprintu :o)

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

NTI píše:Jo ten udaj na webu muze byt chybny
co se tyce mereni tak tachometr ukazuje s nejakou odchylkou ;)
ale ja si za tim uvedenym udajem nestojim ... jen jsem to nasel na webu ;) ... dalo by se to krasne zjistit neke na sprintu :o)
Ja jsem si meril 0-100 na ledu (namrzly asfalt jemne zasnezeny)... :lol: 9.8s... :smich: Jsme se segrou nemeli v aute co delat... :roll:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

ZEMI-no ještě aby si se ségrou něco v autě dělal..... :twisted: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Krosmen píše:ZEMI-no ještě aby si se ségrou něco v autě dělal..... :twisted: :lol: :lol:
Pak mi doslo ze to je takovy dvousmyslny... To muze ale napadnout jen totalniho prasaka... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

jak si to myslel... :twisted:
Já mám bráchu..... :lol: :lol: :lol: :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Krosmen píše:jak si to myslel... :twisted:
Já mám bráchu..... :kiss: :kiss::kiss:
No teda! :lol:

Uz dost OT! :|
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Taboo píše: Taky, NIC neni vic spolehlive, nez zjistit HP z trap speed...
Nejak sa mi to nezda. Ved sa tam neuvazuje PRIEBEH krivky krutaku a ta mi urcuje priebeh vykonu....
mozem mat 500hp v 10000rpm ale ak je to atmosfera tak nez tam vytocim motor to chvilu trva. Ale to zavysi od zprevodovania....
Tj vysoky krutak v nizkych otackach mi dost pomaha na zrychlenie ne?.
Priklad:
Tuareg V8
hp 310 / 6200
nm 410 / 3000
0-100 8,1
Tuareg V10 TDi
hp 313/3750
nm 750/2000
0-100 7,8
Prevodovka je myslym rovnaka, staly prevod ma diesel natiahnuty nech stacia otacky (3750 fuuuuuj) a diesel je celkom tazsi.
tj tie 3 kone mi 0.3sekundy nespravia.
A naozaj sa mi dost nezda ze by to zavyselo len od max vykonu. Ak by bolo idealne sprevodovanie tak hej ale nic nieje idealne.....
Zrychlenie mi urcuje vykon pri otackach v ktorych sa motor pohybuje(priebeh) nie len maximum ktore je vacsinou v "bode".
Tu maju bezstupnove prevodovky vyhodu :))
Ak sa mylim tak ma poucte...

Cisla su z VW webu....

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Hmmm
este tu nejsom registrovany ale stane sa :)
JonnY

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:40, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

DJREWERZ
Příspěvky: 71
Registrován: 15 říj 2004 21:15
Bydliště: Hrinova (SVK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DJREWERZ »

Ja mam zalusk na Fiat Punto IIa. Sporting 1.2 16V (80hp. pri 4000ot/min),(114Nm pri 5000ot./min)
Oplati a hlavne dal by sa zvysit to na nejakych 90hp bez nejakeho vyrazneho zasahu do motora (znizenie hlavy, ostre vacky a pod.)? Popripade ako by to bolo mozne zrealizovat. Diky moc.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Taboo píše: I presto, ze HP = Weight / (ET / 5.825)3, clovek nemuze uplne presne zjistit HP z ET. Ja jsem mluvil o trap speed, ne ET.
:wink:
Cize tie dva tuaregy by maly rovnaku TS? A lisilo by sa ET? alebo ako??
JonnY

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:41, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Thx uz tomu chapem.
Nikdy som nerozumel preco pri dragsteroch je casto zhruba rovnaka rychlost a uplne iny cas :) Alebo aj vytaz ma nizsiu rychlost.... Ten druhy to proste posral.......

Inac kamarati maju Mitsubishi Galant GTi 16V (starsi model okolo 1988 (jeden ma airride :)) to je podvozok.....)) nemas nejake skusenosti, rady na co dat pozor.... Alebo co jednoducho upravit.....
JonnY

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:41, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Uf thx za vycerpavajucu odpoved.
Na jednom aute bolo par zubov preskocenych od novosti (teda od predchadzajuceho majitela... ) ale nastastie bez vacsich nasledkov. Na druhom preskocily nedavno a boly z toho ohnute ventily... :((

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:42, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

No konecne som sa zaregistroval...
Inac tie motory su nadherne tocit to do 7000... :))))))))
Ako na tom boly tie sestvalce? Moc sa mi to nepozdava, takmer totozny vykon ale spotreba eti do vysin........
Inac, Taboo, mas SUPER caru 8)
Na slovensku by sa za taku upravu asi rovno strielalo... :)


nie eti ale LETI :)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 14:42, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Taboo píše:
JonnY píše:No konecne som sa zaregistroval...
Inac tie motory su nadherne tocit to do 7000... :))))))))
Ako na tom boly tie sestvalce? Moc sa mi to nepozdava, takmer totozny vykon ale spotreba eti do vysin........
Inac, Taboo, mas SUPER caru 8)
Na slovensku by sa za taku upravu asi rovno strielalo... :)


nie eti ale LETI :)
Dik za pochvalu 8)
Ty 4G63 motory se daji vytocit i pres 9000 RPM, ale tem prevodovkam se to zrovna moc nelibi. Ja sam mam redline nastavenou na 8500 RPM, ale tocim to tak vysoko jen kdyz opravdu musim, protoze ty synchra v te prevodovce nejsou na takove vysoke otacky stavene.
Ty sestivalve nejsou nic moc, ja je moc rad nemam. Jestli ale chces zvysit vykon na tech Galantech s tim 4G63, tak se ten motor da velice snadno a levne predelat na tu turbo verzi, anebo tam muzes dat 2.4L 4G64 block s tou 4G63 hlavou - anebo muzes pouzit ten 4G63 2.0L block, 4G64 kliku a udelat z toho 2.3L stroker (coz ale vyzaduje custom pisty). Ty 4G63 motory (a zvlaste ta 6-bolt 89-92.5 verze) jsou velice silne a snesou bez jakychkoliv vnitrnich uprav pres 450HP. My ty N/A 4G63 bloky pouzivame (po vymene pistu) casto i pro turbo aplikace, protoze jediny rozdil mezi tema turbo a non-turbo verzema jsou olejove trysky ke chlazeni pistu umistene na te oil gallery.
Je to takova ta dirka v ojnici? Nebo je to neco jinyho... :?: Na mych ojnicich je takova dirka ktera miri na spodek pistu a ostrikuje ho zespoda nebo co...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Co je tohle??? :?

Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

HALOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

:vztek: :vztek: :vztek: :vztek: :vztek: :vztek: :vztek: :vztek: :vztek:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“