Ne, v plánu mám něco jinýho. Jenom mě zajímalo, jak se tyhle piggy-back jednotky nastavují. Prostě čistá zvědavostleon4x4 píše:Teď taková blbá otázka: Proč proboha řešíš Barbucho takovou věc jako je S-AFC ? Není to trochu ostuda něco takové dávat do Skajlajna ?barbucha píše:To znamená že u toho SAFC si "LOW" polohu nastavím tak že zjistím kdy motor přechází ze sledování lambdy na mapu v ECU(Open/closed loop). To asi bude u každýho motoru jiný a kromě polohy škrtící klapky a otáček bude záležet na víc faktorech. Potom bude zřejmě lepší nastavit jenom "HI" režim a "low" nechat radši tak jak je? Jinak samozřejmě bez widebandky to nemá smysl vůbec dělat.
Apexi
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ne jen dnes, ale za poslednich deset let. To ale neplati u vsech aut. Ja bych moc rad videl, jak nekdo prepisuje E-PROM pres diagnosticky konektor na mnohych OBDI ECU anebo dokonce na ECU, ktera E-PROM ani nema. Mnohe E-PROM ECUs proste nemaji dostatek persistent RAM na to, aby udrzely ty informace jakmile ta ECU ztrati napeti.leon4x4 píše:Taboo, dnes již není nutné pokaždé letovat EEPROM z ECU!
Open loop nema nic delat s otackama motoru anebo signalem s O2 sensoru, ale jen a pouze s otevrenim klapky, ktera je indikaci zateze. Vetsina aut pouziva open loop nad 40% otevreni klapky. Ta S-AFC umozni nezavisle nastavit v kolika procentech closed loop konci a v kolika procentech open loop zacina, takze clovek ma pak k dispozici 3 stadia: closed loop (treba 0-30%), prumer mezi closed a open loop (treba 30-80%)a open loop (80-100%).barbucha píše:To znamená že u toho SAFC si "LOW" polohu nastavím tak že zjistím kdy motor přechází ze sledování lambdy na mapu v ECU(Open/closed loop). To asi bude u každýho motoru jiný a kromě polohy škrtící klapky a otáček bude záležet na víc faktorech. Potom bude zřejmě lepší nastavit jenom "HI" režim a "low" nechat radši tak jak je? Jinak samozřejmě bez widebandky to nemá smysl vůbec dělat.
Zadny piggy-back, ktery nuti tu ECU dodavat jine IPWs na zaklade alterace hodnot airflow sensoru neni ale to nejlepsi reseni, protoze vetsinou ty zmeny signalu toho airflow sensoru ovlivnuji taky mapu zapalovani. Ty hodnoty zapalovani se samozrejme daji upravit dalsim piggy-back computer, ktery jen upravi signal z cam anebo crank sensoru, ale cely ten concept postaveny na lhani te tovarni ECU je z hlediska opravdoveho tunera velice "nespravny". To neplati jen pro tu S-AFC, ale uplne kazdy piggy-back, ktery nemeni ty hodnoty primo v tom E-PROMu te ECU, coz neni mnohdy proste mozne.
IQ stylingem nenahradis.
To je pravda a proto bych u ODB-I doporučoval výměnu za stand-alone nebo nějaký slušný Piggy-Back... já vím, že spousta lidí v USA používá dva Piggyback a jeden z toho je většinou SAFC. Na tom třeba e-manage, nebo VPC atd... udělají zásadní změny a tím SAFC pak dolaďují auto už jen na "místní" podmínky. Prostě když mají naladěno, přijedou na DRAG strip a změní se například nadmořská výška tak to jenom docvakají na SAFC a jedou.Taboo píše:Ne jen dnes, ale za poslednich deset let. To ale neplati u vsech aut. Ja bych moc rad videl, jak nekdo prepisuje E-PROM pres diagnosticky konektor na mnohych OBDI ECU anebo dokonce na ECU, ktera E-PROM ani nema. Mnohe E-PROM ECUs proste nemaji dostatek persistent RAM na to, aby udrzely ty informace jakmile ta ECU ztrati napeti.leon4x4 píše:Taboo, dnes již není nutné pokaždé letovat EEPROM z ECU!
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Když tak čtu vaší debatu zjišťuju, že se mám opravdu ještě co učit a začnu u výkladového slovníku cizích slov ..Taboo píše:Ne jen dnes, ale za poslednich deset let. To ale neplati u vsech aut. Ja bych moc rad videl, jak nekdo prepisuje E-PROM pres diagnosticky konektor na mnohych OBDI ECU anebo dokonce na ECU, ktera E-PROM ani nema. Mnohe E-PROM ECUs proste nemaji dostatek persistent RAM na to, aby udrzely ty informace jakmile ta ECU ztrati napeti.leon4x4 píše:Taboo, dnes již není nutné pokaždé letovat EEPROM z ECU!Open loop nema nic delat s otackama motoru anebo signalem s O2 sensoru, ale jen a pouze s otevrenim klapky, ktera je indikaci zateze. Vetsina aut pouziva open loop nad 40% otevreni klapky. Ta S-AFC umozni nezavisle nastavit v kolika procentech closed loop konci a v kolika procentech open loop zacina, takze clovek ma pak k dispozici 3 stadia: closed loop (treba 0-30%), prumer mezi closed a open loop (treba 30-80%)a open loop (80-100%).barbucha píše:To znamená že u toho SAFC si "LOW" polohu nastavím tak že zjistím kdy motor přechází ze sledování lambdy na mapu v ECU(Open/closed loop). To asi bude u každýho motoru jiný a kromě polohy škrtící klapky a otáček bude záležet na víc faktorech. Potom bude zřejmě lepší nastavit jenom "HI" režim a "low" nechat radši tak jak je? Jinak samozřejmě bez widebandky to nemá smysl vůbec dělat.
Zadny piggy-back, ktery nuti tu ECU dodavat jine IPWs na zaklade alterace hodnot airflow sensoru neni ale to nejlepsi reseni, protoze vetsinou ty zmeny signalu toho airflow sensoru ovlivnuji taky mapu zapalovani. Ty hodnoty zapalovani se samozrejme daji upravit dalsim piggy-back computer, ktery jen upravi signal z cam anebo crank sensoru, ale cely ten concept postaveny na lhani te tovarni ECU je z hlediska opravdoveho tunera velice "nespravny". To neplati jen pro tu S-AFC, ale uplne kazdy piggy-back, ktery nemeni ty hodnoty primo v tom E-PROMu te ECU, coz neni mnohdy proste mozne.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Ty to neřeš - ty máš HonduEddie píše:Když tak čtu vaší debatu zjišťuju, že se mám opravdu ještě co učit a začnu u výkladového slovníku cizích slov ..
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
JAk to tady čtu moje znalosti sou velmi miziví,celkem trochu do motorů dělám,ale sem čistej amatér.....až budu řešit elektroniku v autě,ať už to bude jakýkoliv,ocenim jakoukoliv pomoc,tohle je pro mě španělská vesnice....
důležitý je přesně to vědět jak a mít kde to nastavit.....
A ROZUMĚT TOMU,CO S TIM DĚLÁM.......
důležitý je přesně to vědět jak a mít kde to nastavit.....
A ROZUMĚT TOMU,CO S TIM DĚLÁM.......
Ja se jen snazim predejit nazorum, ze ta S-AFC je nejaka neucina a nevina hracka, s kterou se toho neda moc delat. Pro naprostou vetsinu lidi je plny standalone naprosty overkill, se kterym pak nevi co delat a i presto, ze s tou S-AFC se da castecne manipulovat i mapa zapalovani, tak v kombinaci s AFPR je velice ucinym nastrojem kompenzace za vetsi injectory a lazeni dodavky paliva. Protoze mapa zapalovani se opravdu neda ustanovit jen nejak naslepo a vetsinou staci posunout base timing ke kompenzaci za race gas a zachovat pritom tu tovarni krivku, pro naprostou vetsinu lidi je manipulace dodavky paliva plne dostacujici k tomu, aby dosahli velice slusnych vysledku. Problemy ale muzou nastat zejmena u 4-cylinder motoru s injectory nad 650cc, kde i 1% pak nastane byt moc velkym krokem. 6-cylinders maji samozrejme vyhodu v tom, ze mohou pouzit mensi injectory k tomu, aby dosahly tu samou horsepower, coz potom soucasne umozni presnejsi diktovani dodavky paliva. Ja bych rekl, ze vzhledem k snadnosti instalace a pouziti je ta S-AFC velice dobry bang for the buck pro street cars az do nejakych 500HP, kde nejaky $2000 standalone by byl dost neopodstatneny a neprinesl o moc lepsi vysledky. Kdyz proste nekdo muze dosahnout tech samych vysledku snadneji a levneji s tou S-AFC nez s cimkoliv jinym, tak na tom nic spatneho neni. Nakonci zalezi jen na tom, jak dobre je ten motor vyladeny - bez ohledu na to cim.leon4x4 píše:To je pravda a proto bych u ODB-I doporučoval výměnu za stand-alone nebo nějaký slušný Piggy-Back... já vím, že spousta lidí v USA používá dva Piggyback a jeden z toho je většinou SAFC. Na tom třeba e-manage, nebo VPC atd... udělají zásadní změny a tím SAFC pak dolaďují auto už jen na "místní" podmínky. Prostě když mají naladěno, přijedou na DRAG strip a změní se například nadmořská výška tak to jenom docvakají na SAFC a jedou.Taboo píše:Ne jen dnes, ale za poslednich deset let. To ale neplati u vsech aut. Ja bych moc rad videl, jak nekdo prepisuje E-PROM pres diagnosticky konektor na mnohych OBDI ECU anebo dokonce na ECU, ktera E-PROM ani nema. Mnohe E-PROM ECUs proste nemaji dostatek persistent RAM na to, aby udrzely ty informace jakmile ta ECU ztrati napeti.leon4x4 píše:Taboo, dnes již není nutné pokaždé letovat EEPROM z ECU!
IQ stylingem nenahradis.
Tak teď nevím, zda se mám urazit a nebo být potěšen ...leon4x4 píše:Ty to neřeš - ty máš HonduEddie píše:Když tak čtu vaší debatu zjišťuju, že se mám opravdu ještě co učit a začnu u výkladového slovníku cizích slov ..
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Proto jsem to tak napsal neEddie píše:Tak teď nevím, zda se mám urazit a nebo být potěšen ...leon4x4 píše:Ty to neřeš - ty máš HonduEddie píše:Když tak čtu vaší debatu zjišťuju, že se mám opravdu ještě co učit a začnu u výkladového slovníku cizích slov ..
Je to tak, že pro majitele Hondiček je vhodnější V-AFC které umí hejbat s bodem pro sepnutí V-TECu a proto není moc o čem diskutovat.
Tak si to tak neber
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
A to jako když tam dám V-AFC, tak to jako bude chiptuning ??? Dělám si srandu... . Je to zajímavá diskuze i když pro mě trochu nepoužitelná v praxi ,ale kdo ví ...leon4x4 píše:Proto jsem to tak napsal neEddie píše:Tak teď nevím, zda se mám urazit a nebo být potěšen ...leon4x4 píše: Ty to neřeš - ty máš Hondu
Je to tak, že pro majitele Hondiček je vhodnější V-AFC které umí hejbat s bodem pro sepnutí V-TECu a proto není moc o čem diskutovat.
Tak si to tak neber
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
Čus chlapi, myslel jsem si, že vím o motorech dost, ale docela jste mě vyvedli z omylu. Tak byste mi mohli poradit, mám Ibizu Cupru 2.0 16V 110kW a chtěl bych zvednout výkon. Chci tam dát větší ventily, tvrdší pružiny a sedla, ostřejší vačku, svody a celý výfukový potrubí od supersprintu, nějakej spotrovní filtr, co byste mi vy chytré hlavy poradily, co je dobře a co špatně, popřípadě ještě něco navíc. Díky moc
V podstatě řešíš takový ten "klasický" motor tuning a to je asi celkem v cajku. Předpokládám, že tobude dělat někdo kdo to umí a proto není asi co dodat. Jdi do tohoVítek píše:Čus chlapi, myslel jsem si, že vím o motorech dost, ale docela jste mě vyvedli z omylu. Tak byste mi mohli poradit, mám Ibizu Cupru 2.0 16V 110kW a chtěl bych zvednout výkon. Chci tam dát větší ventily, tvrdší pružiny a sedla, ostřejší vačku, svody a celý výfukový potrubí od supersprintu, nějakej spotrovní filtr, co byste mi vy chytré hlavy poradily, co je dobře a co špatně, popřípadě ještě něco navíc. Díky moc
Naposledy upravil(a) leon4x4 dne 15 úno 2005 16:05, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Chci si to nechat udělat v Juka motorsportu v Rumburku. Nevíš, o kolik by se zhruba zvedl výkon? Taky nemůžu nikde sehnat, kdo dělá zkrácený řazení, protože sériovka je neskutečně dlouhá.leon4x4 píše:V podstatě řešíš takový ten "jlasický" motor tuning a to je asi celkem v cajku. Předpokládám, že tobude dělat někdo kdo to umí a proto není asi co dodat. Jdi do tohoVítek píše:Čus chlapi, myslel jsem si, že vím o motorech dost, ale docela jste mě vyvedli z omylu. Tak byste mi mohli poradit, mám Ibizu Cupru 2.0 16V 110kW a chtěl bych zvednout výkon. Chci tam dát větší ventily, tvrdší pružiny a sedla, ostřejší vačku, svody a celý výfukový potrubí od supersprintu, nějakej spotrovní filtr, co byste mi vy chytré hlavy poradily, co je dobře a co špatně, popřípadě ještě něco navíc. Díky moc
A čím jsi přispěl tímto přízpěvkem do diskuze? mavaniAnonymous píše:Jedinej Taboo odpovedel rozumne, tomu bych auto na ladeni dal, ostatnim nervoznim profikum ne...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BTW: Ty asi V-TEC nemáš co? to se dávalo až do 1,5L ??Eddie píše:Že na to vůbec reaguješ ....leon4x4 píše:A čím jsi přispěl tímto přízpěvkem do diskuze? mavaniAnonymous píše:Jedinej Taboo odpovedel rozumne, tomu bych auto na ladeni dal, ostatnim nervoznim profikum ne...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Bohužel .. ,ale nestěžuju si ( teda stěžuju,ale ne pořád )leon4x4 píše:BTW: Ty asi V-TEC nemáš co? to se dávalo až do 1,5L ??Eddie píše:Že na to vůbec reaguješ ....leon4x4 píše: A čím jsi přispěl tímto přízpěvkem do diskuze? mavani
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem )
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim, koukma ze muj dotaz by mohl zde dopadnout na urodnou pudu
Tak tedy, mam atmosfericky motor, dam tam ostrou vacku, pekopu kompletne cele sani (ne jen filtr) a komplet vyfuk ... a ted jak to cele uridit
jedna moznos je koupit ECU (kit s cidli atd) ktera sice ma nejaky vychozi program ale je treba doladit s ohledem na ostatni upravy (tato cesta se mi zda zbytecne draha)
Druha moznost je preprogramovani stavajici ridici jednotky, kde je zase problem rozlouknuti stavajiciho kodu a jeho nasledne doladeni, nevidim problem s E-PROM protoze neni zas takovy problem s PC a simularorem E-PROM jednotce podsouvat upravene mapy praktycky za provozu
A ted otazka ... najde se tady nekdo kdo dokaze ty jednotky doladit ??
beru to tak ze nova ECU je dodana i sladicim programeme takze se jednoduse receno donastavuji nejake predovlene hodnoty, u stavajici RJ je treba sejnat dekomplacni program a potom se opaet upravuji predvolene hodnoty.
Jeste chci upozornit na to ze by se jednalo o popadanou jednorazovu upravu motoru, tudiz argument ze se samostatnou ECU je da potom jednoduse doladovat k dalsim upravam motoru tu nema opodstatneni.
Najde se nekdo kdo by mi v tomhle mohl pomoci ?
Tak tedy, mam atmosfericky motor, dam tam ostrou vacku, pekopu kompletne cele sani (ne jen filtr) a komplet vyfuk ... a ted jak to cele uridit
jedna moznos je koupit ECU (kit s cidli atd) ktera sice ma nejaky vychozi program ale je treba doladit s ohledem na ostatni upravy (tato cesta se mi zda zbytecne draha)
Druha moznost je preprogramovani stavajici ridici jednotky, kde je zase problem rozlouknuti stavajiciho kodu a jeho nasledne doladeni, nevidim problem s E-PROM protoze neni zas takovy problem s PC a simularorem E-PROM jednotce podsouvat upravene mapy praktycky za provozu
A ted otazka ... najde se tady nekdo kdo dokaze ty jednotky doladit ??
beru to tak ze nova ECU je dodana i sladicim programeme takze se jednoduse receno donastavuji nejake predovlene hodnoty, u stavajici RJ je treba sejnat dekomplacni program a potom se opaet upravuji predvolene hodnoty.
Jeste chci upozornit na to ze by se jednalo o popadanou jednorazovu upravu motoru, tudiz argument ze se samostatnou ECU je da potom jednoduse doladovat k dalsim upravam motoru tu nema opodstatneni.
Najde se nekdo kdo by mi v tomhle mohl pomoci ?
no a nakolik takove S-AFC 2 prijde? sem neco videl kolem 15 tisic unas ale treba na ebay rovnou 250USD je 6 tisic to se to jako prodava unas 2 a vic krat draz nez v USA nebo jak to je stim? nektery tyhle souvislosti mi unikaji
joa jeste co ty starsi verze? sem dokonce zahledl na nemeckym ebay tu s-afc za 88EURU sofort
joa jeste co ty starsi verze? sem dokonce zahledl na nemeckym ebay tu s-afc za 88EURU sofort
S vyjimkou AEM EMS zadny standalone s zadnyma "base maps" neprijde (a i AEM EMS to plati jen pro nekolik malo aut a ty mapy jsou opravdu jen "base" - dostatecne k tomu, aby clovek mohl spustit ten motor, ale ne, aby s tim autem jezdil.). Kazdy standalone se musi naprogramovat uplne od zakladu, protoze prijde uplne cisty a vubec nic o tom motoru nevi. I presto, ze nektere firmy vyvynuly pro urcite auta plug-in harnesses, ktere pak pouzivaji to tovarni dratovani a nekdy i dodaji base maps pro ten urcity vuz (pokud je sami vyvynuli), ve vetsine pripadu musi clovek predratovat to cele auto a pak programovat ten standalone po cele dlouhe hodiny pred tim, nez se vubec muze pokusit ten motor spustit. Ladeni toho standalone k dokonalosti na dynometru a na ulici pak netrva jen par dni, ale tydnu a mnohdy i mesicu, a i pak se ten program neustale doladuje cely rok s menicimi se podminkama jako treba zmena teploty a altitude. To samozrejme plati jen v pripade, pokud chce clovek mit ten standalone opravdu dobre vyladeny a ten motor pracovat perfektne v uplne kazdych podminkach. Kdyz si clovek uvedomi, kolik prace a vedomosti vyladeni toho standalone vyzaduji, tak je lehke pochopit, proc ty mapy pro mnohe auta neda nikdo nikomu zadarmo (a treba mapy pro Haltech se bezne prodavaji). I presto, ze nekdo muze byt ochoten dodat ty zakladni mapy zadarmo, clovek by nemel nikomu verit a brat ty mapy za osvedcene a pracujici. Ono to je jako otevrit .exe email attachment od nekoho, koho neznas.NTI píše:beru to tak ze nova ECU je dodana i sladicim programeme takze se jednoduse receno donastavuji nejake predovlene hodnoty, u stavajici RJ je treba sejnat dekomplacni program a potom se opaet upravuji predvolene hodnoty.
Tve potreby budou ale zalezet vice mene na tom, jake upravy budes delat a pres jake aspekty chodu toho motoru chces mit kontrolu. Pokud tam je program, ktery byl vyvynuty pro tvou ECU a daji se s nim menit vnitrni parametry toho E-PROMu (jako casovani zapalovani, IPWs anebo i injector dead time [coz je casto zapotrebi pri zmene injectoru za mnohem vetsi]), tak by to asi byla ta nejvodnejsi volba. Pokud ale takovy program pro tvou ECU neexistuje anebo se ten E-PROM neda prepsat zvenci, tak fuel a timing piggy-backs ti daji vetsi flexibilitu nez nejaky napevno naprogramovany E-PROM od tech vsech vsemoznych "ciptuning" firem. Proste, snaz se o co nejvetsi flexibilitu, ktera odpovida tvym pozadavkum, potrebam a moznostem.
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Co se tyka toho ECU kitu tak by to byl bud "OMEX THROTTLE BODY/MANAGEMENT KIT" nebo "WEBER ALPHA THROTTLE BODY/MANAGEMENT KIT" pricez posledne jmenovany by mel mit ECU nastavenou pro muj motor (bez uprav) takze zaklad by byl a dolazeni by se vpodstate tykalo "jen" ostre vacky svodu a vyfuku
Jeste musim upresnit ze nestavim zadnou extra karu na zavody nebo sprint, ale upravuji stavajici pro "sviznejsi" svezeni takze dolazovani vzhledem k aktualni teplote (podminkam) neni vubec treba, jde proste o optimalni vylazeni vzhledem k upravam motoru do bezneho provozu
Jeste musim upresnit ze nestavim zadnou extra karu na zavody nebo sprint, ale upravuji stavajici pro "sviznejsi" svezeni takze dolazovani vzhledem k aktualni teplote (podminkam) neni vubec treba, jde proste o optimalni vylazeni vzhledem k upravam motoru do bezneho provozu
Naposledy upravil(a) NTI dne 16 úno 2005 16:22, celkem upraveno 1 x.
Ano. Me to neprihlasilo.Mike Mad píše:^^^^^^ Taboo ^^^^^^
Ta S-AFC II se prodava pod $300, ta S-AFC I pod $200.semysak píše:no a nakolik takove S-AFC 2 prijde? sem neco videl kolem 15 tisic unas ale treba na ebay rovnou 250USD je 6 tisic to se to jako prodava unas 2 a vic krat draz nez v USA nebo jak to je stim? nektery tyhle souvislosti mi unikaji
joa jeste co ty starsi verze? sem dokonce zahledl na nemeckym ebay tu s-afc za 88EURU sofort
I presto, ze ta S-AFC II ma 12 RPM bodu v 200RPM krocich, 2 mapy, password a (udajne) knock sensor support (ktery ale nejak dobre nefunguje), ta S-AFC I ma lepsi ovladani (zejmena kdyz ty parametry clovek upravuje za jizdy). Ta S-AFC I ma 8 RPM bodu v 500RPM krocich, coz je uplne dostacujici. Jinak to +/- 50% rozmezi je pro obe verze stejne. Vyjimkou je ten nejstarsi model (s tema peti knofliky), ktery ma rozmezi jen +/- 30% a 5 RPM bodu.
IQ stylingem nenahradis.
sem videl prodavat levne ten model s 5 knofliky ale pro me by to bylo k nicemu protoze bych se ani k tomu poslednimu bodu 7200 nedostal, kdyz mam omezovac na 6200, a navic ma zadavani typu auta prepinacema a uz vubec tam nejsou evropska auta, u tech novejsich co jsem se kouykal na stranky apexi se da nastavit pocet valcu a podobne, no zatim si necham zajit chut
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
D16a9 ported/polished, skimmed 40thou' (1mm)
fitted 2.3 prelude throttle body (62mm)
home made cold intake
accord 2.2 litre (non vtec) injectors
stock crx cams
fuel pressure riser (set at 56psi)
supersprint 4-2-1 header / custom exhaust system (2 1/2"bore)
ecu (stock)
RR power figure = 152bhp @ 7349 rpm ~ 128lb/ft torque
Ja si s "chipem" hlavu nelamu... Kdyz to nepojede s tim GX lepe tak ho hoim do supliku a tadaaaa se seriovou... Navic ta uprava vyse je delana na motoru ze stary Integry... Na motoru D16A9 co mam ja je to na vykonu kolem 165HP...
Citace:
P.S this is using an early block from an 89 integra 16-16v which has lower compression pistons, so more could be gained from the 88+ crx 16-16 engine.
i think i could see around 165bhp ~ 130+ bl/ft from a mk2 16-16v (D16A9) engine
fitted 2.3 prelude throttle body (62mm)
home made cold intake
accord 2.2 litre (non vtec) injectors
stock crx cams
fuel pressure riser (set at 56psi)
supersprint 4-2-1 header / custom exhaust system (2 1/2"bore)
ecu (stock)
RR power figure = 152bhp @ 7349 rpm ~ 128lb/ft torque
Ja si s "chipem" hlavu nelamu... Kdyz to nepojede s tim GX lepe tak ho hoim do supliku a tadaaaa se seriovou... Navic ta uprava vyse je delana na motoru ze stary Integry... Na motoru D16A9 co mam ja je to na vykonu kolem 165HP...
Citace:
P.S this is using an early block from an 89 integra 16-16v which has lower compression pistons, so more could be gained from the 88+ crx 16-16 engine.
i think i could see around 165bhp ~ 130+ bl/ft from a mk2 16-16v (D16A9) engine
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Počítáš koně na papíře?Zemi píše:D16a9 ported/polished, skimmed 40thou' (1mm)
fitted 2.3 prelude throttle body (62mm)
home made cold intake
accord 2.2 litre (non vtec) injectors
stock crx cams
fuel pressure riser (set at 56psi)
supersprint 4-2-1 header / custom exhaust system (2 1/2"bore)
ecu (stock)
RR power figure = 152bhp @ 7349 rpm ~ 128lb/ft torque
Ja si s "chipem" hlavu nelamu... Kdyz to nepojede s tim GX lepe tak ho hoim do supliku a tadaaaa se seriovou... Navic ta uprava vyse je delana na motoru ze stary Integry... Na motoru D16A9 co mam ja je to na vykonu kolem 165HP...
Citace:
P.S this is using an early block from an 89 integra 16-16v which has lower compression pistons, so more could be gained from the 88+ crx 16-16 engine.
i think i could see around 165bhp ~ 130+ bl/ft from a mk2 16-16v (D16A9) engine
Vykašli se na to a běž to otestovat v praxi, pak uvidíš jak jsi poladil
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;