
http://gtr.wz.cz/Swift%20Turbo%20vs%20CRX%20Turbo.wmv
1.2Mb
16vteřin

Moderátor: Jardafox



To bych jel s tema koeficientama snad proti tobe a Karlovi...barbucha píše:Tak už se do toho koukej taky pustit ať to má v Mimoni grádyZemi píše:Yop ty jedou...VTEC a jeste Turbo + Nitro...

No da se s tim zajet pod 12s, ale pro Skylina taky neni 12s problem...barbucha píše:To je fakt. Ještě bys mě porazil a já bych se pak musel v tichosti zdejchnout zadním východemZemi píše:To bych jel s tema koeficientama snad proti tobe a Karlovi...barbucha píše: Tak už se do toho koukej taky pustit ať to má v Mimoni grády

No ja bych musel investovat tak 100 tacu abch mel Turbo s nitrem...barbucha píše:Na to aby Sky zajel pod dvanáct se už do něj musí taky "lehce" zainvestovat. Ale uvidíme jak to pojede a jestli je na těch pověstech o něm alespoň trochu pravdy
 Coz neni malo... posledni dobu koketuju s myslenkou udelat swap za silnejsi motor... Napada me 1,8VTEC z Integry TypeR (190HP), H22A z Prelude (185HP) a pak jeste NISSAN SR20DE(T), ale to prej je "hanobeni" znacky Honda tak nevim no...
 Coz neni malo... posledni dobu koketuju s myslenkou udelat swap za silnejsi motor... Napada me 1,8VTEC z Integry TypeR (190HP), H22A z Prelude (185HP) a pak jeste NISSAN SR20DE(T), ale to prej je "hanobeni" znacky Honda tak nevim no...   Trosku OT, ale neva.
 Trosku OT, ale neva.  
Takovej H22 je docela velkej motor, myslíš že by se ti ho podařilo natolik položit, aby se nějak rozumně vešel? Nebo to dát za sedačkyZemi píše:Proc problemy?barbucha píše:Já myslím že se swapem budeš mít akorát problémy. Ten turbokit by bylo schůdnější řešení a možná i nakonec levnějšíLegalizace? Haha...

H22 to uz by bylo horsi pravda, ale jeden typek (Batakov) posadil do CRX 3.gen z puvodni 1,6 prave H22 z Accorda Type-R 212HP takze to takovej mega problem nebude.barbucha píše:Takovej H22 je docela velkej motor, myslíš že by se ti ho podařilo natolik položit, aby se nějak rozumně vešel? Nebo to dát za sedačkyZemi píše:Proc problemy?barbucha píše:Já myslím že se swapem budeš mít akorát problémy. Ten turbokit by bylo schůdnější řešení a možná i nakonec levnějšíLegalizace? Haha...

pšštMaya_Man píše:Ted de jeste o to jestli ti to neujede s naparavama a karoserii to nenecha na misteH22 je precijen trosku silnejsi motor na CRX.
To mas to samy jako kdyby si do motokary dal misto motoru ze sekacky motor z Feliny.
 
 K20A co je na ty fotce je silnejsi jak ten 2.2 z Prelude.Firearms píše:no ale na druhou stranu si vezmi, jak by to CRXko lítalo kdyby tam mělo ten motor z preludky ...
 Jedine z Accorda Type-R tam je taky 2.2, ale s vykonem 212HP...
 Jedine z Accorda Type-R tam je taky 2.2, ale s vykonem 212HP...
 
 moc pěkná dílnička..Zemi píše:pšštMaya_Man píše:Ted de jeste o to jestli ti to neujede s naparavama a karoserii to nenecha na misteH22 je precijen trosku silnejsi motor na CRX.
To mas to samy jako kdyby si do motokary dal misto motoru ze sekacky motor z Feliny.

