

Moderátor: Bohuš
JardaSpider píše:už se Landere těším na naše setkání na prvním kopci ikdyž v jiné kategorii, já zůstávám v N 1300, ale taky doufám že neprojde kat. do 1400 protože právě vylepšuju svojí 13ku a co se týká svodů tak je to tak asi lepší
Díky moc. No ty stavba swifta, to je z loňského roku, chystám se to trochu předělat, ale letošní přestavbu udržuji trochu v tajnosti, přeci jen v závoďákách už půjde o každý detail. Ty videa jsou super, takto aspoň můžu vidět, jak ty má auta jezdí i z venku. Na letošní sezonu plánuji, že budu mít ve Swiftu kameru v autě, takže budu zbírat i materiál přímo z trati.max.ps píše:2Lander: Bezva stránky, hlavně postup prací na swiftu a ty videa ze sprintů...
Jsi na ně asi malinko nasranej za ty čtrnáctistovky v Mkách.Anonymous píše:Na internetu se objevili stránky o tom, jak to chodí ve FMS, občanském sdružení, které chtělo být konkurentem FASu. Najdete je na adrese fms.wz.cz nebo fms.aktualne.cz Opravdu zajímavé počteníčko.
Lander
Hele, Landere, FAS není o moc schopnějšíAnonymous píše:2 max.ps: no bohužel to že se propozice začínají řešit a schválí se dva a půl měsíce před prvním závodem je ještě horší než od byrokracie FIA. Pokud se omezení svodů schválí, tak to je smůla.
Ale já to mám ještě horší, stavím 1,3ku závodní motor, ale co když se schválí, že budou 1,4ka kategorie??? Pak můžu hodit auto ze skály, protože stavím nekonkurence schopný motor, protože jaksi 2,5 měsíce před sezonou rozhodovat o objemech, to je síla....
Nevím co více k tomu napsat, do nedávna jsem se trochu podílel na FMS, ale protože jsem poukazoval na věci co se mi nelíbily, tak jsem byl "vyšoupnut". ˇ
Lander
má, protože to skončí tak že budete (teda FMS) vymejšlet stejný blbosti jako FAS. Jako třeba že F3000 musí mít kat a přitom ten motor je konstrukčně dělanej bez katu a nikde v EU se s F3000 kat nejede (ani na slovensku), ale Češi musej mít něco extra, teda FAS musí bejt za pánaboha... Takže se stalo, že se u nás na kopci objevila F3000 a po dvou závodej jí sejmuli s tím že vymysleli nové pravidko ze i formule musí mít kat... Takže lidi který chtějí v ČR na kopcích slyšet a vidět F3000 tak jí uvidí, ale pouze na ECCE, protože to není podnik MČR ale evropskej mistrák... a formule jsou z Itálie, a přitom by u nás min. jedna mohla taky jezdit. Jsou to HOVADA komunistický. (ups, už jsem klidnejAnonymous píše:Registrace? no uvidím
Jo jo, v dnešní době jsou už 14tky, já proti nim jako nejsem, ale to rozhodnutí nemůže přijít až teď. Pokud mám hájit své zájmy, tak jsem pro 14tky od sezony 2006.
A ty svody? Dle Fia jsou sériové svody v Nkách a Ačkách, takže také je to správně... avšak má se FMS přibližovat pravidlům FIA? Toť otázka
Lander
ale jak to čtu tak to u FMS nebude prča...Anonymous píše:Ale houby. Ty čtrnáctky mě netíží..... Horší je to, že ta nadupaná kategorie se roztrhla na M-1400 a H-1300. Takže o hovnu..... To vůbec nemá nic společného s objemem. Ty 14tky jsou krok správným směrem, ale je to proti jezdcům, protože ti trvali na 13tkách.
A proč na to tak kašlou? Protože ti dvá si hlídají svá koryta , aby ještě odčerpali co to jde.
Můžu ti ale s jistoutou řict, že FMS to letos neustojí. Utopí se ve sračkách a v tom jak dál budou FMS zadlužovat.
Například budou muset platit značky, a to jsou šílené částky, loni to zařizoval zadarmo Milan Schembera. Dělal i komentátora, letos už to bude muset dělat někdo jiný, atd atd atd. To samé i zasílání časů, to je totiž jeho software, takže pokud oni budou posílat časy na mobil pomocí jeho softwaru, tak je to trestný čin jak vyšitý.
Zkrátka budou na to jen sami dvá, Martin Nikorjak, hlavní technický komisař také na to kašle a nechce s těma dvěma mít něco společného.
A ještě když zredukovali závody na pouhých 6 víkendů, tak pokud jsi trošku pozorný, tak ti musí být jasné, že jedna trať, kterou pořád mají zařazenou v kalendáři, se stoprocentně nepojede))))
Zkrátka FMS jde do kytek, není to žádné občanské sdružení.
Lander