Boost controller+video
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Ten lehkej prokluz většinou dělají ti co mají silnější auta a normální pneu, na kterých by se start bez protočení těžko prováděl. Je to asi lepší varianta než se pokoušet o start bez protočení a přidusit přitom motor, což je hlavně u turba blbý a celá jízda je pak zkažená. Určitě taky záleží na tom jakou má kdo spojku. Jinak profíci na Drag gumách se vážně rozjíždějí skoro bez protočení.
Zadna pneumatika za zadnych podminek nema nejlepsi trakci s jakymkoliv procentem prokluzu. Pokud ta pneumatika ma prokluz, tak neprenasis 100% vykonu motoru do vozovky a ztracis na akceleraci. 500WHP auto s 20% prokluzem bude akcelerovat stejne jako 400WHP stejne vahy s 0% prokluzem. To neplati jen pri startu, ale treba i pri vyjezdu ze zatacek. Samozrejme, ze jezdit jen na hranici prokluzu a prenaset 100% vykonu motoru do vozovky je nejzadouci a idealni, ale ne vzdycky mozne, ale ten prokluz by mel vzdycky byt co nemensi - tak, aby se clovek neustale pohyboval okolo toho 100% vykonu motoru. Tim myslim, ze dodavka jen treba 95% vykonu motoru ma stejne vysledky jako dodavka 100% vykonu motoru + 5% prokluz. Golem je se proste drzet neustale okolo te 100% hranice a protacet ty pneumatiky jen velice minimalne - anebo lepe, vubec ne (protoze, samozrejme, ty pneumatiky pak dele vydrzi ) a drzet se jen o trochu pod tou hranici prokluzu a ztraty trakce.Šubi píše:mno uznávám...potřebuješ přenýst 100% výkonu.......Taboo píše:ET je vysledek kombinace vykonu do kol, trakce, vahy a ridicskytch shopnosti.Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp.....
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu?Pokud ten vuz ma problemy s trakci, bez ohledu na jeho vahu, tak mu slicks pomuzou. Obecne plati, ze kazda 0.1 sekunda 60-feet casu se odrazi v 0.2 sekundach konecneho ET. Mnohe silne RWD proto jezdi o 1 sekundu rychleji na slicks, nez na radialnich pneumatikach na ulici.Šubi píše:slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak praseNejlepsich hodnot nemuzes dosahnout s 20-30% prokluzem, protoze ztracis 20-30% vykonu motoru do kol. Nejlepsich hodnot dosahnes prenesenim 100% vykonu motoru pres pneumatiky do vozovky, coz znamena 0% prokluz.Šubi píše:jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci
ale silniční pneumatika má nej trakci s malym prokluzem......nemyslim start............teď myslim okresku (Evropskou)
IQ stylingem nenahradis.
Drift není na suchým asfaltu nikdy rychlejší. I WRC se poslední dobou snaží na kvalitních úsecích jet spíš okruhovým stylemŠubi píše:mno s některýma silnějšíma autama na silnici (zadokolkama) by se ti mohl hodit drift......tam už snad neni nutnej 0% prokluz?
Taboo udělej mi radost a dej mi jednou za pravdu
Jiste , v nekterych situacich je prokluz primo zadouci. Ono zalezi na tom, jestli se clovek diva na trakci vzhledem k prenosu vykonu motoru do vozovky a maximalni akceleraci anebo pouziti kontrolovaneho smyku k co nejrychlejsimu prujezdu zatackou. Samozrejme, ze v nekterych situacich ma drift sve vyhody a muze byt i rychlejsi nez typicky okruhovy styl, ale ve vetsine pripadu je drift povazovan jen za "necessary evil". Obecne by melo platit, ze pro nejrychlejsi prujezd zatackou by melo byt potreba stejneho vykonu do kol za dany "timeframe" - at uz dosahnuteho kontrolou akceleratoru bez ztraty trakce anebo zamernym snizenim trakce (a zamernym drzenim otacek motor v optimalnim spektru jeho maximalniho vykonu pro nasledovnou akceleraci) zatimco je dodrzovan optimalni apex. Ono proste zalezi na situaci, zadouciho vysledku, povrchu vozovky, jizdnich vlastnostech toho vozu, etc., takze se neda nijak obecne rict, co je "spravne" a co ne . Kdyby byl nekdo schopen postavit WRC vuz, ktery by mel stejnou trakci na snehu jako maji Formula 1 vozy na suchem asfaltu, tak bychom v zavodech na cas samozrejme asi moc driftovani nevideli...Šubi píše:mno s některýma silnějšíma autama na silnici (zadokolkama) by se ti mohl hodit drift......tam už snad neni nutnej 0% prokluz?
Taboo udělej mi radost a dej mi jednou za pravdu
IQ stylingem nenahradis.
To tak jak to vidím já... Ve WRC se na sněhu dosáhne určitá rychlost - většinou né malá a pak se jen zběsile snaží měnit směr toho pohybu a to ať už driftem či nikoliv, ale rychlost se v podstatě moc nezmění. Pak je asi drift v podstatě efektivní pro dosažení dobrého času. Další nesporný přínos driftu bude u takových zatáček kde by ti nestačil rejd kol na to aby jsi ji projel. Prostě je lepší to vzít smykem než se v zatáčce pokoušet o couvání a popojíždění než by se ti jí povedlo projet. Myslím si tedy že styl WRC je takový : rozjet co to dá a když už to jede jako kráva tak aby nespadl do škarpy tak se snaží všemožně vyhrabat do požadvaného směru. Nevím jestli to je tolik efektivní, ale efektní to rozhodně je! Jo a mimochodem, taky mne to bavíTaboo píše:Jiste , v nekterych situacich je prokluz primo zadouci. Ono zalezi na tom, jestli se clovek diva na trakci vzhledem k prenosu vykonu motoru do vozovky a maximalni akceleraci anebo pouziti kontrolovaneho smyku k co nejrychlejsimu prujezdu zatackou. Samozrejme, ze v nekterych situacich ma drift sve vyhody a muze byt i rychlejsi nez typicky okruhovy styl, ale ve vetsine pripadu je drift povazovan jen za "necessary evil". Obecne by melo platit, ze pro nejrychlejsi prujezd zatackou by melo byt potreba stejneho vykonu do kol za dany "timeframe" - at uz dosahnuteho kontrolou akceleratoru bez ztraty trakce anebo zamernym snizenim trakce (a zamernym drzenim otacek motor v optimalnim spektru jeho maximalniho vykonu pro nasledovnou akceleraci) zatimco je dodrzovan optimalni apex. Ono proste zalezi na situaci, zadouciho vysledku, povrchu vozovky, jizdnich vlastnostech toho vozu, etc., takze se neda nijak obecne rict, co je "spravne" a co ne . Kdyby byl nekdo schopen postavit WRC vuz, ktery by mel stejnou trakci na snehu jako maji Formula 1 vozy na suchem asfaltu, tak bychom v zavodech na cas samozrejme asi moc driftovani nevideli...Šubi píše:mno s některýma silnějšíma autama na silnici (zadokolkama) by se ti mohl hodit drift......tam už snad neni nutnej 0% prokluz?
Taboo udělej mi radost a dej mi jednou za pravdu
BTW: Jde to vůbec na suchém asfaltu s tím EVEM?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ne moc dobre . Rekl bych, ze to Evo je dokonce - diky jeho AWD trakci - anti-drift . Ja musim slapnout na brzdy, abych dostal ten nos dolu, nadlehcil zadni kola a poslal vice vykonu dozadu. I presto, ze to auto pujde bokem, tak je celkem nemozne odhadnout, kdy se to zase "uchyti" a jakmile se ty pneumatiky zase zakousnou, tak to auto ma samozrejme tendenci nasledovat ten smer, kterym jsou otoceny predni kola, coz mnohdy (po tom kontrolovanem smyku) neni proste tam, kam clovek chce v tom okamziku opravdu jet. Kdyz se ty pneumatiky znenadani zachyti kdyz ty predni kola smeruji ze zatacky ven, tak se to auto malem postavi na dve kola... Ten prechod z toho driftu do 100% trakce je u tech AWD na suchem asfaltu temer okamzity a neda se mit pod kontrolou tak, jako treba u RWD a cela ta vec vyzaduje velice dobre heel/toe braking skills (ktere se pak pouzivaji ale k opacnemu zameru).leon4x4 píše:BTW: Jde to vůbec na suchém asfaltu s tím EVEM?
IQ stylingem nenahradis.
to je pravda...proto potrebujes takovej vykon pri kterem se ti kola namaj sanci kousnout..
jak je to videt u staryho znamyho JUN SUPER LEMON EVO V: (btw 600 PS)
pro neznale:
http://www.speedworks.com.au/media/Movi ... Drift.mpeg
jak je to videt u staryho znamyho JUN SUPER LEMON EVO V: (btw 600 PS)
pro neznale:
http://www.speedworks.com.au/media/Movi ... Drift.mpeg
ja si myslim ze jo...pac kdyz mas premotorovano tak neni problem udrzet ty kola, byt je to 4kola porad v prokluzu...proste nedas jim sanci k tomu aby se kousli...Taboo píše:To nema vubec nic co delat s vykonem motoru.GeRoX píše:to je pravda...proto potrebujes takovej vykon pri kterem se ti kola namaj sanci kousnout..
...pri driftu jakykoliv "prehozeni" zadku auta "se dela" kousnutim gum...jakmile se kousnou te to preklopi a zase potrebujes vykon abys ty kola roztocil do prokluzu...
...je ovsem samozrejme mozny ze se pletu a delam to blbe...
...jak to vidis ty? dik...
Asi se pleteš. Keiichi ti zadriftí jak prd i s AE86kou a tam má 1,6L motor a maximum co z toho tahaj je cca 200-220koní..... a stačí to. Drift je o přenosu váhy a ne jen o výkonu i když pravdou je, že já to taky neumím zatím jinak než poslat to plynem ze zatáčky, ale není to žádné umění.GeRoX píše:ja si myslim ze jo...pac kdyz mas premotorovano tak neni problem udrzet ty kola, byt je to 4kola porad v prokluzu...proste nedas jim sanci k tomu aby se kousli...Taboo píše:To nema vubec nic co delat s vykonem motoru.GeRoX píše:to je pravda...proto potrebujes takovej vykon pri kterem se ti kola namaj sanci kousnout..
...pri driftu jakykoliv "prehozeni" zadku auta "se dela" kousnutim gum...jakmile se kousnou te to preklopi a zase potrebujes vykon abys ty kola roztocil do prokluzu...
...je ovsem samozrejme mozny ze se pletu a delam to blbe...
...jak to vidis ty? dik...
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nekdy je malej driftik celkem ucinnejbarbucha píše:Drift není na suchým asfaltu nikdy rychlejší. I WRC se poslední dobou snaží na kvalitních úsecích jet spíš okruhovým stylemŠubi píše:mno s některýma silnějšíma autama na silnici (zadokolkama) by se ti mohl hodit drift......tam už snad neni nutnej 0% prokluz?
Taboo udělej mi radost a dej mi jednou za pravdu
when I grow up, I want to be a racing driver
To možná jo, já nejsem závodník, tak nemůžu soudit. Já mluvil o takovým tom Japan driftu, kdy se musíš dopředu dívat bočním okýnkemsic píše:ale nekdy je malej driftik celkem ucinnejbarbucha píše:Drift není na suchým asfaltu nikdy rychlejší. I WRC se poslední dobou snaží na kvalitních úsecích jet spíš okruhovým stylemŠubi píše:mno s některýma silnějšíma autama na silnici (zadokolkama) by se ti mohl hodit drift......tam už snad neni nutnej 0% prokluz?
Taboo udělej mi radost a dej mi jednou za pravdu
Takže něco jako :barbucha píše:To možná jo, já nejsem závodník, tak nemůžu soudit. Já mluvil o takovým tom Japan driftu, kdy se musíš dopředu dívat bočním okýnkemsic píše:ale nekdy je malej driftik celkem ucinnejbarbucha píše: Drift není na suchým asfaltu nikdy rychlejší. I WRC se poslední dobou snaží na kvalitních úsecích jet spíš okruhovým stylem
Power Slide ...... jako rychlé vyjetí ze zatáčky s mírným vybočením zádi.
Drift ..... Dveřma napřed ať to stojí co to stojí hlavně když jde bokem.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ja som sa toto riesil na nejakom anglickom fore a bolo mi povedane ze:leon4x4 píše: Takže něco jako :
Power Slide ...... jako rychlé vyjetí ze zatáčky s mírným vybočením zádi.
Drift ..... Dveřma napřed ať to stojí co to stojí hlavně když jde bokem.
powerslide je speci drift pri ktorom doslo k vyboceniu zadku kvoli nadmernemu vykonu na zadnych kolesach. drift je napr cez rucku, prudkym ubratim plynu pri predokolke, prenosom hmotnosti zo strany na stranu......
Tak porovnejte jak dupou králící mně http://www.mkiv.cz/_video/supra_test.mpg
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasan komplet dvoulamelovka carbon od EXEDY jen 11Kg, ale máš slyšet jak to zvoní když se vyšlápne spojka. TO za mnou bude na každým srazu chodit hejno kokotků a budou se mně ptát co se posralo a pak jak o mně loni psali že s tím neumím jezdit budou psát že to mám rozhašenýZemi píše:Tak to je nechutny................... co na to lamela? Uz mas zrejme tu carbon ne...
Nojo, znalec ví znalec ocení a ti ostatní mi to stejně nestihnou říct , páč už budu v cíli
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
jo tak tohle mi strýýt včera ukazoval sem si málem uchcal ten zvuk kua
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Vsiml jsem si... Jsem si rikal: Snad ji brzo nespali kdyz prokluzuje...street.racer píše:JonnY: Prave ze kupodivu tahle spojka neni ani tezke, ma dokonce i prokluz Novejsi technologie dela divy, na EVO6 ktera tam byla je 2lamela Rallyart a to je nekompromisni spojka typu ON/OFF
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848