Tak si na to dejte vypinac a odpojujte jen kdyz potrebujete
Jinak ECU ma svoje "tovarni mapy" ktere slouzi k urceni davky paliva v dany okamzik ... do urciteho uhlu otevreni klapky vyuziva ECU taky signalu z labda sondy ke korekci mnozstvi paliva a tyto korigovane hodnoty se dal ukaladaji do pracovni pameti aby se posleze stali temi vychozimi mapami

... uff
Teoreticky pokud se odpoji lambda a ECU by to mela poznat, tak by mela jednotka jet pouze podle tech ulozenych map nebo podle tech tovarni (nevim) ... takze v samotnem provozu by nemel byt problem provoz bez lambdy ... pokud zapojena lambda koriguje tovarni mapy smerek ke snizeni snizeni pomeru F/A pak by bez labdy byl pomer F/A vissi => v urcitych podminkach vissi vykon => vissi spotreba ...
tohle je jen moje uvaha na zaklade poznatku o funkci ECU
Nicmene nekdo z praxe by to mohl presne objasnit

(vime o koho jde)