Zase ten filtr: Kterej je nej?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Kterej filtr je nej?

K&N
54
45%
Green
21
18%
JR
3
3%
BMC
5
4%
Pipercross
5
4%
FK
2
2%
Eufab
5
4%
Raceland
3
3%
Noname
0
Žádná hlasování
Všechny jsou stejný
22
18%
 
Celkem hlasů: 120

Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Zase ten filtr: Kterej je nej?

Příspěvek od Wheelman »

Tak je to tu zase, tohle téma už je pro někoho asi otravný, ale uvažuji o koupi sport. filtru, proto mě zajímá která značka-neznačka je podle vás nejlepší, myslim hlavně svym výkonem??

A ještě by mě zajímalo co si myslíte o cold air intake, myslim hlavně tý trubce, jestli je to dobrý nebo ne, někdo říka že to je na nic, že v tom vznikaj turbolence, někdo že je to super, někdo že je to super ale když se to zahřeje tak je to horší než plast atd....
S tim zahřátim něco pravdy asi bude, ale napadlo mě omotat to třeba tou tepelně izolační páskou!

Co vy na to??
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ach jo.

Já mám GREEN, ale je celkem jedno, co koupíš - hlavně aby to výkonově stačilo Tvýmu motoru a byl to kvalitní výrobek...

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

ja si taky myslim ze to je jedno )nesmi to bejt samo nakej totalni kepl)

ja mam K&N ale jenom proto ze jsem ho sehnal za litr jinak bych asi skoncil u J&R
Touran BMM

Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 575
Registrován: 30 bře 2004 11:58
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Jó tak to se někdo má co :)

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

Ivane, vidis? KN vede :lol:

Taky ho mam, tak jsem zahlasoval, ale podle me je uplne jedno, jakej tam das, hlavne ze tam bude 8)

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Vidím :cry:

Tacmud

Příspěvek od Tacmud »

no jedno to urcite neni, nake rozdily budou, ale nikdo tu nevi jake, nicmene mam KN => hlas KN :lol:

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

To se tu řeší pořád dokola. Pokud koupíš cokoli ať už od KN, JR, Green, tak prostě nemůžeš udělat chybu... :lol: Pokud půjdeš do NONAME, tak riskuješ protože Ti nikdo nezaručí, z čeho jsou vlastně udělány a tím pádem může být propustnost menší než u značkovejch, ale taky myslím, že to neplatí u všech NONAME. Najdou se i dobré kousky, jen u nich neplatíš za značku 8) Ale jak poznat dobrej NONAME od špatného, to už Ti neporadím. To se musí vyzkoušet....
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

a nebo bude mit zase propustnost az moc velkou a vodvelas si vahu vzduchu
Touran BMM

Uživatelský avatar
GEORGE
Příspěvky: 644
Registrován: 12 kvě 2004 11:52
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od GEORGE »

K&N :?:
Teď otázka jestli myslíš nejdražší, nebo nejlepší. :lol:
Naposledy upravil(a) GEORGE dne 23 čer 2004 16:19, celkem upraveno 1 x.
Opel Corsa B 1,5TD

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Příspěvky: 1548
Registrován: 19 kvě 2004 01:44
Bydliště: Teplice, ČR Kontakt: 777280206
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SpeedyS4 »

ja mam noname :) a je to v pohode akorat nemam poradnej privod vzduchu
http://www.racingforum.cz
http://www.teplice-tuning.cz

Subaru Impreza WRX STI 02 - 300PS

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Já myslim že u našich aut je to celkem jedno, znát je to až u těch motorů co maj pořádný stádo pod kapotou. Každá úprava motoru přídá výkon v %, takže když je u auta co má 100k rozdíl +-1ps tak je to vlastně celkem jedno, ale pokud už je to auto co má třeba 500ps a už je tam rozdíl třeba těch +-5 koní, tak už je o čem uvažovat. Já mam noname a plánuju do budoucna jinej. Asi raceland nebo nevim. Uvažuju totiž o tom že bych měl to sání protáhnout kousek dál od motoru a přivést k tomu pořádně vzduch........ Ale náporák stojí 6500 :cry:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

Pravě mi přišel emil od kamaráda. Byl na měření výkonu. V serii má 105 kW/6400 ot. . Po úpravě ( přidání laděného konce výfuku a kitu sání ) jsou hodnoty výkonu na 115kW/6760 ot. Vůz je Nissan Sunny 2.0GT. Docela mě ten výsledek překvapil,ale proti tomu se nedá opravdu nic říci... mám i jeho výkonové grafy .. Tak že je nesporné, že i tyto ,dle mě základní úpravy ( filtr a konec výfuku ) výkon přidávají a to docela znatelně... :)
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

A nezáleží náhodou taky na tom kolik mu do auta při tom měření hnali vzduchu? Tehdá bylo ve slovenskym autotuningu jak chtěli upravovat filcku tu nejslabší myslim 40kw nebo kolik ta omezená levná série měla a protože jim tam při měření hnali hrozně vzduchu naměřilo to asi 53kw jeslti se nepletu.............
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

Je jasné, že tam byl fukéř.. to je standartní výbava při měření ... bez dodávky vzduchu by to nemělo cenu.. když jedeš, tak Ti tam jde taky vzduch .. :D
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Uživatelský avatar
amogh
Příspěvky: 5563
Registrován: 19 úno 2004 15:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od amogh »

taky jde o tok kolik by mu namerili v serii, to ze ma v technicaku 105 muze klidne znamenat ze ma 110 a nebo taky jenom 100
Touran BMM

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Záleží na danym typu, ne na značce. Hlavně aby byl bavlněnej (molitanový jsou na hov*o). Já mam noname a je super... 8)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Já mam green konus a sem v cajku 8)

Uživatelský avatar
jarin
Příspěvky: 698
Registrován: 16 bře 2004 14:20
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarin »

já zatím nemůžu nějak hodnotit, ale mám objednanej od Greenu, ale jenom vložku. Tak jsem zvědavej jestli to bude mít lepší tah. :driver: Chtěl jsem taky konus, ale nechce se mi nějak přivádět studenej vzduch, a jako Speedy to mít nechci :( :lol: :lol:

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

jarin píše:já zatím nemůžu nějak hodnotit, ale mám objednanej od Greenu, ale jenom vložku. Tak jsem zvědavej jestli to bude mít lepší tah. :driver: Chtěl jsem taky konus, ale nechce se mi nějak přivádět studenej vzduch, a jako Speedy to mít nechci :( :lol: :lol:
Speedy bude mít radost že se ho někdo taky zastal :lol:

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

mam takovej dotaz, kouknete na obrazek, ja jsem vyhral tady v soutezi uni filtr, kuzelovej ale mam jen takovej rovnej, je schovanej pod tim deklem, no a kdyz bych nasadil ten novej kuzelovej tam jak jsem to zakrouzkoval tak se mne to porudeni vzduchu snad jeste zhrosi ne, pac tam nebude ten kus plastu co to vede k motoru, pls poradtte
Přílohy
filtr.jpg
filtr.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1729 x
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Ono je celkom suma jaky si kupis filter. Ak to nebude nejaky smejd co prepusta aj muchy....
Podla mojho je naj kupit originalny filter a cold air intake.... A pravidelne filter menit....

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

JonnY píše:Ono je celkom suma jaky si kupis filter. Ak to nebude nejaky smejd co prepusta aj muchy....
Podla mojho je naj kupit originalny filter a cold air intake.... A pravidelne filter menit....
hmm, cold air intake za 4k, prida to prd, upravy motoru uz jsem zabalil ale kdyz jsem ten filtr vyhral tak proc ne :lol:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

... nasazovat konus na místo,které si zakrožkoval je dle mého blbost...měl by si sundat celou soustavu filtru stávajícího a místo ní dát cold ait intake. Já to tak mám,ale krom větší hlučnosti to výkon nepřidalo a tak se budu vracet k továrnímu boxu plus vložka od GREEN ( neříkám,že je lepší než KN,ale prostě se mi více zamlouvá ;-) ,možná stejně vyhraje BMC ;- )).
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

V TM byl zajímavej test všechno měřený na brzdě. Nejlíp z toho vyšel kit od Simoty a K&N.y No a já mam kombinaci těhle dvou :lol:
Sání simota a filtr K&N. Já kdyby teď kupoval zase filtr tak buď K&N nebo BMC. Nic jinýho asi
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

Ritchma píše:V TM byl zajímavej test všechno měřený na brzdě. Nejlíp z toho vyšel kit od Simoty a K&N.y No a já mam kombinaci těhle dvou :lol:
Sání simota a filtr K&N. Já kdyby teď kupoval zase filtr tak buď K&N nebo BMC. Nic jinýho asi
to je sice pekny ale ja se ptal jak to tam mam nasadit :?:
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... sundej celej AIR BOX a tam by měla být klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.
Naposledy upravil(a) Eddie dne 30 kvě 2005 10:51, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

Eddie píše:.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... dundej celej AIR BOX a tam by měla bát klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.
no a tu rouru mam vzut nebo vyrobit z ceho?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Já mám filtr simota racing,doporučili mi ho lidi co jezděj autokros,že ho dost používaj na bugynách.....Sem max spokojenej!!!!!
V lancii je zatim jen vložka K&N od předchozího majitele,jakmile vyhodim váhu vzduchu pude namontovat konus a hádejte jaký značky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Eddie
Příspěvky: 335
Registrován: 09 bře 2004 16:50
Bydliště: Ústí n.L.,Rudná u Prahy,Beroun, Praha

Příspěvek od Eddie »

.. no já bych radši koupil KIT přímo na tvé auto. Tím konusem můžeš klidně přijít o koně i krouťák popř. se krouťák přesune jinam. Základ je odstínit konus od motoru a dostat k němu chladný vzduch z venku. Jinak to ani nemontuj. Já jí mám z hliníku (asi ;-) ). V tvém případě bych spíše prodal konus a koupil vložku do AIR BOXu.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem ;-) )

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“