Zase ten filtr: Kterej je nej?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Zase ten filtr: Kterej je nej?
Tak je to tu zase, tohle téma už je pro někoho asi otravný, ale uvažuji o koupi sport. filtru, proto mě zajímá která značka-neznačka je podle vás nejlepší, myslim hlavně svym výkonem??
A ještě by mě zajímalo co si myslíte o cold air intake, myslim hlavně tý trubce, jestli je to dobrý nebo ne, někdo říka že to je na nic, že v tom vznikaj turbolence, někdo že je to super, někdo že je to super ale když se to zahřeje tak je to horší než plast atd....
S tim zahřátim něco pravdy asi bude, ale napadlo mě omotat to třeba tou tepelně izolační páskou!
Co vy na to??
A ještě by mě zajímalo co si myslíte o cold air intake, myslim hlavně tý trubce, jestli je to dobrý nebo ne, někdo říka že to je na nic, že v tom vznikaj turbolence, někdo že je to super, někdo že je to super ale když se to zahřeje tak je to horší než plast atd....
S tim zahřátim něco pravdy asi bude, ale napadlo mě omotat to třeba tou tepelně izolační páskou!
Co vy na to??
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==
To se tu řeší pořád dokola. Pokud koupíš cokoli ať už od KN, JR, Green, tak prostě nemůžeš udělat chybu...
Pokud půjdeš do NONAME, tak riskuješ protože Ti nikdo nezaručí, z čeho jsou vlastně udělány a tím pádem může být propustnost menší než u značkovejch, ale taky myslím, že to neplatí u všech NONAME. Najdou se i dobré kousky, jen u nich neplatíš za značku
Ale jak poznat dobrej NONAME od špatného, to už Ti neporadím. To se musí vyzkoušet....


Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)

Já myslim že u našich aut je to celkem jedno, znát je to až u těch motorů co maj pořádný stádo pod kapotou. Každá úprava motoru přídá výkon v %, takže když je u auta co má 100k rozdíl +-1ps tak je to vlastně celkem jedno, ale pokud už je to auto co má třeba 500ps a už je tam rozdíl třeba těch +-5 koní, tak už je o čem uvažovat. Já mam noname a plánuju do budoucna jinej. Asi raceland nebo nevim. Uvažuju totiž o tom že bych měl to sání protáhnout kousek dál od motoru a přivést k tomu pořádně vzduch........ Ale náporák stojí 6500 

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
Pravě mi přišel emil od kamaráda. Byl na měření výkonu. V serii má 105 kW/6400 ot. . Po úpravě ( přidání laděného konce výfuku a kitu sání ) jsou hodnoty výkonu na 115kW/6760 ot. Vůz je Nissan Sunny 2.0GT. Docela mě ten výsledek překvapil,ale proti tomu se nedá opravdu nic říci... mám i jeho výkonové grafy .. Tak že je nesporné, že i tyto ,dle mě základní úpravy ( filtr a konec výfuku ) výkon přidávají a to docela znatelně... 

Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)

A nezáleží náhodou taky na tom kolik mu do auta při tom měření hnali vzduchu? Tehdá bylo ve slovenskym autotuningu jak chtěli upravovat filcku tu nejslabší myslim 40kw nebo kolik ta omezená levná série měla a protože jim tam při měření hnali hrozně vzduchu naměřilo to asi 53kw jeslti se nepletu.............
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
mam takovej dotaz, kouknete na obrazek, ja jsem vyhral tady v soutezi uni filtr, kuzelovej ale mam jen takovej rovnej, je schovanej pod tim deklem, no a kdyz bych nasadil ten novej kuzelovej tam jak jsem to zakrouzkoval tak se mne to porudeni vzduchu snad jeste zhrosi ne, pac tam nebude ten kus plastu co to vede k motoru, pls poradtte
- Přílohy
-
- filtr.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 2239 x
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
hmm, cold air intake za 4k, prida to prd, upravy motoru uz jsem zabalil ale kdyz jsem ten filtr vyhral tak proc neJonnY píše:Ono je celkom suma jaky si kupis filter. Ak to nebude nejaky smejd co prepusta aj muchy....
Podla mojho je naj kupit originalny filter a cold air intake.... A pravidelne filter menit....

Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
... nasazovat konus na místo,které si zakrožkoval je dle mého blbost...měl by si sundat celou soustavu filtru stávajícího a místo ní dát cold ait intake. Já to tak mám,ale krom větší hlučnosti to výkon nepřidalo a tak se budu vracet k továrnímu boxu plus vložka od GREEN ( neříkám,že je lepší než KN,ale prostě se mi více zamlouvá
,možná stejně vyhraje BMC ;- )).

Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)

to je sice pekny ale ja se ptal jak to tam mam nasaditRitchma píše:V TM byl zajímavej test všechno měřený na brzdě. Nejlíp z toho vyšel kit od Simoty a K&N.y No a já mam kombinaci těhle dvou![]()
Sání simota a filtr K&N. Já kdyby teď kupoval zase filtr tak buď K&N nebo BMC. Nic jinýho asi

Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... sundej celej AIR BOX a tam by měla být klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.
Naposledy upravil(a) Eddie dne 30 kvě 2005 10:51, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)

no a tu rouru mam vzut nebo vyrobit z ceho?Eddie píše:.. sem ti to psal. Nemůžeš ho nasadit na AIR BOX. Tady se prostě toho moc vymyslet nedá.... dundej celej AIR BOX a tam by měla bát klapka. Na ní nasaď rouru,která povede někam co nejdále od motoru a až na ní dej konus.
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Já mám filtr simota racing,doporučili mi ho lidi co jezděj autokros,že ho dost používaj na bugynách.....Sem max spokojenej!!!!!
V lancii je zatim jen vložka K&N od předchozího majitele,jakmile vyhodim váhu vzduchu pude namontovat konus a hádejte jaký značky.....
V lancii je zatim jen vložka K&N od předchozího majitele,jakmile vyhodim váhu vzduchu pude namontovat konus a hádejte jaký značky.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
.. no já bych radši koupil KIT přímo na tvé auto. Tím konusem můžeš klidně přijít o koně i krouťák popř. se krouťák přesune jinam. Základ je odstínit konus od motoru a dostat k němu chladný vzduch z venku. Jinak to ani nemontuj. Já jí mám z hliníku (asi
). V tvém případě bych spíše prodal konus a koupil vložku do AIR BOXu.

Honda Civic 1.4iS, 90PS (66kw), Výfuk Laser,0-100 km/h 10,8s (ale asi s jiným řidičem
)
