Rozpěrná tyč
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- LuckyR
- Příspěvky: 2621
- Registrován: 09 čer 2005 22:34
- Bydliště: Teď už Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Rozpěrná tyč
Chtěl bych se zeptat, k čemu vlastně slouží rozpěrná tyč u motoru v kufru?
Španělští hřebci zemřeli..teď jezdím na německých konících
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Jak říkaj ostatní. Já jí měl bohužel v autě jenom den a nemoh sem jí ozkoušet, takže nevim jejstli je to znát, ale v autoutningu jak popisujou ty úpravy na svých autech, tak tam psali že když si je dal do felície (přední i zadní), tak to bylo prej hodně znát 

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Nedávno jsem jí dal do motoru a je to opravdu znát. Auto chodí mnohem ochotněji do zatáček a konečně se nekroutí jak noční pracovnice u tyče. U Felicie je ten rozdíl opravdu markantní. S rozpěrnou tyčí v kufru zatím žádné zkušenosti nemám.
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
To je pravda. A co ty? Ty jí tam nemáš?Ivan píše:Jak píšou kluci, má to řadu výhod!
Nebezpečné je jen to, že když schytáš náraz z boku, tak nemáš zdeformovanou jen stranu nárazu, ale díky rozpěře i stranu druhou
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
Zadní rozpěra je přece jen hlavně pro auta co už jezdí ostřeji a určitě nebude tak znát jako přední. Jde o tom, že vzadu poskytuje rozporu střecha auta, kdežto vepředu je to nad blatníkama "otevřený". Co sem si například nechal dělat geometrii u Fáčka, tak je to auto po těch letech vepředu vysloveně zborcený směrem dovnitř. Není to nijak hrozný, ale odráží to fakt, že karoserie není tak tuhá jak by člověk myslel.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Čéče, kup si nějakou knížku kde je podrobně popsána teorie - princip funkce motoru, druhy odpružení podvozku, apod. To se ti vyplatí, páč pak už tady nebudeš znova za blba s otázkou typu "jak pomůže rozpěra otáčkám motoru"LuckyR píše:A jak se to projeví na jízdních vlastnostech, a jak to může pomoct moturu aby šel líp do otáček?

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
-motor do zatáčekCharlitoCZ píše:kladivo
tys to blbě přečetl, tam nebylo do otáček, ale zatáček...


-ak tam aj do zatáček bolo, tak potom to ale zmenil na do otáček (asi sa mu to zdalo viac pravdepodobne)

inak asi by sme uz mali prestat, LuckyR sa musi citit dost blbo, ked tu vsetci takto kydame.....

- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Mosťa píše:Nedávno jsem jí dal do motoru a je to opravdu znát. Auto chodí mnohem ochotněji do zatáček a konečně se nekroutí jak noční pracovnice u tyče. U Felicie je ten rozdíl opravdu markantní. S rozpěrnou tyčí v kufru zatím žádné zkušenosti nemám.


www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
- Martin IV.
- Příspěvky: 157
- Registrován: 06 črc 2004 23:30
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Martin IV.
- Příspěvky: 157
- Registrován: 06 črc 2004 23:30
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
rozperna tyc tio pomuze vzdy....i kdyz je auto jiz zkroucene a pujde tam nasadit tak to bude vzdy +Tratos píše:Ahoj,
a jak je to s montáží rozpěrné tyče do staršího auta? Řekněme stáří tak 10let a víc. Je možné že je karoserie už tak zkroucená že by dodatečná montáž přinesla víc škody než užitku?
T.
VW PASSAT B5
Já si to už právě přesně nepamatuju ale někde jsem slyšel že někdo dával tyč na starší auto a po nějaký době mu prasklo přední sklo nebo se zkřížila kapota jak najednou karoserie nemohla "pracovat". Mno ale to právě je informace jedna babka povídala tak proto se ptámFiesta píše:rozperna tyc tio pomuze vzdy....i kdyz je auto jiz zkroucene a pujde tam nasadit tak to bude vzdy +

To je teda asi spíš už smůla třeba by se to stalo i bez tyče.... hmm.
Ford Probe 2.5l