Vzduchové podvozky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
trapnej argument, ale co treba v minulym TM ta s14ka na drifty, taky mel airride...zalezi na tom co je to za kvalitu, je jasny ze kdyz vezmes mechy z karosy a pridelas na ne kompresor z autolednicky tak to bude shit
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Sami tam uznali,že to není nejvhodnější volba na závodění,chtěli exkluzivní auto,ne výsledkyMike Mad píše:trapnej argument, ale co treba v minulym TM ta s14ka na drifty, taky mel airride...zalezi na tom co je to za kvalitu, je jasny ze kdyz vezmes mechy z karosy a pridelas na ne kompresor z autolednicky tak to bude shit

Tohle nevykecáš

- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Ku*wa chlape, teď sis naběhl!!! Moc bych za to nedal, že Tatra 815 Dakar, aneb závodní auto Karla Lopraise. Ono dost Tatrovek jezdí na vzduchových podvozcích...No_name píše:Už jsi viděl závodní auto se vzduchem místo tlumičů a pružin?Mike Mad píše:nejak nechapu proc je vzduchovy podvozek ve Stajlynku???
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
Ještě dotaz a co když se stane, že se ty kompresory podělají. U tý verze s tlakovou nádobou je to jasný, ale ta Oktávka má smůlu. To je 1 kompresor na přední nápravu a druhej na zadní ??? Myslím si, že to musí nepříjemně poskakovat při přejíždení retardérů a větších nerovností. U citroušů je to tak, že si to přepouští tlak při změně výšky nápravy a snaží se mít předek i zadek ve stejné výšc. Když přejíždíš větší nerovnost tak to nepoznáš, protože auto je pořát v rovině. Kdežto tadyhle se musí asi pěkně naklánět co???
Frantíci to maj u Citroušků vymakaný
To byste nevěřili jak se auto může při 80km/h rozkejvat ze strany na stranu, když má super měkký odpružení. Experimentoval jsem na BX s převrtáním koulí. 



- MDS
- Příspěvky: 29
- Registrován: 26 kvě 2005 22:57
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
SHAGY: to si deláš sradnu, že to prodáváš, já to ještě ani neviděl :o(
Jinak, jsem se vrátil s autem z dovolené, s podvozkem mam najeto cca 8.000km a bez jediného problému, auto jsem mohl pořádně naložit a přifukovat, tím jsem mohl auto pořádně naložit,aníchž bych se bál, že budu škrtat něčím o zem. Fakt toho nelituju a můžu všem jen doporučit.
TRABI: Citroen je úplně někde jinde, kámoš má BX a pořád jen problémy, já, když nechci, tak nemusim třeba 14 dní dofukovat a auto drží nahoře, ale Citroen spadne přes noc na zem, když praskne hydraulika u Citroena,tak je to celkem katastrofa, kdež to tady to prostě jen foukne.
Jinak, jsem se vrátil s autem z dovolené, s podvozkem mam najeto cca 8.000km a bez jediného problému, auto jsem mohl pořádně naložit a přifukovat, tím jsem mohl auto pořádně naložit,aníchž bych se bál, že budu škrtat něčím o zem. Fakt toho nelituju a můžu všem jen doporučit.
TRABI: Citroen je úplně někde jinde, kámoš má BX a pořád jen problémy, já, když nechci, tak nemusim třeba 14 dní dofukovat a auto drží nahoře, ale Citroen spadne přes noc na zem, když praskne hydraulika u Citroena,tak je to celkem katastrofa, kdež to tady to prostě jen foukne.

Tak to tady pročítám a vypadá to hodně zajímavě. Začínám o tom vážně uvažovat, hlavně po tom, co jsem včera při najíždění do garáže nalomil práh.
Bylo by dobré, kdyby majitelé psali své zkušenosti. Zatím slyším samou chválu.
Asi budu muset napsat maila, potřebuju zjistit více informací.

Asi budu muset napsat maila, potřebuju zjistit více informací.

Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;