Felicia 1,3Mpi kompresor

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

MarauderZ28 píše:
eric píše:Kompresor mas dobry pro "rodinny" auto, provot mesto atd, ma prakticky rovny nastup,zadny nic+kop u turba
hehe tak takovou píčovinu sem už hodně dlouho nečetl, máš tam ještě něco pro zasmání "tunere" ??? :lol: :lol: :lol:
sem se te dotkl ze :hlazeni
kompresor je zavisly na otackach motoru,nebo opet rikam picovinu? kompresor nebude nikdy efektivnejsi nez turbo nebo mi ukaz motor na ktery das kompresor a ma vyssi vykon/kroutak nez s turbem

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

reagoval sem na tohle - Kompresor mas dobry pro "rodinny" auto, provot mesto atd - takže moje Camaro, desítky Corvette, Mustangů a Viperů jsou důkazem rodinných aut dobrejch leda tak pro město. M.j. kompresory se montujou i na Integry, S2000 a NSX ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

eric píše:
MarauderZ28 píše:
eric píše:Kompresor mas dobry pro "rodinny" auto, provot mesto atd, ma prakticky rovny nastup,zadny nic+kop u turba
hehe tak takovou píčovinu sem už hodně dlouho nečetl, máš tam ještě něco pro zasmání "tunere" ??? :lol: :lol: :lol:
sem se te dotkl ze :hlazeni
kompresor je zavisly na otackach motoru,nebo opet rikam picovinu? kompresor nebude nikdy efektivnejsi nez turbo nebo mi ukaz motor na ktery das kompresor a ma vyssi vykon/kroutak nez s turbem
Je to fakt píčovina, motor s kompresorem bude mít vyšší spotřebu než turbomotor, protože pokud to budeš mít opravdu tak, aby ti kompresor tahal hned od volnoběhu, tak tam bude trvale cpát větší než normální množství vzduchu, tím pádem by se mělo nadávkovat i víc paliva. S turbomotorem můžeš jezdit naprosto v pohodě pod spínacíma otáčkama a turbo ti bude v sání fungovat jen jako větráček :D To je pak ten rozdíl jestli se Suprou pojedeš za deset litrů nebo za šestnáct pod plynem.

Každopádně tu Feldu s kompresorem pak teda chci vidět - jak dlouho vydrží motor v jednom kuse, kolik toho najezdí a jakej to bude mít výkon. To za předpokladu že to fakt někdo zkusí :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

a co jsem psal,ze je turbo efektivnejsi jak kompresor.Tim ze ti turbo zenou vyfukovy plyny to mas skoro zadarmo.Ale u felicie bude pro prevazne mestsky provoz lepsi kompresor,stojim si za tim,ze ma rovnomerny prubeh nastubu,tudiz bude prijemnejsi.
Kompresor je znat na spotrebe,hodne,ale jeho zastavba vyjde levneji a je jednodussi <- To je odpoved i pro tebe maraudere, Camaro,Viper a podobny auta jsou akorat hodne obemu a hovno vykonu,tim nechci rict,ze sou spatny

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

eric píše:To je odpoved i pro tebe maraudere, Camaro,Viper a podobny auta jsou akorat hodne obemu a hovno vykonu,tim nechci rict,ze sou spatny
ono nebude rozdiel napr v zivotnosti motoru?
a napriklad hennessey roby vipera 800 s Twin turbo (850hp) a dava nanho "Limited 2 Year Warranty"
poznas nejaky ostry 4valec na ktory ti po zvyseni vykonu o 70% daju dva roky zaruku? :D

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

JonnY píše:
eric píše:To je odpoved i pro tebe maraudere, Camaro,Viper a podobny auta jsou akorat hodne obemu a hovno vykonu,tim nechci rict,ze sou spatny
ono nebude rozdiel napr v zivotnosti motoru?
a napriklad hennessey roby vipera 800 s Twin turbo (850hp) a dava nanho "Limited 2 Year Warranty"
poznas nejaky ostry 4valec na ktory ti po zvyseni vykonu o 70% daju dva roky zaruku? :D
Staci nastrelit cenu upravy takovou, aby se to i tak vyplatilo na to davat zaruku :)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

eric píše:a co jsem psal,ze je turbo efektivnejsi jak kompresor.Tim ze ti turbo zenou vyfukovy plyny to mas skoro zadarmo.Ale u felicie bude pro prevazne mestsky provoz lepsi kompresor,stojim si za tim,ze ma rovnomerny prubeh nastubu,tudiz bude prijemnejsi.
Kompresor je znat na spotrebe,hodne,ale jeho zastavba vyjde levneji a je jednodussi <- To je odpoved i pro tebe maraudere, Camaro,Viper a podobny auta jsou akorat hodne obemu a hovno vykonu,tim nechci rict,ze sou spatny
takže Corvette co má v základu 400 HP + 150 HP s kompresorem je hovno výkon ... nestuduješ nějakou hereckou školu obor komik/ bavič ?
jinak samozřejmě i kompresor lze nainstalovat tak aby se spínal při určitějch otáčkách viz. Street Racerova Celica ....

a ke spotřebě, jezdil sem delší dobu s G60 a nevím, že by měla nějakou šílenou spotřebu v porovnání s turbo 1,8 motorama ...

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Ta Celica vypina kompressor pouze pri ubrani plynu..
Jinak kompressor tahne uplne od spoda a na suchu to neustale hrabe...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

to bude asi tím, že to je použitelný jen do rodinejch aut na městskej provoz ...

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Anonymous píše:to bude asi tím, že to je použitelný jen do rodinejch aut na městskej provoz ...
Ses zase chytrej vid maraudere,aspon prihlasit se doufam umis.No obcas.To ze se ti nelibi co rikam je pouze tvuj problem,pokud potkas camaro s turbem tak mu muzes zamavat i s celym svym kompresorem :D
@jen do rodinejch aut na městskej provoz - uz mi fakt neser,byly tam uvozovky :x

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

JonnY píše:
eric píše:To je odpoved i pro tebe maraudere, Camaro,Viper a podobny auta jsou akorat hodne obemu a hovno vykonu,tim nechci rict,ze sou spatny
ono nebude rozdiel napr v zivotnosti motoru?
a napriklad hennessey roby vipera 800 s Twin turbo (850hp) a dava nanho "Limited 2 Year Warranty"
poznas nejaky ostry 4valec na ktory ti po zvyseni vykonu o 70% daju dva roky zaruku? :D
A byla tu rec o zivotnosti?asi sem spatne cetl.Bavime se tu o felicii ktera ma dany objem 1,3
A hele co slysim, twin turbo, zadny twin compressor :lol:
Naposledy upravil(a) eric dne 11 črc 2005 18:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Anonymous píše:takže Corvette co má v základu 400 HP + 150 HP s kompresorem je hovno výkon ...
Nebavim se o corvette ale o felicii

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

bohužel sem mimo práci na jiným PC kde zlobí přihlašování tak se uklidni bobánku ....

kraviny jsi tu začal psát Ty - keci o tom, že kompresor je do rodinnejch aut a na použití do města - prostě výsměch, blbosti někoho kdo do toho absolutně nevidí. Když jsi s tím neuspěl začal si házet plky o vysoký spotřebě - což není taky 100% pravda a nakonec hemzy o tom, že Corvette a Viper nemaj výkon. Drž se svejch 1,x motorů, ale pls dál nemudruj nic o tom nevíš a seš leda tak trapnej :))) ...

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Anonymous píše:bohužel sem mimo práci na jiným PC kde zlobí přihlašování tak se uklidni bobánku ....

kraviny jsi tu začal psát Ty - keci o tom, že kompresor je do rodinnejch aut a na použití do města - prostě výsměch, blbosti někoho kdo do toho absolutně nevidí. Když jsi s tím neuspěl začal si házet plky o vysoký spotřebě - což není taky 100% pravda a nakonec hemzy o tom, že Corvette a Viper nemaj výkon. Drž se svejch 1,x motorů, ale pls dál nemudruj nic o tom nevíš a seš leda tak trapnej :))) ...
Ty ses trapnej,
-uvozovky ti nic nerikaj
-mas me za kokota,ja tebe uz taky
-spotreba v praxi je u kompresora vyssi nez u turba
-corvette a viper maj vykon,ale s turbem jiste vyssi nez kompresorem, ukaz mi kde sem napsal ze nemaji vykon co,schvalne, na svuj obem nicmoc,celkove maj

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

Vis co,cucej si svuj kompresor v rodinnym aute a me dej svatej pokoj,je videt ze vis o cem pises,navic kdyz ti dojdou argumenty tak akorat prekrucujes.Jeste ze te neznam osobne,ale lidi jako si ty sou bohuzel na svete mraky :( Timto s tebou koncim debatu o hovne

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

jinak Camara v turbu existujou, je jich teda minimum a výkonově se nikterak nelišej od kompresorovejch verzí to jen pro to až zas tady budeš dělat vševěda že budu mávat Camaru v turbu ...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

překrucuješ leda tak Ty, narozdíl od tebe znám kompresor a jeho funkci naprosto dokonale, narozdíl od Tebe znám US auta jak s kompresorem tak bez a tak i s turbem a nechytračím tady jako Ty ...
Ano jinak máš pravdu nejvýkonější US auto s legalstreet označením je Camaro quad turbo má 2200 HP, každopádně je víc postavenejch Camar s kompresorem s výkonem nad 800 HP (převážně s karburátorama) než Camar s turbem.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Maraudere... Jakmile se nekdo dotkne tvych vymrdanych USA karek tak jsi hned udelanej... :) Jen curacek muze argumentovat s > "Drž se svejch 1,x motorů"...

A clovece... Tady vidis ze nejsilnejsi Camaro je Quad-Turbo a ne Quad-kompressor... :)

Klidne me posli do prdele a povez mi jakej jsem ricer. :) Po tom co jsi tu predvedl... mavani
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

lidi, nehadejte se.......

preco sa na V8 pouzivaju prakticky vyhradne kompresory a nie turba?
aj dragstre maju kompresory, a tam ide o max vykon nie?
pokial viem, tak kompresor tlaci max okolo 1-1.2 baru. nebude to nahodov niecim takym, ze ma sice mensi tlak, ale vecsiu 'hltnost' (proste kolko prenese vzduchu za cas...)?

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

JonnY píše:lidi, nehadejte se.......

preco sa na V8 pouzivaju prakticky vyhradne kompresory a nie turba?
aj dragstre maju kompresory, a tam ide o max vykon nie?
pokial viem, tak kompresor tlaci max okolo 1-1.2 baru. nebude to nahodov niecim takym, ze ma sice mensi tlak, ale vecsiu 'hltnost' (proste kolko prenese vzduchu za cas...)?
Rekl bych ze Turbo je spis pro vyssi otacky (neni to pravidlo) a V-eights maj max. vykon/torque v nizkejch proto kompressor. :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

On tady má snad někdo pocit, že 2 bary v motoru je malej tlak... cecece. Ad dragstery - pochopitelně že na ně lupnou kompresor, protože je žádoucí, aby to ládovalo vzduch už od okamžiku kdy se to "auto" začne rozjíždět.

Jo a zástavba kompresoru je teoreticky snadnější po mechanické stránce. Stačí natáhnout řemen pro pohon a trubky na vzduch a je vystaráno. Turbo vyžaduje zapojení přívodu a odvodu oleje, některý turba navíc přívod a odvod vody, spolu s tím by tam měl taky být olejovej chladič, jsou nutný jiný svody apod. U obou modifikací by taky samozřejmě mělo následovat seřízení poměru vzduch/benzín a podobný serepetičky co s tím souvisí. Je to poněkud zjednodušený, ale zhruba je to tak.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Programovatelna ECU te v ani jednom pripade zkratka nemine ...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Zemi píše:Programovatelna ECU te v ani jednom pripade zkratka nemine ...
Leda by na tom měl jeden nebo Webery :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Beaver píše:
Zemi píše:Programovatelna ECU te v ani jednom pripade zkratka nemine ...
Leda by na tom měl jeden nebo Webery :D
jj samozrejme taky moznost...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

na Tebe Zemi nebudu reagovat - myslím si svý a mrdej si s kým chceš ...

To aby si ten chytráček Eric držel svejch motorů je pravda neb ničemu jinýmu po tom co tu předvedl nerozumí. Koukám, že aniž bych cokoli řekl na Hondy Zemi je už rudej vzteky - to chce klid nebo Ti prdne žilka v hlavě ...

Eric - tu vyblil několik naprosto jasnejch píčovin, ale je to v pohodě neb má Hondu viď ? Nemám absolutně nic proti turbu, ani malooběmovým motorům, ale sorry nebudu držet hubu když tu nějakej mechanik-technik-amatér píše očividný hovadiny když mu je vyvrátím napíše další hovadinu a pak další a další, ale to milej Zemi přehlídne neb frajer má Hondu tak se ho zastanu i kdyby tvrdil, že ve dne je tma ... Poslední dobou fakt nemám absolutně náladu na TF chodit ani psát neb je to stejně putna. Plkejte si tady svoje hovadiny - co víc podporujte se v nich. Rád si přečtu posty od lidí který něčemu rozuměj Taboo, Street, Leon, Adam nebo i Beavera, ale zbytek je plevel o ničem .... (tím nekamenuju členy, ktrý nemaj tolik znalostí čtou a rozumě se ptaj, ale idioty - sorry jinak se to napsat nedá typu Eric apod. jsou pro tyhle lidi spíš velký mínus neb ty jejich demagogie pak bohužel rozšiřujou dál)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Beaver i některý výkonný kompresory mail oil line příkladně Vortech, nicméně tenhle typ kompresoru je spíš podobnej turbu (nemyslím pohon) než třeba G-éčku co má Corrado ...
třeba tenhle, ale to je vcelku brutalitka pro 1200 HP a 30 PSI http://www.vortechsuperchargers.com/pro ... -trim.html
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 14 črc 2005 15:47, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

mistr sveta se vratil z vyletu...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Můžu Tě o něco poprosit - nereaguju na Tebe tak to samý aplikuj na mě buď tak hodnej ...
Jenom poslední věc by mě zajímala proč se nevýjádříš k problematice techniky která se rozebírá v tomhle postu ? Nebo máš jen neuvěřitelný nutkání se nasrat do každýho postu, sice napsan OT jako prase, ale hlavně, že tam jsi ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Mej se. mavani
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

sláva ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“