B18c1 alebo B18c5
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
B18c1 alebo B18c5
Su tieto dva motory konstrukcne rovnake???
a ktory z nich sa oplati dat do honda civic coupe 5gen.
kolko by stalo napasovanie do toho auta.alebo tam sadne bez problemou?
elektronika,prevodovka je uz druha vec,ale ci netreba prerabat uchytenia motora.dik.
a ktory z nich sa oplati dat do honda civic coupe 5gen.
kolko by stalo napasovanie do toho auta.alebo tam sadne bez problemou?
elektronika,prevodovka je uz druha vec,ale ci netreba prerabat uchytenia motora.dik.
-
Návštěvník
Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a ta prevodovka pasuje na oba motory?Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Pasovat by mely pac C5 je vylepsena C1 to da smysl.2Bera píše:a ta prevodovka pasuje na oba motory?Anonymous píše:Ty bloky jsou konstrukcne stejne, ale hlavy jsou rozdilne (a pouzivaji i jine rozvodove remeny). Ten GSR C1 je levnejsi, ale sedne bez problemu, u toho Type-R C5 se musi vymenit cela wiring harness, protoze pracuje s OBD-2 ECU. Pokud pouzijes ten C1 v EG Civic, nekolik dratu (zejmena pro controlu VTEC systemu) by nemuselo byt stejnych, ale to neni problem zmenit. Samozrejme, s tim motorem taky musis obdrzet i ECU, Y80 prevodovku, uchyceni motoru, napravy, radici paku a radici tyce. Samozrejme taky exhaust header, intake a dalsi komponenty - jako exhaust, etc. Ten C1/C5 swap sam o sobe neni ale nijak slozity.
B18C1

B18C5

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pri tej K20A sa neoplati prevodovku co je knej?alebo su rovnake s tou c5?Zemi píše:K20A je uplne nekde jinde... Tam uz je rozvod i-VTEC... Jinak prevodovku bych doporucil samo z TypeR (nevim presne oznaceni)... Cena se lisi, ale komplet by se dal kolem 4000$... Mozna Taboo by ti mohl neco doporucit...
a ta cena je motor+prevodovka+ecu+*+*+*+*+*=cca4000$?
-
Návštěvník
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda...2Bera píše:Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli sratZemi píše:Urcite K20A.Anonymous píše: a teraz ktory je lepsi?Z integry type R alebo z toho 2litra.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Mozno iba S2ooo,by robila problemy.Zemi píše:No s EG a motorem K20A bys mel bejt schopnej zajet 12,xx takze pohoda...2Bera píše:Tak to ked sa vsetko nahodi z K20A do coupe tak to musi ist 300.este pre oko male turbo a vsetky auta v okoly by isli sratZemi píše: Urcite K20A..
Dvoulitry tady v CR se na tebe nechytaj ani nahodou...
dat tam mensie turbo a mozes mu ukazat
A ktore je lepsie kupit. EJ 1/2?
Hallo,niekto kdo ma coupe 5gen.Americku alebo nasu verziu.
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
EJ = EK se slabym motorem...2Bera píše:No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
Alebo sa omyl?
Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no dobre.ale tych max 100kg rozdiel brutalne dynamike jazdy neubere.aj tak to bude cestny killerZemi píše:EJ = EK se slabym motorem...2Bera píše:No dobre.A preco nie do EJ???To su skoro rovnake len to je coupe.Zemi píše:Hele EG je nejlepsi na tenhle swap (92-95)...
Alebo sa omyl?
Ja mam radsi EG kastli ktera vazi min... Nejlepe vsak ED CRX.
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
fajn,ale rozdiel tam budem citit seriovy 100hp/125 podla verzie a 200hp je rozdiel.a vlezie to tak isto do EJ jak do EG,len je to tazsie.ale tak ci tak potrapis zopar autZemi píše:100kg je hodne moc.
ale aj tak coupe je best
-
Návštěvník
Anonymous píše:Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupeZemi píše:Coupe je divnyyyy...Hatch rule...
aj tak sa vtom budem prevazat len ja.
nedej se
a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ja sa nedam!!!A just to bude COUPE 5gen.xenon04 píše:Anonymous píše:Mne sa paci.kazdy ma svoj vkus.ale bral by som aj crx,ale vysvetli fotrovcom ze chces 15rocne auto,aj ked to bude z mojich penazi.staci ked pocuvam ze chcem coupeZemi píše:Coupe je divnyyyy...Hatch rule...
aj tak sa vtom budem prevazat len ja.
![]()
![]()
nedej se3Dček je po silnicích mraky...
a to počkej až si vlezeš dozadu... tam je mííísta... obzvlášť, když odsuneš přední sedla, to se tam daj dělat sestavy
+ daka 1.8-cka
este tak polroka a uz bude v garazi
aky je rozdiel medzi EJ1 a EJ2.okrem motora?Je tam este daky rozdiel?Ktory je lepsi?
EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc
a k tomu pořádný brzdy
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víc
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
- 2Bera
- Příspěvky: 99
- Registrován: 24 čer 2005 22:49
- Bydliště: Tomasov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak potom aj cena EJ1 bude vyssia jak EJ2.xenon04 píše:EJ2 je 1.5 101koní
EJ1 je vtec 1.6 125koní, krom motoru bude mít i kotouče vzadu
špatně se shání... já když hledal pro sebe našel sem jenom jedno EJ1 s automatickou převodovkou
pak tam bude ještě váhovej rozdíl cca 70kg
výbavou uvnitř se lišit nebudou... EJ2 je buď 1.5i nebo LSi -to je komplet v ele a má jiný čalounění
kterej je lepší? kdybych měl tenkrát na výběr šel bych do EJ1![]()
těch 100koní nejede zle, ale chtělo by to víca k tomu pořádný brzdy
tie brzdy som pocul ze stoja za hovno.
no uvidim co zozeniem.raz za tyzden co davaju ponuku u nas v avize,vacsinou 150.000Skk.ktovie v jakom stave.
oplati sa pozret v bazari?
