240SX nebo 200SX?? jaký je rozdíl?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

Taboo píše:EthaN,
1) Nenech se zmast ignoranci pozeru, kteri vi o te 200SX/240SX platforme sice ho*no, ale radi si zato hraji na rado-by experty.
2) Ten AWS 240SX s HICAS je velice vzacny a vybaven taky ABS a LSD.
3) I presto, ze se ten zadni "rack" da velice snadno odpojit a i uplne odstranit, pro mnohe lidi, kteri se zucastnuji zavodu v autocrossu a na okruzich, je naopak velice zadouci. Ten vuz se v zadnem pripade nechova nijak "neprirozene". Nenech si proste namluvit, ze ten HICAS je nejak "spatny", nezadouci anebo neco, co se "musi" anebo "by se melo" okamzite odstranit. I prvni Evo, Galant VR4, Skyline anebo Mitsu 3000GT VR4 maji AWS - a ne proto, aby se s tim lepe parkovalo.
4) To, ze je ten HICAS nejak poruchovy a "casto tece", je naprosta blbost.
5) Ten 240SX je velice spolehlive auto s temer 50/50 distribuci vahy a velice (struktualne) silnym motorem. V jeho N/A podobe je jeho potencial limitovan stejne, jako kazdy jiny N/A motor. Pokud se ti nekdo proto bude snazit tvrdit, ze ten N/A motor toho 240SX je na ho*no, vsechny Hondy jsou na ho*no taky.
6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.

hele clovece diky za info..potesil si me..ja sem rikal ze na tu 240ku jsou az moc pesimisticti.jednak to auto nechci na kazdoranni sprinty ale taky na jezdeni ktery me kazdotydenni generalni udrzbou nezruinuje..kdyz vidim co dokazou udelat s EG5ky za stvury tak se o potencial nebojim..takze dik za podporu ;) akorat musim hned vyndat omezovac :)
:D

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:zajímavý je to, že CRX za 60 je perla a SX 240 střep ...
Kdo to napsal? :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

EthaN píše:
Taboo píše:EthaN,
1) Nenech se zmast ignoranci pozeru, kteri vi o te 200SX/240SX platforme sice ho*no, ale radi si zato hraji na rado-by experty.
2) Ten AWS 240SX s HICAS je velice vzacny a vybaven taky ABS a LSD.
3) I presto, ze se ten zadni "rack" da velice snadno odpojit a i uplne odstranit, pro mnohe lidi, kteri se zucastnuji zavodu v autocrossu a na okruzich, je naopak velice zadouci. Ten vuz se v zadnem pripade nechova nijak "neprirozene". Nenech si proste namluvit, ze ten HICAS je nejak "spatny", nezadouci anebo neco, co se "musi" anebo "by se melo" okamzite odstranit. I prvni Evo, Galant VR4, Skyline anebo Mitsu 3000GT VR4 maji AWS - a ne proto, aby se s tim lepe parkovalo.
4) To, ze je ten HICAS nejak poruchovy a "casto tece", je naprosta blbost.
5) Ten 240SX je velice spolehlive auto s temer 50/50 distribuci vahy a velice (struktualne) silnym motorem. V jeho N/A podobe je jeho potencial limitovan stejne, jako kazdy jiny N/A motor. Pokud se ti nekdo proto bude snazit tvrdit, ze ten N/A motor toho 240SX je na ho*no, vsechny Hondy jsou na ho*no taky.
6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.

hele clovece diky za info..potesil si me..ja sem rikal ze na tu 240ku jsou az moc pesimisticti.jednak to auto nechci na kazdoranni sprinty ale taky na jezdeni ktery me kazdotydenni generalni udrzbou nezruinuje..kdyz vidim co dokazou udelat s EG5ky za stvury tak se o potencial nebojim..takze dik za podporu ;) akorat musim hned vyndat omezovac :)
Jaky EG5ky? :? Myslis Civica? Ten taky nevazi 1200kg...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

no a co jako?ja nemluvim o vlastnostech na silnici ale o vykonu na brzde...
:D

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Taboo píše:6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.
promiň ale říct, že swap na se20det nebo turbokit eíní tak nákladné, když každá z těchto uprav vyjde na 1,5 násobek pořizovací ceny auta mi přijde hodně divný ... zvlášť když Ethan namá peníze na o 1/3 dražší auto, kde to už je v základu
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

EthaN píše:no a co jako?ja nemluvim o vlastnostech na silnici ale o vykonu na brzde...
O jaky motorizaci vubec mluvis? Pokud te vzrusilo video Civica EG5 ktere melo 802koni na kolech tak sorry, ale v tom pripade ti neni pomoci... :( Ale to je jen pokud jsi mel na mysli zrovna to video/pripad... :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Martin_534 píše:
Taboo píše:6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.
promiň ale říct, že swap na se20det nebo turbokit eíní tak nákladné, když každá z těchto uprav vyjde na 1,5 násobek pořizovací ceny auta mi přijde hodně divný ... zvlášť když Ethan namá peníze na o 1/3 dražší auto, kde to už je v základu
Do nekonecna tu nekomu vysvetlovat ze CR neni USA je unavujici... :wink: Mas naprostou pravdu Martine...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

EthaN píše:no a co jako?ja nemluvim o vlastnostech na silnici ale o vykonu na brzde...
jenže to co se počítá neni výkon na brzdě, ale vlastnosti na silnici, to ale nic nemění na tom, že bych nákupní košík od honda nechtěl :lol:
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Martin_534 píše:
EthaN píše:no a co jako?ja nemluvim o vlastnostech na silnici ale o vykonu na brzde...
jenže to co se počítá neni výkon na brzdě, ale vlastnosti na silnici, to ale nic nemění na tom, že bych nákupní košík od honda nechtěl :lol:
Nakupni kosik... Tim myslis Hondu Jazz nebo Civica e-VTEC? :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

paneboze fakt zakomplexovany zatrrvzeli tuneri...
na silnici jsou hlavni vlastnosti a opak sem nikdy nerek martine.rek sem co z toho dokazali udelat za stvyru VYKONOVE!!! a nemam na mysli tu 800konovou..ta musi mit zivotnost asi jako turbo u 200sx :)...a to ze v tuhle chvili nemuzu mit drazsi auto neznamena to ze pak nebudu mt prachy na upravy zase ze me prestan delat socu bud tak hodnej..jako obcas je to vase chovani vuci jinem dost povyseny jestli se vam nezda..jestli po koupi budu nebo nebudu mit na upravu ti muze bejt jedno tak si me az tak do huby brat nemusis..diky ..sory uz si me fakt vytocil...
:D

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

EthaN píše:paneboze fakt zakomplexovany zatrrvzeli tuneri...
na silnici jsou hlavni vlastnosti a opak sem nikdy nerek martine.rek sem co z toho dokazali udelat za stvyru VYKONOVE!!! a nemam na mysli tu 800konovou..ta musi mit zivotnost asi jako turbo u 200sx :)...a to ze v tuhle chvili nemuzu mit drazsi auto neznamena to ze pak nebudu mt prachy na upravy zase ze me prestan delat socu bud tak hodnej..jako obcas je to vase chovani vuci jinem dost povyseny jestli se vam nezda..jestli po koupi budu nebo nebudu mit na upravu ti muze bejt jedno tak si me az tak do huby brat nemusis..diky ..sory uz si me fakt vytocil...
já z tebe socku nedělám, jenom mi připadá nesmyslný koupit si auto o měsíc dřív jenom proto aby do něj pak nacpal o XXX tisíc víc a dostal se na parametry auta, který můžeš koupit rovnou v základu.
ale jak sem už jednou řek, pro tebe bude 240sx ideální, jenom pak musíš počítat s podstatně většíma investicema za každýho získanýho koně navíc. vem si kolik jenom na pojistce zaplatíš za rok víc a přitom budeš mít nižší výkon
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
bitmapbrother
Příspěvky: 44
Registrován: 30 lis 2004 12:07
Bydliště: Vysocina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bitmapbrother »

Ja bych se te 240 nebal. Nicmene s tim, ze na to tady v nasich podminkach nekdy napasujes turbo radsi zapomen, swap je stejne nepravdepodobny. Ale tech 150-170 koniku by ti melo na nase silnice bohate stacit, obzvlast pokud je to tvoje prvni silnejsi auto.
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:17, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

200SX je u nás sice dost,ale s ca18det,nikoli s sr20det,takže je to zhruba jak říkáš,nicméně za tyhle peníze už si přes původní cenu auta.
Já nemám nic proti tomu aby sis koupil 240SX,pro mě za mě kup si třeba vrtulník :D Pro běžný provoz bude určitě vhodnější a trvanlivější,nicméně myslím že většina z nás Ti jí nechtěla vymluvit kvůli tomu že by to bylo špatný auto,ale proto,že z ca18det jsou v našich podmínkách ty koně prostě levnější.Tím chci říct že většina lidí se Ti snažila poradit dobře,já to aspoň tak pochopil,nicméně je to Tvoje soutěž.
Jako auto pro běžný ježdění-240,ale já si kupoval auto pro prdel,z kterýho budu mít když to klapne 300PS aniž by mě to zruinovalo,doufám. :)

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Taboo píše:
Martin_534 píše:
Taboo píše:6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.
promiň ale říct, že swap na se20det nebo turbokit eíní tak nákladné, když každá z těchto uprav vyjde na 1,5 násobek pořizovací ceny auta mi přijde hodně divný ... zvlášť když Ethan namá peníze na o 1/3 dražší auto, kde to už je v základu
SR20DET se da sehnat v USA pod $2000 a vzhledem k tomu, ze tady lidi tvrdi, ze ty 200SX u vas stoji na kazdem rohu, tak by ty motory u vas mely stat jeste min. Co se tyka turbokitu, ten je k mani za nejakych $2700, ale soucasne i s tim, co by kazdy s 200SX koupil drive anebo pozdeji - jako treba air filter, vetsi injectory, vetsi turbo, trubky a dokonce i vetsi fuel rail a $300 Greddy e-Manage, ktera je v tom kitu pro ten 240SX uz naprogramovana. Ten KA24DE s tovarnimi vnitrnimi komponenty je s tim turbokitem spolehlive schopen dodat 225HP jen pri 6 psi - a to bez intercooleru, coz neni spatne jako zaklad pro pozdejsi dalsi upravy, jelikoz bez dalsi vymeny turba se s tim da jit pozdeji az do nejakych 460HP.
240SX s turbokitem proste v zadnem pripade neodpovida tovarni 200SX. I kdyby se nekdo rozhodl dat na ten 240SX turbo bez pouziti nejakeho hotoveho turbo kitu, ten turbo manifold se da koupit za $300 - a vsechno ostatni potrebne - jako turbo, injectory, trubky, etc. se da sehnat i u vas.
Těch s13 je tady relativně dost, ale S14 už tak moc ne a když už nějaká na vrakáči leží tak buď už je bez motoru nebo je už ten motor po smrti. Ten SR20DET není zrovna v ČR běžně dostupný a levný :(
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no a i kdyby bylo dost tak je jich 90% motorově před smrtí nebo po smrti - po tom co sem se jako doslechl od Houskaře :o)

Nevím co řešíte za 60 000 může mít Camaro I-ROC Z, bude mít náhon na prdel 225 HP základ dá se to pohodově dostat na 290 HP a to furt jen atmosféra - případně kompresor (to už je za dost peněz)

ne joke to jen aby řeč nestála :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Taboo - nemáš ještě bráchu co by pro změnu dělal do amerik ? někoho jako ty, ale ve "svý lize" bych jako nutně potřeboval :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

tak sem se vratil z prahy..byl sem se mrknout na tohle
link:http://www.auto-diskont.cz/web/card.php?id=1439

takze asi tak-nekdo neumi prepocitavat Mile na KM.ma to najeto 102tis MIl coze je nakych 160tis km,praskly predni sklo v rohu-cara az nahoru..po bouracce na boku..spatne slicovany na jedny strane to sedi vic nez na druhy u kapoty.prohnily prahy a nosniky,naboje pro tlumice sou taky prohnily takze bych vlit do diry a tlumic by mi vyjel skrz kapotu.cely strouchnively,do kufru teklo,netahlo to .kdyz sem to seslap na podlahu tak to nudne vyjelo jinak nic.zvuk bud deravej nebo vyndanej tlumic pac mi to rvalo usi,spojka tvrda jak svine..no vostrej vrak :)
:D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hele já vydražil Zorrovi 200SX na ebay.de za 30 000,- a super stav jen si musel sehnat papíry ....

tady je nějaká ta fotka http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?r ... e=0&show=0
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

no hezkej ale prave..ja nevim jak sehnat ty papiry..co sem koukal tak moc lidi je neprodava :)..v nemecku je taky aut jak svine za dobry ceny jenze prej sou pak problemy pri prihlasovani u prestavby atd..
:D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

s tím sem se nikdy ještě nesetkal, že by mi někdo dělal trable s přestavbou ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

na druhou stranu ale kuouješ auto který si ani neviděl :-( a na fotce jsou všechny hezký, ale je pravda, že hynek tam koupil taky moc pěkný auto za 900e, vyměnil turbo, šály a jak jezdí :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

EthaN
Příspěvky: 58
Registrován: 13 bře 2005 12:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EthaN »

no asi tak...na pohled ta 240ka vypada krasne a kdyz sem otevrel kapotu tak to bylo strasny :( lituju toho kdo tomu naleti :)
:D

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

no Zorrouš snad nemusel nic pak udělal převodovku pokud se nemýlím ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha no tak to je naprosto super, jinak porting hlav sem si chtěl udělat sám neb pochybuju, že v čr je NC technologie co by to zvládla. Četl jsem, že se to dá zvládnout ručně třeba Dremmelem (malá vysokootáčková bruska do ruky) protože teda slícování hlav vs blok je mega prasečina klidně 1,5 mm přesahy prej se obkreslí lihovkou těsnění a co je navíc tak se odbrousí a vyhladí směrem do hlavy k dříku ventilů
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha takže to spíš jen slícuju jak koukám, jinak ono nechat si udělat ten porting hlav je co sem koukal docela nákladná věc a není to o moc levnější než koupit performance heads od Edelbrocku třeba ty maj pak i větší ventily apod ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 srp 2014 07:18, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Re: 240SX nebo 200SX?? jaký je rozdíl?

Příspěvek od milosh »

Delam inventuru TF a myslim ze tady mame temata ktery si zaslouzi byt na prvnich strankach a ne nekde na 50-ty :)
Toto je jedno z nich.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“