Taboo píše:EthaN,
1) Nenech se zmast ignoranci pozeru, kteri vi o te 200SX/240SX platforme sice ho*no, ale radi si zato hraji na rado-by experty.
2) Ten AWS 240SX s HICAS je velice vzacny a vybaven taky ABS a LSD.
3) I presto, ze se ten zadni "rack" da velice snadno odpojit a i uplne odstranit, pro mnohe lidi, kteri se zucastnuji zavodu v autocrossu a na okruzich, je naopak velice zadouci. Ten vuz se v zadnem pripade nechova nijak "neprirozene". Nenech si proste namluvit, ze ten HICAS je nejak "spatny", nezadouci anebo neco, co se "musi" anebo "by se melo" okamzite odstranit. I prvni Evo, Galant VR4, Skyline anebo Mitsu 3000GT VR4 maji AWS - a ne proto, aby se s tim lepe parkovalo.
4) To, ze je ten HICAS nejak poruchovy a "casto tece", je naprosta blbost.
5) Ten 240SX je velice spolehlive auto s temer 50/50 distribuci vahy a velice (struktualne) silnym motorem. V jeho N/A podobe je jeho potencial limitovan stejne, jako kazdy jiny N/A motor. Pokud se ti nekdo proto bude snazit tvrdit, ze ten N/A motor toho 240SX je na ho*no, vsechny Hondy jsou na ho*no taky.
6) Dat na ten 240SX turbo anebo delat i cely SR20DET swap neni tak nakladne, jak mnozi lidi tady mylne tvrdi a kazdopadne ne neco, co kazdy zakonite musi udelat hned zitra. I presto, ze i z toho N/A motoru se da uvolnit nekolik koni pomoci Fidanza flywheel, elektrickeho fenu, S&S 4-1 header a JWT ECU, tak se zatim muzes soustredit na podvozek.
hele clovece diky za info..potesil si me..ja sem rikal ze na tu 240ku jsou az moc pesimisticti.jednak to auto nechci na kazdoranni sprinty ale taky na jezdeni ktery me kazdotydenni generalni udrzbou nezruinuje..kdyz vidim co dokazou udelat s EG5ky za stvury tak se o potencial nebojim..takze dik za podporu

