Lama dotaz Snížený pružiny co sem si objednal už sou na autě. Ale teď je to ještě vyšší než předtím. Předpokládam, že by si to mělo sednout. Ale je možný, že by ty původní origo pružiny byly tolik unavený? Jestli si to nesedne tak z toho budu mít teréňáka
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
PaJaS píše:Lama dotaz Snížený pružiny co sem si objednal už sou na autě. Ale teď je to ještě vyšší než předtím. Předpokládam, že by si to mělo sednout. Ale je možný, že by ty původní origo pružiny byly tolik unavený? Jestli si to nesedne tak z toho budu mít teréňáka
Myslím že chvilku to sedat bude, konec konců jak dlouho ležely rozvinutý v krabici... Origo pružiny únavou časem změknou, takže to taky klesne, ale pokud nejsou prasklý, tak by to tak dramatický být nemělo. Já měl z Favorita nějakej čas off-road když se na něj daly nový tlumiče.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beaver píše:Myslím že chvilku to sedat bude, konec konců jak dlouho ležely rozvinutý v krabici... Origo pružiny únavou časem změknou, takže to taky klesne, ale pokud nejsou prasklý, tak by to tak dramatický být nemělo. Já měl z Favorita nějakej čas off-road když se na něj daly nový tlumiče.
Podle papírů co u toho byly cca měsíc. Takže říkáš, že toho snížení bych se i nakonec mohl dočkat? Já doufam že jo, takhle to vypadá děsně
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
Beaver píše:Myslím že chvilku to sedat bude, konec konců jak dlouho ležely rozvinutý v krabici... Origo pružiny únavou časem změknou, takže to taky klesne, ale pokud nejsou prasklý, tak by to tak dramatický být nemělo. Já měl z Favorita nějakej čas off-road když se na něj daly nový tlumiče.
Podle papírů co u toho byly cca měsíc. Takže říkáš, že toho snížení bych se i nakonec mohl dočkat? Já doufam že jo, takhle to vypadá děsně
Určitě, když tak to za měsíc reklamuješ
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ehm, potřeboval bych v něčem ujistit. Progresivní pružiny jsou ty co mají na jednom konci několik závitů zhuštěných a ty další závity pak od sebe mají větší odstup?
Myslim tim takovéhle pružiny. Nebo můžou vypadat i jinak?
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
Mosťa: a můžou vypadat i jinak nebo vždycky budou vypadat tak jako na tom obrázku? S těma pružinama na zakázku to byl z mojí strany asi hodně velkej omyl, tak abych pak nebyl za blba až se začnu něčim ohánět
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
PaJaS píše:Mosťa: a můžou vypadat i jinak nebo vždycky budou vypadat tak jako na tom obrázku? S těma pružinama na zakázku to byl z mojí strany asi hodně velkej omyl, tak abych pak nebyl za blba až se začnu něčim ohánět
Jo jo, jsou to progresky.. tzn.. nemají stejný způsob vynutí a můžou mít taky rozdílnou šířku "drátu". Origo pružiny co jsem měl na corse byly progresivní. Ty snížený BOBINGER co tam teď mám už nejsou... čoveče nevím jestli ti to klesne - takovej odborník zase nejsem každopádně mě napadá, jestli když ty pružiny jsou na zakázku, nejsou dělaný na spec. tlumiče, kde maj třeba jinak uchycený držáky pružin...
Nic si z toho nedělej.. sníženejch favoritů už jezdí..ty zase všechno projedeš... - vim blbej vtip, ale nic jinýho zatím nezmůžeš než si dělat srandu.. prostě chvíli počkej, jestli ti to neklesne a pak to začni řešit... ale já pochybuju, že ti to po měsíci klesne o několik centimentrů...
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
Byly dělaný přímo na fáčko a normálně jdou použít s origo tlumičema. Rozhodně nejsou navinutý tak jako na tom obrázku. Takže i když sem byl ujišťovanej, že jsou progresivní tak evidentně asi nebudou To bych i přežil. Ale po namontování je to auto místo o -35 mm nižší o cca +30 mm vyšší. Už je tam mam přez týden a ani se to nehlo o fous dolu. Je to sice tvrdší, ale zase tim jak je to vyšší tak mi přijde, že se mi to víc naklání a docela dost to houpe
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
PaJaS píše:Byly dělaný přímo na fáčko a normálně jdou použít s origo tlumičema. Rozhodně nejsou navinutý tak jako na tom obrázku. Takže i když sem byl ujišťovanej, že jsou progresivní tak evidentně asi nebudou To bych i přežil. Ale po namontování je to auto místo o -35 mm nižší o cca +30 mm vyšší. Už je tam mam přez týden a ani se to nehlo o fous dolu. Je to sice tvrdší, ale zase tim jak je to vyšší tak mi přijde, že se mi to víc naklání a docela dost to houpe
to je celkem logický.... no já jak jsem dal podvozek na auto tak to sedlo hned - ale byl jetej... To že nemáš progresivní, to by ani tak nevadilo... spíš vadí to, že je to vejš... Tak to zkus nějak pořešit, s tím, kdo ti je prodal....
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
Už se to řeší Vypadá to, že se tak trochu stala chybička a já jezdim s něčim co sem si neobjednal Takže budu doufat, že se to vyřeší ke konečný spokojenosti všech
Škoda Favorit 135 LS - minulost Ford Focus 2.0i Trend - přítomnost
PaJaS píše:Už se to řeší Vypadá to, že se tak trochu stala chybička a já jezdim s něčim co sem si neobjednal Takže budu doufat, že se to vyřeší ke konečný spokojenosti všech
No vidíš, nakonec se to k dobrému obrátí..
Dej sem pak fotky ať vidíme jak to vypadá...
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
Kdo vi, kde a za kolik snizeni podvozku Logana - maj to Nemci, ale vod ELIA si to fakt za ty desny prachy nenecham delat....desnej vopruz.....nebo tam narvat jen jiny tlumi a pruzinky???