LADENY VYFUK???
LADENY VYFUK???
VYBRAT BUD-TCC NEBO LAITYNG NEBO WM-KM-EX???
WM jsem koupil na www.tuningshop.cz ale prej nekde v Mlady Boleslavi maj ceny o par stovek nizsi, jen nevim presne nazev toho shopu :-/
na tuningshop.cz nejsou ty ktere hledam.
Od ZEMIho jsem dostal tento odkaz na WM: http://www.newsound.nl/wh/mufflers.htm
Jedna se my o tyto dva:
CARBON MUFFLERS
-------------------------------------------------------------
WH-0401
Carbon look 102mm round
price € 99,00 ex vat

WH-0404
Carbon silver look with removable damper
price € 99,00 ex vat

Od ZEMIho jsem dostal tento odkaz na WM: http://www.newsound.nl/wh/mufflers.htm
Jedna se my o tyto dva:
CARBON MUFFLERS
-------------------------------------------------------------
WH-0401
Carbon look 102mm round
price € 99,00 ex vat

WH-0404
Carbon silver look with removable damper
price € 99,00 ex vat

JA SEM NASEL WM LEVNEJI NA http://www.amstuning.cz/katalog/katalog-51.html JINAK MAM BMW E34 525 CHTEL BYCH DUNIVEJ ZVUK TAKOVEJ HLUBSI
PAK SEM NASEL JESTE JEDNU ZAJIMAVOU ADRESU http://www.sportovnivyfuky.cz TADY PISOU ZARUKU DVA ROKY NEVIM JAK U OSTATNICH A Z POPISU JAK JE TEN VYFUK DELANEJ SE MI TO ZDA O.K
A to tam nejsou z nové řady co WM začalo dělat - maj jednak celonerezový a jednak i ty co jsou tu na obrázku s tím karbonovým pláštěm. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych to tam nasázel, ale vrhnu se na to co nejdřív. Pokud máš zájem o konkrétní výfuk, tak mi pošli maila, teď se trošku měnily ceny, takže je možný, že budou o něco levnější.SkejT píše:super diky moc,je tam ten jeden co hledamcelkem dobra cena
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Jojo, Polsko, ale myslím, že za tu cenu třeba ty nerezový nejsou špatný, ten "rezivějící" mám na Favoritu a vydržel opravdu hodně, včetně zimního provozu, nulové údržby atd. Čekal jsem, že to nebude žádnej zázrak, ale docela překvapil, proto jsem taky rád, že mám v nabídce WM a ne KM, který podle mých informací shnijou rychle a kompletně.SAM píše:WM JE JAKA VYROBA?POLSKO JAKO KM?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
ten carbon look se mi dost libi.Chtel bych ho na feldu.protoze oproti tomu vyfuku co tam je (seriovy ) ten vypada strasne.Jinak kolik to bude delat cca db hluk kdyz bych si koupil ten carbon look vyfuk??SkejT píše:na tuningshop.cz nejsou ty ktere hledam.
Od ZEMIho jsem dostal tento odkaz na WM: http://www.newsound.nl/wh/mufflers.htm
Jedna se my o tyto dva:
CARBON MUFFLERS
-------------------------------------------------------------
WH-0401
Carbon look 102mm round
price € 99,00 ex vat
WH-0404
Carbon silver look with removable damper
price € 99,00 ex vat
Audi Coupe Quattro
Každá slušná dílna kde dělají vejfuky a nebo někdo kdo umí se svářečkou je schopnej je na auto plácnout, UNI vejfuk vyžaduje spojit zbytek potrubí se svým vstupem nějakou rourou a to je všechno - pak ještě u některých uchycení ke kastli.Šigy píše:Byly by ty KM a WM vhodné na feldu 1,9D
Tak laufíky v tomhle stylu budu dávat na e-shop, oba zhruba za 2 tisíce, průměr 100mm, akorát styl koncovek bude přesně naopak, tj. ten s vnitřním tlumičem bude mít koncovku rovnou, druhej zkosenou. Pro příznivce klasickýho stylu vejfuku co chtějí karbon bude v nabídce ještě za 2700 vejfuk se dvěma nerez koncovkama 90mm, akorát bude mít karbonovej plášť tlumiče.octaviaTDi píše:ten carbon look se mi dost libi.Chtel bych ho na feldu.protoze oproti tomu vyfuku co tam je (seriovy ) ten vypada strasne.Jinak kolik to bude delat cca db hluk kdyz bych si koupil ten carbon look vyfuk??
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
jestli myslis tohle viewtopic.php?t=13126 tak to nejde sosnoutSkejT píše:4 octaviaTDi: mrkni do sekce VIDEO,je tam od ZEMIho video jeho CRX,myslim ze on ma dokonce teneto vyfuk.Je z toho pekna motorka
Audi Coupe Quattro
Před pár měsíci jsem koupil Felicii 1.6, která má WM a vyndaný střední tlumič. Duní to fakt hodně - až mě to už občas jde na nervy!!!
Takhle to holt udělal předchozí majitel - možná tam ten střední tlumič zase nechám vrátit...
PS
Jo a je pravda, že za sportovní výfuk můžou dávat policajti pokuty??? To mě tada dřív vůbec nenapadlo....
Takhle to holt udělal předchozí majitel - možná tam ten střední tlumič zase nechám vrátit...
PS
Jo a je pravda, že za sportovní výfuk můžou dávat policajti pokuty??? To mě tada dřív vůbec nenapadlo....
kdyz uz se zminil nekdo o nasi firme, tak jen reknu , ze prodavame vyhradne vyfuky dovezene z USA a hodne lidi za tak kratkou dobu co jsme na ceskem trhu si pomene na ne hodne rychle zvykli a delaji nam velmi dobre reference v podobe svych kamaradu, kteri je potom chteji taky a to hl. kvuli zvuku, ktery je hodne hluboky a pritom vyfuk neni urvany, srandovni je jak jedeme ve sluzebnim aute a vsicni nam uhybaji z cesty, jako bycho meli nevim jak nadupany motor a pri tom je to jen tim koncakem - aspon si potom prectou reklamu, hodne modelu mame jiz beznadejne vyprodano a zatim jsme nemeli jedinou reklamaci,
co se tyce samotnych vyfuku, tak jich je samozrejme na trhu spousta, tak jak je hodne rozdilna kvalita u ocelovych vyfuku , tak je i hodne rozdilna kvalita v nerezu, kde u mene kvalitnich vyfuku se hodne setri materialem, prumerem vlozky, kvalitou vlozky a taky je rozdil mezi celonerezovym a nerezovym vyfukem jen z vnejsi strany, co se tyce carbonu meli jsme moznost v CR nakoupit vyfuky, ktere by se daly prodavat asi za 3000 kc, ale jak jsem je videl, tak jsem radeji nic nerikal, byly skoro polovicni, a to same bylo i v nerezovem provedeni, kde se hodne snazi vsichni tlacit dolu cenu, ale dost casto neni dobra kvalita, tim samozrejme nechci nikoho urazit, je i hodne firem , ktere se snazi udrzet urcitou uroven kvality a snazi se urvat sve sousto na nasem trhu, a co se tyce nazvu ladeny vyfuk, pro me by to mel byt hlavne pojem pro odladeni na brzde, ale vetsinou je to tak, ze kazda firma udela nekolik modelu a ty se aplikuji na vsechny auta, akorat maji presnou trubku pro uchyceni, pokud by mel nekdo cestu okolo Ostravy a chtel by se podivat na ruzne druhy kvalityv nerezu nebo carbonu, mame hodne ruznych vzorku z dob minulych, kde je krasne videt to, co jsem uz popsal
co se tyce samotnych vyfuku, tak jich je samozrejme na trhu spousta, tak jak je hodne rozdilna kvalita u ocelovych vyfuku , tak je i hodne rozdilna kvalita v nerezu, kde u mene kvalitnich vyfuku se hodne setri materialem, prumerem vlozky, kvalitou vlozky a taky je rozdil mezi celonerezovym a nerezovym vyfukem jen z vnejsi strany, co se tyce carbonu meli jsme moznost v CR nakoupit vyfuky, ktere by se daly prodavat asi za 3000 kc, ale jak jsem je videl, tak jsem radeji nic nerikal, byly skoro polovicni, a to same bylo i v nerezovem provedeni, kde se hodne snazi vsichni tlacit dolu cenu, ale dost casto neni dobra kvalita, tim samozrejme nechci nikoho urazit, je i hodne firem , ktere se snazi udrzet urcitou uroven kvality a snazi se urvat sve sousto na nasem trhu, a co se tyce nazvu ladeny vyfuk, pro me by to mel byt hlavne pojem pro odladeni na brzde, ale vetsinou je to tak, ze kazda firma udela nekolik modelu a ty se aplikuji na vsechny auta, akorat maji presnou trubku pro uchyceni, pokud by mel nekdo cestu okolo Ostravy a chtel by se podivat na ruzne druhy kvalityv nerezu nebo carbonu, mame hodne ruznych vzorku z dob minulych, kde je krasne videt to, co jsem uz popsal
TEN ANONYM JSEM BYL JA
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
a myslis si kdyz tam das stred zpatky ze to bude mit furt dobry zvuk???MŠ. píše:Před pár měsíci jsem koupil Felicii 1.6, která má WM a vyndaný střední tlumič. Duní to fakt hodně - až mě to už občas jde na nervy!!!
Takhle to holt udělal předchozí majitel - možná tam ten střední tlumič zase nechám vrátit...
PS
Jo a je pravda, že za sportovní výfuk můžou dávat policajti pokuty??? To mě tada dřív vůbec nenapadlo....
Audi Coupe Quattro
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
jinak kde mate sidlo v OStrave??? kde tam presne.Anonymous píše:kdyz uz se zminil nekdo o nasi firme, tak jen reknu , ze prodavame vyhradne vyfuky dovezene z USA a hodne lidi za tak kratkou dobu co jsme na ceskem trhu si pomene na ne hodne rychle zvykli a delaji nam velmi dobre reference v podobe svych kamaradu, kteri je potom chteji taky a to hl. kvuli zvuku, ktery je hodne hluboky a pritom vyfuk neni urvany, srandovni je jak jedeme ve sluzebnim aute a vsicni nam uhybaji z cesty, jako bycho meli nevim jak nadupany motor a pri tom je to jen tim koncakem - aspon si potom prectou reklamu, hodne modelu mame jiz beznadejne vyprodano a zatim jsme nemeli jedinou reklamaci,
co se tyce samotnych vyfuku, tak jich je samozrejme na trhu spousta, tak jak je hodne rozdilna kvalita u ocelovych vyfuku , tak je i hodne rozdilna kvalita v nerezu, kde u mene kvalitnich vyfuku se hodne setri materialem, prumerem vlozky, kvalitou vlozky a taky je rozdil mezi celonerezovym a nerezovym vyfukem jen z vnejsi strany, co se tyce carbonu meli jsme moznost v CR nakoupit vyfuky, ktere by se daly prodavat asi za 3000 kc, ale jak jsem je videl, tak jsem radeji nic nerikal, byly skoro polovicni, a to same bylo i v nerezovem provedeni, kde se hodne snazi vsichni tlacit dolu cenu, ale dost casto neni dobra kvalita, tim samozrejme nechci nikoho urazit, je i hodne firem , ktere se snazi udrzet urcitou uroven kvality a snazi se urvat sve sousto na nasem trhu, a co se tyce nazvu ladeny vyfuk, pro me by to mel byt hlavne pojem pro odladeni na brzde, ale vetsinou je to tak, ze kazda firma udela nekolik modelu a ty se aplikuji na vsechny auta, akorat maji presnou trubku pro uchyceni, pokud by mel nekdo cestu okolo Ostravy a chtel by se podivat na ruzne druhy kvalityv nerezu nebo carbonu, mame hodne ruznych vzorku z dob minulych, kde je krasne videt to, co jsem uz popsal
edit : jaky vejfuk bys mi doporucil na Skodu felicii 1.3 ???kolik si berete za montaz a priblizna doba montaze????
Audi Coupe Quattro
Vrátit střed je jediné řešení pro toho kdo s tím chce jezdit denně. Na CC byly dřív jenom dva tlumiče na konci, bez středu a bylo to hrůza. Benelli potvrdí. Zvuk jako WRC ale nedalo se vtom jezdit. Bolela z toho hlava tak po hodině. Teď tam střeďák je a zvuk se uklidnil a je jenom decentně hluboký což je super.
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve