G 40
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
přesně - to sem chtěl taky napsat ... nebudou vědět spíš na nějakým VW foru ?Jean Paul píše:Tahle informace je mi k ničemu
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Nekde jsem cetl, ze lidi davaji na G60 "KR", "PL" a nekdy take "ABF" 16V hlavy v kombinaci s intake manifold ze 16V Scirocco. Jak je to ale s tim G40 nevim. Nejjednodussi by bylo porovnat to G40 tesneni hlavy proti tem 16V hlavam, o kterych jsem se zminil. Pokud jsou roztece sroubu a valcu stejne, ty spalovaci komory by se daly snad upravit (aby jejich prumer nebyl vetsi, nez prumer valcu toho GT40. Pak tam je samozrejme otazka casovani ventilu, kde je mozne, ze by se muzel pouzit hnaci gear toho motoru, ze ktereho ta 16V hlava prijde... Ja ale nemam s VW zadne zkusenosti.
IQ stylingem nenahradis.
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele: