G 40

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Jean Paul
Příspěvky: 250
Registrován: 14 úno 2004 15:23

G 40

Příspěvek od Jean Paul »

Chystám se na tenhle motor a zajímalo by mě jestli na to jde dát 16V hlava?Případně jestli je hlava z G40 něčím výjmečná než klasická 1.3ka?

ross95
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2005 12:37

Příspěvek od ross95 »

všechno jde... když se chce :D spek :nx:

Jean Paul
Příspěvky: 250
Registrován: 14 úno 2004 15:23

Příspěvek od Jean Paul »

Tahle informace je mi k ničemu :-(

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Jean Paul píše:Tahle informace je mi k ničemu :-(
přesně - to sem chtěl taky napsat ... nebudou vědět spíš na nějakým VW foru ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Jean Paul
Příspěvky: 250
Registrován: 14 úno 2004 15:23

Příspěvek od Jean Paul »

Tam už jsem psal a zatím nic.Tady se taky pohybují velmi chytří lidé tak doufám že mě někdo někam postrčí a poodhalí nějakou tu vzácnou radu :-)

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Nekde jsem cetl, ze lidi davaji na G60 "KR", "PL" a nekdy take "ABF" 16V hlavy v kombinaci s intake manifold ze 16V Scirocco. Jak je to ale s tim G40 nevim. Nejjednodussi by bylo porovnat to G40 tesneni hlavy proti tem 16V hlavam, o kterych jsem se zminil. Pokud jsou roztece sroubu a valcu stejne, ty spalovaci komory by se daly snad upravit (aby jejich prumer nebyl vetsi, nez prumer valcu toho GT40. Pak tam je samozrejme otazka casovani ventilu, kde je mozne, ze by se muzel pouzit hnaci gear toho motoru, ze ktereho ta 16V hlava prijde... Ja ale nemam s VW zadne zkusenosti.
IQ stylingem nenahradis.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Díky za info,doposud mi nikdo něco takového nenapsal ani na VW foru dík Jean Paul

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

taky jsem cetl ze par lidi si udelalo home made G60 16V...takze to jde, G40 netusim :-(

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

víte někdo o nějaký volný G40? Nemůžu ji nikde sehnat (mám plánu ji cpát do 1,3 feldy)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

Lukaash píše:taky jsem cetl ze par lidi si udelalo home made G60 16V...takze to jde, G40 netusim :-(
VW právě G60 16v dělalo takže díly exitujou a třeba to nebude takovej problem, o 640 16v sem neslyšel
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

jj, delalo, ale kolix jich videl? tak to nekteri resili samo domo...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Na G60 jde dát 16V je to řece 1.8ka a hlava se používá z KR ale jak je to řešene u 1.3ky?

Uživatelský avatar
Bosss
Příspěvky: 50
Registrován: 17 bře 2005 19:41

Příspěvek od Bosss »

Prosimte kde jsi sehnal G40 a za kolik? Kamos ji shani do Golfa2 1.3 karb. chtel by to prehodit pres zimu... Jeste by chtel vedet jestli je s tim hodne prace? Kazda informace dobra! =)

Jean Paul
Příspěvky: 250
Registrován: 14 úno 2004 15:23

Příspěvek od Jean Paul »

Přehodit motor není problék když máš komplet el. atd. Je schopen tenhle motor někdo dovézt z venku?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“