Po jedné nemilé příhodě s motorem (klikovka, jedna ojnice) jsem byl nucen řešit nové díly, tak jsem to vyřešil rovnou kovaným kitem z 2.0 na 2.3l od Toda Racing (japan, dovoz Street Racer) Motor dnes snese v pohodě 500 PS. S větším turbem, vstřikama a větším oil chladičem (nebo dvěma) a pod. s prstem v nose Tímto děkuji Dušanoj (orange EVO6) za aktivní přístup k přestavbě, původně to měl dělat pan Arazim (resp. Pípa) ale jejich rally soutěžácká povinost nedovolila tuto přestavbu stihnout včas do Mimoně...
Na fotkách je pouze příprava pro výbrus... (vyndání motoru atd.) Podrobnější info s fotem bude časem
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
KFJ píše:Po jedné nemilé příhodě s motorem (klikovka, jedna ojnice) jsem byl nucen řešit nové díly, tak jsem to vyřešil rovnou kovaným kitem z 2.0 na 2.3l od Toda Racing (japan, dovoz Street Racer) Motor dnes snese v pohodě 500 PS. S větším turbem, vstřikama a větším oil chladičem (nebo dvěma) a pod. s prstem v nose Tímto děkuji Dušanoj (orange EVO6) za aktivní přístup k přestavbě, původně to měl dělat pan Arazim (resp. Pípa) ale jejich rally soutěžácká povinost nedovolila tuto přestavbu stihnout včas do Mimoně...
Na fotkách je pouze příprava pro výbrus... (vyndání motoru atd.) Podrobnější info s fotem bude časem
a o mě nic
DOVOZ A MONTÁŽ TUNINGOVÝCH, ZÁVODNÍCH DÍLŮ OD VŠECH JAPONSKÝCH FIREM, INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY A DOVOZ AUTOMOBILŮ Z JAPONSKA.
KFJ píše:Po jedné nemilé příhodě s motorem (klikovka, jedna ojnice) jsem byl nucen řešit nové díly, tak jsem to vyřešil rovnou kovaným kitem z 2.0 na 2.3l od Toda Racing (japan, dovoz Street Racer) Motor dnes snese v pohodě 500 PS. S větším turbem, vstřikama a větším oil chladičem (nebo dvěma) a pod. s prstem v nose Tímto děkuji Dušanoj (orange EVO6) za aktivní přístup k přestavbě, původně to měl dělat pan Arazim (resp. Pípa) ale jejich rally soutěžácká povinost nedovolila tuto přestavbu stihnout včas do Mimoně...
Na fotkách je pouze příprava pro výbrus... (vyndání motoru atd.) Podrobnější info s fotem bude časem
a o mě nic
ty jsi jednou chtěl být inkognito (natáčení ) tak činím i teď já ti to vynahradím jinde, na důležitějším místě
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
Že by útok na Techarta???Uz by to chtělo něco,už je dlouho na špičce..ikdyž je pravda že on už s tim autem nic neudelá ale s lancerem porad neco pujde asi udelat..
Anonymous píše:Že by útok na Techarta???Uz by to chtělo něco,už je dlouho na špičce..ikdyž je pravda že on už s tim autem nic neudelá ale s lancerem porad neco pujde asi udelat..
To zní zajímavě,jsem docela zvědavej na krouťák a na zvuk
Asi ten motor půjde kapku hůř do otáček nebo ne?Street mi říkal ,že je to "převrtání" řešený větším zdvihem
Anonymous píše:Že by útok na Techarta???Uz by to chtělo něco,už je dlouho na špičce..ikdyž je pravda že on už s tim autem nic neudelá ale s lancerem porad neco pujde asi udelat..
Ta pravda, to urcite neni
Tady zalezi spis na penezich nez na dostupnych technologiich (-: to Porsche de posunout jeste o kus dal
KFJ píše:Po jedné nemilé příhodě s motorem (klikovka, jedna ojnice) jsem byl nucen řešit nové díly, tak jsem to vyřešil rovnou kovaným kitem z 2.0 na 2.3l od Toda Racing (japan, dovoz Street Racer) Motor dnes snese v pohodě 500 PS. S větším turbem, vstřikama a větším oil chladičem (nebo dvěma) a pod. s prstem v nose Tímto děkuji Dušanoj (orange EVO6) za aktivní přístup k přestavbě, původně to měl dělat pan Arazim (resp. Pípa) ale jejich rally soutěžácká povinost nedovolila tuto přestavbu stihnout včas do Mimoně...
Na fotkách je pouze příprava pro výbrus... (vyndání motoru atd.) Podrobnější info s fotem bude časem
a o mě nic
ty jsi jednou chtěl být inkognito (natáčení ) tak činím i teď já ti to vynahradím jinde, na důležitějším místě
No jo vlastně máš pravdu
DOVOZ A MONTÁŽ TUNINGOVÝCH, ZÁVODNÍCH DÍLŮ OD VŠECH JAPONSKÝCH FIREM, INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY A DOVOZ AUTOMOBILŮ Z JAPONSKA.
Ritchma píše:Hm hm. Paráda. Jen se zeptám - což takhle malou recenzi tohohle auta v TM?
Já jsem pro, když už je to ten TUNING mag. Zatím auta nic moc, už by to někdo mohl jejich šéfredaktorovi říct. Neznáte ho někdo?
Kecám, najdou se tam moc pěkné kousky. Ale tento bych tam viděl opravdu moc rád.
Anonymous píše:Taj de o to jak by se zachovali někteří závistivci jestli by nepsali všude že si tam dává svá auta....je to na Robertovi jestli to ryskne nebo ne
ja myslim ze Robert je dospelej kluk, on si poradi,
a obrazky jsou pro me na druhem miste,
na prvnim je DVD i ze zvukem
pokud se to stihne pořádně zajet a doladit mouchy tak to bude kotel Čas odhaduji na 11:xxx
to by byl skvely cas, to bys zamotal dost lidem hlavu
tentokrat jedu Mimon uz v patek
v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
auto jako takove zatim do casaku ne-e, 80% lidi by rvalo ze je to seriovka (na pohled). je to smutny ale je to tak, uz to delam nejakou dobu a presne vim jak kdo na co bude reagovat (v casopise). uverejnime par postupu jak, co a proc se instalovalo tam a tam... Cecil bude na DVD, na pokracovani, treba tento kit se tam uz nenacpe... protoze tohle DVD je uz skoro hotove...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce