Brzdy ATE

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Brzdy ATE

Příspěvek od david »

Nevíte někdo ke sehnat věci od týhle firmy,hlavně mi de o pořádný kotouče a destičky

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

otázka zda ATE dělá pořádný, spíš jsou to marketingový tahy na zákazníka ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
david
Příspěvky: 524
Registrován: 19 srp 2004 21:02
Bydliště: Praha 10 - Hostivař,
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od david »

myslim si že dělaj poměrně dobrý kotouče i destičky,máme je na M3 E46 a brzděj fakt solidně,samozřejmě sëm nejdřív uvažoval o zimmermanech ale ty nemaj na M3 nic co sem potřeboval,nevim jestli maj něco na GSička.

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Amogh je ma tak se zeptej jeho nebo respektive pockej na reakci ale vetsinou sem chodi az pres vsedni dny. Co vim tak rikal, ze pokud stim brzdis normalne ne nakrev tak, ze rozdil nepoznas ale kdyz nato slapnes na krev tak to poznas ze to brzdi dobre.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Davide, já mám na Nexii ATE Power Disc kotouče a ATE destičky a nedám na ně dopustit. Brzí fantasticky. Hrubým měřením zastavím za 130 km/h na nulu na 40 metrech. Kontakt se pokusím zjistit.
P.S. Třmeny mám z Kadetta GSi stejně jako zadní nápravu s kotoučema.

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
RSpeed5
Příspěvky: 7
Registrován: 15 srp 2005 19:55
Bydliště: Kósek od Olomóca

Příspěvek od RSpeed5 »

Davide sortiment fa ATE nabízí APM autodíly.Nevím odkud jsi ale centrálu mají v Kdyni a pobočky po republice alespoň v Olomouci.
8)

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

hmm tak já je zkoušel na Probe a rozdíl od továrních 0 možná o něco míň vadly, ale nechápu jak by to mohlo brzdit líp když plocha je pořád stejná ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

DC
Příspěvky: 659
Registrován: 10 říj 2004 10:03
Bydliště: Praha 9-Vinoř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC »

mam je na svý 325tce - najeto mam 5000 včetně několika jízd na okruzích, sprintech apod. prostě dostávaj záhul a držej se dobře

líbí se mi na tom, že se samočistí a sjíždějí rovnoměrně

důležité je samozřejmě jako při jakékoliv montáži kotoučů dodržet správný postup montáže aby se předešlo například zvlnění a také správně kotoče zajet prvních zhruba 300 km !
Shark Racing team

Uživatelský avatar
milonovo
Příspěvky: 992
Registrován: 25 lis 2004 21:15
Bydliště: Praha

Příspěvek od milonovo »

Destičky má určitě Štagl a kotouče podle mě taky.

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

S deskama ATE mám nejlepší zkušenosti - brzdí velice dobře, nepískají a hlavně vůbec se z nich nepráší ten bordel jako u nějakých šmejdů - u kterých když šlápnu na brzdu tak je z bílého kola černé. Řekl bych, že to jsou nejlepší desky do běžného provozu. Pokud by někdo chtěl vyloženě závodit a furt brzdit z 200-0kmh tak by ta volba byla asi na nějakou jinou směs.


Jinak pěkně nastříkané kotouče :D
Obrázek
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Díky :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Rendis
Příspěvky: 1853
Registrován: 09 zář 2004 19:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rendis »

Jendna prodejna je na Praze 6 ul.Patočkova
BMW e34/M5 4.0 V8
BMW e34/M5 3.6
BMW e34 2.5i 24v vanos
2x dopr.prostředek: 1.3 MPi;
ex BMW e36 1.8i R.I.P

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

MarauderZ28 píše:hmm tak já je zkoušel na Probe a rozdíl od továrních 0 možná o něco míň vadly, ale nechápu jak by to mohlo brzdit líp když plocha je pořád stejná ...
a co jiná směs destiček - jiný součinitel tření

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“