Brzdy ATE
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Amogh je ma tak se zeptej jeho nebo respektive pockej na reakci ale vetsinou sem chodi az pres vsedni dny. Co vim tak rikal, ze pokud stim brzdis normalne ne nakrev tak, ze rozdil nepoznas ale kdyz nato slapnes na krev tak to poznas ze to brzdi dobre.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hmm tak já je zkoušel na Probe a rozdíl od továrních 0 možná o něco míň vadly, ale nechápu jak by to mohlo brzdit líp když plocha je pořád stejná ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
mam je na svý 325tce - najeto mam 5000 včetně několika jízd na okruzích, sprintech apod. prostě dostávaj záhul a držej se dobře
líbí se mi na tom, že se samočistí a sjíždějí rovnoměrně
důležité je samozřejmě jako při jakékoliv montáži kotoučů dodržet správný postup montáže aby se předešlo například zvlnění a také správně kotoče zajet prvních zhruba 300 km !
líbí se mi na tom, že se samočistí a sjíždějí rovnoměrně
důležité je samozřejmě jako při jakékoliv montáži kotoučů dodržet správný postup montáže aby se předešlo například zvlnění a také správně kotoče zajet prvních zhruba 300 km !
Shark Racing team
S deskama ATE mám nejlepší zkušenosti - brzdí velice dobře, nepískají a hlavně vůbec se z nich nepráší ten bordel jako u nějakých šmejdů - u kterých když šlápnu na brzdu tak je z bílého kola černé. Řekl bych, že to jsou nejlepší desky do běžného provozu. Pokud by někdo chtěl vyloženě závodit a furt brzdit z 200-0kmh tak by ta volba byla asi na nějakou jinou směs.
Jinak pěkně nastříkané kotouče

Jinak pěkně nastříkané kotouče


real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,
