SPEED-PRO F.A.S.T. znáte ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

SPEED-PRO F.A.S.T. znáte ?

Příspěvek od MarauderZ28 »

Obrázek

Obrázek

speed-pro sequential ecu setup with wideband o2 for lt1 and lt4 engines found in 92-96 corvettes and 93-97 firebirds and camaros. This comes with the ecu, wiring harness, software, o2 sensor, and instructions.
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 01 zář 2005 01:38, celkem upraveno 1 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

objevil sem to na ebay a mám docela cukání ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

tak,jeste to trochu objasni.At vime o kolik to nakopne ten stroj do kteryho to das

Uživatelský avatar
Jurry
Příspěvky: 347
Registrován: 31 bře 2005 20:04
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jurry »

SkejT píše:tak,jeste to trochu objasni.At vime o kolik to nakopne ten stroj do kteryho to das
To by mě taky zajímalo :D
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D :)

xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

hlava marauder asi chce vedet jestli to bude umet nekdo nastavit.... :lol:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

1, absolutně nevím jak se to zapojuje
2, nevím zda mi to k něčemu bude
3, nesnáším elektriku v autě protože jí skoro nerozumím :o)

tuším, že by to mohlo bejt toto:

Base Unit will drive up to 8 high or low impedance injectors in bank-to-bank fuel injection mode. This mode fires at most, 2 injectors per side at any one time and will reduce fuel pressure fluctuations over batch fire mode resulting in better fuel distribution to all cylinders. Each injector is controlled by its own peak/hold driver.

Base Unit has 16 x 17 spark and fuel matrices for ultra-control of the engine spark and fuel events.

Waterproof enclosure allows for under-hood mounting.

EMI Hardened Design. This system was designed to be immune to the eloctromagnetic interference common to hi-energy ignition systems.

True Speed-Density algorithm greatly reduces calibration time and improves idle characteristics with big injectors.

Compatible with all crank triggers and ignition systems.

2 stage wet or dry flow nitrous control

Hi-speed communication from the ECU to host PC

Sequential Fuel Injection mode. This mode will allow the sequential firing of each injector once per combustion cycle.

Wide-Band O2. This feature allows closed loop operation of the fuel control to user programmed air/fuel ratios over the entire operating range.

Individual Cylinder Spark/Fuel control. Allows user to trim the fuel flow and spark timing on each cylinder, providing maximum engine efficiency and increased immunity to detonation.

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

SkejT
Příspěvky: 1823
Registrován: 11 bře 2005 06:36

Příspěvek od SkejT »

Speed-Density algoritmus velmi redukuje kalibrační čas a zlepší prázdné charakteristiky s velkými vstřikovacími tryskami

-------------------------------------
to je vse co jsem z toho pochopil

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

bomba třeba se k večeru propracujem tak daleko, že to pochopíme celý :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 22 úno 2012 12:12, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

oki prima :o)

ještě dotaz co tedy přinese ta stand alone ecu ? dokáže vyždímat z toho motoru víc HP ? zlepšit charakteristiky ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“