Nitro ? - Kde , za kolik , atd..

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Nitro ? - Kde , za kolik , atd..

Příspěvek od Idaho »

Tak má tu někdo skutečně reálnou zkušenost s využitím, montáží atd?
jak je to s plněním ( za kolik, kde a za jak dlouho? ), na co je lepší "suchá" a na co "vlhká" směs?? Jak velká nápln na kolik "shootů" ?? prostě vše kolem tohohle..

uvítám jakoukoliv informaci..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Mad Chick
Příspěvky: 276
Registrován: 06 črc 2005 22:49
Bydliště: Praha , Věk: 22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mad Chick »

Teda Idaho ty se nějak rozjíždíš :)

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

K tomu by se měl vyjádřit Marauder... Nebo Taboo, samozřejmě :wink:
Jinak http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=20&kid=84
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

dobre je to popsano treba zde: http://www.lexani.cz/nitro.htm
podrobna montaz treba na hondu je zde: http://www.lexani.cz/nitro/nitronavod.htm
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Nitro
Příspěvky: 178
Registrován: 26 srp 2004 16:56
Bydliště: Levice, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nitro »

volal ma niekto :smich:


mno nitro na supru ? som zvedavi ako to dopadne, pokial to dopadne 8)
RIP Richard Burns :cry:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jo je to prima, mám sucháče - instalace na půl dne, flašku 10lbs sem plnil za 1000,- pocitově je to asi jako když podřadíš o jeden stupeň dolů, rozhodně nečekej, že se Ti rozmaže pohled na okolní svět ... pouštím to tam od trojky vejš ... stačilo to na cca 20 sprintů ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Marauder - thanx -- kde plníš? ( v práglu nebo nevíš někde poblíž koneprus??? )..

All: thanx, ale zajímají mne spíš zušenosi, na co si dát pozor, jaký způsob vybrat, atd..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra? :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jen taková malá, nevýznamná informace..

pokud jistá osoba nekalí vodu a vyjde to co se rýsuje, mohl bych příští týden parkovat ve stodole ještě jednu MKIII, al eturbínku , bez papírů .... :) a ta přece nitro nepotřebuje :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

BlackHole píše:K tomu by se měl vyjádřit Marauder... Nebo Taboo, samozřejmě :wink:
Jinak http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=20&kid=84
marek má jen okopírovaný text od lexanů...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Nitro
Příspěvky: 178
Registrován: 26 srp 2004 16:56
Bydliště: Levice, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nitro »

Idaho píše:nitro .. jak jsi přišel na to že to bude zrovinka Supra? :)
myslim ze na accorda by si to nedaval, skor na supru :lol:
RIP Richard Burns :cry:

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:D jednu nitro sadu má i kolegáček v carterchu :wink:
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..

Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.

BTW.. byl jsme v HUmpolci atam nějakej maník dělá přestavbu z A20A3 na B20A2 acco-- rozdíál mezi seriií B20A a A20A3 je velkej, ale pokud poladíš tak je skoro nerozeznatelnej, jenže co mne posadilo na kolena : on to dělá v sedanu !!!
když jsme mu řekl že spíš by to rpospělo Aerodecku tak ani nevěděl co to je... no uvidíme co to bude za zvěrstvo, každopádně jeho A20A3 komplet s kabeláží, převodovkou a ŘJ se ted válí u mne doma.. pokud by měl někdo zájem..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Beaver píše:No Tabooa tady snad ani nechtějte, první co udělá bude, že vás zprdne za to, že říkáte NOSu NITRO :o)

Jo to čekám, zase se do mne obuje jak do malýho kluka :) napsal jsem to blbě i celkem blbě stylizoval tenhle dotaz.. šlo mi hlavně o teorii abych věděl co použít bude lepší zda suchou nebo mokrou sadu.. a hlavně jak je to s turbo motory ( jestli třeba je vhodné použít stejnou sadu pro turbo i nonturbo - kdybych se nakonec přecejen rozhodl dát ho do Supřičky.. )
:(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

No řek bych že mokrá by měla bejt lepší, protože si přidá i palivo a nepojedeš na chudou směs a to by u suchý asi nešlo leda by si stále jezdil na bohatou směs nebo to měl jinak vykoumaný
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Nitro
Příspěvky: 178
Registrován: 26 srp 2004 16:56
Bydliště: Levice, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nitro »

Idaho píše:Nitro.. máš dobrej usudek na Projecta to nebude ( i když původně jsme uvažoval o nitru pro něj, kor ted když bude mít nový motor ) - protože si pro něj v neděli přijede zájemce..

Na Supru? no hoodně jsem to zvažoval ( co myslíš tím skor na Supru?? - nechápu hlavně to kor ) a prozatím nejsem plně rozhodnut. Přeci jen té atmosférce by to pomohlo a pokud budu mít tu turbínku jako další autí mohu s přeplnováním experimentovat tam.
..
skor akoze radsej na supru ako na accorda...ale uz dost OT :mrgreen:
RIP Richard Burns :cry:

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

taky sem uvažoval o zástavbě N2O ale pravdou je,že ten nejlevnější kit od lexani stojí víc než sem dal za celý auto... :lol: :lol: :lol:
Uvidíme,50 koní by navrch nebylo marný.... :?:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

[quote="Krosmen"]taky sem uvažoval o zástavbě N2O ale pravdou je,že ten nejlevnější kit od lexani stojí víc než sem dal za celý auto... :lol: :lol: :lol:
Uvidíme,50 koní by navrch nebylo marný.... :?:[/quo


nekde je to i levnejsí :wink:
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

já kit koupil za 14 000,- u sucháče funguje zvýšení množství benzínu aby to nebylo chudý tak, že se zvedne tlak na liště díky takový vyfikundaci, je to až stupidně jednoduchý :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy" :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Beaver píše:Hlavně bych nezapomínal na to, že N2O je jen krátkodobej "doping", ten výkon navíc má člověk jen chvíli a u některých aut je rozhodně lepší ty prašule zainvestovat do nějaké "trvalé úpravy" :o)
tak mi nějakou za ty peníze a s tim sice krátkodobym,ale ne nejmenšim efektem....když budu brát tu 50 koňíkovou verzi..... :?
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Tohle je zajímavé, pokud seženu víc info, tak do toho asi půjdu:
/viewtopic.php?p=475739#475739
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“