Chladič vs HP ....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Chladič vs HP ....

Příspěvek od MarauderZ28 »

Netušíte někdo o jaký navýšení HP může být dimenzován standartní chladič ? Koukal jsem do nabídky BeCool a ten základní celohliník je jen do 400 HP tak v tom případě musím standartní chladič těžce přetěžovat.

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

A jakou teplotu Ti hlásí "americké" kontrolky, kolego?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

kontrolky jsou zatím relativně OK, jen při jízdě městem častěji běžej větráky ovšem teď to bude ještě víc HP než předtím ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Presne ti neporadim, ale nemelo by se to podcenit. Ja to ted nedavno udelal, a diky tomu jsem ani nedorazil do Mimone.. :( Puvodni chladic na mem turbodieselu jsem mel k.o., tak jsem tam dal chladic ze stejneho typu auta, ale 3.0 benzinu. Puvodni ma tloustku cca pres 40mm, a ten benzinovej 25mm, pri zhruba stejne velikosti. Normalne jsem nepoznal rozdil pri jizde po meste atd., jezdil jsem s tim tak mesic a zadny problem, ale vydal jsem se do te Mimone, vyjel na dlanici, 10-15 min jizdy tak 130-150km/h, a varil jsem. Nepomohl termostat, ani vymena vodni pumpy atd atd. Nakonec to padlo na chladic. Takze obecne vzato, cim hrubsi, tim lepsi.. :)

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Kup si merak teploty a zmer si ji... stejne je idealni ho mit, tak alespon zjisis, zda-li Ti stiha standartni chladic.

street.racer

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

S vyssim vykonem dosazenym spalovani vetsiho mnozstvi paliva samozrejme prijde vice tepla. Ten OEM chladic je vetsinou dimenzovany jen pro tovarni maximalni vykon, ktery neni bezne neustale pouzivan v beznem provozu i s upravenym vozem, ktery disponuje vykonem nekolikrat vyssim. Pro obcasne kratsi zavody je proto ten tovarni chladic plne dostacujici. To samozrejme neplati v pripade zvyseni vykonu motoru a zaboreni akceleratoru do podlahy po cele dlouhe mile. Vetsina lidi si zvoli hlinikovy radiator a elektricke feny s vyssi vykonosti (ktere pak manualne zapnou kdykoliv je potreba "on" pres rele a spinac). Pokud nehrozi nebezpeci zmrazeni chlazeni kapaliny (= v lete), pouzivani niceho jineho, nez jen destilovane vody (bez jakehokoliv antifreeze) ma nejlepsi prevod tepla a chladici ucinky. Pokud chces zvysit chlazeni jeste vice, Red Line Water Wetter pracuje opravdu dobre.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

první krok je jak napsal street.racer, kup budík a uvidíš jestli stačí nebo ne :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

red line jsem mel objednan - jen 2 flasky, vsechno se mi vylilo d pr.... v baliku, ani se nedivim, kdyz mi postavili 10 baliku do stropu a na to dali kola ze ctyrkolky, da se pouzit i treba i Royal Purple Radiator Coolant Additive , ale ten uz neni tak dobry, jinak je krasa se divat na ty ruzne tvary tech pridavnych el. vetraku
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Violator
Příspěvky: 216
Registrován: 28 čer 2005 17:28
Bydliště: Praha inteligence : pravděpodobná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Violator »

ty woe jiří..ty děláš jako bys měl někdy vyjet z garáže. já si myslim že na to popotlačování modrýho stínu po garáži bys koneckonců mohl ten chladič vyndat úplně. spek
až bude FAJFKA chtít.......tak všem ujedu Obrázek

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

Violator píše:ty woe jiří..ty děláš jako bys měl někdy vyjet z garáže. já si myslim že na to popotlačování modrýho stínu po garáži bys koneckonců mohl ten chladič vyndat úplně. spek
Všichni o něm slyšeli, ale nikdo ho neviděl :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mike Mad
Moderátor
Příspěvky: 2347
Registrován: 11 kvě 2004 10:59
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mike Mad »

vio & lada> :| to nerikejte nahlas...Mara na tom dela, on na tom maka a uz pristi rok urcite bude pojizdny :|

:lol:
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

sem rád, že konečně někdo to ví :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Marauder: Ze mas vyndat chladic? :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

jasně momentálně tam nemám žádnej :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“